ویترین

رشته داروسازی در مالدیو

رشته داروسازی در مالدیو

آموزش رشته داروسازی در مالدیو تنها در یک دانشگاه انجام می شود و این دانشگاه یک دانشگاه معتبر در سطح بین المللی است. دانشجویانی که علاقه مند به رشته داروسازی هستند می توانند در دانشگاه ملی مالدیو مشغول به یادگیری این رشته شوند و در این مقاله کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به طور کامل به بررسی رشته داروسازی در دانشگاه ملی مالدیو می پردازند. رشته داروسازی یکی از محبوب ترین رشته های تحصیلی است و دانشگاه های معتبر زیادی در نقاط مختلف دنیا دانشجویان بین المللی را با ارائه این رشته تحصیلی به خود جذب می کنند و یکی از آنها دانشگاه ملی مالدیو است.

آشنایی با دانشگاه ملی مالدیو

دانشگاه ملی مالدیو که با عنوان MNU شناخته می شود، برترین موسسه آموزش عالی دولتی در مالدیو است. این دانشگاه در سال 2011 از طریق ادغام کالج آموزش عالی مالدیو و پلی تکنیک ملی مالدیو تأسیس شد.


دانشگاه ملی مالدیو دارای 6 دانشکده است:

  1. دانشکده آموزش
  2. دانشکده فنی مهندسی و علوم دریایی
  3. دانشکده علوم بهداشتی
  4. دانشکده مطالعات هتلداری و گردشگری
  5. دانشکده مدیریت و محاسبات
  6. دانشکده شریعت و حقوق

شایان ذکر است که MNU طیف وسیعی از برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را در رشته های مختلف ارائه می دهد، از جمله:

بهترین رشته های تحصیلی در دانشگاه MNU

ماموریت MNU ارائه آموزش عالی با کیفیت برای رفع نیازهای مالدیو و کمک به توسعه اجتماعی و اقتصادی این کشور است. این دانشگاه دارای جمعیت دانشجویی متنوع با بیش از 10000 دانشجو از مناطق مختلف مالدیو و سایر کشورها است. MNU دارای تیمی از اعضای هیئت علمی با تجربه و واجد شرایط است که متعهد به ارائه یک تجربه یادگیری با کیفیت بالا برای دانشجویان هستند. MNU همچنین دارای امکانات مدرن از جمله کلاس های درس مجهز، آزمایشگاه ها، کتابخانه ها و خدمات دانشجویی برای حمایت از پیشرفت علمی و شخصی دانشجویان است.

در اینجا یک جدول خلاصه ای از 6 دانشکده و برنامه های ارائه شده در MNU آمده است:

دانشکدهبرنامه ها
آموزشلیسانس آموزش، کارشناسی ارشد آموزش و پرورش
فنی مهندسی و علوم دریاییلیسانس مهندسی، لیسانس علوم دریایی، کارشناسی ارشد مهندسی
علوم بهداشتیلیسانس پرستاری، لیسانس علوم آزمایشگاهی پزشکی
مطالعات هتلداری و گردشگریلیسانس مدیریت هتلداری و گردشگری، کارشناسی ارشد مدیریت گردشگری و هتلداری
مدیریت و محاسباتلیسانس مدیریت بازرگانی، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، لیسانس فناوری اطلاعات
شریعت و حقوقلیسانس شریعت و حقوق، کارشناسی ارشد مالی و بانکداری اسلامی

آموزش رشته داروسازی در مالدیو در MNU

مدرک داروسازی MNU دانشی را در زمینه ساخت دارو در مورد ترکیبات، مهارت های توزیع فراهم می کند و همچنین دانش آموزان را قادر می سازد تا دانش لازم را برای شناسایی بیماری های رایج و توصیه داروهای بدون نسخه (OTC) برای این بیماری ها به دست آورند. آنها همچنین می توانند داروها را طبق نسخه بفروشند و به بیماران در مورد نحوه صحیح استفاده از دارو مشاوره دهند. آموزش رشته داروسازی در مالدیو در MNU همچنین دانشجویان را برای پست های مدیریتی به ویژه در پارماسی آماده می کند. علاوه بر این دانشجویان می توانند ادامه تحصیل در رشته داروسازی یا سایر رشته های مرتبط با سلامت را انتخاب کنند. شایان ذکر است که این دوره برای دانشجویانی که قبلاً در رشته داروسازی با گواهینامه های سطح پایین تر مشغول به کار هستند و همچنین داوطلبان تازه واردی که هیچ تجربه کاری در این زمینه ندارند، ارائه می شود.

آموزش رشته داروسازی در مالدیو در MNU

اهداف برنامه داروسازی MNU توسعه دانش نظری، تفکر انتقادی و مهارت های حل مسئله و همچنین مهارت های بالینی و آزمایشگاهی مورد نیاز برای کار در این زمینه است. این برنامه دانشجویان را به دانش و مهارت ‌هایی مجهز می ‌کند تا پس از اتمام، بتوانند با موفقیت در مورد استفاده از دارو مشاوره ارائه دهند، در سیاست ‌گذاری و توسعه استراتژی برای غلبه بر مسائل تأثیرگذار بر این حوزه مشارکت کنند، به توسعه دارو و تضمین کیفیت کمک کنند و پژوهش داروسازی انجام دهند. در ادامه به طور دقیق تر به اهداف برنامه داروسازی در دانشگاه ملی مالدیو خواهیم پرداخت.

اهمیت رشته داروسازی در کانادا

اهداف برنامه رشته داروسازی در مالدیو دانشگاه ملی این کشور

مهمترین اهداف برنامه داروسازی MNU به شرح زیر است:

  • ایجاد درک گسترده ای از مهارت های کلیدی، اخلاقیات، ارزش ها، ایده ها و باورهای مرتبط با رشته داروسازی
  • نشان دادن درک روش های مختلف عمل مورد استفاده در داروسازی از طریق ادغام حوزه های مختلف دانش
  • گسترش درک نیازهای گروه های هدف در جامعه و کمک به پرورش راه های حمایت از این گروه ها
  • تقویت رشد دانشجویان، کنجکاوی فکری، مهارت ‌های حل مسئله خلاق، شیوه‌ های تأملی، امکاناتی برای پرسش ‌های انتقادی، و هدف یادگیری مادام ‌العمر
  • رشد مهارت های کلیدی رهبری، مهارت های مدیریت و افزایش ظرفیت دانشجویان برای تمرین در نقش مدیریتی
  • توسعه دانش و مهارت های عملی مورد نیاز برای داروسازی بیمارستانی، توسعه و تجزیه و تحلیل دارو و کنترل کیفیت در بخش داروسازی
  • کسب دانش از شیوه های تحقیقاتی در داروسازی، توسعه و تجزیه و تحلیل دارو و فارماکوگنوزی، انجام یک پروژه تحقیقاتی کوچک و انتشار نتایج آن

شرایط رشته داروسازی در هلند

فارغ التحصیلان برنامه داروسازی MNU می توانند در داروخانه های محلی، مراجع نظارتی داروسازی (سازمان غذا و داروی مالدیو)، مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاه ها استخدام شوند. فارغ ‌التحصیلان این دوره همچنین مهارت ‌های مرتبط با اشتغال در داروسازی بالینی و بیمارستانی (بیمارستان ‌ها، Dhamanaveshi، آژانس ملی دارو و سایر دفاتری که در آن داروها تجویز می ‌شود) و مراکز مراقبت دارویی (وزارت بهداشت) را توسعه خواهند داد. جهت مهاجرت تحصیلی به مالدیو شرکت در برنامه های تحصیلی مختلف، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده راهنمایی کامل تمامی متقاضیان هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *