ویترین

رشته دندانپزشکی در اردن

رشته دندانپزشکی در اردن

تحصیل رشته دندانپزشکی در اردن با توجه به موقعیت جغرافیایی و فرهنگ مردم این کشور می تواند گزینه مناسبی برای دانشجویان ایرانی باشد. تحصیل دندانپزشکی در اردن یک انتخاب عالی برای دانشجویانی است که علاقه مند به دنبال کردن حرفه ای در زمینه مراقبت های بهداشتی دهان و دندان هستند. اردن شهرت دیرینه ای برای ارائه آموزش با کیفیت بالا در زمینه دندانپزشکی دارد، با دانشکده های دندانپزشکی در سطح جهانی که به دلیل برنامه های علمی دقیق و امکانات پیشرفته خود مشهور هستند. یکی از مزیت های اصلی تحصیل دندانپزشکی در جردن تاکید زیاد بر آموزش عملی و تجربه بالینی است. دانشجویان دندانپزشکی در اردن این فرصت را دارند که از طریق کارآموزی در برخی از پیشرفته ترین کلینیک های دندانپزشکی در منطقه، تجربیات عملی به دست آورند و به آنها امکان می دهد مهارت های خود را توسعه دهند و پایه ای قوی برای آینده شغلی خود بسازند.

در ادامه، مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بهترین دانشگاه های دندانپزشکی در اردن اشاره خواهند کرد.

تحصیل رشته دندانپزشکی در دانشگاه اردن

دانشکده دندانپزشکی دانشگاه اردن نقش مهمی در آموزش و ارتقای سلامت دندان نه تنها در بین ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی دندان، بلکه در جامعه محلی ایفا می کند. فلسفه این دانشکده ارائه دانش دندانپزشکی به روز و مبتنی بر شواهد و ارتقای مراقبت های بهداشتی دندان در جامعه از طریق تحقیق و برنامه های آموزشی مستمر است. دانشکده دانشگاه اردن بر توسعه برنامه‌ های پیشگیری برای مشکلات رایج سلامت دهان و دندان رایج در جوامع محلی و منطقه‌ای تمرکز می‌کند و در عین حال در مورد مشکلات بهداشتی رایج در سایر نقاط جهان آموزش می‌دهد. ماموریت برنامه تحصیل دندانپزشکی در دانشکده دانشگاه اردن فارغ التحصیل شدن دندانپزشکان واجد شرایط و مجهز به دانش، مهارت و شایستگی های مورد نیاز، با فراهم آوردن محیط آموزشی و پژوهشی مطابق با بالاترین استانداردهای کیفی است.


در جدول زیر به جزئیات برنامه تحصیل دندانپزشکی در دانشکده دانشگاه اردن اشاره شده است:

مواردجزئیات
عنوان برنامهدکترای جراحی دندان (DDS)
سطح تحصیلکارشناسی
صلاحیت نهاییدکترای جراحی دندان (DDS)
سایر دپارتمان های دخیل در آموزش برنامهدانشکده علوم، دانشکده پزشکی و دانشکده پرستاری
مدت زمان برنامه5 سال
زبان دستورالعملانگلیسی

همچنین شاخص های کیفیت برنامه دندانپزشکی در دانشگاه اردن به صورت زیر است:

شاخص های کیفیت برنامه دندانپزشکی در دانشگاه اردن

شرایط پذیرش در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه اردن

جهت پذیرش در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه اردن، دانش ‌آموزان پس از اتمام موفقیت ‌آمیز آزمون‌ های گواهینامه دبیرستان سراسری که در پایان دبیرستان برگزار می ‌شود، از طریق یک سیستم پذیرش ملی مرکزی، برای دانشکده دندانپزشکی اقدام می‌ کنند. برای واجد شرایط بودن برای درخواست پذیرش در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه اردن، دانش آموزان باید معدل 85٪ یا بالاتر را کسب کنند. پذیرش توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی اردن اداره و تنظیم می شود و ورود به برنامه ملی به بالاترین دستاوردها در میان متقاضیان اعطا می شود. علاوه بر این، دانشجویان آینده نگر می توانند مستقیماً از طریق برنامه های موازی و بین المللی به دانشگاه اردن درخواست دهند. برای واجد شرایط بودن، آنها باید گواهی دبیرستان ملی یا بین المللی با معدلی معادل یا بالاتر از 85٪ داشته باشند و این جریان به دلیل رقابت زیاد در سال های گذشته محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

شرایط پذیرش در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه اردن

به عنوان مثال، در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه اردن، بیش از 800 درخواست برای سال تحصیلی 2013 وجود داشت و تنها 97 دانشجو پذیرفته شدند. دانش آموزان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه اردن باید تمام دوره های تدریس شده در هر سال را با موفقیت تکمیل و تأیید کنند تا بتوانند در سال متوالی ثبت نام کنند. علاوه بر این، آنها باید معدل (GPA) برابر یا بالاتر از 2.0 از 4.0 را کسب کنند.

شرایط پذیرش در دانشگاه های دندانپزشکی فنلاند

رشته دندانپزشکی در دانشگاه علم و صنعت اردن

محیط آموزشی دانشگاه علم و صنعت اردن آموزش مشارکتی موثر را ترویج می کند، زیرا این دانشگاه در برجسته سازی حرفه دندانپزشکی در سطوح منطقه ای و بین المللی کمک کرده است و خواهد کرد. هدف اصلی کالج دندانپزشکی دانشگاه علم و صنعت اردن حفظ رهبری خود در سطوح مختلف در تعالی دانشگاهی در زمینه های آموزش بهداشت دهان، آموزش، تمرین بالینی و تحقیقات علمی است. فارغ التحصیل کالج دندانپزشکی دانشگاه علم و صنعت اردن واجد شرایط که قادر به انجام حرفه دندانپزشکی با استانداردهای کیفیت بین المللی هستند.

رشته دندانپزشکی در هلند

مهمترین اهداف کالج دندانپزشکی دانشگاه علم و صنعت اردن عبارتند از:

  • توسعه و تعالی در تحقیقات علمی پایه و کاربردی
  • تشویق تلاش ‌های فردی و گروه‌ های پژوهشی مشارکتی سازنده در کالج
  • فراهم کردن محیط عالی آموزش دندانپزشکی در دسترس همه اقشار جامعه
  • ارائه تخصص بالینی، مشاوره و خدمات بالینی پیشرفته به تمامی دانشجویان
  • افزایش همکاری در زمینه های دندانپزشکی مشترک بین دانشکده دندانپزشکی و سایر دانشکده های دانشگاه و با بیمارستان های آموزشی مختلف، مؤسسات علمی تحقیقاتی، بخش صنعتی و مؤسسات دانشگاهی
  • تولید دانش و درک مبانی علمی دندانپزشکی از طریق آموزش مبتنی بر تحقیقات علمی و تلاش مستمر برای ارتقای کیفیت آموزش
  • فراهم کردن محیط آکادمیک و بالینی برای توسعه پیشرفته کلیه تخصص های دانشکده دندانپزشکی

شایان ذکر است که در کالج دندانپزشکی دانشگاه علم و صنعت اردن چهار بخش به شرح زیر وجود دارد:

بخش های کالج دندانپزشکی دانشگاه علم و صنعت اردن

جهت کسب اطلاعات تکمیلی از قوانین، شرایط و هزینه های مهاجرت تحصیلی به کشورهای خارجی، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *