ویزای تحصیلی

رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در پرتغال

رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در پرتغال

رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در پرتغال برای افرادی که تمکن مالی بالا ندارند می تواند دروازه مناسب ورو د به اروپا باشد. دانشگاه های زیادی در پرتغال وجود دارد و این کشور می تواند مقصد مناسبی برای تحصیل بسیاری از افراد باشد. محدودیت هایی که در مسیر تحصیل در پرتغال وجود دارد بسیار کم است و به همین دلیل می توان به بسیاری از افراد توصیه کرد تا این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند و از این مسیر برای رسیدن به خواسته های خود بهره ببرند. محدودیت های موجود در این مسیر به قدری کم تر از کشورهای دیگر اروپایی است و به همین دلیل می توان انتظار داشت که گروه های زیادی بتوانند این کشور را برای تحصیل و زندگی خود انتخاب کنند.

برای تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در سطح جهان، دانشجویان باید ضوابطی را رعایت کنند که تحصیل با کیفیت تری را داشته باشند و پرتغال در برخی از دانشگاه های خود، امکان تحصیل با کیفیتی بالا را نیز ایجاد کرده است که می توان به کمک آن به بازارهای کار جهانی نیز دسترسی داشت. فرایند تحصیل در رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی بسیار جذاب است و دانشجویان می توانند در این مسیر با اطمینان بسیار زیادی گام بردارند و در نهایت به موفقیت دست پیدا کنند. در همین راستا، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی روند تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در پرتغال پرداخته اند.

  • بهترین راهکار برای تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در این کشور چیست؟
  • دانشگاه های برتری که رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی را در پرتغال ارائه می کنند کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در این کشور چقدر است؟
  • بهترین مسیر برای رسیدن به کار در حوزه MIS چیست؟

شرایط تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در پرتغال

افرادی که قصد دارند تا در رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی به ادامه تحصیل بپردازند، باید مراتب تحصیل در این رشته را نیز به درستی طی کنند. هر کشوری برای پذیرش دانشجویان خارجی در رشته های مختلف، محدودیت هایی را در نظر گرفته است و پرتغال برای اعطای پذیرش در این رشته، صرفا به رزومه تحصیلی دانشجویان توجه می کند و این مسئله که نیازی به شرکت در آزمون های ورودی در دانشگاه های این کشور نیست، می تواند بسیاری را جذب خود کند.


در حال حاضر زبان پرتغالی به عنوان زبان رسمی برای تحصیل در رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در این کشور شناخته می شود ولی در برخی از دانشگاه های این کشور می توان به زبان انگلیسی به ادامه تحصیل در این رشته نیز مشغول شد. فرایند تحصیل در این رشته در مقطع کارشناسی 3 ساله است و دانشجویان در همین دوره نیز آمادگی کامل برای ورود به بازار کار را پیدا می کنند.

دانشگاه های برتر رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در پرتغال

دانشگاه های پرتغال در بسیاری از رشته های تحصیلی رتبه های متوسط را در اختیار دارند اما در رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی، توانسته اند جایگاهی نسبتا مناسب پیدا کنند و این امتیازی است که تحصیل در پرتغال می تواند به همراه داشته باشد. برخی از بهترین دانشگاه های پرتغالی برای تحصیل در رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی عبارتند از:

نام دانشگاهرتبه مدیریت سیستم اطلاعاتی در اروپارتبه مدیریت سیستم اطلاعاتی در جهان
دانشگاه مینهو70175
دانشگاه لیسبون81193
دانشگاه جدید لیسبون90249
دانشگاه پورتو136342
دانشگاه آویرو175426
دانشگاه کویمبرا194464

دانشگاه های برتر رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در پرتغال

هزینه تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در پرتغال

یکی از مهم ترین مسائلی که پیش از هرگونه اقدام برای تحصیل در خارج از کشور باید به آن توجه داشت، هزینه هایی است که دانشجویان برای تحصیل خود باید پرداخت کنند. خوشبختانه برای مهاجرت به پرتغال از طریق تحصیل، نیازی به پرداخت هزینه های سنگین نیست و دانشجویان می توانند با هزینه های نسبتا کم نیز در این کشور به خواسته های خود دست پیدا کنند.

در شرایط کنونی، فرصت کار ضمن تحصیل برای دانشجویان یکی از بهترین مزیت هایی است که می توان در طول دوره تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در اختیار داشت و از این طریق کمبودهایی که ممکن است در بسیاری از کشورها ایجاد شود را برطرف کرد.

برخی از مهم ترین هزینه های تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در پرتغال عبارتند از:

مهم ترین هزینه های تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در پرتغال

شرایط کار در حوزه MIS در پرتغال

در حال حاضر رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی یکی از بهترین گرایش هایی است که در حوزه مدیریت ارائه می شود و افرادی که در این حوزه تحصیل کرده باشند، قادر خواهند بود تا در کمترین زمان ممکن به شغل مورد نظر خود دست پیدا کنند. در کشوری مانند پرتغال، رسیدن به شغل در این حوزه به هیچ عنوان دشوار نیست و می توان انتظار داشت که در فرصت کاریابی پس از تحصیل، دانشجویان بتوانند به یک نیروی کار در این کشور تبدیل شده و از این طریق به اقامت نیز دست پیدا کنند. متوسط درآمد یک مدیر سیستم های اطلاعاتی در این کشور در حدود 2760€ (یورو) در ماه است که درآمدی ایده آل در این کشور به حساب می آید. در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات کلیدی درباره رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در پرتغال

پرتغال کشوری مورد توجه برای ایرانی ها است. در سال های اخیر  توجه به این کشور بیشتر شده است. برخی از مهم ترین چالش هایی که در این رابطه وجود دارد عبارتند از:

  • آیا پرتغال مقصد مناسبی برای تحصیل در این رشته است؟ 4 دانشگاه این کشور در بین 350 دانشگاه برتر جهان قرار گرفته اند.
  • محدودیت های اصلی تحصیل در این رشته چیست؟ باید در نظر داشت که به نسبت گزینه های نزدیک به این کشور، پرتغال هزینه های بیشتری برای تحصیل نیاز خواهد داشت.
  • هزینه های تحصیل در رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در این کشور چقدر است؟ دوره تحصیلی در این کشور حدود 1500€ (یورو) در سال هزینه دارد که باید به آن هزینه های زندگی را نیز افزود.
  • محدودیت های اصلی تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در این کشور چیست؟ در حال حاضر دریافت ویزای تحصیلی پرتغال دارای چالش های زیادی برای ایرانی ها است.
  • بهترین دانشگاه این کشور در رشته مدیریت سیستم اطلاعات چیست؟ دانشگاه مینهو بهترین دانشگاه این کشور به حساب می آید. این دانشگاه در کنار دانشگاه لیسبون در بین 200 دانشگاه برتر جهان قرار دارند
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *