ویزای کاری

موسسات کاریابی در ایرلند

موسسات کاریابی در ایرلند

موسسات کاریابی در ایرلند مانند یک پل ورود به بازار کار می­باشد و داشتن یک پیشنهاد کاری توسط کارفرما، یکی از شرایط مهم محسوب می شود. وجود پیشنهاد کاری مناسب یکی از شرایط واجب برای متقاضیان است تا با اخذ دعوت نامه، وارد کشور مورد نظر شده و با پرداخت مالیات، اقامت دائم را اخذ نمایند، وضعیت متقاضیانی که از راه سرمایه گذاری و تحصیل وارد خاک ایرلند می­شوند در مقایسه با افرادی که در انتظار تأیید کارفرما و گذراندن روند قانونی آگهی می­باشند، متفاوت است.

  • شرایط اخذ ویزای کار ایرند و کاریابی در ایرلند چیست؟
  • معتبرترین سایت های کاریابی کشور ایرلند کدام است؟
  • با هر پیشنهاد کاری از ایرلند می توان ویزای کاری ایرلند را کسب کرد؟

به دلیل اینکه متقاضیان بعد از ورود به خاک کشور ایرلند با محیط آشنا می­شوند و کلیه شرایط اقتصادی و تجاری را بررسی کرده و فرصت­های بیشتری برای ارتباط با کارفرما و موسسات برتر را دارا می­باشند، مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده اطلاع رسانی در مورد شرایط کار در ایرلند، موسسات کاریابی در این کشور به متقاضیان می­باشند.

معرفی موسسات کاریابی در ایرلند در 2021

برخی از شرکت ­های معروف و برتر و همچنین موسسات کاریابی در ایرلند در 2021 به شرح زیر می­ باشند:

نام موسسات کاریابی در ایرلندشرح
Network Personnel Consultantsاین شرکت، چند ملیتی می­ باشد و در دهه 80 میلادی تأسیس گردید و در زمینه شرکت­ های دارویی، بهداشت و درمان فعالیت می ­نماید.
Network Recruitment Ltdاین شرکت، یکی از شرکت ­های کاریابی است و دارای بیش از 23 سال سابقه کار می باشد و در زمینه صنعت، به جستجوی کار در دو کشور انگلیس و ایرلند می­ نماید.
Next Generationشرکت Next Generation، یکی از بهترین موسسات کاریابی در حوزه بازاریابی و مدیریت می­ باشد.
Nigel Frank Internationalیک موسسه کاریابی در حوزه مایکروسافت دینامیک می ­باشد و دفترهای این موسسه در شهر نیوکاسل، شهر لندن و شهر نیویورک وجود دارند.
CRHاین شرکت، یکی از موسه ­های بین المللی مصالح ساختمانی در این کشور است، شرکت CRH در سال 1970 از ادغام 2 شرکت مصالح ساختمانی Cement Limited و Road Stone تشکیل شد. در شرکت CRH، حدود 89000 نفر مشغول به کار می ­باشند و گردش مالی این شرکت در حدود 24 بیلیون یورو ایست و دفتر مرکزی شرکت CRH در شهر دوبلین قرار دارد.

معرفی موسسات کاریابی در ایرلند

شرکت Micrisift در ایرلند

این شرکت، یک شرکت بین المللی و عملیاتی در دوبلین است که یک شرکت با مسئولیت محدود به شمار می ­آید و در زمینه فروش و بازاریابی و توزیع نرم افزارهای کامپیوتری فعالیت می­ نماید. شرکت Micrisift یکی از بزرگترین موسسات تولید نرم افزار و تجهیزات کامپیوتری است که در سال 1985 به عنوان یک شعبه مونتاژ و فروش تجهیزات در سرتاسر اروپا، در کشور ایرلند بنیان گذاری شد و در همان زمان تقریباً 1190 نفر در بخش عملیات فنی در جنوب دوبلین در این شرکت مشغول به کار شدند.

تقریباً 700 کارمند اداری در شرکت مایکروسافت استخدام شدند و شرکت Micrisift در 120 کشور دنیا، شعبه­ های فروش و مونتاژ قطعات دارد، همچنین گردش مالی آن تقریباً 19 بیلیون یورو است و سود سالیانه مایکروسافت، تقریباً 930 میلیون یورو است، اکنون 2 هزار نفر در شرکت مایکروسافت استخدام شده ­اند. در مقاله موسسات کاریابی در ایرلند، به انواع موسسات کاریابی، شرایط مورد نیاز اخد ویزای کار پرداخته خواهد شد، اما برای آگاهی از اطلاعات تکمیلی در رابطه با مهاجرت به ایرلند می ­توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار نمایید و از وکلا و مشاورین با تجربه این موسسه استفاده نمایید.

متوسط درآمد در ایرلند

یکی از نکاتی که باید به آن توجه شود، میزان درآمدی است که فرد می تواند از طریق کار در ایرلند به دست آورد. بر اساس داده های منتشر شده در ایرلند، متوسط درآمد معادل 3210€ (یورو) در ماه است و شهروندان این کشور با دسترسی به چنین درآمدی به راحتی می توانند هزینه های زندگی شخصی خود را پرداخت کنند. تخصص هر فرد می تواند تعیین کند که فرد تا چه حد می تواند درآمد خود را در این کشور افزایش دهد.

شرکت­ های Allergan Inc و Shire در ایرلند

در ادامه مقاله موسسات کاریابی در ایرلند، به معرفی 2 موسسه دیگر می­ پردازیم. شرکت دارویی Allergan در منطقه وست پورت واقع شده و در سال 1977 تاسیس گردید، وست پورت دارای 2 سایت گیاه شناسی و یک واحد استریل گیاهان دارویی و گیاهان بیولوژیک است. این شرکت در همان سال تأسیس، تقریباً 650 نفر را استخدام کرد، دفتر اروپایی Allergan در سال 1996 در شهر دوبلین بنیان گذاری گردید و این دفتر اروپایی، مقدار قابل توجهی از خدمات و اقدامات پشتیبانی تجاری را به نواحی آفریقا و خاورمیانه ارائه می­دهد. گردش مالی شرکت دارویی Allergan، تقریباً 13.5 میلیارد یورو و سود سالیانه آن 4 میلیارد یورو است، همچنین تمامی کارمندان شاغل در شرکت آلرگان، تقریباً 30000 نفر می­ باشد.

شرکت Shire: یک موسسه دارویی است که در حوزه تحقیقات و بازاریابی تأمین داروهای بیماری ­های خاص مانند پیش فعالی و افسردگی، بیماری ژنتیک و بیماری­ های گوارشی شدید، فعالیت می­ نماید و همچنین یک شعبه نیز در کشور سوئیس برای اقامت از طریق کار در سوئیس قرار دارد. کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت که از معتبرترین موسسه مهاجرت کشور است، می ­توانند شما را در این امر یاری دهند.

4/5 - (2 امتیاز)

8 دیدگاه برای “موسسات کاریابی در ایرلند

  1. چنگیز خان گفت:

    سلام راننده ترلی هستم با ده سال سابقه کا ری پایه یکم

    1. داوری گفت:

      سلام ودرود
      هدفتون و ویزا و کشور مقصد رو بفرمائید تا راهنماییتون کنم
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  2. چنگیز خان گفت:

    سلام راننده ترلی هستم با ده سال سابقه کا ری

    1. داوری گفت:

      سلام ودرود
      هدفتون و ویزا و کشور مقصد رو بفرمائید تا راهنماییتون کنم
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  3. علی عبادی گفت:

    باعرض سلام و ادب فراوان من علی عبادی اهل ابادان ساکن مشهد چندوقته سخت دنبال کار به قطر کویت عمان امارات میگردم سرمایه ندارم مدرک فنی مکانیک ماشین سنگین دارم ولی زیاد ماهرنیستم کارواش ماهرم رستوران کارکردم رانندگی نونوایی کارکردم اگر کسی هست بعدازخدا بتونه کمکم.کنه ممنونم زبان عربیم فول خودم عربم اگر این.پیامو کسی دیذ که.کاری ازش بر میاد ازش خواهش میکنم بدادم برسید یاحق

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم و برای کار در کویت باید کارفرمای کویتی از شما دعوت به همکاری کرده باشه

  4. MHIDE HIMED گفت:

    با عرض سلام مهدی حمید هستم 34 ساله و دارای گواهی نامه ویژه لودر و بیل مکانیکی و بلدوزر هستم با سابقه کار معتبر و مسلط به زبان عربی هستم و دارای تمکین مالی میباشم با تشکر فراوان از وب سایت شما از شما درخواست راهنمایی و کمک برای مهاجرت به هر کشوری که بتوانم در ان مشغول شوم با تشکر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *