ویترین

هزینه زندگی در آلبانی

هزینه زندگی در آلبانی

هزینه زندگی در آلبانی چقدر است؟ با در نظر گرفتن این واقعیت که امروزه آلبانی به یک کشور نسبتا ارزان تبدیل به یک مقصد مورد نظر شده، این سوال بسیار متداول است. مردم به این امر علاقه مند هستند زیرا آلبانی کشوری بسیار مقرون به صرفه هم برای گردشگران و هم برای کسانی که می خواهند در آنجا زندگی کنند در نظر گرفته می شود. با این حال، سوال واقعی این است که آیا دریافت حقوق در آلبانی برای پوشش تمام هزینه ها کافی است یا خیر. آلبانی کشوری است که به دلیل پایین بودن حقوق محلی ها قیمت ها در آن بالا در نظر گرفته می شود. در این نوشتار، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی دقیق هزینه زندگی در آلبانی می پردازند که می تواند راهنمای عالی برای افرادی باشد که مایل به کسب اقامت آلبانی و زندگی در این کشور هستند.

آلبانی دارای تاریخ طولانی و غنی است که قدمت آن به قرن ها قبل می رسد. این کشور خانه تمدن های بزرگ بسیاری از جمله ایلیری ها، یونانی ها، رومی ها و عثمانی ها بوده است. آلبانی همچنین محل تقاطع بسیاری از فرهنگ های مختلف بوده است که منجر به ترکیبی بی نظیر از سنت ها و آداب و رسوم شده است. آلبانیایی ها به تاریخ و فرهنگ خود افتخار می کنند و این یکی از چیزهایی است که این کشور را بسیار خاص می کند. مناظر آلبانی خیره کننده است. از ریویرای آلبانیایی گرفته تا کوه های شودر، چیزی برای همه وجود دارد. آب و هوا نیز بسیار مطبوع و با زمستان های معتدل و تابستان های گرم است. مردم آلبانی از دوستانه ترین و خوش برخوردترین افرادی هستند. آنها همیشه مایلند به خارجی ها کمک کنند و آنها را در خانه خود احساس کنند.

بررسی هزینه زندگی در آلبانی

همه همیشه به هزینه زندگی در آلبانی علاقه مند هستند زیرا به عنوان یک توریست بسیار مقرون به صرفه است و این مقاله همه چیز در مورد هزینه زندگی در این کشور می باشد. هزینه زندگی در آلبانی در مقایسه با انگلستان و بقیه اروپای غربی به طرز باورنکردنی پایین است و افراد می توانند با هزینه بسیار کمتری بسیار زیباتر زندگی کنند. در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی، هزینه ای که برای پوشش هزینه های ماهانه در آلبانی پرداخت می شوند، خیلی زیاد نیست. افرادی از کشورهای دیگر هستند که حتی نمی توانند تشخیص دهند که آلبانی در نقشه کجا است، اما افرادی که قصد مهاجرت یا گذراندن مدتی در این کشور را دارند، باید بدانند که این مکان مقرون به صرفه برای زندگی در اروپا است. آلبانی کشوری زیبا و مقرون به صرفه برای زندگی است و در این کشور، هزینه زندگی پایین و کیفیت زندگی بالا است.

در نمودار زیر به هزینه زندگی در آلبانی اشاره شده است:

هزینه زندگی خانوادگی در آلبانی

دلایل زیادی برای مهاجرت به آلبانی وجود دارد، از جمله هزینه کم زندگی، مناظر زیبا و مردم صمیمی. حس اجتماعی قوی در آلبانی وجود دارد که آن را به مکانی عالی برای زندگی تبدیل می کند. همچنین هزینه زندگی در آلبانی بسیار پایین است. متوسط ​​اجاره ماهانه یک آپارتمان تنها 220€ (یورو) است و خدمات آب و برق نیز بسیار ارزان است می توان به راحتی با بودجه 600€ (یورو) در ماه در آلبانی زندگی کرد. غذا نیز در آلبانی بسیار مقرون به صرفه است و صرف غذا در رستوران تنها 7€ (یورو) هزینه دارد.

هزینه زندگی در ایتالیا

در جدول زیر به هزینه های زندگی در مهم ترین استان های مختلف آلبانی اشاره شده است:

نام شهرهزینه زندگی ماهانه برای 1 نفر به یورو
تیرانا800€
ولوره500€
فیر510€
اشکودر500€

مواد غذایی و هزینه زندگی در آلبانی

وقتی صحبت از مواد غذایی و رستوران به میان می ‌آید، مطمئناً هزینه موارد غذایی و صرف غذا در رستوران در آلبانی ارزان ‌تر از سایر کشورهای جهان می باشد که می‌توان گفت این موضوع موجب پس انداز کردن پول زیادی در آلبانی می باشد. برای مثال، در این کشور، می توان تنها با 6€ (یورو) یک وعده غذایی مناسب میل کرد. برخلاف کسانی که مرتب به رستوران ‌ها سر می‌ زنند، افرادی هستند که عاشق آشپزی هستند، بنابراین احتمالاً باید مقداری غذا از بازار تهیه کنند تا بتوانند یک وعده غذایی درست کنند. اما در آلبانی، میوه و سبزیجات به هیچ وجه گران نیستند و افراد می توانند تنها با 7€ (یورو) یک شام ​​عالی تهیه و میل کنند. به طور کلی، در آلبانی، هزینه برای اقلامی مانند مواد مصرفی، محصولات پاک کننده، لبنیات، میوه ها و سبزیجات تازه، محصولات غذایی عمومی، تنقلات، نوشابه ها بسیار پایین می باشد.

هزینه های خوراک در آلبانی

بررسی هزینه زندگی در مونته نگرو

در لیست زیر به برخی از هزینه های مواد غذایی در آلبانی اشاره شده است:

  • 5€ (یورو) برای 1 وعده غذایی در رستوران ارزان قیمت
  • 25€ (یورو) برای 3 وعده غذایی در رستوران متوسط
  • 21€ (یورو) برای 1 لیتر شیر
  • 27€ (یورو) برای 1 کیلوگرم برنج
  • 26€ (یورو) برای 12 عدد تخم مرغ
  • 21€ (یورو) برای 1 کیلوگرم مرغ
  • 8€ (یورو) برای 1 کیلوگرم گوشت
  • 51€ (یورو) برای 1 میوه (انواع مختلف)

هزینه مسکن در آلبانی

در آلبانی، هزینه برای مواردی مانند اجاره آپارتمان، اجاره خانه، خرید ملک، نرخ رهن و آب و برق کم است. به طور کلی، میانگین اجاره خانه یا آپارتمان خارج نشین برای یک آپارتمان لوکس و امن (3 خوابه) 1500€ (یورو) در یک مکان مرکزی و 1000€ (یورو) در یک مکان حومه شهر، بدون احتساب آب و برق است. همانطور که ذکر شد، این هزینه برای یک آپارتمان لوکس 3 خوابه می باشد. اما در مورد سایر گزینه های ساده تر که برای مهاجران گزینه های مناسب تری نیز می باشند، هزینه ها کمتر می باشد. برای مثال، برای اجاره یک آپارتمان سه خوابه متوسط در آلبانی می توان انتظار داشت که متقاضیان از 500€ تا 700€ (یورو) یورو هزینه پرداخت کنند.

علاوه بر این، هزینه اجاره یک آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر 320€ (یورو) و هزینه اجاره یک آپارتمان 1 خوابه در خارج از مرکز شهر در آلبانی 200€ (یورو) می باشد. متقاضیانی که به فکر مهاجرت به آلبانی هستند می توانند با تماس با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از تمامی روش ها و هزینه های امور مربوطه مطلع شوند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *