ویترین

کار در پاپوآ گینه نو

کار در پاپوآ گینه نو

کار در پاپوآ گینه نو ممکن است برای گروهی از افراد مناسب به نظر برسد و به همین دلیل باید جزئیات آن را مورد ارزیابی قرار داد. افرادی که می خواهند به طور کلی وارد پاپوآ گینه نو انگشت شمار هستند. درصد قابل توجهی از مهاجرت ها به این کشور نیز به صورت سرمایه گذاری صورت می پذیرد. افرادی که می خواهند برای سایر مسیرهای مهاجرتی اقدام کند بهتر است برای کار اقدام کنند. باید به این نکته توجه داشت که کمبودهایی در بازار کاری پاپوآ گینه نو وجود دارد که باید با توجه به آن ها اقدامات لازم را انجام داد.

  • شرایط کار در پاپوآ گینه نو چیست؟
  • نرخ بیکاری در پاپوآ گینه نو چگونه است؟
  • قوانین کار در این کشور چگونه تنظیم شده است؟
  • روند مهاجرت کاری به این کشور چگونه انجام می شود؟

کار کردن در هر کشور خارجی می تواند مرحله مناسبی برای رسیدن به اقامت باشد. افرادی که در حال حاضر به خارج از کشور مهاجرت می کنند، عموما برای کار اقدام می کنند مگر اینکه شرایط مناسبی نداشته باشند. باید در نظر داشت که در حال حاضر، پاپوآ گینه نو از نظر زندگی شرایط چندان مناسبی ندارد. به همین دلیل است که مهاجرت های کمی به سمت این کشور انجام می شود. پاپوآ گینه نو از جمله کشورهایی است که با سرعت در حال پیشرفت است اما فاصله بسیاری زیادی تا استانداردهای بین المللی دارد. از همین رو، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاپوآ گینه نو را به عنوان مقصد کار مورد ارزیابی قرار می دهند.

شرایط استخدام نیروی کار در پاپوآ گینه نو

پاپوآ گینه نو یک کشور کوچک در قاره اقیانوسیه که در زمینه پیشرفت و توسعه گام بر می دارد. این کشور در زمینه های مختلف در حال پیشرفت است و زمینه های توسعه و سرمایه گذاری را فراهم کرده است. بسیاری از شرکت های خارجی در حال ورود به پاپوآ گینه نو هستند و می توانند مشاغل زیادی را در این کشور ایجاد کنند.


کشاورزی و ماهیگیری بزرگترین بخش های اقتصادی در این کشور هستند. معادن معدنی و انرژی نیز در این کشور در حال پیدا کردن جایگاه خود هستند. از سال 1978 که قوانین مدونی برای کار در پاپوآ گینه نو تنظیم شده است، تغییرات ناچیزی در آن صورت گرفته است. با سهولت در سرمایه گذاری، بسیاری از کارفرمایان در این کشور فعالیت های خود را آغاز کرده اند.

طبق قانون کار در پاپوآ گینه نو، قراردادهای کاری ممکن است حتی به صورت شفاهی انجام شود. البته باید در نظر داشت که برای شهروندان خارجی شرایط متفاوت خواهد بود. فرد باید یک قرارداد کاری رسمی داشته باشد تا بتواند مسیر خود را طی کند. از این قرارداد باید 2 نسخه وجود داشته باشد. یک نسخه از این قرارداد باید نزد کارفرما بماند.

از شرایط کار در آلمان چه می دانید؟

قرارداد کاری می تواند برای مدت زمان مشخصی تداوم داشته باشد. اطلاعاتی که باید در قرارداد کاری فرد ذکر شده باشد عبارتند از:

جزئیات قرارداد کاری در پاپوآ گینه نو

ساعت کاری در پاپوآ گینه نو

یکی از موضوعاتی که همه افراد باید به آن توجه داشته باشند، ساعت کار در کشورهای خارجی است. به طور متوسط، 44 ساعت کار استاندارد برای شهروندان خارجی در هفته در نظر گرفته شده است. نهایت ساعت کاری در یک روز در پاپوآ گینه نو 8 ساعت است. در این صورت هر دقیقه کار اضافه، به عنوان اضافه کار در نظر گرفته می شود و باید متناسب پاداش داده شود.

هر گونه کار به مدت 12 ساعت در طول روز اکیدا ممنوع است و نمی توان آن را تجربه کرد. باید در نظر داشت که در حال حاضر، قانون کار مشخصی برای نیروی کارهای شیفتی نیز در نظر گرفته شده است. این افراد باید یک روز در هفته را حداقل تعطیل باشند. در صورتی که کارفرما بخواهد از نیروی کار در روزهای تعطیل رسمی استفاده کند، باید با او به توافق برسد.

"ساعت

قوانین حمایتی در پاپوآ گینه نو

برای این که از نیروی کار در این کشور حمایت به عمل آید قوانینی نیز تنظیم شده است که بتوان به کمک آن آسودگی خاطر به دست آورد. برای مثال زنان می توانند با استفاده از تشخیص پزشک، از مرخصی های ویژه بارداری استفاده کنند که در حدود 45 روز قبل از زایمان برای مرخصی اقدام کنند. در صورت نیاز ممکن است 4 هفته اضافه نیز به فرد مرخصی داده شود.

اطلاع از جزئیات کار در کانادا با ما

همچنین قوانینی برای اخراج نیروی کار نیز در نظر گرفته شده است که حداقل یک ماه پیش از اقدام، کارفرما باید به فرد در این رابطه اطلاع کامل بدهد. در صورتی که شما نیز به دنبال کار در یکی از بهترین کشورهای جهان هستید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

سوالاتی درباره کار در پاپوآ گینه نو

برخی از پرسش های اصلی که درباره کار در پاپوآ گینه نو مطرح می شود عبارتند از:

  • آیا می توان از طریق کار در پاپوآ گینه نو به اقامت دائم و شهروندی رسید؟ در صورتی که فرد 8 سال به کار کردن در این کشور مشغول باشد، به پاسپورت یا شهروندی آن خواهد رسید.
  • متوسط درآمد در پاپوآ گینه نو چقدر است؟ در حدود 400$ (دلار) در ماه
3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *