ویزای تحصیلی

رشته عکاسی در اکوادور

رشته عکاسی در اکوادور

تحصیل رشته عکاسی در اکوادور را می توان به عنوان یک راه دریافت اقامت صرف دانست چراکه کیفیت آموزش در این رشته بالا نیست. در حال حاضر باید به این نکته توجه داشت که علاقمندان زیادی برای تحصیل رشته عکاسی در جهان وجود دارد و افرادی که این رشته را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، گزینه های پرشماری را پیش روی خود خواهند داشت. در حال حاضر روند دریافت پذیرش در اکوادور اما چندان مناسب نیست و نمی توان انتظار داشت که افراد زیادی در این مسیر گام بردارند. فرایند تحصیل رشته های مختلف در اکوادور مناسب است اما آنچه در رابطه با تحصیل در خارج از کشور از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، شرایط علمی آموزش است.

باید در نظر داشت که رشته عکاسی امروزه فقط به عنوان یک رشته هنری مورد توجه نیست و شرکت ها و نهادهای اقتصادی بسیاری نیز به ویژه در زمینه های برندیگ و تبلیغات به حضور عکاسان و مهارت آن ها نیاز خواهند داشت. باید به این نکته توجه کرد که در حال حاضر رشته عکاسی در دانشکده های هنر ارائه می شود اما دانشگاه های برتر جهان، دروس مرتبط با حضور عکاسی در عرصه های مختلف را نیز به دانشجویان می آموزند تا بتوانند از این طریق آن ها را برای ورود به بازار کار آماده کنند. در این مقاله، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به دنبال آن هستند که شرایط تحصیل رشته عکاسی در اکوادور را بررسی کنند.

  • شرایط تحصیل رشته عکاسی در اکوادور چیست؟
  • بهترین دانشگاه هایی که می توان برای تحصیل رشته عکاسی در این کشور انتخاب کرد کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته عکاسی در این کشور برای دانشجویان خارجی چقدر است؟
  • آیا فرصت های کاری مناسبی در اکوادور برای عکاسان وجود دارد؟

فرایند تحصیل رشته عکاسی در اکوادور

باید به این نکته اشاره داشت که علاقمندان به تحصیل در اکوادور بسیار محدود هستند و در نتیجه دانشجویان بین المللی حتی با رزومه های نه چندان درخور جایگاه دانشگاه های این کشور، می توانند پذیرش خود را در این کشور دریافت کنند. اما آنچه بیش از دریافت پذیرش مهم است آن که دانشگاه های این کشور در رشته عکاسی نتوانسته اند جایگاه مناسبی را اختیار کنند و به همین دلیل دانشجویان برای ورود به این کشور باید تحقیقات گسترده ای را انجام دهند.

محدودیت های کمی برای تحصیل رشته عکاسی در اکوادوردر نظر گرفته شده است و به همین دلیل می توان مسیر ساده ای را طی کرد. محدودیت اصلی در این رابطه آن است که دانشجویان نمی توانند دوره کارشناسی ارشد یا دکترا در رشته عکاسی را در اکوادور پشت سر بگذارند چراکه دانشگاه های آن تنها در مقطع کارشناسی اقدام به پذیرش دانشجویان می کنند. همچنین این دوره آموزشی تنها به زبان اسپانیایی ارائه می شود و به همین دلیل است که بسیاری از مهاجرت به اکوادور صرف نظر می کنند.

بر اساس رتبه بندی جهانی، در بین 900 دانشگاه برتر ارائه کننده رشته عکاسی در جهان، نامی از دانشگاه های اکوادور دیده نمی شود و به همین دلیل است که به بسیاری توصیه می شود تا در این مسیر، به روند تحصیل در کشورهای دیگر توجه داشته باشند. برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته عکاسی در اکوادور عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته عکاسی در اکوادور

هزینه تحصیل رشته عکاسی در اکوادور

هزینه تحصیل رشته عکاسی در اکوادور یکی از مسائلی است که می تواند منجر به توجه به سمت این کشور شود. برخی از افراد نه به دلیل انتخاب رشته بلکه به ناچار باید کشوری را برای زندگی خود انتخاب کنند و فرایند تحصیل در کشورهای مورد نظر آن ها می تواند بسیار مهم باشد. اکوادور یکی از کشورهایی است که هزینه های تحصیل در آن بسیار مقرون به صرفه است و به ویژه در مقطع کارشناسی، دانشجویان نیازی به پرداخت هزینه های سنگین نخواهند داشت و می توانند هزینه های خود را به راحتی پرداخت کنند.

میشه در اکوادور به زبان انگلیسی تحصیل کرد!

برخی از مهم ترین مخارجی که دانشجویان رشته عکاسی در اکوادور با آن روبرو هستند عبارتند از:

  • هزینه خرید یک دوربین عکاسی
  • شهریه ثابت سالیانه در حدود 550$ (دلار)
  • هزینه زندگی ماهانه در اکوادور در حدود 500$ (دلار)
  • امکان دریافت بورسیه در این کشور بسیار کم است.
  • دانشجویان تنها می توانند به مدت 16 ساعت در هفته در این کشور کار کنند (درآمد 450$ (دلار))

هزینه تحصیل رشته عکاسی در اکوادور

شرایط کار یک عکاس در اکوادور

باید به این نکته توجه داشت که تحصیل در اکوادور مسیری مطمئن تر برای رسیدن به کار در این کشور است و افرادی که برنامه بلند مدت اقامتی در این کشور دارند، می توانند اکوادور را برای تحصیل خود انتخاب کنند. به طور متوسط می تواند درآمدی در حدود 720$ (دلار) در ماه را برای یک عکاس در این کشور در نظر گرفت که متاسفانه با توجه به نرخ متوسط درآمد در این کشور، سطح مناسبی به نظر نمی رسد. پس نمی توان توصیه کرد به عنوان نیروی کار عکاسی نیز در این کشور اقامت دریافت کرد. در همین راستا، در صورتی که به دنبال مسیرهای امن مهاجرتی هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *