ویزای تحصیلی

تحصیل رشته روانشناسی در سنگاپور

تحصیل رشته روانشناسی در سنگاپور

با استفاده از ابزارهای مدرن آموزشی و امکانات تحقیقاتی، دانشگاه ها دوره های با کیفیتی برای تحصیل رشته روانشناسی در سنگاپور ارائه می دهند که خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی افراد را پرورش می دهد. ارتباط قوی بین دانشگاه ها و صنایع همسایه همچنین دوره های مربوطه را برای کسب مهارت های عملی ارزشمند تضمین می کند. سنگاپور کشوری است که سالانه بیش از 86000 دانشجوی بین المللی از 120 ملیت را پذیرا است. سنگاپور به عنوان یک مقصد انتخابی برای آموزش پیشرفته، در زمینه ایجاد محیطی ایمن و محرک برای توسعه نسل بعدی آینده سازان جهان، بی نظیر است. روانشناسی یکی از محبوب ترین رشته ها برای تحصیل در دانشگاه است. چندین دانشگاه و کالج در سنگاپور برنامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا روانشناسی را ارائه می دهند و طیف گسترده ای از تخصص ها را پوشش می دهند.

ماهیت تحصیل رشته روانشناسی در سنگاپور

چهار دانشگاه در سنگاپور به دلیل برنامه های برجسته روانشناسی مشهور هستند و امکانات تحقیقاتی برای مطالعه و ادراک روانشناسی رشد، شناخت و علوم اعصاب رفتاری را ارائه می دهند. روانشناسی یک زیرشاخه در زمینه علوم اجتماعی است. با تحصیل در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد در روانشناسی، افراد در مورد همه جنبه های مربوط به روان انسان و چگونگی تأثیرپذیری مردم از جامعه، فرهنگ و چالش های دوران معاصر، اطلاعات کافی خواهند یافت. دانشجویان در موضوعات متنوعی کاوش خواهند کرد. رشته روانشناسی می تواند به افراد کمک کند طیف گسترده ای از رفتارهای انسانی و همچنین اشکال مختلفی را که مسائل بهداشت روانی را ایجاد می کند، درک کنند.

دانشجویان روانشناسی کلاس های نظری را با تجربه کاری عملی و مطالعات موردی برای مواردی مانند ضربه، اختلالات روانی، اعتیاد، رشد کودک و روش های درمانی فعلی و سایر موارد ترکیب می کنند. روانشناسی دارای بسیاری از زیرشاخه ها مانند روانشناسی بالینی، روانشناسی شناختی و ادراکی، روانشناسی رفتاری، روانشناسی اعصاب، روانشناسی رشد، روانشناسی تربیتی، روانشناسی تجربی یا ارتباط با اشکال روانشناسی درای عمق با تمرکز بر فرایندهای ناخودآگاه است. با فارغ التحصیلی از دروس روانشناسی، دانشجویان در سراسر جهان به گزینه های مختلف شغلی از جمله روان درمانگری، مشاور روانشناسی، روانشناسی شغلی، مشاوره مدرسه، افسر منابع انسانی، درمانگری بازی، روانشناسی قانونی، روانشناسی سازمانی (I-O) و موارد دیگر دسترسی پیدا می کنند.

چگونگی تحصیل رشته روانشناسی در سنگاپور

برنامه روانشناسی در سنگاپور برای آموزش دانشجویان خود با دیدگاه های نظری، مفاهیم، توسعه تاریخی در زمینه های اصلی روانشناسی طراحی شده است و دانشجویان را قادر می سازد تا دانش و شواهد را با توجه به زمینه های اصلی روانشناسی تجزیه و تحلیل، تلفیق و ترکیب کنند. همچنین، هدف این برنامه برای کمک به دانشجویان برای توسعه مهارت های تحقیقاتی از طریق آموزش جمع آوری داده ها، تفسیر داده ها، رسیدن به یافته های تحقیقاتی طراحی شده است و به دانشجویان درک روانشناختی از نظر تنوع فرهنگی، رفتار انسانی و حیوانی را در زمینه های مختلف آموزش دهند. به طور کلی، دانشگاه ها به دنبال این هستند كه دانشجویان را در فراگیری حرفه خود و برخورد با دیگران مسئولیت پذیر و پاسخگو تربیت کنند.

روانشناسان در سنگاپور از روش های علمی برای مطالعه ذهن انسان و ارزیابی، تشخیص، پیشگیری و درمان مشکلات استفاده می کنند. روانشناسان به نحوه تفکر، احساس و رفتار افراد علاقه مند هستند. آن ها افراد، گروه ها، سازمان ها و جوامع مختلف را مطالعه می کنند و از این دانش استفاده می کنند. به همین دلیل دوره های روانشناسی در سنگاپور مورد تقاضا و محبوبیت زیادی قرار دارد.

تحصیل در سنگاپور در رشته روانشناسی به دانشجویان، مجموعه منحصر به فردی از مهارت ها را برای تجزیه و تحلیل و درک رفتار، روابط و سلامت انسان ارائه می دهد و همچنین آن ها یک برنامه اصلی در روانشناسی خواهند خواند و با توجه به علایق و نیازهای خود، رشته های روانشناسی اضافی را انتخاب می کنند، در حالی که حتی می توانند موارد انتخابی، از موضوعات غیر روانشناسی را مطالعه کنند. این برنامه توسط شورای اعتباربخشی روانشناسی استرالیا (APAC) نیز معتبر است.

چگونگی تحصیل رشته روانشناسی در سنگاپور

تحصیل رشته روانشناسی در سنگاپور و فرصت های شغلی

در سنگاپور تقاضا برای اشتغال روانشناسان ثبت شده در موسسه های آموزشی، بیمارستان های دولتی و خصوصی، مراکز تحقیقاتی علمی و کاربردی، دادگاه های حقوقی، زندان ها، نیروی انتظامی، نیروهای دفاعی، مشاغل خصوصی و شرکت های مشاوره رو به افزایش است. روانشناسی آموزش های بسیار خوبی را در زمینه تفکر تحلیلی و روش های تحقیق علمی ارائه می دهد که مربوط به طیف گسترده ای از مشاغل است. این موارد شامل اشتغال در زمینه هایی مانند خدمات اجتماعی و مشاوره، تحقیقات بازرگانی و بازار، آموزش، مدیریت می شود. همچنین تعداد فزاینده ای از فارغ التحصیلان روانشناسی به عنوان محقق در صنعت و سازمان های دولتی کار می کنند.

دانشجویان محصل در سنگاپور برای واجد شرایط بودن در زمینه ثبت نام به عنوان روانشناس در هیئت علمی روانشناسی استرالیا، باید حداقل یک دوره 6 ساله آموزشی را بگذرانند. پس از فارغ التحصیلی از این دوره معمولا 3 ساله، افراد باید یک سال تحصیل معتبر کارشناسی یا کارشناسی ارشد علوم روانشناسی به علاوه دو سال تمرین تحت نظارت، در این زمینه را به پایان برسانند. معمولا، دانشجویان می توانند یک دوره کارشناسی ارشد 2 ساله روانشناسی بالینی را که شامل یک سال تمرین تحت نظارت است را به پایان برسانند.

شرایط ورود و هزینه شهریه دانشجویی در سنگاپور

شرایط ورود از کشوری به کشور دیگر متفاوت است، اما به طور کلی، متقاضیان باید 12 سال تحصیل یا معادل آن را گذرانده باشند. متقاضیان زمینه های غیر انگلیسی زبان باید شرایط مهارت انگلیسی زبان با حداقل معیار IELTS یا TOEFL را داشته باشند. تکمیل موفقیت آمیز سایر مدارک تکمیل شده به زبان انگلیسی در سنگاپور به صورت موردی قابل مقایسه با استانداردهای استرالیا در دو سال گذشته است. دانشجویان بین المللی دارای کارت دانشجویی معتبر لازم است حداقل 90% از کلاس های برنامه ریزی شده در ماه را شرکت کنند.

عدم شرکت در کلاس ها، نقض شرایط ویزای دانشجویی است. دانشجویان داخلی باید حداقل 75% از برنامه های سخنرانی و برنامه های آموزشی برنامه ریزی شده را بگذرانند تا بتوانند واجد شرایط ارزیابی و امتحانات و در نهایت اعطای مدرک تخصص، شوند. در میان رشته های تخصصی می توانید به بررسی رشته تخصص اطفال در سنگاپور بپردازید.

همچنین در نمودار زیر هزینه شهریه دانشجویان بومی و غیر بومی سنگاپور، قابل مشاهده و مقایسه می باشد:

هزینه شهریه دانشجویان بومی و غیر بومی سنگاپور

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل بفرمایند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *