ویزای تحصیلی

رشته اورولوژی در سنگاپور

رشته اورولوژی در سنگاپور

تحصیل رشته اورولوژی در سنگاپور بر خلاف بسیاری از رشته های تحصیلی موجود در این کشور نمی تواند انتخاب مناسبی باشد. سنگاپور یکی از کشورهایی است که تحصیل در آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و دانشجویان خارجی زیادی نیز در آن مشغول تحصیل هستند. باید در نظر داشت که در حال حاضر تحصیل در این کشور در بسیاری از رشته های تحصیلی می تواند به عنوان یک گام رو به جلو به حساب آید و افرادی که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، قادر خواهند بود تا در کوتاه مدت به بازارهای کار جهانی ورود پیدا کنند. دانشگاه های این کشور در رشته های مربوط به علوم مهندسی رتبه های تک رقمی به دست آورده اند ولی در مجموع رشته های مرتبط با علوم پزشکی رتبه های ضعیف تری را در اختیار گرفته اند.

باید به این نکته اشاره داشت که رشته اورولوژی یکی از زیر رشته های تخصص پزشکی است و به همین دلیل است که در سنگاپور شرایط تحصیل در این رشته چندان مناسب نیست و در میان دانشگاه های برتر ارائه کننده این رشته، نامی از دانشگاه های سنگاپور دیده نمی شود. در حقیقت دانشجویان برای دریافت پذیرش از دانشگاه های سنگاپور در این رشته باید تحقیقات کامل تری را انجام دهند و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته اورولوژی در سنگاپور پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته اورولوژی در این کشور چگونه است؟
  • آیا دانشگاه های سنگاپور رشته اورولوژی را با کیفیت عالی ارائه می کنند؟
  • هزینه های تحصیل رشته اورولوژی در این کشور چقدر است؟
  • آیا سنگاپور کشور مناسبی برای کار در حوزه اورولوژی است؟

شرایط تحصیل رشته اورولوژی در سنگاپور

شرایط تحصیل رشته اورولوژی در سنگاپور

باید در نظر داشت که دانشگاه های زیادی در کشور سنگاپور وجود ندارد و دانشجویان برای تحصیل در این کشور با فرصت های محدودی روبرو خواهند بود و در نتیجه باید توجه داشته باشند که رقابت برای رسیدن به دانشگاه های این کشور در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. خوشبختانه اکثر دروس و رشته های تحصیلی در این کشور به زبان انگلیسی ارائه می شود و به همین دلیل، امکان تحصیل در سنگاپور به زبان انگلیسی نیز وجود دارد.

افرادی که سنگاپور را به عنوان مقصد تحصیلی خود در رشته اورولوژی انتخاب می کنند، این فرصت را خواهند داشت که در یک بازه زمانی حداقل 4 ساله، مدرک تحصیلی خود را به دست آورند. باید در نظر داشت که دانشجویان به منظور تحصیل در این کشور باید ابتدا مدرک پزشکی خود را دریافت کنند و سپس با شرکت در دوره های انترنی و فلوشیپ، مجوز تحصیل در رشته اورولوژی را به دست آورند. دانشجویان باید مدرکی را در اختیار داشته باشند که مورد تایید نظام پزشکی این کشور باشد تا بتوانند مدرک خود را معادلسازی کرده و در مقطع بالاتر مشغول به ادامه تحصیل شوند.

در حال حاضر دانشگاه ملی سنگاپور تنها دانشگاه موجود در این کشور است که امکان ادامه تحصیل در رشته اورولوژی را برای دانشجویان خارجی فراهم کرده است ولی باید در نظر داشت که این دانشگاه در رتبه بندی های جهانی فاقد جایگاه است و در نتیجه دانشجویان برای تحصیل در این دانشگاه نیازی به رزومه های عالی ندارند.

هزینه تحصیل رشته اورولوژی در سنگاپور

یکی از مهم ترین معایبی که سبب می شود مهاجرت به سنگاپور برای بسیاری از افراد به یک روند عادی و همیشگی تبدیل نشود آن است که فرد در طول دوره تحصیل خود باید هزینه های زیادی را پرداخت کند و این مسئله سبب می شود تا گروه خاصی از افراد نتوانند این کشور را به عنوان مقصد نهایی خود برای مهاجرت انتخاب کنند.

در شرایط کلی باید به این نکته اشاره کرد که سنگاپور با اختلاف یکی از گران ترین کشورهای جهان برای تحصیل است و افرادی که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می کنند با چالش های جدی روبرو می شوند. در گراف زیر می توان هزینه های مربوط به یک سال تحصیل رشته اورولوژی در سنگاپور برای یک دانشجوی خارجی را مشاهده کرد.

هزینه زندگی و تحصیل رشته اورولوژی در سنگاپور

دانشجویان با در اختیار داشتن چنین بودجه ای می توانند به جای یک سال، 4 سال هزینه دوره تخصص خود را در بسیاری از کشورهای اروپایی پشت سر بگذارند.

شرایط کار یک اورولوژیست در سنگاپور

افرادی که به عنوان اورولوژیست در دانشگاه های سنگاپور فارغ التحصیل می شوند، این فرصت را خواهند داشت که به صورت تمام وقت در این کشور مشغول کار شوند. با توجه به این که در این کشور با کمبودهای نیروی کار تخصصی در بخشی از رشته های پزشکی روبرو هستیم، می توان انتظار داشت که فرد در بازه زمانی کوتاهی به خواسته های خود در این رابطه برسد. یک اورولوژیست در این کشور به طور متوسط 27700$ (دلار سنگاپور) در ماه درآمد کسب می کند که به نسبت متوسط درآمد در این کشور بسیار بالاتر است. در صورتی که در جستجوی بهترین مسیرهای مهاجرت به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *