ویزای تحصیلی

رشته شنوایی سنجی در اندونزی

رشته شنوایی سنجی در اندونزی

شرایط تحصیل رشته شنوایی سنجی در اندونزی به گونه ای است که ممکن است بسیاری از افراد برای بازگشت به کشور دچار مشکل شوند. در راستای تحصیل در اندونزی باید به این نکته توجه داشت که بسیاری از دانشجویان نمی توانند مدرک معتبری دریافت کنند و در همین راستا نمی توانند به عنوان نیروی کار یا حتی دانشجو به ایران بازگردند. دلیل اصلی این امر آن است که بسیاری از دانشگاه های اندونزی به تایید وزارت بهداشت ایران نرسیده است و همین موضوع برای تردید در رابطه با انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی کافی است. در حال حاضر دانشگاه های بسیار زیاد و معتبری در جهان برای تحصیل در این رشته وجود دارد.

شرایط تحصیل در رشته شنوایی سنجی به گونه ای است که دانشجویان دوره آموزشی خود را به پایان می رسانند و پس از آن وارد دوره کارآموزی می شوند و قادر خواهند بود تا برای ورود به بازار کار آماده شوند. کار در حوزه شنوایی سنجی به گونه ای است که افراد به راحتی می توانند در بازار کار به فعالیت بپردازند چراکه این شغل در دسته مشاغل مورد نیاز در بسیاری از کشورهای جهان است. در همین راستا بسیاری از کشورهای جهان در تلاش هستند تا با توسعه دانش های مربوط به این علم شرایط مناسبی برای خود ایجاد کنند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهند کرد تا در رابطه با شرایط تحصیل در رشته شنوایی سنجی در اندونزی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهند.

  • بهترین دانشگاه های اندونزی برای تحصیل در این رشته کدامند؟
  • شهریه دانشجویان خارجی در رشته شنوایی سنجی در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان به عنوان نیروی کار در اندونزی در رشته های پزشکی اقامت دریافت کرد؟
  • متوسط درآمد یک شنوایی سنج در کشور اندونزی چقدر است؟

شرایط تحصیل رشته شنوایی سنجی در اندونزی

افرادی که قصد تحصیل در یکی از کشورهای خارجی در گروه رشته پزشکی را دارند، باید به این نکته توجه داشته باشند که دانشگاه مهم تحصیل آن ها باید به تایید وزارت بهداشت رسیده باشد. در چنین شرایطی، افراد فارغ التحصیل می توانند با معادلسازی مدرک خود به راحتی وارد بازار کار شوند و فعالیت خود را آغاز کنند.

دانشگاه اندونزی یکی از بهترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل در رشته شنوایی سنجی است که رتبه 668 جهان را به دست آورده است و در آسیا نیز رتبه 178 جهان را در اختیار دارد. دانشگاه آیرلانگا نیز دومین دانشگاه برتر کشور اندونزی برای تحصیل در رشته شنوایی سنجی است که رتبه 923 جهان را به خود اختصاص داده است. دانشگاه گادجا مادا نیز با قرار گرفتن در رتبه 939 جهان همچنان یکی از بهترین دانشگاه های اندونزی برای تحصیل در این رشته به حساب می آید.

سایر دانشگاه های این کشور در رتبه بندی های جهانی در بین 1000 دانشگاه برتر جهان جایگاهی ندارند و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که تحصیل در این کشور بتواند از نظر علمی جایگاه مناسبی را داشته باشد.

شرایط تحصیل رشته شنوایی سنجی در اندونزی

هزینه تحصیل رشته شنوایی سنجی در اندونزی

باید در نظر داشت که تحصیل در کشور اندونزی برای دانشجویان خارجی می تواند هزینه های کمی را در بر داشته باشد. باید به این نکته نیز اشاره کرد که شرایط تحصیل در رشته پزشکی در اندونزی کمی متفاوت است و می تواند از نظر هزینه های تحصیل متفاوت باشد. به عنوان یک دانشجوی خارجی در کشور اندونزی در رشته شنوایی سنجی، دانشجویان باید در نظر داشته باشند که به طور سالیانه با شهریه ای در حدود 5500$ تا 8500$ (دلار) روبرو می شوند.

در کنار این هزینه ها، باید در نظر داشت که هزینه های زندگی در این کشور نیز به مراتب مقرون به صرفگی خاصی ندارد و دانشجویان باید ماهانه مبلغی در حدود 800$ تا 1000$ (دلار) را به عنوان هزینه های زندگی خود پرداخت کنند. در چنین شرایطی باید به این نکته نیز اشاره داشت که دانشجویان امکان کار به صورت قانونی به عنوان دانشجویی را نخواهند داشت و این مسئله می تواند از نظر مالی فشار زیادی را به دانشجویان وارد کند.

متوسط درآمد و شرایط کار شنوایی سنج ها در اندونزی

باید به این نکته اشاره داشت که شرایط کار در اندونزی برای شنوایی سنج ها مناسب است و آن ها می توانند بر اساس قوانین کار در کشور اندونزی در این کشور مشغول به کار شوند. نکته قابل تامل در رابطه با این افراد آن است که به درآمد بالایی نیز دسترسی دارند و می توانند از این طریق شرایط مناسب اقتصادی را برای خود ایجاد کنند. یک شنوایی سنج در این کشور به طور متوسط 22700000IDR (روپیه اندونزی) درآمد کسب می کند و همین مسئله به خوبی نشان از قدرت مالی این افراد دارد.

مزایا و معایب تحصیل شنوایی سنجی در اندونزی

باید در نظر داشت که اقامت پس از تحصیل در اندونزی می توان به اقامت کشور اندونزی دست پیدا کرد و در چنین شرایطی است که ممکن است بعضی از افراد به این پروسه علاقمند شوند. برای رسیدن به بهترین کشورهای جهان برای تحصیل و زندگی با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *