ویترین

سیم کارت بین المللی دارای اینترنت

سیم کارت بین المللی دارای اینترنت

کلا سیم کارت های بین المللی به دو دسته سیم کارت بین المللی دارای اینترنت و سیم کارت بین المللی مخصوص تماس و ارسال پیام دسته بندی می شود. مزیت و فایده اصلی استفاده از سیم کارت بین المللی دارای اینترنت نیز پوشش دهی وسیع و مناسب داده های اینترنتی، پهنای باند بزرگ، هزینه خدماتی بسیار کم و نیز بسته های اینترنتی متنوع، مقرون به صرفه و سازگار با انواع سلایق و کاربردها می باشد.

  • آیا سیم کارت بین المللی دارای اینترنت دارای اینترنت هستند؟
  • خرید اینترنت بین المللی را از کجا باید اقدام کنیم؟
  • شرایط خرید سیم کارت مخصوص اینترنت چیست؟

هموطنان گرامی برای آمادگی جهت انجام سفر خارجی مطمئن با خرید سیم کارت بین المللی، تهیه بیمه مسافرتی و یا افتتاح حساب ارزی و دریافت کارت اعتباری بین المللی می توانند از خدمات ارائه شده توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره گیرند.

سیم کارت بین المللی و مزایای خرید آن

اصولا سیم کارت ها در بازار به دو صورت سیم کارت محلی و سیم کارت بین المللی به مشتریان عرضه می شود و مشخصا هدف از ارائه آنها نیز تهیه خدمات ارتباطی آسان (مکالمه، پیامک و بسته اینترنتی) می باشد. اما باید به یک تفاوت آشکار بین این دو نوع سیم کارت توجه کرد و آن اینکه سیم کارت های بین المللی قدرت ارتباطی فراملی داشته و ضریب نفوذ و بالتبع خدمات ارائه شده توسط آنها بسیار گسترده تر از سیم کارت های محلی است. با وجود اینکه سیم کارت های بین المللی در زمینه برقراری ارتباط بین نقاط مختلف جهان از تکنولوژی رومینگ بین الملل یا International Roaming بهره می برند اما استفاده از این سیم کارت ها مزایای زیر را برای کاربران آنها به ارمغان می آورد:

  • آنتن دهی قوی و گسترده در اغلب کشورهای جهان
  • کاهش تعرفه های رومینگ بین الملل یا International Roaming
  • بسته های اینترنتی بسیار سریع و مقرون به صرفه
  • ارائه سرویس های پشتیبانی 24 ساعته به مشتریان
  • تماسهای ورودی یا Incoming Calls بدون هزینه
  • خدمات شماره مجازی برای افزودن شماره های بیشتر
  • ارائه نرم افزارهای کاربردی جهت مدیریت عملکردی

ضرورت تهیه سیم کارت بین المللی برای مشاغل مختلف

شاغلین، گردشگران و دانشجویان همگی به هنگام انجام سفر خارجی نیاز مبرمی به سیم کارت بین المللی دارند تا بتوانند از این طریق در یک مقیاس جهانی به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای به خدمات ارتباطی مختلف مثل ارسال پیام، مکالمه موبایل و نیز داده های اینترنتی دست یابند. اما دلیل این انتخاب و ترجیح سیم کارت بین المللی بر سیم کارت محلی مخصوصا در هنگام مسافرت خارجی این است که سیم کارت های بین المللی بر عکس سیم کارت های محلی از هزینه های ناخواسته و اضافی مثل رومینگ بین الملل (Roaming) و نیز پوشش آنتن دهی ضعیفی برخوردار نبوده و ضمنا از تماس های ورودی هزینه ای طلب نمی کنند. پس تفاوت های اصلی این دو سیم کارت در 3 جنبه زیر بیشتر آشکار می شود:

ضرورت تهیه سیم کارت بین المللی برای مشاغل مختلف

بنابراین افراد در مشاغل مختلف برای اتجام سفر خارجی و یا اقامت در یک کشور خارجی نیازمند تهیه یک سیم کارت بین المللی برای خود هستد. آنها از این طریق هم می توانند با خانواده و دوستان خود در ایران تماس گرفته یا پیام ردو بدل کنند و همچنین از این طریق می توانند با کارفرما یا محل کار خود در کشور محل اقامت مکالمه کرده و به امورات شخصی خود بپردازند. همچنین از طریق بسته های اینترنتی مختلف ارائه شده توسط سیم کارت های بین المللی بتوانند به صورت آنلاین نیز به کارهای روزمره خود از جمله موارد زیر بپردازند:

  • پرداخت قبوض و صورتحساب ها
  • پرداخت حق بیمه
  • واریز اقساط ماهانه
  • جابجائی وجه الکترونیک
  • ثبت نام در طرح ها و برنامه های مختلف
  • انجام ویدئوچت از طریق برنامه های نرم افزاری مختلف
  • دانلود مطالب، اپلیکیشن و یا فیلم و غیره

دلایل استفاده از سیم کارت بین المللی برای سفر

با اینکه امکان استفاده از سیم کارت های محلی در سفرهای خارجی نیز برای افراد وجود دارد اما نباید فراموش کنیم که استفاده از این سیم کارت ها خارج از محدوده خدماتی آنها نه تنها منجر به عدم ارتباط یا ارتباط دهی ضعیف می گردد بلکه همچنین این کار باعث افزایش قابل ملاحظه هزینه های خدمات ارتباطی می گردد. بنابراین تهیه سیم کارت بین المللی قبل از شروع سفر یک ضرورت مهم برای مسافران تلقی می شود چراکه آنها از این طریق می توانند:

دلایل استفاده از سیم کارت بین المللی برای سفر

اما علاوه بر امتیازات فوق از مزایای سیم کارت بین المللی برای سفر می توان به خدمات مکالمه ورودی رایگان، افزودن شماره موبایل هایی از کشورهای مختلف، ساپورت اپلیکیشن های کاربردی، طرحهای فروش بسته های مکالمه، انواع بسته های اینترنتی، مدیریت هزینه با پرداخت به ازای مصرف، استفاده از خدمات پشتیبانی و غیره را اشاره کرد. بنابراین مسافران با تهیه سیم کارت خارجی قبل از سفر می توانند:

  • اولا به راحتی هر چه تمامتر با دوستان و آشنایان تماس گرفته یا پیام ارسال کنند.
  • دوما با خانواده و دوستان خود به صورت ویدئوچت ارتباط برقرار کرده و جویای حال آنها شوند.
  • سوما از این طریق هتل محل اقامت خود را رزرو کنند و یا تاکسی درخواست دهند.
  • چهارما قبوض، اقساط و یا صورتحساب های مربوط به خود را واریز کنند.
  • پنجما وجوه مورد نظر خود را به صورت بین بانکی منتقل کنند.

آنتن دهی در سفر با سیم کارت بین المللی

یکی از مهمترین مزایای سیم کارت خارجی برای سفر استفاده از قدرت آنتن دهی یا سطح پوشش بین المللی اینگونه سیم کارت هاست. چرا که یکی از بزرگترین نواقص و ایرادات استفاده از سیم کارت محلی عدم پوشش مناسب در کشورهای مختلف جهان می باشد. به همین دلیل مسافران غالبا استفاده از سیم کارت بین المللی را به کاربرد سیم کارت محلی ترجیح می دهند. اما از لحاظ قدرت آنتن دهی نیز سیم کارت بین المللی GoSIM بهترین سیم کارت بین المللی برای مسافران محسوب می شود. جالب است بدانید که این سیم کارت بیش از 210 کشور جهان را تحت پوشش آنتن دهی خود قرار داده است:

سیم کارت های بین المللی برتر با توجه به تعداد کشورهای تحت پوشش

ویژگی های سیم کارت بین المللی دارای اینترنت

موضوع استفاده از اینترنت موبایل یا همان data برای کاربران اینترنتی مخصوصا به دلیل محدودیت استفاده از وای فای بسیار حیاتی است. در این مورد باید بدانید که تقریبا تمامی سیم کارت های ارائه شده در سطح بازار دارای بسته ها یا طرح های اینترنتی هستند اما برخی از سیم کارت ها به طور اختصاصی به ارائه خدمات اینترنتی پرداخته و درصدد رفع این نیازمندی می باشند. معمولا این نوع سیم کارت ها با عنوان سیم کارت های بین المللی دارای اینترنت یا سیم کارت داده (Data SIM card) معروف بوده و از ویژگی های مهم زیر برخوردار هستند:

ویژگی های سیم کارت بین المللی دارای اینترنت

انواع سیم کارت بین المللی دارای اینترنت

در مجموع سیم کارت های بین المللی را با در نظر گرفتن خدمات و عملکرد تخصصی آنها می توان به سیم کارت های مخصوص تماس و ارسال پیامک و سیم کارت های دارای اینترنت دسته بندی کرد. از بهترین سیم کارت های بین المللی دارای اینترنت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین سیم کارت های بین المللی دارای اینترنت

برندهای فوق در واقع شرکت های هستند که به طور تخصصی سیم کارت های داده یا سیم کارت های دارای اینترنت را تولید و به بازار عرضه می کنند. معمولا نیز محصولات ارائه شده توسط این شرکتها رایگان بوده و یا مشتریان در قبال پرداخت وجه کمی صاحب سیم کارت داده می شوند ولی منتها هزینه اعتبار سیم کارت های مذکور به طرح بسته اینترنتی بستگی دارد که مشتری آن را انتخاب می کند.

تفاوت سیم کارت بین المللی و محلی در چیست؟

سیم کارت بین المللی عملکردی دقیقا مشابه عملکرد سیم کارت های محلی دارد و هدف از تولید و عرضه آنها به بازار تامین نیازها و رفع دغدغه های افراد در زمینه ارائه خدماتی مثل مکالمه (Calling)، پیام رسانی (text) و نیز اینترنت موبایل (Mobile data) می باشد. اما تفاوت اصلی یک سیم کارت محلی با سیم کارت بین المللی در این است که اولا ضریب نفوذ سیم کارت بین المللی برعکس سیم کارت محلی در شعاع بین المللی است. ثانیا سیم کارت بین المللی برای ارائه خدمات ارتباطی در اکثر نقاط تحت پوشش در جهان از عملکرد رومینگ بین المللی استفاده می کند، منتها با این تفاوت که:

تفاوت سیم کارت بین المللی و محلی

بنابراین سیم کارت های بین المللی عملکرد برتر خود را درست در جایی که سیم کارت های محلی با نقص و ایراد روبه رو هستند، اثبات می کنند. به همین دلیل تهیه سیم کارت های بین المللی برای مسافران خارجی یک ضرورت مهم تلقی می شود تا بتوانند در کشورهای مختلف جهان:

  • به سهولت و آسانی با فامیل و آشنایان خود مکالمه کنند.
  • از هزینه ناخواسته و بالای رومینگ سیم کارت های محلی جلوگیری کنند.
  • از پوشش آنتن دهی کامل در کشورهای مختلف جهان بهره گیرند.
  • از اینترنت موبایل (Data) در انجام امور روزمره خود استفاده کنند.
  • همچنین از پشتیبانی تمام وقت شرکت ارائه دهنده خدمات برخوردار شوند.

کاربردها و امتیازات سیم کارت بین المللی در ایران

سیم کارت بین المللی وسیله ای برای برقراری ارتباط از دور و ارائه خدمات ارتباطی مثل تماس، ارسال SMS و نیز خدمات اینترنتی است. در واقع همین سطح پوشش بین المللی است که مهمترین وجه تمایز سیم کارت های محلی و بین المللی است. مثلا مسافران در سفرهای خود به سایر کشورها با سیم کارت محلی خود به دلیل خارج شدن از محدوده خدماتی اپراتور خود یا اصلا نمی توانند خدماتی ارتباطی دریافت کنند و یا اگر خدماتی را نیز دریافت کنند بسیار ضعیف و پرنقص همراه با هزینه های بالا خواهد بود به همین دلیل سیم کارت های بین المللی این خدمات را به نحو عالی برای شما انجام می دهند. ولیکن سیم کارت های بین المللی مختلفی در سطح بازار وجود دارد که کیفیت خدمات ارائه شده توسط آنها را می توان با توجه به فاکتورهای زیر مورد ارزیابی قرار داد:

فاکتورهای ارزیابی کیفیت خدمات سیم کارت های بین المللی

بنابراین کاربرد سیم کارت های بین المللی برای کلیه مسافران اعم از گردشگران، تاجران و بیزینس من ها، دانشجویان و افراد شاغل واضح و مبرهن است. در واقع هر یک از این مسافران در انجام امور روزانه و متداول خود نیازمند داشتن سیم کارت بین المللی با امتیازات زیر هستند:

  • قدرت آنتن دهی بالا
  • تعرفه رومینگ خیلی پایین
  • بسته داده ای نامحدود
  • شارژ مجدد سریع و راحت
  • اضافه کردن شماره های بیشتر
  • سازگاری و انطباق با اکثر وسایل
  • سرویس ساپورت 24 ساعته

سیم کارت های بین المللی مخصوص مکالمه و پیام

اما سیم کارت های دیگر جز سیم کارت های ویژه مکالمه و ارسال پیامک هستند. غالبا هزینه خود این سیم کارت ها ناچیز و حتی گاها رایگان است و فقط به هنگام خرید بایستی شارژ شود. در لیست زیر می توان با انواع این هزینه ها آشنا شد:

  • سیم کارت بین المللی Worldsim که در 4 طرح مختلف به بازار ارائه شده و قیمت آنها با توجه به نوع طرح انتخابی از طرف مشتریان متغیر بوده و از 47$ (دلار) الی 135$ (دلار) متفاوت است
  • سیم کارت بین المللی OneSim که در 3 طرح جذاب شامل طرح جهانی، سفر و اروپا به بازار عرضه شده و از 9.95$ (دلار) الی 34.95$ (دلار) متغیر است
  • سیم کارت بین المللی GoSim که کل هزینه سیم کارت و شارژ اولیه آن 17$ (دلار) می باشد
  • سیم کارت بین المللی Knowroaming که فعلا قیمت آن بدون احتساب شارژ اولیه در حدود 5.99$ (دلار) می باشد.

سیم کارت بین المللی دارای اینترنت

سیم ‌کارت ‌های بین ‌المللی یک تجربه کاملاً جدید از سفر را باز می ‌کنند. ماجراجویی بعدی شما در خارج از کشوردسترسی به داده ها هنگام سفر به خارج از کشور مهم است. شما را ایمن نگه می دارد و سفر را بسیار راحت تر می کند. به هر حال، همیشه نمی ‌توان هنگام سفر به خارج از کشور به وای ‌فای اعتماد کرد، و مگر اینکه یک برنامه تلفن بین ‌المللی گران قیمت داشته باشید، خطر گیر افتادن در یک مکان ناآشنا بدون اطلاعات اولیه را دارید تا سفر را سرگرم ‌کننده، ایمن و آسان کنید. سیم کارت های بین المللی کمی با سیم کارت های داخلی متفاوت است. در حالی که امکان خرید سیم ‌کارت‌ های محلی هنگام رسیدن به مقصد وجود دارد، اما این سیم ‌کارت ‌ها برای مسافرانی که برای مدت طولانی در یک مکان اقامت می‌ کنند مناسب ‌تر هستند.

GigSky؛ سیم کارت بین المللی دارای اینترنت

سیم کارت های ارائه شده توسط این شرکت معمولا از نوع سیم کارت بین المللی دارای اینترنت یا data-only می باشد که بالغ بر 120 کشور جهان را نیز تحت پوشش قرار می دهد. متقاضیان خرید این سیم کارت باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که هزینه خرید این سیم کارت در حدود 9.99$ (دلار) البته بدون اعتبار اولیه برای خرید بسته اینترنتی می باشد. فلذا شما برای خرید بسته اینترنتی می توانید از دو طرح منطقه ای و غیرمنطقه ای این شرکت بهره جویید. در لیست زیر می توانید با انواع بسته های اینترنتی یا دیتا پلن (data plan) سیم کارت GigSky با سرعت 300MB تا 5GB از 1 تا 30 روز آشنا شوید:

حجم بسته (مگا یا گیگابایت)هزینه بسته (دلار)مدت اعتبار
300MB$101 روز
500MB$1515 روز
1GB$2015 روز
2GB$3015 روز
5GB$5030 روز

KeepGo؛ سیم کارت بین المللی دارای اینترنت

KeepGo؛ سیم کارت بین المللی دارای اینترنت

این کمپانی اولین بار در سال 2009 تاسیس شد و زمینه اصلی فعالیت آن نیز بر روی راه حل های اتصال جهانی برای اینترنت اشیاء و وسایل پهن باند می باشد. سیم کارت های ارائه شده زیر نظر شرکت مذکور در 3 قالب استاندارد، میکرو ونانو بوده و اکنون نیز با عنوان Lifetime Data SIM تقریبا پوشش اینترنتی برای بیش از 110 کشور جهان را فراهم می کند. بسته های اینترنتی و هزینه آنها البته بدون مدنظر قرار دادن مقصد مسافرتی افراد از طریق خرید سیم کارت KeeoGo از این قرار است:

حجم بسته اینترنتی (مگا یا گیگابایت)هزینه بسته به دلار
500MB14$
1GB26$
3GB61$
5GB88$
10GB165$

Surfroam؛ سیم کارت بین المللی دارای اینترنت

این سیم کارت نیز از بهترین سیم کارت ها برای استفاده از خدمات اینترنت همراه مخصوصا در کشورهای اروپایی است. از نکات جالب توجه سیم کارت surfroam نیز رایگان بودن سیم کارت می باشد و تنها هزینه شما در تهیه این سیم کارت مربوط به هزینه اعتبار اولیه می باشد. پس در اینجا شما دیگر نیازی به خرید بسته نداشته و فقط کافی است که هزینه اشتراک به مبلغ 100€ (یورو) را از قبل ایجاد حساب کاربری به حساب اینترنتی معرفی شده واریز کنید.

برای اخذ اقامت اروپا در سال 2021 نیز روش های مختلفی مثل سرمایه گذاری (ثبت شرکت، خرید ملک و خرید سهام)، تحصیل در اروپا و یا کار و ازدواج وجود دارد که انتخاب هر یک از این روش ها به شرایط فردی و نیز صلاحیت های او بستگی دارد. به همین دلیل ما به شما هموطنان گرامی پیشنهاد می کنیم که پیش از انجام هر اقدامی حتما برای ارزیابی صلاحیت فردی و نیز تهیه شرایط و مدارک لازم با وکلای مهاجرتی ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات متداول در باب سیم کارت بین المللی دارای اینترنت

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب سیم کارت بین المللی دارای اینترنت می باشیم:

  • مزایای خرید سیم کارت بین المللی دارای اینترنت چیست؟ آنتن دهی قوی و گسترده در اغلب کشورهای جهان، کاهش تعرفه های رومینگ بین الملل یا International Roaming، بسته های اینترنتی بسیار سریع و مقرون به صرفه، ارائه سرویس های پشتیبانی 24 ساعته به مشتریان، تماسهای ورودی یا Incoming Calls بدون هزینه، خدمات شماره مجازی برای افزودن شماره های بیشتر و ارائه نرم افزارهای کاربردی جهت مدیریت عملکردی
  • انواع سیم کارت بین المللی دارای اینترنت کدام اند؟ GigSky، KeepGo، surfroam
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *