مهاجرت

قاچاقی رفتن به ترکیه

قاچاقی رفتن به ترکیه

هر ساله افراد زیادی به دلایل مختلف از جمله جنگ، بیکاری، فقر، مسائل مذهبی، سیاسی و غیره مجبور به قاچاقی رفتن به ترکیه می­ شوند. این دسته از افراد با عبور از راه های سخت و خطرناک به کشور ترکیه خود را می­ رسانند و درصدد اخذ اقامت دائم ترکیه هستند. کارشناسان و مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به هیچ عنوان قاچاقی رفتن به ترکیه را به عزیزان پیشنهاد نمی ­نماید و از عزیزان در خواست می­ نمایند تا برای مهاجرت به دیگر کشورها سعی نمایند از راه های قانونی اقدام نمایند، از آنجائیکه کشور ترکیه در مجاورت کشورهای اروپایی قرار دارد افراد زیادی بدلیل شرایط مساعد زندگی و گاهی برای رسیدن به دیگر کشورهای اروپایی کشور ترکیه را انتخاب می­ نمایند.

افرادی که بصورت غیر قانونی توسط قاچاقچیان وارد کشور ترکیه می­ شوند در ابتدا آنها در ساختمان های فروریخته اسکان داده می­ شوند و تا زمانی که هزینه خود را بطور کامل به قاچاقچیان پرداخت ننمایند در بند آنان خواهند بود. در برخی موارد افرادی که از طریق راه های قاچاقی به ترکیه مهاجرت می­کنند در مسیر جان خود را از دست خواهند داد. همچنان این افراد با ورود به خاک ترکیه اجازه انجام کار بصورت قانونی را نخواهند داشت و مجبورند بصورت غیر قانونی و با اخذ دستمزدهای بسیار پایین به انجام کار در این کشور بپردازند.

معایب قاچاقی رفتن به ترکیه

سالیانه افراد زیادی از طریق کوه های آرارات در شمال غربی کشور ایران از طریق راه های غیر قانونی و خطرناک وارد کشور ترکیه می­ شوند. قاچاقچیان با اخذ هزینه های هنگفت و در حدود 100 میلیون تومان افراد را به کشور ترکیه انتقال می­ دهند و تا زمانی که آنان هزینه قاچاقچیان را پرداخت ننمایند در بند قاچاقچیان خواهند بود، در بسیاری از موارد افراد بدست قاچاقچیان فرزندان و جان و مالشان را در از دست می­ دهند. این افراد پس از رهایی از دست قاچاقچیان می­ باید به اداره مهاجرت ترکیه مراجعه و درخواست پناهندگی خویش را به این کشور اعلام نمایند.


دولت ترکیه با پناهندگان مصاحبه هایی را برگزار می­ نماید و در صورتی که مقصد آنان کشورهای اروپایی باشد آنان را به خانه های قدیمی و کهنه در پایین شهر انتقال می ­دهند و آنها می ­توانند تنها به پیدا کردن کار در ترکیه بخش های توریستی با دستمزدهای بسیار پایین مشغول شوند. اکثر افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی را دارند از طریق بنادر ازمیر، خوجا، داتجا و آیداکینک به کشور یونان خود را می­ رسانند، این مهاجران پس از چندین روز در طبقات زیرین کشتی ها در صورتی که بتوانند تحمل کنند در نهایت به کمپ های نگهداری مهاجرین به یونان انتقال داده می ­شوند.

هزینه قاچاقی رفتن به ترکیه

هزینه قاچاقی رفتن به ترکیه بنابر نوع مهاجرت قاچاقی و افراد و شرایط میان 2 کشور بسیار تغییر می کند. در واقع ممکن است شما هزینه زیادی را بپردازید اما به نتیجه قطعی نرسید و در میانه راه تمام هزینه و زحمات شما از بین برود. بنابر آمار و اطلاعات هزینه قاچاقی رفتن به ترکیه از 1000$ تا 5000$ (دلار) تهمین زده می شود. لذا توصیه اکید این است که بارعایت احتیاط و کمی جستجو و مشاوره با متخصصان مهاجرت به ترکیه از یک راه مقرون به صرفه و مطمئن به ترکیه مهاجرت کنید.

انواع مهاجرت های غیرقانونی به ترکیه

افرادی را می توان دید که به صورت غیر قانونی در ترکیه زندگی می کنند. این افراد چالش هایی را نیز در این کشور به وجود آورده اند. به همین دلیل است که همواره یکی از وعده های انتخاباتی در ترکیه، مربوط به مهاجران غیر قانون است. منظور از مهاجرت های غیرقانونی شامل افراد زیر می شود:

  • افرادی که بدون ویزا و با استفاده از کمک قاچاقچیان انسان وارد ترکیه می شوند.
  • افرادی که از طریق مرزها به نوعی فرار کرده و خود را به ترکیه می رسانند.
  • افرادی که مدت ویزای آن ها به اتمام رسیده است اما هنوز در ترکیه حضور دارند
  • افرادی که با استفاده از پاسپورت و ویزای جعلی خود را به ترکیه می رسانند.
  • افرادی که در ترکیه درخواست پناهندگی خود را به ثبت می رسانند.
  • افرادی که حضور آن ها در ترکیه امنیت این کشور را با مخاطره روبرو می کند اما همچنان در این کشور حضور دارند.

با پاسپورت ترکیه به کدام کشورها میتوان بدون ویزا سفر کرد؟ لینک فوف را مطالعه کنید.

شرایط مهاجران پس از ورود غیرقانونی به ترکیه

پس از اینکه فرد به صورت قاچاقی وارد ترکیه شد، راهکاری جز اعلام پناهندگی در این کشور ندارد. دلیل اصلی آن است که در صورت دستگیری، قطعا به کشور اصلی محل اقامت خود بازگردانده می شود. افرادی که پناهندگی خود را در این کشور ثبت کردند، باید منتظر باشند تا سازمان های بین المللی در رابطه با درخواست آن ها اظهار نظر کنند. اداره مهاجرت ترکیه نیز نقش بسیار پررنگی در این رابطه خواهد داشت.

در صورتی که با درخواست فرد موافقت نشود، موظف است که خاک ترکیه را در یک بازه زمانی مشخص ترک کند. در غیر این صورت فرد دستگیر شده و با مجازات هایی روبرو خواهد شد. معمولا افرادی که به صورت قاچاقی وارد ترکیه می شوند، در تلاش هستند تا به صورت قاچاقی خود را مجدد به یونان برسانند. در این صورت می توانند (در ذهن خود) در شرایط بهتری درخواست پناهندگی دهند. این در حالی است که در یونان نیز شرایط برای درخواست پناهندگی بسیار نامناسب است.

unhcr گزارش می دهد که شهروندان سوریه، افغانستان، عراق، ایران و سومالی، بیشترین فراوانی پناهجویان در ترکیه هستند.

شرایط قاچاقی رفتن به ترکیه

افرادی که با قاچاقی رفتن به ترکیه خود را به کشور ترکیه می ­رسانند در صورتیکه دارای یکی از شرایط زیر باشند، دولت ترکیه با آنان برخورد و مجازات خواهد نمود:

  • افرادی که از طریق راه های قاچاقی به ترکیه سفر نموده اند و یا اعتبار اقامتشان در این کشور به پایان رسیده است و هنوز در این کشور حضور دارند و درخواست پناهندگیشان را به مقامات ترکیه اعلام ننموده باشند.
  • پناهندگانی که در کشور ترکیه حضور دارند و بصورت 3 بار متوالی حضورشان را در این کشور اعلام ننموده اند.
  • افرادی که با درخواست پناهندگیشان در ترکیه موافقت نگردیده است و هنوز خاک این کشور را ترک ننموده اند.
  • افرادی که درخواست پناهندگی به ترکیه را اعلام نموده اند ولی از هویت های تقلبی برای معرفی خود استفاده نموده باشند و حضور وی باعث بی امنیتی در ترکیه می­ شود.

شرایط قاچاقی رفتن به ترکیه

راه های ورود قانونی به ترکیه

افراد می ­توانند از راه های مختلفی بصورت قانونی به کشور ترکیه مهاجرت نمایند. همچنین افرادی که قصد درخواست پناهندگی در ترکیه را دارند میتوانند در ابتدا از طریق توریستی وارد این کشور شده و پس از آن درخواست پناهندگی خود را به اداره مهاجرت این کشور اعلام نمایند. از دیگر راه های مهاجرت قانونی به کشور ترکیه می­توان به مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری به ترکیه، مهاجرت از طریق ازدواج و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری اشاره نمود.

جدول زیر نشانگر انواع روش های مهاجرت به ترکیه و نیز هزینه درخواست ویزا برای هر کدامیک از روش ها می باشد:

روش مهاجرتینوع ویزاهزینه ویزا به دلار
مهاجرت از طریق تحصیل در ترکیهویزای تحصیلی ترکیه$48
مهاجرت از طریق کار در ترکیهویزای کار ترکیه$13182
مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در ترکیه (برنامه خرید ملک)ویزای اقامت ترکیه$70000 شامل قیمت خرید ملک، هزینه درخواست ویزا و غیره

یکی از آسانترین راه های مهاجرت به ترکیه که فرد می ­تواند از آن طریق اقامت این کشور را نیز اخذ نماید، اجاره مسکن یا خرید ملک در ترکیه در این کشور است، در صورتیکه فرد اجاره بهای یک ساله ملک را پرداخت نماید، امکان اخذ اقامت یکساله برای خود و فرزندان کمتر از 18 سال وی وجود دارد. همچنان این افراد می­ توانند با تمدید قرارداد مسکن در ترکیه اعتبار اقامت خود را نیز تمدید نمایند.

الزامات قاچاقی رفتن به ترکیه

قاچاقی رفتن به ترکیه یکی از راه های مهاجرت غیرقانونی و پناهندگی به ترکیه است که از سوی ما به هیچ وجه پیشنهاد و بررسی نمی شود. زیرا این مسیری نا امن و با خطرات جانی و قانونی و مالی است که ممکن است شما را دچار مشکلات بسیاری کند. به دلیل لغو روادید ترکیه با ایران افراد می توانند با پاسپورت معتبر به این کشور سفر تفریحی داشته باشند اما اشخاصی که به هر دلیل پاسپورت ندارند و نمی توانند پاسپورت داشته باشند به فکر قاچاقی رفتن به ترکیه می افتند. کارشناسان و مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره پاسخگوی تمامی سوالات عزیزان در زمینه مهاجرت قانونی به ترکیه می­ باشند.

سوالات پرتکرار درخصوص قاچاقی رفتن به ترکیه

در این بخش به سوالات مهم شما پاسخ می دهیم:

  • راه های ورود قانونی به ترکیه کدام اند؟ افراد می ­توانند از راه های مختلفی بصورت قانونی به کشور ترکیه مهاجرت نمایند. همچنین افرادی که قصد درخواست پناهندگی در ترکیه را دارند میتوانند در ابتدا از طریق توریستی وارد این کشور شده و پس از آن درخواست پناهندگی خود را به اداره مهاجرت این کشور اعلام نمایند. از دیگر راه های مهاجرت قانونی به کشور ترکیه می­توان به مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری به ترکیه، مهاجرت از طریق ازدواج و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری اشاره نمود.
  • هزینه قاچاقی رفتن به ترکیه به چه صورت است؟ هزینه قاچاقی رفتن به ترکیه بنابر نوع مهاجرت قاچاقی و افراد و شرایط میان 2 کشور بسیار تغییر می کند. در واقع ممکن است شما هزینه زیادی را بپردازید اما به نتیجه قطعی نرسید و در میانه راه تمام هزینه و زحمات شما از بین برود. بنابر آمار و اطلاعات هزینه قاچاقی رفتن به ترکیه از 1000$ تا 5000$ (دلار) تهمین زده می شود. لذا توصیه اکید این است که بارعایت احتیاط و کمی جستجو و مشاوره با متخصصان مهاجرت به ترکیه از یک راه مقرون به صرفه و مطمئن به ترکیه مهاجرت کنید.
4.4/5 - (18 امتیاز)

402 دیدگاه برای “قاچاقی رفتن به ترکیه

  1. خدارحیم گفت:

    سلام من افغانی هستم و فعلا درکشور ایران قانونی آمدم. میخواهم در ترکیه برای کار بروم. ازچه طریق میتوانم بروم.لطفا معلومات بدهید.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید یا از طریق سایت های کاریابی اقدام کنید یا این که ویزای توریستی بگیرید و در اون جا دنبال کار بگردید

  2. evanoie گفت:

    سلام خسته نباشید
    میخواستم بدونم ک درخواست پناهندگی از کدوم روش بهتره
    قانونی یا قاچاقی؟
    درخواست پناهنگی قانونی با قاچاقی چقدر اختلاف قبول شدنش هست؟
    ممنون میشم جواب بدین

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که به صورت غیر قانونی وارد بشید، بسیار کار دشوارتری دارید. ضمن این که طبق وعده های انتخاباتی، قرار شده که پناهجویان غیر قانونی از ترکیه اخراج بشن

      1. علیرضا گفت:

        سلام من میخوام برم ترکیه قاچاق چجوری اقامت بگیرم وهزینه رفتن چقدر هست

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          ما هیچ فعالیتی در این زمینه نداریم و اقدامی انجام نمی دیم

  3. محیب الله حفیظی گفت:

    سلام درود جناب محترم
    اینجانب محیب الله حفیظی اتباع افغانستان ساکن قانون کشور ایران ویزا هم دارم من چطور میتوانم به کشور دوست ترکیه مهاجرت
    کنم لطفا یک راهنمایی بفرمایید ممنون میشم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ما هیچ مشخصاتی از شما نداریم که بتونیم درست راهنمایی کنیم شما رو
      با این حال اگر منظورتون این هست که قاچاقی به ترکیه مهاجرت کنید، باید در نظر داشته باشید که سیاست های وعده داده شده در انتخابات جدید ترکیه می تونه مهاجرت قاچاقی به ترکیه رو غیر ممکن کنه

  4. محیب الله حفیظی گفت:

    سلام محترم خسته نباشین
    محیب الله حفیظی از اتباع افغانستان مهاجر قانونی در ایران اقامه شش ماهه دارم من چطور میتانم وارد کشور ترکیه شوم یک لطف کنید رهنمای کنید ممنون میشم حتا یک دعوت دانشگاه قبل از سقوط افغانستان داشتم تاریخ گذاشته

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید مجدد برای پذیرش تحصیلی توی این کشور اقدام کنید.
      با شماره 02191003232 تماس بگیرید تا همکاران من راهنمایی کنند شما رو

  5. مسعود گفت:

    سلام خسته نباشید بنده بیکارم و وضعیت مالی هم بده میخام برم ترکیه باید چیکار کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر قصد قاچاقی رفتن دارید، کمکی از دست ما بر نمیاد به شما

  6. سامی گفت:

    سلام من قصد دارم قاچاق برم ترکیه ولی در آنجا ملک بخرم چند سال طول میکشه تقریبا تا پاسپورت یا یه برگه اجازه سفر به سایر کشور ها رو بگیرم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      دوست عزیز شما اگر قاچاقی برید اونجا نمی تونید ملک بخرید.
      بهتر هست که یک نفر رو به عنوان وکیل به ترکیه بفرستید تا برای شما ملک خریداری کنه.
      اگر به صورت قاچاقی وارد بشید، ابتدا باید مشخص بشه شرایط شما چی هست و ممکنه حتی 2 سال هم طول بکشه

  7. مجتبی گفت:

    سلام ۳۴ ساله هستم میخوام قاچاقی بیام استانبول برای پناهندگی و کار راهنمایی میکنید.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید خودتون رو برسونید.
      اگر ممنوعیت خروج از کشور ندارید بهتر هست که اول قانونی وارد بشید و بعد درخواست بدید

    2. مقصود خرم گفت:

      قصد مهاجرت از ایران را دارم ۲۷ساله متاهل ودارای دو فرزند و خدمت برای اقامت گرفتن از لحاظ مالی مشکلی ندارم خرید ملک و یا سرمایه گذاری یا ثبت شرکت

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        در این رابطه باید با مشاورین ما با شماره 02191003232 تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند

  8. Mahan گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما
    من یه جوان ۲۱ ساله هستم که به دنبال اقامت در کشور ترکیه هستم ولی پاسپورت و وضعیت مالی خوبی ندارم و به دلیل فقر مالی ترک تحصیل کردم.
    با این شرایط چطور میتونم در کشور ترکیه اقامت بگیرم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید پاسپورت داشته باشید و راه دیگه ای برای مهاجرت ندارید مگر قاچاقی وارد بشید که وضعیت مشخصی نیست برای آینده شما

  9. آناهیتا گفت:

    سلام من آناهیتا هستم ۱۷ سالمه کلاس یازدهم هستم و ایران به دنیا اومدم مادرم ۳۸ سالشه ما افغانی هستیم و ساکن ایرانیم و کارت همایش داریم من ۶ ماهه بودم پدرم رو از دست دادم مادرم از اون موقع تا الان کار میکنه و کار خوبی هم نداره و خیلی سختی کشیدیم الان هم برای زندگی بهتر میخواهیم به ترکیه برویم میشه بگید باید چجوری بریم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر ایشون پیشنهاد کار داشته باشند که از طریق کار می تونید مهاجرت کنید. در غیر این صورت مسیر مهاجرت شما خیلی سخت میشه چون باید کار پیدا کنید در این کشور و بتونید اقامت بگیرید.

  10. سمیرا گفت:

    سلام برای اجاره خونه در ترکیه به صورت قانونی چقدر هزینه میخواد ممنون میشم جواب بدین

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      توصیه می کنم مقاله هزینه زندگی در ترکیه رو مطالعه کنید
      این هزینه به شهر، متراژ خونه و غیره بستگی داره

  11. سعید۶۹ گفت:

    سلام. من مدتی پیش قاچاقی اومدم ترکیه. الان میخوان برگردم ایران. سفارت ایران پرسیدم میگه برگه عبور میدیم برای عابرین غیر مجاز. میخواستم بدونم بعد برگشت به ایران مجازات میشم یا تو فرودگاه مشکلی برام پیش میاد موقع برگشت به ایران.ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما به این دلیل که مهر خروج از کشور رو دریافت نکردید تخلف مرتکب شدید و با شما برخورد خواهد شد

  12. نیما گفت:

    سلام روزتون بخیر
    از طریق راه های قانونی که وارد ترکیه میشیم می تونیم درخواست پناهندگی بدیم برای درخواست پناهندگی باید ویزا داشته باشیم ؟ یا با همون پاسپورت که ۳ ماه تونیم تو ترکیه اقامت داشته باشیم می تونیم درخواست پناهندگی بدیم؟
    از طریق راه قانونی که درخواست پناهندگی میدیم اگر درخواستمون رد بشه برای ورود به ایران مجازات در نظر گرفته میشه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما اگر توریستی و از طریق قانونی مهاجرت کنید، می تونید به پلیس درخواست پناهندگی بدید
      بله اگر درخواست شما قبول نشه و برگردید مجازات داره

  13. میلاد گفت:

    کسی ک میخاهد پناهنده شود چه در ترکیه چ در کشوری دیگر از طریق ترکیه ، آگر پاسپورت بگیرد و به صورت قانونی وارد ترکیه شود با پناهنده ای که قاچاقی وارد ترکیه شده فرقی در زمینه پناهندگی دارد؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      افرادی که از طریق قانونی وارد می شن قطعا شرایط بهتری دارند

  14. رحمت الله گفت:

    سلام من18سالمه افغانی ام الانم ایران اقامت دارم
    میخوام قاچاقی ترکیه برم تا بتونم اروپا رد بشم چی کار باید بکونم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ما در این زمینه فعالیتی نداریم

  15. محمد گفت:

    سلام من به علت اینکه کسانی سر من کلاه گذاشتند و توان پرداخت بدهی هایم را ندارم میخام به ترکیه مهاجرت کنم نمیدونم هنوز ممنوع الخروج شدم یا نه اگه نشدم چطوری میتونم اونجا پناهنده بشم اگه ممنوع الخروجم چطور ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این که ممنوع الخروج هستید یا خیر رو می تونید به صورت آنلاین این موضوع رو پیگیری کنید.
      در حال حاضر شما باید به نحوی خودتون رو به این کشور برسونید و درخواستتون رو ثبت کنید.

  16. محمد گفت:

    سلام من 17 سالمه میتونم قاچاقی برم ترکیه مشغول کار بشم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که قاچاقی وارد بشید، امکان کار ندارید تا تکلیف اقامتتون مشخص بشه

  17. حبیب الله گفت:

    سلام برادرم آلمان فعلا کارآموزی می‌کن وحقوق شم ۶۰۰ ماهیان و درس هم میخوانه چطوری دعود نامه بفرست برام باتشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ایشون درآمد کافی برای این که از شما دعوت کنند رو ندارند و شما باید تمکن مالی رو خودتون ارائه کنید

  18. حبیب الله گفت:

    سلام من افغانستانی هستم برادرم آلمان هست خودم ایران هستم مریضی اعصاب دارم آیا میشه رفت پول ندارم لطفا راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر ایشون می تونن برای شما دعوتنامه ارسال کنند، شما هم می تونید به ایشون ملحق بشید.
      ولی باید در نظر داشته باشید که ایشون اگر اقامت دارند می تونن برای شما دعوت نامه ارسال کنند

  19. پریا گفت:

    سلام
    من زماني كه زير سن قانوني بودم غیر قانونی به ترکیه اومدم و مشکلی با دولت و سیاست نداشتم مشکلمون قومیتی بود و امنیت نداشتیم الان شخصی که در ایران برامون مشکل ایجاد میکرد فوت شده
    در ترکیه پاسپورت گرفتم ولی مهر خروج از ایران ندارم میشه راهنمایی کنید که چه مجازاتی وجود داره
    در حال حاظر ۲۰ساله هستم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر پاسپورت ترکیه رو دارید، می تونید برگردید ایران و مشکلی نیست چون شما شهروند ترکیه هستید

  20. Ali گفت:

    سلام. کسی که سربازی نرفته است، آیا میتواند با دادن وثیقه،پاسپورت بگیرد، و مثلا به ترکیه برود و با خرید ملک آنجا، اقامت و پاسپورت ترکیه بگیرد و دیگر به ایران برنگردد؟
    اصلا با با اون پاسپورت موقت،امکان گرفتن اقامت ترکیه رو داریم؟
    لطفا راهنماییم کنید.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله مشکلی نیست

  21. آسو گفت:

    سلام من 16 سالم و میخواهم بروم ترکیه با قاچاقی با چه کسی هماهنگی کنم و چقدر پول میخواهد بروم تا ترکیه با قاچاقی

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ما در این زمینه خدماتی ارائه نمی کنیم

  22. محمد گفت:

    سلام من ۱۵ سالمه و دوست دارم توی ۱۵ سالگی از راه تحصیل وارد ترکیه شم اما هیچ اطلاعاتی ندارم راجب به این موضوع که هزینش چقدره و چطوری میشه رفت یا اگه الان نشد در چه سنی می تونم برم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید برای دوره های دبیرستان در ترکیه اقدام کنید.
      توصیه می کنم با شماره 02191003232 تماس بگیرید تا مشاورین ما شما رو راهنمایی کنند

  23. مرمری هستم گفت:

    سلام ناخنکار و تاتو آرتیست بدن و صورت هستم اینجور که گفتین باید ویزای توریستی بگیرم چند وقت میتونم تو ترکیه بمونم بدون اینکه دولت اونجا اذیتم کنه و آیا هر زمان که بخوام میتونم رفت و آمد کنم یا باید اقامت یکساله بگیرم ؟! واگر قانونی برم و پناهنده بشم چقدر بعدش میتونم راحت بیام ایران و برگردم؟ و چقدر میتونم ایران بمونم و هر چند وقت یه بار میتونم بیام ایران و برگردم ترکیه؟!

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما زمانی که با ویزای توریستی تشریف می برید به ترکیه، می تونید 90 روز توی این کشور بمونید ولی طبق قانون، اجازه کار توی این کشور رو ندارید.
      زمانی که توی این کشور کار پیدا کردید، می تونید ویزای خودتون رو به ویزای کاری تبدیل کنید و دیگه نیازی نیست برگردید ایران
      در این صورت نیازی به پناهندگی هم ندارید چون زمانی که وارد کمپ میشید، مجددا اجازه کار از شما گرفته می شه و شما توی کمپ هیچ منبع درآمدی ندارید و مشخص نیست که چه مدت باید منتظر بمونید تا در خواست شما تایید بشه

  24. نیکا گفت:

    سلام روزتون بخیر
    من و خانواده ام افغانی و ساکن ایران هستیم زمستون ۹۹ به صورت قاچاقی میخواستیم بریم ترکیه که لب مرز ایران دستگیر شدیم و حکم قاضی اخراج از کشور دادن بهمون دیپورتمون کردن افغانستان
    الان برگشتیم و میخواستیم توی طرح سرشماری اتباع شرکت کنیم اما بعد گذشت تقریبا ۱ سال و نیم با زدن اثر انگشت حکم مون اومد بالا و گفت شما حکم اخراج از کشور رو دارید و نمیتونید توی طرح شرکت کنید
    حالا من سوالم اینه با این حکم و پاسپورت هامون میتونیم از داخل ایران درخواست پناهندگی برای کشور های خارج رو بدیم ؟ آیا قبول میشه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در این رابطه با مشاورین ما در تماس باشید تا شما رو راهنمایی کنند

  25. اشکان گفت:

    سلام من قاچاقی وارد ترکیه شدم بخاطر مشکل سربازی ویزای المان دارم چطور میتونم از ترکی برم المان

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک مسیر قانونی برای ورود به مرزهای آلمان رو برای خودتون در نظر بگیرید وگرنه ویزای شما ارزشی نداره

      1. مجتبی عمیری گفت:

        سلام من فوتبالیستم 15سالمه مادر ندارم پدرم هم معتاده خودم کار میکنم میخام برم ترکیه اونجا فوتبال بازی کنم ولی کسی دقیق برا من توضیح نمیده چطور برم اونجا

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          زیر18 سال باید مجوز خروج از طریق پدر یا مادرتون رو داشته باشید و تا 18 سالگی تحصیل در این کشور اجباری هست. ففط از طریق تحصیل می تونید اقدام کنید برای این که بتونید وارد ترکیه بشید

  26. امیر حسین گفت:

    سلام من هستم سنی کمی دارم میخوای برم ترکیه برای ادامه تحصیل و اونجا درس بخونم به نوفقیت برسم اینجا فشار زیادی رون هست چیکار‌کنم باید؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید در آزمون های ورودی شرکت کنید تا بتونید از این طریق اون وارددانشگاه بشید و نیازی به مهاجرت قاچاقی ندارید

      1. امیر حسین گفت:

        چگونه باید در ازمون های ورودی شرکت کنم . من افغانی هستم ؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          باید توی سایت ثبت نام کنید.
          اگر ایران هستید با مشاورین ما از طریق شماره 02191003232 تماس بگیرید

  27. نازی گفت:

    سلام دختر 15سااله ام و میخوام با یکی از دوستام قاچاقی ب ترکیه برم و ما هیچ پولی نداریم 😔

    1. امیر جلالی گفت:

      به هیچ عنوان به شما توصیه نمی شه که از این روش استفاده کنید

  28. محمد گفت:

    با سلام عرض ادب خسته نباشید من افغانی هستم و اقامت ایران دارم ولی برای شرایطی اینجا دارم و بیشتر کارهایی نمیشه انجام داد میخوام مهاجرت کنم به ترکیه ولی از راه قانونی متسفانه نمیتونم چون پاس ندارم و هزینه اجاره خونه اونجاروهم ندارم میخواستم بدونم ایا منی که اقامت ایران دارم میتونم درخواست پناهندگی بدم و نشون دادن کارت پناهندگی ایران برای من اونجا مشکل دار خواهد بود؟ ممنونم راهنمایی کنید با تشکر فراوان

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه در این زمینه خدماتی ارائه نمی کنیم

  29. محسن بنار گفت:

    سلام من میخوام قاچاقی برم ترکیه لطفا راهنماییم کنید واینکه چقدر هزینه داره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام در این زمینه هیچ اقدامی نداریم و توصیه نمی کنیم

  30. دانیال گفت:

    با عرض سلام و احترام فراوان،ببخشین من مشمول به خدمت هستم و بایستی برم خدمت سربازی و ۲۴ سالمه، از طرفی هم عمه من با یه مرد ترکیه ای ازدواج کرده،آیا عمه ام یا شوهر عمه ام میتونه برای من دعوت نامه ای چیزی بفرسته تا برای مدت کوتاهی برم ترکیه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما اگر باید برید سربازی ، مشکل خروج از کشور خواهید داشت.
      در هر صورت شما برای ورود به ترکیه نیازی به دعوت نامه ندارید

  31. مهرداد گفت:

    سلام بنده آرايشگر هستم و ميخاستم بدونم چجوري بايد برم تركيه و اونجا به كارم ادامه بدم ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید در مرحله اول از ویزای توریستی استفاده کنید برای رفتن به ترکیه و کار پیدا کردن

  32. علیرضا گفت:

    سلام،بنده به علت نداشتن پایان خدمت میخوام قاچاقی برم ترکیه و از طریق خرید ملک اقامت بگیرم،امکانش هست؟اگه امکانش باشه بعد از گرفتن پاسپورت ترکیه میتونم به ایران رفت و آمد داشته باشم با نه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام شما فقط می تونید قانونی وارد این کشور بشید برای این کار

  33. سمانه گفت:

    سلام .۳۴ ساله هستم و دو تا بچه زیر ۳ سال دارم و همسرم برامون گرفته و اما خودش میخاد غیر قانونی مهاجرت کنه چون کارت پایان خدمت نداره . بدون همسر میتونم اونجا خونه اجاره کنم یا پناهندگی بگیرم با دو تا بچه .اگه پناهندگی بگیرم ایران میتونم رفت و آمد کنم راحت یا ن

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما بدون همسرتون می تونید خونه اجاره کنید ولی اگر پناهنده بشید نمی تونید راحت رفت و آمد کنید

  34. علی گفت:

    سلام من تعمیرپکیچ وآبگرمکن هستم۴۲سالم چندین سال تجربه دارم آیاکاربرام تو ترکیه ممکن پیدابشه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله شما می تونید با استفاده از ویزای توریستی می تونید وارد این کشور بشید و بعد دنبال کار بگردید

  35. بی نام گفت:

    سلام من مشمول به خدمتم بیس سالمه و میخوام ترکیه پناهندگی بگیرم داخل ایران گرایش من حرامه اگر قاچاق به ترکیه برم و گرایشم رو اعلام کنم پناهندگی میدن بهم؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اصلا نمیشه به صورت قطعی در این رابطه صحبت کرد. ممکن هست این امکان رو داشته باشید یا خیر

  36. مونا گفت:

    سلام من ۱۹ سالم و شوهرم خیلی اذیتم میکنه خیلی کتکم میزنه و من کسیو ندارم که برم پیشش و بچم خیلی دوست دارم به بچه ۳ ساله دارم و میخوام غیرقانونی فرار کنم برم ترکیه با پسرم چطور برم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در چنین شرایطی هم مهاجرت قاچاقی به ترکیه یا هر کشوری رو توصیه نمی کنیم.
      امیدواریم مشکل شما هم حل بشه

  37. مهران گفت:

    با سلام، برای چهار نفر از دوستان افغانیمون از دانشگاه اطلس ترکیه درخواست دعوتنامه تحصیلی کردیم، دعوتنامه اومده ولی سفارت ترکیه برای افغانهایی که میخوان از ایران اقدام کنن سختگیری میکنه، میخوایم ریجکتی ویزا از سفارت بگیریم در این صورت دانشگاه هزینه هاشون رو مسترد کنه، در این زمینه میتونیم از کمک موسسه شنا استفاده کنیم احیانا؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      با مشاورین ما با شماره 02191003232 تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنیم

  38. علی گفت:

    سلام خسته نباشید بنده ۲۵ سالمه و مدرک کارشناسی و کارت پایان خدمت هم دارم چگونه میتونم وارد کشور ترکیه بشم و از اونجا به کشور یونان وارد بشم ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ما در زمینه مهاجرت قاچاقی خدماتی ارائه نمی کنیم

  39. علی گفت:

    سلام من اگه به کشورت ترکیه سفر کنم ک بعد اونجا درخواست پناهندگی بدم میشه کارت پایان ۷دمت دارم ۱۲ سال سابقه کار دارم فقط شرایط کاری و خانوادگی نامطلوب منو وادار به مهاجرت کرده تنها چیزی که مشکله اون وجهشه چطور میشه آسونترین و ارزونترین روش برای مهاجرت رو داشته باشم لطفا راهنماییم کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام ای کاش می فرمودید در چه زمینه ای تخصص دارید و سنتون چند سال هست.
      برای افرادی که توانایی کار در خارج از کشور رو داشته باشند، مهاجرت از طریق پناهندگی چندان عاقلانه نیست.
      توصیه می کنم حتما با مشاورین ما تماس بگیرید و از اون ها راهنمایی در خواست کنید در رابطه با راه های قانونی مهاجرت

  40. ناهید گفت:

    سلام من همسرم با تور مسافرتی ۱هفته ایی رفته امروز صبح ساعت هفت ازتهران به ترکیه داشت گفت ساعت ۲ظهر میرسه الان ساعت ۵بعدازظهره هیج خبری ازش ندارم دارم میمیرم ازنگرانی چیکارکنم ازش خبرداربشم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این امکان هست که نتونسته باشن ارتباط اینترنتی برقرار کنن
      امیدوارم دل نگرانی شما به سرعت برطرف بشه

  41. Emamashrar گفت:

    درود من ۲۵سالمه ومغازه کامپیوتر و گوشی دارم مشکل خدمت ندارم میخواستم ببینم بهترین راه وکم خرج ترین راه چیه واسم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      میشه از طریق ویزای توریستی به این کشور برید و دنبال کار بگردید. مهاجرت قاچاقی به هیچ عنوان توصیه نمیشه

  42. جواد گفت:

    سلام ببخشید یه سوالی برام پیش اومده
    من اگه تو ترکیه در خواست پناهدگی بدم پناهندگی دائم میدن یا مدت دار
    مثلا 1سال پناهده ترکیه باشم میشه این جوری؟؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله بلند مدت هست و به شما پاسپورت ترکیه داده میشه ولی در صورتی که تخلفی مرتکب بشید پاسپورت شما بی اعتبار میشه و از شما گرفته میشه

  43. بردیا گفت:

    سلام و احترام فراوان ، آقای ۴۳ ساله هستم سال مهرماه سال ۹۸ بصورت هوایی و قانونی وارد استانبول شدم و در شهریور سال ۹۹ در شهر آنتالیا در حالیکه سوار بر کشتی برای رفتن به اروپا بودیم توسط پلیس ترکیه دستگیر شدیم و یک ماه بعد در حالیکه پاسپورت نداشتم از طریق مرز بازرگان به ایران تحویل داده شدیم ،، مجددا تیرماه سال ۱۴۰۰ از طریق مرز هوایی وارد استانبول شدم ،پلیس فرودگاه گفت شما تا مدتی ممنوع الورود هستید و برگ ممنوع الورودی به من داد و برگرداند به ایران ،، حالا دو تا سوال دارم یکی اینکه تا چه مدتی ممنوع الورود هستم و دوم اینکه آیا میتوانم از طریق مرززمینی رازی وارد شوم و پلیس ترکیه متوجه نشود ؟؟؟ ممنون میشم برام توضیح بدید ضمنا هیچگونه مهر دیپورتی توی پاسپورت ندارم چون زمان دستگیری و تحویل به ایران پاسپورت خورم را گم کرده بودم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      مشخصات شما در اداره پلیس این کشور ثبت شده و همونطور که پلیس فرودگاه متوجه شد، پلیس زمینی هم متوجه میشه.
      شما 5 سال از ورود به ترکیه محروم هستید
      در رابطه با نوع مهاجرتی که می فرمایید اطلاعی در دسترس ما نیست ما در رابطه با مهاجرت قانونی به این کشور می تونیم اطلاعات در اختیار شما قرار بدیم

  44. ارزو گفت:

    سلام
    من دختری ۱۷ ساله هستم و قصد دارم به ترکیه برم پاسپورت هم دارم خانواده هم اجازه داده اند
    خیلی حرفه ها دارم و میتونم به خوبی پیشرفت کنم ولی الان هیچ هزینه ای ندارم
    آیا میتونم بدون هیچ پولی بیام اونجا و کار کنم؟
    لطفا به سوالم پاسخ دهید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که بتونید یک پیشنهاد کاری داشته باشید بله می تونید.
      در نظر داشته باشید که شما به اندازه مدتی که قصد دارید دنبال کار بگردید و به حقوق برسید باید پول در اختیار داشته باشید

  45. علی گفت:

    سلام من اگع قاچاقی وارد کشور ترکیه بشوم
    میتونم برای انوجا پنهادگی بگیرم وایا دولت ترکیه قبپل می کنند

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید درخواست بدید ولی این که قبول میشه یا خیر مشخص نیست

  46. مهسا گرجی گفت:

    سلام روزتون بخیر ممنون میشم منو بتونید راهنمایی کنید
    من ۲۹سالمه،خانم هستم،پزشک عمومی و تهران کلینیک زیبایی دارم،میخوام به ترکیه مهاجرت کنم از طریق قانونی چطور میتونم ؟ قصدم تحصیل در رشته تخصص و کار کردن هست
    از طریق اجاره ملک میتونم برای همسرم هم اجازه اقامت بگیرم ؟
    ولی مشکلی که دارم اینه که همسرم چون از خدمت سربازی فرار کرده، پاسپورت نداره ، اگر بتونه وارد ترکیه بشه ؛ آیا ترکیه بر مبنای اینکه من در ترکیه خونه و اجازه تحصیل و کار دارم؛ به همسرم اجازه ی اقامت میده ؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      پاسخ هایی که به شما داده میشه همه مثبت هست و مشکلی برای مهاجرت به این کشور نخواهید داشت. شما با معادل سازی مدکر خودتون می تونید در دوره تخصص شرکت کنید.
      همسر شما نمی تونه به صورتی که مطرح کردید وارد ترکیه بشه چون این سبک از مهاجرت غیر قانونی هست و برای ورود به این کشور باید پاسپورت داشته باشند

      1. سعید گفت:

        سلام، من سال ۲۰۱۷ به صورت غیر قانونی وارد ترکیه شدم و بعد از پرداخت جریمه ترکیه رو ترک کردم و سال بعدش ۲۰۱۸ قصد سفر به استانبول رو داشتم که از ورودم جلوگیری کردن، میخواستم بدونم چند سال حق ورود به ترکیه رو ندارم؟ ممنون

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          تا 5 سال امکان ورود نخواهید داشت از لحظه پرداخت جریمه

  47. مارسا گفت:

    سلام من ۱۸ سالمه و پسرم میخوام برم ترکیه من تو ایران زندگی میکنم و اینجا اصلا از نضر کار خوب نیست و میخوام تو ترکیه کار کنم و در اونجا ادامه تحصیل هم بدم و هیچ هزینه ایی ندارم که الان برم ترکیه من الان چطوری بدون هزینه باید به ترکیه مهاجرت کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما اگر بتونید پاسپورتتون رو دریافت کنید، می تونید از نظر قانونی برای تحصیل به ترکیه مهاجرت کنید و نیازی به قاچاقی رفتن که کلی هزینه اضافه داره و البته خطر ندارید

  48. مریم گفت:

    سلام ازدواج کردم و مشکل دارم نیاز به پناهندگی ترکیه دارم راه قانونی داره؟ میخام بدون اطلاع همسرم باشه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که پاسپورت دارید، می تونید به هر کشوری که دلتون بخواد مهاجرت کنید ولی اگر منظورتون مهاجرت غیرقانونی هست ما هیچ فعالیتی نداریم

  49. امیر گفت:

    من ١٥ سالمه خب مي خوام از ایران برم خوانوادم خیلی روم فشار می یارن از همه لحاظ می خوام برم به هیچکی نمیشه اعتماد کسی برم ترکیه مثل اگر مأمور پلیس ترکیه بگه مدارکت کو باید چکار کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید پاسپورت بگیرید و قانونی خارج بشید

  50. Mamad گفت:

    سلام لطفا به سوالم پاسخ بدید بچه های ۱۵ سال با ۱۴ سال میتواندد قاچاقی از کشور ایران خارج بشن امکانش هست؟
    ما دونفریم ۱۵ سالمونم هست ریسکشو میپذیریم فقط میخوام ببینم میشه اینجور چیزی

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      مهاجرت قاچاقی غیر قانونی هست دیگه کار غیر قانونی که محدودیت نداره
      توصیه می کنم در روند مهاجرت خودتون تجدید نظر کنید

  51. .... گفت:

    من ۱۷ سالمه دخترم تو خانواده به شدت دارم اذیت میشم هم از نظر روحی هم از نظر روانی تنها راهیی ک برام مونده فراره به هیچکس هم نمیتونم بگم و کمک بگیرم تروخدا بگید باید جیکار کنم پاسپورتم ندارم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر پاسپورت دارید می تونید از راه های قانونی اقدام کنید
      در غیر این صورت نمی تونیم بهتون کمکی کنیم

  52. سینا گفت:

    سلام من مشکل قانونی دارم .و40سالمه و احتمالا که بعداز دستگیری اعدام بشم الآنم هم فراری هستم میخام بیام ترکیه راهنماییم کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه در این زمینه هیچ گونه کمکی نمی تونیم به شما داشته باشیم

  53. کاظم گفت:

    فرد پناهنده می‌تواند حساب بانکی باز کند

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر پناهندگیش تایید بشه بله

  54. امیر جلالی گفت:

    سلام
    دوست عزیز با درخواست پناهندگی در ترکیه شرایط زندگی خودتون رو به خطر می ندازید. دقت داشته باشید که راه های قانونی مهاجرت به ترکیه سخت نیستند.

  55. محمد غ گفت:

    سلام من میخوام قاچاقی به ترکیه برم بعدش اعلام پناهندگی کنم به نظر شما درخواست چه نوع پناهندگی رو بدم که راحت قبولم کنن ، اقتصادی چطوره یا راحترش هست

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ما هیچ نوع از روش های پناهندگی رو توصیه نمی کنیم

    2. Amir گفت:

      شرایت تورترکیه چه هست .
      وآیامیشودازتورفرارکردع وبعدازمدتی
      درخواست پناهندگی دادع شود

      1. امیر جلالی گفت:

        شما اگر قصد دارید به ترکیه برید نیازی به تور ندارید. خودتون می تونید تشریف ببرید و اونجا درخواست بدید

  56. امیر گفت:

    سلام‌من ۳۰ سالمه از خدمت فرار کردم‌ تو سپاه بودم و تو بسیج هم بودم حکم ماموریتم داشتم
    میخواستم بدونم اگر قاچاق برم ترکیه میتونم اعلام پناهندگی کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید دلیل مشخصی برای این کار داشته باشید.

  57. آرش قاسمی گفت:

    با سلام
    من میخواستم برم ترکیه درخواست کمک دارم با خوانوادم میخوام برم اگر میشه یه لطفی کنید مهاجر هستم
    قاچاقی میشه اما مشکل زیاد داری ممنون میشم کمکم کنید
    تماس بگیرید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      دوست عزیز ما هیچ گونه اقدامی برای مهاجرت قاچاقی نداریم

  58. احمددد گفت:

    سلام من 23 سالم هست و مشمول خدمت سربازی بودم برای همین قاچاقی به ترکیه آمدم برای انگشت نگاری میخواستم بدونم پاسپورت من که مهر خروج از ایران و ورود به ترکیه را ندارد میتوانم از ترکیه بلیط به کانادا بگیرم و برم یا نه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید ثابت کنید در ترکیه اقامت قانونی دارید برای همین نمی تونید الان اقدام کنید

      1. گرگ گفت:

        سلام من ۲۱ سالمه و سربازی نرفتم ،من دوسال پیش دانشگاه ثبت نام کردم ولی سریع انصراف دادم، ایا من الان میتوانم ویزای تحصیلی بگیرم و به کشور ترکیه سفر کنم. لطفا توضیح بدین چه کاری باید انجام بدم برایرفتن ویزای تحصیلی؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          پرسش شما مربوط به حوزه نظام وظیفه ارتباط داره باید از طریق این نهاد پیگیری کنید

  59. Ã گفت:

    سلام
    من ۱۸سالم می‌خوام سربازی نرم و به صورت غیر قانونی به ترکیه سفر کنم که بعد از چند سال بتونم به کشور های خارجی سفر کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید توی ایران دانشجو بشید و با استفاده از معافیت تحصیلی که دارید مهاجرت کنید تا نیازی به مهاجرت قاچاقی نباشه

  60. علی گفت:

    سلام خسته نباشید
    من دوستم افغان هست و قاچاقی به ترکیه اومده میخواستم بدونم میتونه اینجا به نحوی پاسپورت بگیره یا خیر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      باید درخواست پناهندگی بده وگرنه امکان پذیر نیست

  61. مهدی گفت:

    من سربازی رفتم ولی واقعا هیچ کاری نیست میخوام وارد ترکیه شم اگه قاچاقی بیام برسم به اونجا به مشکل میخورم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید به صورت تحصیلی یا کاری مهاجرت کنیدو نیازی به مهاجرت قاچاقی ندارید

      1. جمشید گفت:

        سلام چطور میتوانم به صورت کاری وارد کشور ترکیه شوم و از راه قاچاق بپرهیزم

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          شما یا باید با یک کارفرما در ترکیه به توافق برسید برای دریافت پیشنهاد کاری یا اینکه با استفاده از ویزای توریستی به ترکیه برید و دنبال کار بگردید. بعد از این که پیشنهاد کاری رو دریافت کردید، باید از طریق سفارت درخواست ویزای کاری ترکیه رو بدید

      2. M گفت:

        سلام من 17سالمه الان اشتغال به تحصیلم و یکم وضعیتم خاص من از خوانوادهLGBT👨🏼‍🤝‍👨🏻🌈هستم و پارتنر هم دارم و میخوام از کشور ایران خارج بشم
        و نمیدونم چیکار کنم لطفا بهم بگین
        ممنون میشم

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          شما می تونید از طریق تحصیل به بهترین کشورهای جهان مهاجرت کنید و بعد از اون هم قانونی توی این کشورها بمونید و نیازی به پناهندگی در ترکیه و کشورهایی از این دست نخواهید داشت

  62. Fri گفت:

    سلام وقتتون بخیر شرمنده من و خواهرم و یکی از دوستام میخواستیم بریم ترکیه ایا ما میتونیم سه نفری یک خونه رو اجاره کنیم برای اقامت چون خیلی بودجه نداریم ویکیم میتونیم از طریق زمینی بریم ترکیه و بعد از اون اعلام پناهندگی بکنیم ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونید یک خونه اجاره کنید
      می تونید از طریق زمینی مهاجرت کنید.
      ولی درخواست پناهندگی توی این کشور می تونه بزرگترین اشتباه شما باشه.

      1. بهزاد گفت:

        سلام چرا؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          به طور کلی درخواست پناهندگی یک شمشیر دو لبه هست.
          تایید شدن درخواست شما هم می تونه چالش های جدید به همراه داشته باشه. راه های قانونی بسیار زیادی وجود داره که می شه با هزینه های کم به صورت قانونی مهاجرت کرد و مسیر درست اقامت رو طی کرد. در خواست پناهندگی مشخص نیست که چه عواقبی رو می تونه به همراه داشته باشه.

  63. رسول قربانی گفت:

    سلام من کارگرم ومیخوام برم ترکیه زندگی کنم با همراه دوفرزند وهمسرم چطوری میتونم برم چون خدمت سربازی نرفتم ومتولد ۱۳۶۶ می باشم تحصیلاتمم فوق دیپلمه رشته کامپیوتر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید در ابتدای امر مشکل خروج از کشورتون رو برطرف کنید

  64. Ahmad گفت:

    سلام من ۱۹ سالمه و سربازی نرفتم اما ۲ خانوار از فامیلام خالمو خانوادش و پسرخاله های مادرم قانونی ترکیه هستن اما من سربازی نرفتم نمیتونم قانونی برم برای همین میخوام قاچاقی برم و خودمو به معرفی کنم برای پناهندگی حتی اگر تو خود ترکیه هم بهم اجازه بدن بمونم و شهروند ترکیه بشم مشکل ندارم آیا قاچاقی برم بهم اقامت میدن چون فامیل هم دارم که قانونی اونجاست

    1. امیر جلالی گفت:

      شما می تونید در ایران مشغول به تحصیل بشید بعدبا استفاده از گواهی اشتغال به تحصیل خودتون از کشور خارج بشید و مراحل قانونی اقامت رو طی کنید. نیازی به دریافت پاهندگی توی این کشور نیست

  65. علیرضا باقری گفت:

    سلام اگر کسی قاچاقی رفته باشه ترکیه ولی خودشو معرفی کنه سفارت برگرده ایران مجدد میتونه بره ترکیه بصورت قانونی ؟مجازاتی شاملش میشه ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله جریمه در نظر گرفته میشه و فرد برای مدت مشخصی از ورود به ترکیه منع میشه

  66. حسین گفت:

    سلام وخسته نباشید
    من سال 98ارشدم به پایان رسیده وسربازی نرفتم ایا روشی راهی برای گرفتن پاسپورت وجود داره در صورت وجود معرفی کنید .ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید درخواست پاسپورت بدید اما نمی تونید از کشور خارج بشید

      1. مهسا گرجی گفت:

        سلام وقتتون به خیر ممنون میشم منو راهنمایی کنید
        من و همسرم قصد مهاجرت داریم ، همسرم ۲۶سالشه و چند ساله از سربازی فرار کرده ، آیا میتونه اقدام کنه و درخواست پاسپورت بده؟ چون پاسپورت نداره

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام ایشون باید مشکلاتشون با نظام وظیفه رو برطرف کنند و بعد اقدامات قانونی برای مهاجرت رو انجام بدهند

  67. زند گفت:

    سلام
    من از سال ۹۸ درگیر مسائل خانواده و طلاق شدم اما متاسفانه با افزایش تنش بین من و همسرم و با پرونده هایی که برام درست کردند علاوه بر حکم مهریه و نفقه و … حکم های کیفری هم به بنده نسبت دادند و الان من باید یا به صورت فراری تو ایران زندگی‌کنم یا باید خودمو معرفی کنم به دادسرا برای تحمل زندان و … . لطفا بفرمایید چطور میتونم با همسر دومم و با سرمایه حدود ۲ تا ۳ میلیارد از ایران مهاجرت کنیم و به ترکیه بریم. خاطر نشان میکنم ممنوع الخروج هم هستم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      دوست عزیز شما فقط به صورت غیرقانونی باید از کشور خارج بشید و به همین دلیل ما نمی تونیم کمکتون کنیم

  68. حدیث گفت:

    سلام ببخشید یکی از دوستای من از افغانستان قاچاقی اومده ایران و بعد دوسال قاچاقی از تهران رفته ترکیه. الان امکانش هست قاچاقی دوباره بیاد ایران؟ مشکلی پیش نمیاد؟ ممنون میشم سریع جواب بدید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      دوست عزیز وقتی شما از عنوان قاچاقی استفاده می کنید کاملا معنیش مشخص هست که یعنی به صورت غیر قانونی و تبعاتی رو ی تونه به همراه داشته باشه

  69. Ali گفت:

    سلام من گی هستم می‌خوام بدونم درخواست پناهندگی در ترکیه برای من از سمت سازمان ملل قابل قبول هست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونه قابل قبول باشه اما در حال حاضر کشور ترکیه مقصد مناسبی برای درخواست پناهندگی شما نیست. شما می تونید راه های بهتری برای مهاجرت قانونی داشته باشید.
      با مشاورین ما در تماس باشید تا شما رو در این زمینه راهنمایی کنند.

  70. سارا گفت:

    سلام
    من پارسال بخاطر به تعویق افتادن کارت اقامت جریمه شدم و تو فرودگاه دیپورت شدم میخواستم بدونم به جز ویزا چجوری میتونم رفع کنم این مشکل رو و چجوری بدونم چقدر از زمان دیپورتیم مونده؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      زمانی که با جریمه روبرو شدید واستون مشخص کردند که چقدر بوده.
      معمولا 5 ساله هست جریمه ها

  71. عالمه حکیمی گفت:

    سلام
    درمورد ویزای تحصیلی ترکیه درمقطع کارشناسی چگونه می توانم ویزای تحصیلی دریافت کنم دراین خصوص شما فعالیت داریین به بنده رهنمایی کنید
    تشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله در این زمینه فعالیت داریم.
      می تونید مقاله ویزای تحصیلی ترکیه را مطالعه فرمایید و همچنین با مشاورین ما با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  72. عالمه حکیمی گفت:

    چطورمی توانم ویزای تحصیلی اخذ کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      زمانی که پذیرش دریافت کردید می تونید از طریق سفارت اقدام کنید.
      مقاله ویزای تحصیلی ترکیه رو مطالعه کنید.

  73. عالمه حکیمی گفت:

    سلام من می خواهم ازطریق تحصیل یا بورس تحصیلی وارد ترکیه شوم در رشته پزشکی خواهشا برایم معلومات ارائه دهیید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید 12 سال در مدرسه تحصیل کرده باشید. بعد از این دوره شما می توانید در آزمون ورودی دانشگاه های ترکیه ثبت نام کنید که به زبان ترکی یا انگلیسی برگزار می شن.
      در صورتی که نمره قبولی کسب کنید و امتیاز شما بیش تر از سایر شرکت کنندگان باشه، می تونید وارد دانشگاه بشید

  74. reza گفت:

    سلام من ۳۰سالمه دیپلم هستم مکانیک هستم برای من اونجاکارهستش که اقدام کنم؟یابایدملک خریداری کنم ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما نیازی به خرید ملک ندارید، اگرچه خرید ملک در ترکیه برای شما پاسپورت این کشور رو به ارمغان میاره و می تونید از این طریق راحت تر به کار برسید.

  75. سعید گفت:

    سلام خدمت شما.
    من ی سوال داشتم من تو کار تاسیساتم بعد میخواستم بدونم بخام کلا تو ترکیه بمونم و مشغول کار باشم ی راهنمایی میکنید .ویزای کاری بهتره یا پناهندگی؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      قطعا پناهندگی بدترین مسیری هست که می تونید برای آینده خودتون انتخاب کنید.

  76. امیر بابایی گفت:

    سلام خسته نباشید. اگه دعوتنامه ورزشی داشته باشیم و در عین حال مشمول به خدمت سربازی باشیم باز امکانش هست که ترکیه رفت یا خیر . ممنون میشم به موقع پاسخ بدید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما زمانی که مشمول خدمت سربازی می شید باید وثیقه فراهم کنید تا اجازه خروج داشته باشید.

  77. امیرحسین گفت:

    سلام من امسال انتخاب رشته داره چه رشته ای بهتره انتخاب کنم تا راحت تر بتونم ویزا تحصیلی ترکیه بگیرم و وارد ترکیه بشم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید مقاله تحصیل در ترکیه رو مطالعه کنید تا اطلاعات دقیق تری به دست بیارید.
      ضمن اینکه اگر با شماره 02191003232 تماس بگیرید، مشاورین ما بهترین شرایط رو با توجه به رشته تحصیلی شما توی دوره دبیرستان بهتون معرفی می کنن.

  78. پری گفت:

    سلام من بعد از دیپورت شدن بخاطر جزای خاک قاچاقی اومدم به ترکیه الان پشیمونم و میخوام برگردم.ایا اگر از طریق سفارت اقدام کنم ترکیه مادام العمر دیپورتم میکنه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص قاچاق ارائه نمیذه

  79. علیرضا گفت:

    سلام
    29 سال سن دارم.
    لیسانس مترجمی زبان انگلیسی دارم.
    کارت پایان خدمت دارم.
    چه کشوی میتونم به صورت قانونی مهاجرت کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در همین زمینه مشغول به کار بودید؟
      به خیلی کشورها با شرایط سنی خوبی که دارید میتونید مهاجرت کنید
      اما برای اطلاع دقیق تر باید اطلاعات کامل تری رو از شما داشته باشیم

  80. Tawheed گفت:

    سلام
    من فعلا افغانستان هستم میخواهم ویزه کشور ترکیه را برای خودم و فامیلم بگیرم بعد از این که ترکیه آمدم باید چی کنم تا اقامت دایمی بگیرم ?

    1. داوری گفت:

      سلام
      ما برای مهاجرت قاچاقی خدماتی نداریم دوست من

  81. Mk گفت:

    ببخشید من یه پاسپرتترکیه ای دارم میخواهم از امارت به تهران سفر کنم آیا امکانش هست؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      چرا نباید امکانش باشه؟

  82. shayan گفت:

    سلام خسته نباشید من ۲۴سال سن دارم میخوام قاچاقی برم ترکیه آیا میتونم اونجا ملک بخرم؟اگر بخرم میتونم اقامت ترکیه رو بگیرم؟میدونم شما کارای قاچاقی انجام نمیدین فقط میخوام توضیح بدین واسم ممنون از راهنماییتون

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران در خصوص مهاجرت قاچاق خدماتی ارائه نمیکنه

  83. ذکرالله گفت:

    سلام .من با فامیل از افغانستان با ویزا اومدم تو ایران آیا کدوم راه قانونی داره به ترکیه سفر کنم.

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای مهاجرت به ترکیه نیاز به ویزا دارید که متاسفانه این کشور به شما ویزا نمیده و پیشنهاد میکنم به فکر کشورهای دیگه برای مهاجرت باشید

  84. Sraj گفت:

    سلام من از راه قاچاق وارد کشور ترکیه شدم برای اقامت باید چیکار کنم مهاجر افغان هستم

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسسه سفیران خدماتی در خصوص پناهندگی ارائه نمیکنه

  85. Omid گفت:

    سلام ،بنده نجار هستم .وبرای کار می‌خوام برم ترکیه ،چجوری باید اقدام کنم ،ممنون میشم کمک کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      میتونید برای کار در ترکیه ابتدا این مقاله رو مطالعه نمایید و بعد برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید

    2. ححححسین گفت:

      سلام اگه ما قاچاقی وارد کشور هلند شویم به ما اقامت میدن

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        قطعا خیر

  86. امیر گفت:

    الان من ۱۷ سال دارم میخام قاچاقی وارد ترکیه شم و همون جا زندگی کنم باید چیکار کنم وقتی وارد ترکیه شدم میخام شهروندی ترکیرو بگیرم

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران خدماتی در این خصوص ارائه نمیکنه

  87. علی گفت:

    باسلام.
    میخواستم بدونم اگر من با ویزایی تحصیلی وارد ترکیه شوم چون سن کمی دارم 17 الی 18.چه کارهایی باید انجام بدم تا بتونم اقامت بگیرم و از کجا شروع کنم و در اونجا خانه و هزینه از خودم نه یا نه ممنون میشم اگ جواب بدین

    1. داوری گفت:

      سلام
      بعد از تحصیل با به کار رسیدن در این کشور میتونید اقامت دائم بگیرید و هزینه ها هم طبیعتا به عهده خودتون خواهد بود

  88. علیرضا گفت:

    سلام ببخشید من مشمول به خدمت سربازی هستم نمیتونم پاسپورت بگیرم اگه قاچاقی اقدام به خروج کنم میتونم ترکیه تو کنسولگری ایران درخواست پاسپورت بدم

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص قاچاق ارائه نمیکنه متاسفانه

  89. Nasim Amini گفت:

    سلام من از افغانستان قاچاق آمدم ترکیه مدت یک نیم سال میشه فعلا پاسپورت دارم می تونم اقامت انسانی بگیرم اگر معلومات بدين متشکرم

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران هیچگونه خدماتی در خصوص مهاجرت قاچاقی ارائه نمیکنه

  90. Nasim گفت:

    سلام من از افغانستان قاچاق آمدم ترکیه مدت یک نیم سال میشه فعلا پاسپورت دارم می تونم اقامت انسانی بگیرم اگر معلومات بدين متشکرم

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص مهاجرت قاچاقی ارائه نمیکنه متاسفانه

  91. Mmd گفت:

    من ۱۷ سالمه میخوام بدونم راه هایی که دارم برای مهاجرت چیان و اگر از راه تحصیل هست باید از نظر تحصیلی چه کاریو انجام بدم و به چه مرتبه ای برسم؟از راهی غیر از تحصیل باید چکار کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      راه تحصیلی ببهترین گزینه است غیر از تحصیل فقط گزینه سرمایه گذاری میمونه
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  92. یارات گفت:

    سلام من یه دختر 19 ساله ام میخوام به طور قانونی بزم ترکیه ولی نمیخوام خانوادم اطلاع داشته‌باشن
    برا خروج به اجازه اونا نیاز دارم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  93. بهنام گفت:

    اگر کشوره ترکیه را قاچاقی ترک کنید و بعد از یکسال برای سفر به ترکیه برید چه اتفاقی پیش میاد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مورد مهاجرت قاچاقی خدماتی نداریم متاسفانه

  94. احمد گفت:

    سلام خسته نباشین من سرباز فراری هستم بخوام قاچاقی بیام ترکیه برای زندگی باید چیکار کرد

    1. داوری گفت:

      سلام
      خدماتی برای مهاجرت قاچاقی نداریم متاسفانه

  95. حامد گفت:

    سلام وقت بخیر
    من 19 سالم هست دیپلم هستم.
    تحلیلگر مالی هستم و یک گواهی بین المللی از اتریش هم دارم
    میخوام برای تحصیل به ترکیه در رشته مدیریت مالی برم و مقطع کارشناسی رو اونجا بخونم ، توی این 4 سال ایا میتونم اقامت و پاسپورت ترکیه رو بگیرم و برای ارشد برای دانشگاه های کانادا به عنوان یک فرد ترک اقدام کنم ؟ ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      در ابتدا برنامه ریزی کنید که چطور میخواین برید. میشه و انجام پذیره

    2. بهزاد گفت:

      سلام من میتونم راجب رشتتون ازتون اطلاعات بگیرم؟

  96. میلاد گفت:

    سلام و وقت بخیر ببخشید آقا هستم ۱۸ سالمه و دانشجو هستم در رشته علوم انسانی‌ . و خدمت سربازی نرفتم چون درحال درس خوندن هستم.
    از چه راهی میتوان وارد ترکیه شد که هزینه زیادی نداشته باشه و درانجا مقیم شوم و ایا نیاز به پایان خدمت هست یا خیر . ممنون میشوم پاسخ دهید

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله برای تحصیل و اخذ وثیقه این امکان وجود داره

  97. محمد گفت:

    سلام من دوست دارم برای کار به کشور ترکیه برم ۲۷ سالمه مجرد هستم ولی ازبچگی خرج خانواده رو دوش من بوده چون پدرو مادر که نداشتم ولی یه خواهر و برادر کوچکتر تو خونه دارم به دلیل این که خرج خانواده رو دستم بوده خدمت سربازی نتونستم برم مدرک تحصیلی هم سیکل دارم ایا راهی هست که من بتونم بصورت قانونی برم با این که پایان خدمت ندارم یا باید قاچاقی اقدام کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      روش های قاچاقی رو به هیچ عنوان توصیه نمیکنم

  98. دانیال گفت:

    سلام بنده 17 سالمه اگر بخام وارد ترکیه بشم از طریق تحصیل بدون خانواده هم میتونم.خانوادم رضایت دارن. و اینکه باید برای تحصیل در ترکیه زبانم خیلی خوب باشه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      نیازی به زبان نیست زبان رو با شما کار میکنن برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

  99. جواد گفت:

    سلام . میخوام از این کشور فرار کنم . راهنمایی هم نمیخوام . فقط میخواستم بدونید که من دارم میرم بای

    1. داوری گفت:

      سلام
      موفق باشید

  100. محمدجواد عرب گفت:

    سلام
    برای دریافت ویزای کاری از چه طریق یا سایتهایی می شه اقدام کرد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا مقاله موسسات معتبر کاریابی در ترکیه رو مطالعه بفرمائید

      1. Nafas گفت:

        سلام من کلاس دهم ۱۶ سالمه اگه بخوام مهاجرت کنم و خانوادم راضی باشن چجور میتونم اقامت بگیرم لطفا راهنمایی کنید

        1. داوری گفت:

          سلام
          برای اطلاعات بیشتر در این زمینه لطفا با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  101. نازنین گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید. من حدودا ۶ سال پیش از ایران به صورت قانونی به ترکیه سفر کردم و از ترکیه به صورت غیرقانونی به یکی از کشورهای اروپایی رفتم و در انجا پناهنده شدم و هم اکنون اقامت دائم دارم. اکنون میخواهم به ترکیه بیایم و از انجا با پاسپورت ایرانی سفری به ایران بیایم و برگردم . ایا اینکه من این ۶ سال که ایران نبودم برایم مشکل ساز نمیشود و بعد ممنوع الخروج از ایران نمیشوم؟ آیا از من پرس و جو میکنند کجا بودم و ممکن است با من برخورد قانونی شود ؟
    اگر پاسخم را بدهید بسیار سپاسگزار میشوم

    1. داوری گفت:

      سلام
      درباره شرایط پناهندگی موسسه سفیران خدماتی نداره دوست من

  102. مصطفی گفت:

    سلام چطور می‌شود ویزای تحصیلی کشور ترکیه را دریافت کرد؟
    چه مدارکی دقیقا لازم هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      ما برای شما دریافت میکنیم اما قبلش مقاله تحصیل در ترکیه رو مطالعه نمایید

  103. حسین گفت:

    سلام خیلی ممنون میشم جواب رو بدین
    من یک پسر ۱۸ ساله هستم خدمت سربازی نرفتم
    میخوام به همراه همسر و دوستم قاچاق به ترکیه برویم
    وضع مالی مناسبی دارم میتوانم خونه بخرم در ترکیه
    هر سه نفرمون دانشجویه رسته مهندسیه کامپیوتر هستیم
    میخواستم بدونم چجور میتونم اقامت حودم و همسرم رو اونجا بگیرم

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران هیچگونه خدماتی در خصوص مهاجرت قاچاقی ارائه نمیکنه

  104. حمید گفت:

    سلام. من چند سال غیرقانونی ترکیه بودم. از طریق گرفتن برگ عبور از سفارت ایران در آنکارا برگشتم ایران. توی فرودگاه هفتاد لیر ازم گرفتن. گفت جریمه رو میدی گفتم برگشتم ایران میدم. الان میخوام برگردم جریمه رو بدم, میتونم داخل بشم؟ اساسا نمیدونم جریمم چقدره. من حتی به پلیس فرودگاه آتاتورک زنگ زدم گفتن نمیتونیم از راه دور بگیم. مرز زمینی هم که بسته ست. راه حلی دارید بهم بگید. نمیدونم بلیط بگیرم برم یا نه. برم میگردونن یا راه میدن. میشه راهنمایی بفرمایید. ممنون.

    1. داوری گفت:

      سلام
      معمولا افرادی که به طور غیرقانونی در ترکیه حضور داشته باشن در صورت پرداخت جریمه هم برای مدت چند سال از ورود به ترکیه منع میشن

  105. امید گفت:

    سلام من از نظر مالی خوب هستم ولی سن من کمه به نظر شما چجوری میتوانم مقیم ترکیه شوم سن من 16 الی 17 هست

    1. داوری گفت:

      سلام
      میشه از طریق تحصیلی اقدام کرد که از این طریق وارد ترکیه بشید

  106. مهدی گفت:

    سلام چجوری میشه ازطریق ورزش اقامت گرفت

    1. داوری گفت:

      سلام
      دعوتنامه ورزشی در رشته موردنظر داشته باشید

  107. Iman گفت:

    مهاجرت زن بدون اجازه شوهرمجازه؟
    درصورتی که شوهرهمه جوره زن زن رو مورد آزار قرارمیده اما زن نمی تونه اقدام به طلاق کنه ازاونجایی که شنیدم زن بدون اجازه همسرنمی تونه ازکشورخارج شه

    1. داوری گفت:

      سلام
      در این خصوص باید به یک وکیل دعاوی و خانوادگی مراجعه کنید تا شما رو راهنمایی کنه

  108. Saeed گفت:

    سلام من مخای برای تحصیل به ترکیه مهاجرت کنم چقدر هزینه داره

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای تحصیل در ترکیه بسته به مقطع تحصیلی، زبان تدریس و دانشگاه های ترکیه هزینه ها متفاوت خواهد بود
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  109. بهار گفت:

    سلام عذرمیخام من میخوام مهاجرت کنم وضیعت مالی هم تقریبا خوبم درحدی هستم که اونجا یه خونه اجاره کنم۱سال کرایشوهم بپردازم مغازه اجاره کنم رستوران بزنم خودم هیچ مشکلی ندارم اما شوهرم سربازی نداره میخوادقاچاقی بیاد اون حالا من اقامت بگیرم وضعیت اون چجور میشه چون غیرقانونی میادعایا به واسطه اقامت من اونم میتونه اقامت بگیره یاچون قاچاقی میادنمیتونه هیچ کاری کنه

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران هیچگونه خدماتی در خصوص مهاجرت قاچاقی ارائه نمیکنه

  110. sajjad گفت:

    سلام خسته نباشید.من 23 سالمه پسرم.خدمت رفتم ولی به دلایلی منطقی مجبور شدم بعد از 19 ماه و 10 روز خدمت فرار کنم ازخدمت.پدرم فوت کرده موقعی که 8 ساله بودم.الان چجوری میتونم برم ترکیه یا هرجای بجز ایران و زندگی کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران هیچگونه خدماتی در خصوص مهاجرت قاچاقی ارائه نمیکنه

  111. امیرحسین گفت:

    سلام ویزای کاری ترکیه به چه صورت است چقدر هزینه دارد این ویزا توضیح دهید

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در ترکیه یه کارفرما به شما قرارداد کاری بدن میتونید اقدام کنید به گرفتن اقامت کاری این کشور

  112. علی گفت:

    با سلام و وقت بخیر من متولد ایران هستم و اصالتا ملیت افغانی دارم ودارای گذرنامه اقامتی ایران هستم که مدرک تحصیلی ام کارشناسی میباشد برای ادامه ی تحصیل میتوانم ویزای ترکیه دریافت کنم و در ورت بلی شرایط آن به چه صورت میباشد؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      در حال حاضر این کشور متاسفانه این کشور به شما اقامت نمیده دوست من

  113. .... گفت:

    سلام من ۱۸ سال سن دارم و همجنسگرا (لزبین)هستم اگ قاچاقی بخوام به ترکیه بیا به دلیل یکسری مسائل ایا منو برمیگردونن به ایران.؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران هیچگونه خدماتی در خصوص مهاجرت قاچاقی ارائه نمیکنه

  114. نصیر گفت:

    سلام من افغانستانی هستم در ایران هستم یه سری مشکلات های که داشتم منجر به فرار از وطن شدم یعنی مشکلاتی سیاسی داشتم حتا برادرم را از دست دادم اگر اونجا میموندم جان خودم در خطر بود قاچاقی بیام ترکیه میتونم کار کنم و در کنار کار ادامه تحصیل کنم لطفا خواهشا جوابم بدید

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران هیچگونه خدماتی در خصوص مهاجرت قاچاقی ارائه نمیکنه که بتونم راهنماییتون کنم دوست من

  115. ریحانه گفت:

    سلام وخسته نباشید خدمت شمادوست عزیز من 17سالمه مورد ازارو اذیت خانوادم قرارگرفتم و به شدت زندگی سختی دارم و میخوام برم ترکیه زندگی کنم وکاری ب کارکسی نداشته باشم حال بنظر شماچ راهکاری روبهم پیشنهادمیکنین؟؟ هیچ پول وهزینه ای هم ندارم چجوری میتونم برم؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران در این خصوص خدماتی نداره دوست من و بهتره که تا زمانی که از نظر مالی به سطح مطلوبی نرسیدید برای مهاجرت اقدام نکنید

  116. علیرضا گفت:

    سلام و عرض ادب من ۱۹سالمه پسرم هنوز هم سربازی نرفتم آیا میتونم با گذاشتن وسیقه از کشور خارج بشم و وسیقه که باید بزارم تقریباً چقد هست

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران هیچگونه خدماتی در خصوص مهاجرت قاچاقی ارائه نمیکنه

  117. Hesam گفت:

    سلام خسته نباشید من افغانم وتو کشور ایرانم ومیخوام قانونی بیام ترکیه .اما به دلیل سیاست بد این کشور دوست .شامل هیچ گونه مدرک معتبری نمیباشم .شغل فنی ندارم بیشتر تو مغازه پوشاک بودم ..حالا منی که ن مدرک تحصیلی معتبری ون مدرک هویتی معتبری که ندارم .چیکار کنم ..البته تو کشور خودم مدارکام کامل هست هست .میخوام قانونی بیام از کشور افغانستان .ممنون میشم که بنده رو راهنمایی کنید .

    1. داوری گفت:

      سلام
      متاسفانه برای شما در این کشور نمیشه کاری کرد
      برای کشورهای دیگه اقدام کنید

  118. سید علی علامه موسوی گفت:

    سلام آیا برای مهاجرت تحصیلی نیاز به کارت پایان خدمت هست؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله این مدرک نیازه

  119. Ahmadreza khayati گفت:

    با عرض سلام ممنون میشم جواب بدید چون واقعا نیاز دارم به جوابتون…اول که من یک پسر 23ساله هستم دانشجوی لیسانس زبان انگلیسی… زندگی به شدت سخت و فقر مالی دارم و هرجور که هست میخوام به ترکیه مهاجرت کنم..سوال من اینه که العان من چجور اقدام کنم که هزینه زیادی نداشته باشه؟به صورت گردشگری یا به صورت تحصلی چون نمیتونم هزینه تحصیل تو اون کشور رو بدم میشه راهنمایی کنید؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران هیچگونه خدماتی در خصوص مهاجرت قاچاقی ارائه نمیکنه و به هیچ وجه به شما توصیه نمیکنم دوست من

  120. Arian گفت:

    سلام من پسر ۱۶ ساله هستم میتونم اقامت گردشگری در ترکیه بگیرم و بعد در خواست پناهندگی بدم ؟
    این راه قانونی هست ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      خیر قانونی نیست و به هیچ عنوان پیشنهاد نمیکنم دوست من
      برای اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  121. Shahab گفت:

    سلام من 18 سالم می خواهم در ترکیه تحصیل کنم. مبلغ ویزای ان چقد می باشد، و از کجا می توانم ویزا را بگیرم. و در پی گذراندن تحصیل اقامت دائمی رو می تونم بگیرم؟ و آه در ترکیه در پهلو درس اجازه کار کردن در انجا به من می دهند.تشکر،خیلی معذرت جواب پاسخ های بنده را بدین.

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای تحصییل در دانشگاه های ترکیه باید اببتدا از دانشگاه های اون پذیرش بگیرید و بعد با پاسپورتتون میتونید برای کشور ترکیه اقدام کنید و اقامتتون رو در اونجا بدست میارید و در کتار تحصیل اجازه کار هم خواهید داشت

      1. Arash گفت:

        سلام من میتونم با پاسپورت ب ترکیه برم و اونجا درخواست پناهندگی بدم

        1. داوری گفت:

          سلام
          موسسه سفیران هیچگونه خدماتی در خصوص مهاجرت قاچاقی ارائه نمیکنه

  122. علی گفت:

    سلام من ۱۶ سال سن دارم میخوام از طریق قانونی برم از ایران و به ترکیه برم چقد سرمایه میخواد؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در خصوص هزینه ها با شماره 02191003232 تماس بگیرید

      1. علی گفت:

        باش ممنون

        1. داوری گفت:

          خواهش میکنم

  123. اماد گفت:

    سلام و عرض خسته نباشید .
    ممنون از دادن اطلاعات خوبتون!
    بنده موزیک کار میکنم ! آیا کشور ترکیه منو قابل قبول می‌دونه ! که برم و اونجا کار کنم ! ممنون بابت پاسخ دهیتون!

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در این زمینه باید دعوتنامه داشته باشید دوست من

  124. sama گفت:

    سلام من هیچ پولی ندارم
    و می خواهم از ایران برم
    خیلی خانوادم اذیتم میکنند
    چه طوری میتونم از طریق قاچاق یا چیز دیگه از خانوادم فرار کنم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران هیچگونه خدماتی در خصوص مهاجرت قاچاقی ارائه نمیکنه

    2. Arash گفت:

      سلام منم این مشکل دارم اکه دوص داشتی بیا باهم ی فکری بحالش کنیم

      1. داوری گفت:

        تنها راهکار درست مهاجرت قانونیه دوست من

  125. احمد گفت:

    عزیز من خدماتی نخاستم که شما میگید خدماتی نداریم یک راهنمایی واسه اینکه فکر کردم شما اطلاعات دارید.کسی اطلاع درست نمیده که باید چکار کنم!منم ی هم وطن بدلایلی گیر افتادم.به هر حال ممنون.لطف کردید

    1. داوری گفت:

      دوست من شما نیاز به یک وکیل دارید. کار شما در حیطه خدمات موسسات مهاجرتی نیست لطفا با یک وکیل مشورت نمایید

  126. احمد گفت:

    سلام من غیر قانونی امدم ترکیه میخام برگردم پاسپورتم دارم چون بخاطر کرونا مرز بسته بود غیر قانونی امدم الان واسه برگشت چکار باید بکنم و چه چیزای ممکنه واسم پیش بیاد.جواب بدید ممنون میشم.

    1. داوری گفت:

      سلام
      در خصوص مهاجرت قاچاقی خدماتی نداریم دوست عزیز

  127. حکیم گفت:

    سلام بنده آقای حکیم بوعذار 23 ساله هستم کارت پایان خدمت هم دارم مهارتهای شغلی زیادی هم دارم اما مدرک تحصیلیم سیکل هست و مدرک شغلی هم ندارم درضمن وضعیت مالی خوبی هم ندارم یک راه قانونی بهم معرفی کنید که بتونم با هزینه کم بصورت کوتاه مدت در کشورهای دیگه اقامت بگیرم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای مهاجرت به طور کلی هزینه های زیادی برای اکثر کشورها وجود داره و اقامت هایی که ما براتون اخذ میکتیم اقامت های بلند مدته

  128. احمد گفت:

    سلام من ۲۴ سال سن دارم مدرک تحصیلی سیکلم کارگر ساده ام اقامت برای کار شامل حال من میشه یا خیر اگه میشه چه قد خرج ور میداره برام‌

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  129. امین گفت:

    سلام با عرض خسته نباشید و تشکر بابت پاسخگویی
    من دقیق 18 سال سن دارم و هنوز دفترچه سربازی پست نکردم . ازدواج کردم و میخاهیم برا زندگی به ترکیه مهاجرت کنیم ، سوال من اینه که آیا با گذاشتن وثیقه 15 میلیونی به دلیل نداشتن کارت پایان خدمت امکان سفر به ترکیه و خرید مسکن برای اقامت دارم؟یا باید اول سربازی برم بعد مهاجرت کنم؟بازم خیلی ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای رفتن به ترکیه نباید مشکل نظام وظیفه داشته باشید اگر دانشگاه میتونید ثبت نام کنید احتمالا با یک وثیقه میتونید خارج بشید اما از نظام وظیفه دقیقش رو بپرسید

  130. سپیده گفت:

    سلام وقت بخیر من دوسال هست که اومدم ترکیه خونه برادرم هستم هنوز خودمو معرفی نکردم یو آن یا درخواست اقامت ندادم الان برام به مشکلی پیش اومده میخوام برگردم ایران و به ماه دیگه برگردم ترکیه بعدش تقاضای اقامت کنم آبا این کار امکان پذیر هستش مشکلی برام پیش نمیاد اگه جریمه این دوسال رو پرداخت کنم بعد ازیه ماه دوباره میتونم برگردم ترکیه با نه تا پنج سال حق برگشت به ترکیه رو ندارم ممنون میشم جواب بدید

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران هیچگونه خدماتی در خصوص مهاجرت قاچاقی ارائه نمیکنه

  131. علیرضا گفت:

    سلام من ۲۱ سالمه باطری سازم خدمت هم نرفتم چطور میتونم قانونی برم ترکیه اصلا راهی هست که برم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      اول باید مشکل نظام وظیفه رو حل کنید تا بتونید پاسپورت بگیرید برای مهاجرت

  132. غزال گفت:

    سلام برای مهاجرت و اقامت در ترکیه از راه قانونی حداقل چقد سرمایه میخواد 9

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای مهاجرت به ترکیه بسته به روشی که اقدام میکنید هزینه ها متفاوت خواهد بود
      لطفا در این خصوص مقاله مهاجرت به ترکیه رو مطالعه بفرمائید

  133. داوری گفت:

    سلام
    بهتره که دیگران رو به غلط راهنمایی نکنید دوست عزیز

  134. رضا . گفت:

    سلام .من ۲۵ سالمه .پایان خدمت دارم .مدرک کاردانی حسابداری دارم .ولی کار نیست تو ایران .خیلی دوست دارم برم ترکیه از ترکیه برم آلمان یا هلند یه کشور اروپایی .ولی هزینه خیلی کمی دارم .باید چیکار کنم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      به مهاجرت قاچاقی فکر نکنید که به هیچ عنوان توصیه نمیکنم
      اگر هزینه ها براتون دغدغه است دست نگه دارید تا بتونید هزینه های خودتون رو برآورده کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  135. مصطفی گفت:

    سلام درود
    من 21سالمه کارت پایان به خدمت ندارم
    و مشکل مالی دارم ولی نرم افزار گوشی بلدم خیاطی هم بلدم آیا میتونم اقامت بگیرم؟ از طریق قاچاق بیام؟

    1. رهنما گفت:

      سلام دوست عزیز
      ما راه های قانونی را به متقاضیان پیشنهاد کرده و در خصوص مهاجرت قاچاقی خدماتی نداریم. در این خصوص برای انتخاب بهترین راه ورود متناسب با شرایط خود توصیه میکنیم با ما ارتباط بگیرید.

  136. M گفت:

    سلام کسی زبان ترکی رو فول باشه میتونه تابعیت بگیره ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      زبان ترکی بلد بودن یک ابزاره برای مهاجرت به ترگیه اما برای تابعیت باید کارهای دیگه ای انجام داد
      پیشنهاد میکنم برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  137. رامین گفت:

    سلام ببخشید من 15سالمه می خواهم برای تحصیل به آنجا بروم باید چکار کنم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      ابتدا مقاله تحصیل در ترکیه رو مطالعه فرمائید و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

    2. M گفت:

      یا باید بورسیه بگیری یا باید اقامت بگیری

      1. داوری گفت:

        بله همینطوره

  138. Ali گفت:

    سلام
    من کارت پایان خدمت ندارم و از لحاظ هزینه مالی هم نمیتونم خیلی هزینه کنم .
    مدرک بین المللی برنامه نویسی دارم .
    از چه طریقی میتونم اقامت موقت داشته باشم در ترکیه ؟
    چون مقصد اصلیم ترکیه نیست و فقط قصد اقامت ۳ یا ۴ ساله دارم .
    خیلی ممنون میشم اگه جوابمو بدید .

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بهترین راه اینه که یه سفر به ترکیه داشته باشید
      و با شرکت های IT صحبت کنید که به شما کار بدن
      در ضمن مقاله کار در ترکیه رو هم در این زمینه مطالعه کنید

  139. Ali گفت:

    سلام من 21سالمه کارت پایان خدمت ندارم وضع مالی خوبی هم ندارم چطور میتونم قاچاقی به ترکیه برم وپناهندگی اونجا رابگیرم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      به هیچ عنوان توصیه نمیکنم از این راه مهاجرت کنید دوست عزیز

  140. شایان گفت:

    با سلام و درود، من ورزشکار کشتی هستم و مقام استانی منطقه ایی رو هم دارم آیا امکان اقامت در کشور ترکیه رو دارم و هزینه اقامت ورزشی چقدر میتونه باشه؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      اقامت ترکیه رو از چه طریقی میخواین بدست بیارید
      ورزشی باید یک باشگاه برای شما قرارداد کاری بفرسته
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  141. محمد گفت:

    سلام خسته نباشید ۵۰ میلیون دارم یه نفر هستم یه خونه کوچیک تو استانبول یکساله اجاره کنم هزینه اش تقریبا چقدره با مبلمان
    برای کار میخوام برم کار هایی مثل کارگری ساختمانی کار تو رستوران و…
    خواستم بدونم برای اقامت دایم از طریق اجاره خونه میشه تا چند سال باید اقدام کرد
    و اگه نمیشه از طریق کار رستوران یا کار ساختمانی میشه اقامت دایم گرفت؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      پشنهاد میکنم ابتدا مقاله هزینه زندگی در ترکیه و کار در ترکیه رو مطالعه کنید اگر سوالی بود در خدمتتون هستم

  142. تركي گفت:

    سلام و عرض ادب
    من 17 سالمه و ترنس هستم بخاطر شرايطم نميتونم ايران بمونم و حداقل سرمايع من 20 ميليون ميخوام برم تركيه و كلا ديگع برنگردم بايد از كدوم را برم ك راحتر باشع ؟؟
    وواينك خانوادمم ممكنه رضايت ندن ممنونم اگر پاسخ دهيد

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      مبلغی که میفرمائید برای مهاجرت کمه و اینکه رضایت خانواده برای شما شرطه
      شما باییتس به صورت قانونی مهاجرت کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

    2. فامه گفت:

      سلام ببخشید من یک دختر 18ساله هستم ک مایل به زندگی در ایران نیستم به دلایل مشکل با خانواده ام ب زبان انگلیسی مسلطم و دارم ترکی استانبولی رو هم یاد میگیرم باید به چ روشی اقدام به پناهندگی یا اقامت در ترکیه کنم آیا ممکنه بتونم همونجا زندگی کنم و شهروند اون کشور بشم

      1. داوری گفت:

        سلام و عرض ادب
        مهاجرت پناهندگی یا قاچاقی رو به هیچ عنوان توصیه نمیکنم
        اما برای روش های قانونی میتونید اقدام کنید
        برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  143. تركي گفت:

    سلام و عرض ادب
    من 17 سالمه و ترنس هستم بخاطر شرايطم نميتونم ايران بمونم و حداقل سرمايع من 20 ميليون ميخوام برم تركيه و كلا ديگع برنگردم بايد از كدوم را برم ك راحتر باشع ؟؟
    وواينك خانوادمم ممكنه رضايت ندن

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      مبلغی که میفرمائید برای مهاجرت کمه و اینکه رضایت خانواده برای شما شرطه
      شما بایستی به صورت قانونی مهاجرت کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  144. روزبه گفت:

    سلام من ۲۴ سالمه و خدمت نرفتم ولی پاسپورت دارم
    چجوری میتونم به صورت قانونی وارد ترکیه بشم؟
    معافیت تحصیلیم تموم شده و الان مشمول هستم!

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      باید اول بحث معافیتتون رو درست کنید
      این رو از سازمان نظام وظیفه پیگیری کنید
      یا برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  145. فرشید گفت:

    سلام من ۲۷ سالمه خدمت نرفتم دیپلم فنی تعمیرات پکیج و دیپلم تعمیرات اسپیلت دارم چطور میتونم برم از اینجا،هرجا باشه فرقی نمیکنه

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      اگر منظورتون مهاجرت قاچاقیه خیر موسسه سفیران خدماتی در این خصوص نداره
      اما برای اطلاع از روش های قانونی مناسب با شرایط شما با کارشناسان ما تماس بگیرید

  146. فریدون گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده میخوام قاچاقی به ترکیه بیام
    ایا اونجا برسم میتونم برم خودم و معرفی کنم و درخواست اقامت بدم یا ن
    لطفا راهنماییم کنید اگه شرتیط خوب نیست ایران بمونم
    اگه میتونم موفق بشم بیام ترکیه؟

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      موسسه سفیران هیچگونه خدماتی در خصوص مهاجرت قاچاقی ارائه نمیکنه

  147. ناشناس گفت:

    سلام بدون پاسپورت چگونه باید اقامت موقت یا داعم ترکیه رو بگیریم از راه سرمایه گذاری نباشه ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بدون پاسپورت امکان گرفتن هیچگونه اقامتی وجود نداره متاسفانه

  148. Pejman گفت:

    سلام وقت بخیر من ۲۳ سالمه شغلم مدلینگ هستش و کارت پایان خدمت ندارم و میخام قاچاقی وارد کشور ترکیه بشم خواستم ببینم اونجا میتونم اقامت بگیرم ؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      ما خدماتی در خصوص مهاجرت قاچاقی نداریم دوست عزیز

  149. Amir گفت:

    سلام ببخشید من میخوام با دوستم بریم ترکیه پناهنده شیم بصورت قاچاقی
    با ۵۰میلیون ایا امکان سفر کردن هست

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      موسسه خدماتی در خصوص مهاجرت قاچاقی ارائه نمیکنه

  150. زهره گفت:

    سلام وقتتون بخير راستش من فصد مهاجرت به تركيه رو دارم ولي اصلا وضع مالي خوبي ندارم فقط راستش ميتونم هزينه بليط رو بدم در اين حد ميخوام از ايران برم چون واقعا هيچ شغلي واسه خودم پيدا نميكنم علاقه به مدلينگ دارم و فكر ميكنم فيس و اندامشو داشته باشم واسه اونجا،،،ميشه راهنماييم كنيد چيكار كنم از اين طريق اقدام كنم

    1. زهره گفت:

      در ضمن زبان استانبوليمم خوبه

    2. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای مهاجرت کردن بایستی شرایط قانونی اون رو داشته باشید سرکار خانم
      موسسه هیچ خدماتی در قبال مهاجرت قاچاقی نداره
      بهتون پیشنهاد میکنم در صورت عدم امکان تا زمانی که شرایط مهاجرت قانونی رو ندارید دست نگه دارید

  151. mm گفت:

    سلام من 17 سالمه کامپیوتر میخونم میخام پناهنده بشم ترکیه یا المان تو کار نوازندگی و موسیقی هستم . پاسپورت ندارم اجازه ولی هم ندارم چیکار باید بکنم ؟؟؟؟
    مممنون میشم کمکم کنید

    1. داوری گفت:

      سلام وقت بخیر
      به هیچ عنوان پناهندگی رو توصیه نمیکنیم روش مناسبی نیست بهتره که از روش های قانونی اقدام کنید
      بهتون پیشنهاد میکنم مقاله کار در آلمان بدون مدرک تحصیلی رو مطالعه کنید

  152. Erfan گفت:

    با سلام من۲۰ سالمه قصد اینو دارم که با ویزای توریستی به ترکیه سفر کنم و اونجا درخواست پناهندگی بدهم ولی دقیقا نمیدونم باید چیکار بکنم نه وضع مالی خوبی دارم نه تحصیل کرده ام ولی به کار کابینت وارد هستم

    1. داوری گفت:

      سلام دوست عزیز
      نیازی به این کار نیست شما میتونید قانونی وارد ترکیه بشید و ببینید که میتونید اونجا به کار برسید یا خیر
      حتی برای کار در آلمان هم میتونید اقدام کنید پیشنهاد میکنم مقاله ویزای جستجوی کار آلمان رو هم مطالعه کنید.

  153. شروین گفت:

    سلام ۲۳سالمه خدمت هم نرفتم میخوام به ترکیه مهاجرت کنم برای خرید و سرمایه گذاری ام توان مالی ندارم چجوری برم به اونجا و بعد دنبال کار بگردم پایان خدمت ندارم و نمیتونم پاسپورت بگیرم

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران در خصوص مهاچرت قاچاقی یا پناهندگی خدماتی نداره

      1. محمد گفت:

        سلام من 24 سالمه خدمت رفتم ولی فرار کردم چون معتقدم خدمت کردن به اینا حرامه خداست! الانم میخوام از این کشوره داغون فلنگو غیرقانونی ببندم، فقط محض اطلاعتون میخواستم بگم قیمت فرار قاچاقی 100 میلیون نیس 4 میلیونه. بای

        1. داوری گفت:

          سلام دوست من
          خب این اعتقاد شماست و به بحث مهاجرت مربوط نمیشه
          مرسی از اطلاع رسانیتون

        2. حسین گفت:

          سلام من 16 سالمه همیشه ارزوم این بوده که برای همیشه به کشور ترکیه بروم
          باید چه کاری کنم
          پول ندارم
          لطفا راهنمایی کنید

          1. داوری گفت:

            سلام
            بدون بودجه متاسفانه این امکان وجود نداره دوست من

  154. سیاوش گفت:

    سلام،من 24 سالمه تازه درسم تموم شده و عمران خوندم هنوز سربازی نرفتم و الان دفترچه خدمت سربازی پست کردم،راهی هست بدون اینکه برم خدمت سربازی بتونم برم از این کشور؟و البته قانونی!و یه سوال دیگه،اگه خونه بخرم اونجا برام پاسپورت صادر بشه موقع رفتن از اینجا از من کارت پایان خدمت نمیخوان؟
    میشه راهنمایی کنید لطفا؟

    1. داوری گفت:

      درود بر شما
      خیر متاسفانه الان که دفترچه پست کردید و مشمول هستید باید بعد از خدمت سربازی برای مهاجرت اقدام کنید

  155. kian گفت:

    سلام من 15/5 سالم. برای رفتن به ترکیه باید چه کار کنم؟ سطح زبان انگلیسی درحد متوسط هست و وضع مالی زیادی خوبی ندارم؟ ولی در رشته ورزشی مهارت دارم؟
    اگر میشه جواب بدید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما میتونید برای ویزای تحصیلی ترکبه و مدارس ترکیه و حتی کشورهای بهتر از ترکیه اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  156. محمد گفت:

    سلام من میخوام برای تحصیل برم…واقعا ویزاش 43 دلاره…شرایط ویزای تحصیلیه چیه

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای چه مقطعی؟

  157. ماریا گفت:

    سلام وقت بخیر.کسایی که از ایران بصورت غیرقانونی میرن المان تا 5سال نمیتونن به ایران برگردن. الان سوال من اینه اگه بصورت قانونی به کشور ترکیه بریم و از ترکیه بصورت غیر قانونی به کشور المان بریم ایا بازم نمیتونیم تا 5سال به ایران برگردیم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب بله به علت پناهندگی نمیتونید

  158. حسام گفت:

    سلام من ۱۸ سالمه و پدرم وقتی بچه رودم فوت کرده و مادرم ترکم کرده و الان مدت هاست پدربزرگم زندگی میکنن میخواستم برای کار برم ترکیه خیلی نیاز دارم وضع مالیم هم افتضاح هست چیکار میتونین بکنین برا من

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بهترین کار قبل از هزینه کردن جستجو در سایت های کاریابی از طریق اینترنت می باشد هکه مطمئن بشید کار هست سپس مهاجرت کنید

  159. زهرا گفت:

    سلام من یه خانم متاهل هستم و میخام پناهنده ترکیه بشم.در کل میخوام فقط از ایران و از همه فرار کنم وضعیت مالیمم بده و افتضاحه …نمیتونم دیگه تحمل کنم و میخام همه رو رها کنم و برم میشه یه جواب کلی بهم بدید تا من بتونم برم از ایران….

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب اگر از راه قانونی سوال دارید میتونم کمکتون کنم

    2. mahi گفت:

      سلام وقت خوش من ی خانم ۲۴ ساله هستم واز همسرم جدا شدم میخاستم بدونم شرایط رفتن به ترکیه چطوری پاسپورتم دارم و میخام قانونی برم چطور میتونم مهاجرت ترکیه رو بگیرم ممنون

      1. امیر جلالی گفت:

        شما اگر پاسپورت دارید، باید هدفتون از مهاجرت مشخص باشه.
        ترکیه به طور کلی 3 مسیر داره:
        تحصیل
        کار
        خرید ملک
        شما باید مشخص کنید که به چه دلیل می خواین مهاجرت کنید به این کشور

  160. محمد صادق گفت:

    سلام خسته نباشین میخاستم بدونم اگه زن شوهردار بیاد ترکیه چند ماه بمونه و از ترکیه بره سمت اروپا اون چند ماه که تو ترکیه هستش شوهرش میتونه کاری کنه که زنش برگرده ایران

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما این مورد را از وکیل حقوق داخلی بپرسید

  161. onlygod گفت:

    درود بنده خیاط و برشکار یک تولیدی بزرگ مانتو و پالتو تو شهر خودمونم و ماهرم تو این کار اما برای لباسای دیگه نیمه ماهرم سرمایه آنچنان هم ندارم ولی بدکم نیست من میتونم تو ترکیه اقامت دائم کاری بگیرم یا خیر؟؟؟؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله اگر کارفرما داشته باشید میتونید

  162. onlygod گفت:

    درود به شما بنده خیاط و برشکار یه تولیدی مانتو هستم که تو شهر ما بزرگترین تولیدی محسوب میشه…کلا خیاطی رو بلد هستم اما درکار مانتو ماهرم وضع مالیم هم آنچنان خوب نیست…آیا من میتونم اقامت از طریق کار بگیرم تو ترکیه امن باشه؟؟؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اگر از ترکیه کارفرما داشته باشید میتونید

  163. مهران گفت:

    سلام و عرض ادب . بنده متاهل هستم ولی به خدمت سربازی نرفتم
    از نظر مادی نسبتا مناسب هستم و قادر به سرمایه گذاری هستم
    اما میخوام به صورت غیر قانونی وارد ترکیه شم و اونجا بتونم پاسپورت ترک بگیرم

    از نظر شما امکانش هست
    اگه مشاوره ای تو این زمینه میتونین بدید ضمنا حفظ حق مشاوری شما خیلی خرسند میشم.

    شماره تماسی برای بنده بگذارید ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما فقط امکان مشاوره مهاجرت به روش قانونی را برای شما داریم

  164. Nozhan گفت:

    سلام و خسته نباشید
    من خدمت نرفتم کارت پایان خدمت ندارم ایا از طریق سرمایه گذاری میتونم اقامت ترکیه رو بگیرم؟و این که چجور باید از کشور(ایران) خارج بشم؟از طریق قاچاق؟
    ممنون جواب بدین

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما خرید ملک 250 هزار دلاری حتی به شما پاسپورت هم می دهد و از راه قانونی حتما اقدام کنید

  165. محمد حسین الیاسی گفت:

    من هیجده سالمه کارت پایان خدمت ندارم چطوری پناهنده بشم به ترکیه و وضعیت مالی من خیلی بده

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما پناهدگی اصلا روش امن و مناسبی نیست

  166. نیما گفت:

    سلام وخسته نباشید
    من۲۴ سالم ومتاهل بدون فرزند هستم میخواستم ببینم باتوجه به شیراطم چطورمیتونم به ترکیه مهاجرت کنم.
    اتباع افغانستان هستم وکارهای تاسیاتی اشنایی دارم
    یعنی اگه توترکیه خونه اجاره کنی اقامت میده که توقسمت شرایط نوشتین
    باتشکر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما متاسفانه فکر کنم دوست عزیز ترکیه شرایط خوبی برای شما نداشته باشه و بهتون ویزای نده

  167. Ťąmŕøż گفت:

    سلام
    من ۱۹ سالمه و هنوز خدمت نرفتم و وضع مالیه من هم ن خوبه ن بد و من مدرک بین المللی ارایشگری رو دارم و تَتو هم بلدم بزنم چجوری باید برای دریافت اقامت دائم ترکیه اقدام کنم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب از طریق سرمایه کذاری و یا پیدا کردن شغل میتونید

    2. فریدون گفت:

      سلام وقت بخیر
      بنده میخوام قاچاقی به ترکیه بیام
      ایا اونجا برسم میتونم برم خودم و معرفی کنم و درخواست اقامت بدم یا ن
      لطفا راهنماییم کنید اگه شرتیط خوب نیست ایران بمونم
      اگه میتونم موفق بشم بیام ترکیه؟b

      1. داوری گفت:

        سلام و عرض ادب
        موسسه سفیران هیچگونه خدماتی در خصوص مهاجرت قاچاقی ارائه نمیکنه

  168. Fatemeh گفت:

    سلام من به شماره ای ک شما گذاشتین زنگ زدم جواب دادم گفتن اشتباه گرفتی میشه یه شماره دیگه بذارين لطفا؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما ۰۲۱۹۱۰۰۳۲۳۲

  169. Ali گفت:

    سلام خسته نباشید
    من خدمت نرفتم و فوق دیپلم دارم ک رشتم الکتروتکنیک هس و ب زبان ترکی استانبولی تا حدودی مسلط هستم و یک مدرک فنی حرفه ای درجه یک تکنسین فنی آسانسور دارم شرایط مالیمم نه خوبه نه بد میخاستم ببینم از کدام راه میتونم اقامت سریع تری بگیرم ک هزینشم کم باشه؟
    بعد اگر خونه اجاره کنم یکسال ک اقامت بگیرم بعد میشه کاری کرد که اقامت داءم گرفت؟
    ممنون میشم جواب بدین

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما میتونید با هزینه ۲۵۰ هزار دلار خانه بخرید که منجر به اخذ پاسپورت برای شما شود و یا اینکه از طریق دوره زبان اقدام کنید برید ترکیه دنبال کارفرما باشید

  170. یاسر محمدی گفت:

    سلام و عرض ادب من اتباع افغانی هستم و میخواستم به ترکیه سفر کنم شغلم هم نصاب دوربین مداربسته دزدگیر اماکن و… هست باید چیکار کنم و چقدر هزینه داره تا بتونم اونجا کارل کنم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما متاسفانه کشور ترکیه به اتباع افغانی ویزا نمیده

  171. بهنام گفت:

    سلام من 18سال سن دارم و کارت معافیت کفالت رو دارم میگیرم و از لحاظ پول و سرمایه اصلا خوب نیستم و اینجا شرایط خیلی بدی دارم که فقط میخوام از اینجا بکنم شما میتونید کمکم کنید میشه کاری کرد ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید تماس بگیرید شرایطتونو بررسی کنیم

      1. بهنام گفت:

        به کدوم شماره تماس بگیرم

        1. ف.فرجی گفت:

          شماره 02191002323

  172. سینا گفت:

    سلام من یه نظامی هستم هفت سال سابقه دارم بنا به دلایلی میخوام مهاجرت کنم راهش برای افراد نظامی چطور هست؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب با شماره های موسسه تماس بگیرید

  173. Mani گفت:

    سلام،من کارت پایان خدمت ندارم
    میخوام برم ترکیه و اقامت بگیرم،امکانش هست؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب از چه طریقی مد نظرتون هست؟

  174. علی گفت:

    با سلام وقت بخیر بنده قصد سفر ب ترکیه رو دارم ولی شرایط مالی خوبی ندارم ک بخوام از طریق سرمایه گذاری و یا بورسی تحصیلی و کاری پناهدگی بگیرم از شما تقاضای ی پیشنهاد معقول عملی رو خواستارم با تشکر وسپاس

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما از طریق ویزای تحصیلی با دوره های زبان میتونید اقدام کنید بری اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

  175. yusef گفت:

    میخوام پناهنده بشم ۱۶ سالمه چیکار باید بکنم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب پیشنهاد موسسه حقوقی ما این هست که از راه های قانونی مانند تحصیل، کار با هزینه های پایین و بدون مدرک زبان اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  176. امیرعلی گفت:

    برای کار تو ترکیه چطور میشه بدون سابقه کار مهندسی اونجا کار کرد؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب برای کار در ترکیه در درجه اول شما باید کارفرما از ترکیه داشته باشید که از شما دعت به همکاری کرده باشند اگر کارفرما ندارید فقط بعضی از کشورهای دیگر مانند آلمان اتریش کانادا استرالیا به شما بدون کارفرما ویزای کار میدهند که در مواردی اقامت دائم هم می باشد برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

    2. حامد گفت:

      سلام
      وباعرض خسته نباشید
      من یک پسر ۱۶ ساله هسم که بخاطر نا سازگاری خانواده وازارواذیت خانواده قرار گرفتم میخواستم ببینم من اگه بخوام به ترکیه برم و اقامت در انجا را چطور میتونم بگیرم البته با راه قانونی لطفا جواب سوال منا بدید ممنون و خسته نباشید

      1. داوری گفت:

        سلام
        بایستی از طریق ثبت نام در مدارس این کشور به ترکیه مهاجرت کنید دوست من

      2. یاسین گفت:

        سلام من قانونی وارد ترکیه شدم و غیر قانونی کار کردم حالا از مدت پاسپورتم که سه ماه بوده چند سال میگذره که نرفتم ایران .حالا اگر برگردم ایران مشکل برام پیش میاد؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          بله شما در ترکیه با مشکل روبرو خواهید شد چون اقامتتون غیر قانونی بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *