ویزای کاری

استخدام Front End Developer در کانادا

استخدام Front End Developer در کانادا

در شرایطی که بازار کاری کانادا نیاز به متخصصان علوم کامپیوتر دارد، استخدام Front End Developer در کانادا یکی از اولویت های سازمان هاست. استخدامی که به دلیل سطح بالاتر درآمدی و نیز سطح رضایت بخش کیفیت زندگی در کانادا در کانون توجه اکثر متخصصان این رشته قرار دارد. منتها در این مسیر برخی سوالات کلیدی نیز مطرح می شود که ما در ادامه به آنها پاسخ می دهیم. پس برای دریافت مشاوره های تکمیلی تر در این خصوص میتوانید با تیم مشاورین مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید:

  • آیا از طریق کار به عنوان متخصص Front End Developer در کانادا می توان به اقامت دائمی دست یافت؟
  • شرایط کار به عنوان Front End Developer در کانادا چگونه است؟
  • متوسط درآمد متخصصان Front End Developer در کانادا چقدر است؟
  • وظایف و مسئولیت متخصصان Front End Developer در کانادا چیست؟
  • برترین شرکت های کانادایی برای کار متخصصان Front End Developer در کانادا کدامند؟

متخصصان Front End Developer در کانادا و وظایف کاری

یکی از رشته ها و گرایشات مهم و مورد نیاز شرکت ها و سازمان های فناوری در کانادا، رشته Front End Developer می باشد. رشته ای که متخصصان آن را دانش آموختگان و فارغ التحصیلان علوم کامپیوتر تشکیل می دهد که به کار برنامه نویسی با زبان فرانت اند مسلط هستند. علاوه بر این متخصصان Front End Developer متخصصانی هستند که می توانند وب سایت ها و یا برنامه های وب را طراحی یا ویرایش کنند. برای ایجاد تجربه های کاربری موثر می توانند با وب دیزاینرها و طراحان UI/UX همکاری کنند. علاوه بر این یک طراح یا متخصص Front End Developer بایستی دارای برخی تخصص ها و مهارت های ضروری دیگری نیز باشد که ما در ادامه به تحلیل آنها نیز می پردازیم.

متخصصان Front End Developer در کانادا و وظایف کاریشان

شرایط استخدام Front End Developer در کانادا

برای استخدام به عنوان یک Front End Developer در کشور کانادا متقاضیان نیازمند تامین یکسری شرایط مهم و ضروری هستند. اولین و اصلی ترین فاکتور برای درخواست استخدام Front End Developer در کشور کانادا این است که متقاضی دارای مدرک دانشگاهی تخصصی در یکی از رشته های علوم کامپیوتر باشد. مضاف بر این برخورداری از یک سابقه کاری تخصصی در این زمینه نیز از الزامات این نوع استخدام در کانادا به حساب می آید. و صد البته که تسلط بر زبان انگلیسی هم برای برقراری ارتباط کاری و هم زندگی راحت در کانادا ضروری است.

در کنار اینها متقاضی استخدام Front End Developer در کانادا می بایست از شرایط ذیل نیز برخوردار باشد:

  1. توانایی کار از راه دور را داشته باشد.
  2. توانایی کار روزانه 8 ساعت را داشته باشد.
  3. توانایی کار مستقل و بدون نظارت مستقیم را داشته باشد.
  4. دانش کافی پیرامون کار برنامه نویسی با انواع زبان های رایج را داشته باشد.
  5. با کار در محیط های مختلف وب و اپلیکیشن را داشته باشد.

آنچه که هم با نظر به بازار کار Front End Developer در کانادا برمی آید این است که اولا ساعت کاری استاندارد متخصصان این رشته در کشور کانادا 40 ساعت در هفته است. دوما این متخصصان نیز مثل نیروهای متخصص دیگر می توانند از مزایا و امتیازات کار در کشور کانادا برخوردار شوند. سوما نیز متوسط سطح درآمدی این متخصصان در کشور کانادا در حدود 101462$ (دلار) می باشد که متناسب با سطح تحصیلات و سوابق کاری متقاضیان کاهش یا افزایش می یابد.

در قالب نمودار زیر می توان با رنج درآمدی این دسته از متخصصان در کشور کانادا آشنا شد:

رنج درآمدی متخصصان فرونت اند دیولوپر در کانادا

پروسه استخدام Front End Developer در کانادا

به منظور تکمیل پروسه استخدام Front End Developer در کانادا، متقاضیان می بایستی ابتداء به فکر تهیه یک رزومه کاری برتری باشند. رزومه کاملی که بتواند سابقه تحصیلی و کاری آنها را به کارفرماهای کانادایی معرفی کند. علاوه بر این متخصصان Front End Developer می بایستی خودشان را برای یک آزمون یا مصاحبه شغلی نیز آماده کنند. و برآیند این کار نیز بایستی عقد قرارداد کاری با کارفرمای کانادایی باشد. فلذا پس از طی مراحل فوق اکنون متقاضی کار Front End Developer در کانادا می تواند برای درخواست ویزای کاری کانادا اقدام لازم را انجام دهد.

پروسه استخدام Front End Developer در کانادا

اخذ اقامت دائم از طریق استخدام Front End Developer در کانادا

یکی از سوالاتی که برای متقاضیان کار به عنوان Front End Developer در کانادا مطرح می شود این است که آیا از طریق کار تحت عنوان Front End Developer در کانادا می توان به اقامت دائم کانادا دست یافت؟ در پاسخ به این سوال بایستی گفت که از آنجایی که رشته Front End Developer در کانادا جزء رشته هایی است که کمبود نیروی ماهر در آن وجود دارد. بنابراین متقاضیان در صورت داشتن صلاحیت های لازم می توانند از این طریق به اقامت دائمی کانادا دست یابند و این کار نیز از طریق برنامه اسکیل ورکر فدرال کانادا موسوم به FSWP امکان پذیر است.

منتها به شرطی که Front End Developer ها بتوانند حداقل امتیاز 67 را با توجه به معیارهای زیر کسب کنند:

  • سطح تحصیلات (ماکسیمم 25 امتیاز)
  • سابقه کار مفید (ماکسیمم 15 امتیاز)
  • دانش زبان خارجی انگلیسی/ فرانسوی (ماکسیمم 28 امتیاز)
  • سن و سال (ماکسیمم 12 امتیاز)
  • انطباق پذیری (ماکسیمم 10 امتیاز)
  • پیشنهاد شغلی (ماکسیمم 10 امتیاز)

مسلما سوالات در خصوص شرایط کار در کانادا خیلی زیاد است و دغدغه خیلی از هموطنان نیز پاسخگوئی به این سوالات مهم و کلیدی است. ما برای دسترسی سریع شما به پاسخ سوالاتتان توصیه می کنیم که این سوالات را با تیم مشاورین برترمان در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در میان بگذارید.

سوالات مهمی که در خصوص استخدام Front End Developer در کانادا مورد پرسش قرار می گیرد عبارتند از:

  • اخذ اقامت دائم از طریق استخدام Front End Developer در کانادا چگونه است؟ یکی از سوالاتی که برای متقاضیان کار به عنوان Front End Developer در کانادا مطرح می شود این است که آیا از طریق کار تحت عنوان Front End Developer در کانادا می توان به اقامت دائم کانادا دست یافت؟ در پاسخ به این سوال بایستی گفت که از آنجایی که رشته Front End Developer در کانادا جزء رشته هایی است که کمبود نیروی ماهر در آن وجود دارد. بنابراین متقاضیان در صورت داشتن صلاحیت های لازم می توانند از این طریق به اقامت دائمی کانادا دست یابند و این کار نیز از طریق برنامه اسکیل ورکر فدرال کانادا موسوم به FSWP امکان پذیر است.
  • پروسه استخدام Front End Developer در کانادا به چه صورت است؟ به منظور تکمیل پروسه استخدام Front End Developer در کانادا، متقاضیان می بایستی ابتداء به فکر تهیه یک رزومه کاری برتری باشند. رزومه کاملی که بتواند سابقه تحصیلی و کاری آنها را به کارفرماهای کانادایی معرفی کند. علاوه بر این متخصصان Front End Developer می بایستی خودشان را برای یک آزمون یا مصاحبه شغلی نیز آماده کنند. و برآیند این کار نیز بایستی عقد قرارداد کاری با کارفرمای کانادایی باشد. فلذا پس از طی مراحل فوق اکنون متقاضی کار Front End Developer در کانادا می تواند برای درخواست ویزای کاری کانادا اقدام لازم را انجام دهد.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *