ویترین

اعزام دانشجو به موریس

اعزام دانشجو به موریس

پروسه اعزام دانشجو به موریس بسیار ساده است و با انتخاب برنامه تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی این کشور شروع می شود. به طور کلی، دانشجویان بین المللی در موریس زندگی آسانی دارند. در درجه اول به این دلیل است که این مکان جدا از مناظر زیبا و سواحل سفید شنی، خانه جمعیتی آرام و هماهنگ است. آنها صمیمی و پذیرا هستند و تنوع فرهنگی در طول اعصار باعث شده است که آنها را با مهاجران، دانشجو یا غیر دانشجو سازگار کنند. کشور جزیره ای موریس به دلیل سواحل سفید شکری، پوشش گیاهی سرسبز، گرمسیری، کوه های چشمگیر و تالاب های آبی، که همه ویژگی های یک مقصد زیبا هستند، شهرت جهانی دارد. اما بسیاری از این موضوع غافل هستند که وقتی نوبت به اخذ مدرک جهانی می رسد، این کشور گزینه های زیادی برای ارائه دارد.

موریس یکی از بهترین مقاصد برای تحصیل در رشته گردشگری و مدیریت محسوب می شود و دانشجویان می توانند این مدارک دانشگاهی در سطح جهانی را با هزینه تحصیلی مقرون به صرفه و با هزینه زندگی متوسط ​​به دست آورند. موضوع اعزام دانشجو موریس و به طور کلی شرایط آموزش بهترین دوره ها در دانشگاه ها و موسسات این کشور توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تا پایان این نوشتار مورد بررسی قرار گرفته است.

اخذ ویزا جهت اعزام دانشجو به موریس

فرآیند دریافت ویزای دانشجویی در موریس بسیار ساده است و برای دریافت ویزا باید مدارک مورد نیاز ارائه شود. یکی از مدارک اولیه مورد نیاز، نامه پیشنهادی توسط موسسه آموزشی است که دانشجو در آن ثبت نام کرده است، به دنبال آن مدرکی مبنی بر بودجه، جزئیات دوره و گواهی پزشکی مبنی بر اینکه وی از هیچ بیماری مسری یا عفونی رنج نمی برد. پس از ارسال، مقامات متقاضی را ارزیابی می کنند و پس از تأیید همه چیز، می توانند درخواست ویزا را اعطا یا رد کنند. در صورت اعطای مجوز، زمانی که دانشجو به موریس می‌رسد، باید فوراً در بخش‌های اداری و دانشگاهی مؤسسه ثبت‌ نام کند. دانشجویان همچنین می ‌توانند برای NTA درخواست کنند تا در طول اقامت خود در موریس، از گذرنامه برای حمل و نقل رایگان استفاده کنند.


از پردیس های دانشگاهی در سطح جهانی گرفته تا مدارک جهانی با هزینه های مقرون به صرفه، دلایل تحصیل در موریس بسیار و متنوع است. دانشجویان می ‌توانند از بین برنامه ‌های تحصیلی متنوعی که در دسترس است انتخاب کنند و از آنجایی که هزینه زندگی در این کشور جزیره ‌ای متوسط ​​است، با هزینه ‌های نسبتاً کمتری در معرض استاندارد زندگی بالایی قرار دارند. از تحصیل در موریس، جایی که مهاجران بسیار بزرگی نیز در خود جای داده است، بهترین استفاده را می توان برد و این کشور می تواند این احساس را به دانشجویان بدهد که همزمان در کشور خود و خارج از کشور هستند.

جدول زیر به مهلت ثبت نام در دانشگاه های موریس اشاره شده است:

ورودی هاآخرین مهلتدوره های آموزشی
پاییز (سپتامبر)دسامبرکارشناسی و کارشناسی ارشد
زمستان (ژانویه)میکارشناسی و کارشناسی ارشد

دوره های برتر برای تحصیل در موریس

دانشگاه ها و کالج ها در موریس طیف گسترده ای از موضوعات و ساختار دوره را ارائه می دهند. در حالی که دانشجویان می ‌توانند برای دوره‌ های تمام وقت شرکت کنند، این گزینه برای برنامه‌ه ای گواهی، آمادگی، پیشرفته، پایه و دیپلم نیز وجود دارد. از مطالعات بازرگانی گرفته تا گردشگری و هتلداری، انتخاب دانشجویان متنوع و هیجان انگیز است.

دوره های برتر برای تحصیل در موریس

در لیست زیر بهترین دوره های تحصیلی برای پیگیری در موریس آمده است:

  • مطالعات تجاری
  • مطالعات طراحی
  • مطالعات اقتصادی
  • مطالعات مدیریتی
  • علوم اجتماعی
  • مطالعات فناوری
  • گردشگری و مهمانداری

دانشجویان بین المللی که علاقه مند به تحصیل در این جزیره هستند باید بدانند که برنامه هایی به چندین زبان مختلف وجود دارد، از جمله:

زبان تحصیل در موریس

با این حال، اگر دانش آموزی به زبان غیر مادری تحصیل کند، ممکن است از او خواسته شود مدرکی دال بر مهارت زبان خود ارائه دهد. توجه به این نکته ضروری است که الزامات مهارت زبان در بین موسسات متفاوت است، بنابراین توصیه می شود که متقاضیان در طول فرآیند درخواست با موسسه انتخابی خود مشورت کنند.

شرایط کلی اعزام دانشجو به ترکیه

اخذ بورسیه تحصیلی جهت اعزام دانشجو به موریس

اگرچه نادر است، اما موریس گاهی اوقات به دانشجویان بین المللی بورسیه می دهد. در حالی که اکثر بورسیه های دولتی توسط وزارت آموزش و پرورش و منابع انسانی، آموزش عالی و تحقیقات علمی تأمین می شود، این بورسیه ها بسیار خاص هستند و بیشتر اوقات با هدف تأمین مالی دانشجویان بین المللی از آفریقا و دانشجویان موریس انجام می شوند. اما وقتی صحبت از سایر دانشجویان بین المللی می شود، بهترین گزینه دانشگاه های خصوصی است. دانشگاه‌ های خصوصی ممکن است فرصت ‌های بورس تحصیلی جذابی را برای دانشجویان بین ‌المللی ارائه دهند، اما این فرصت‌ ها از سالی به سال دیگر متفاوت است و توصیه می ‌شود که دانشجویان از وب‌ سایت ‌های همه دانشگاه‌ های خصوصی بازدید کنند تا از هر فرصتی که ممکن است برای تأمین مالی تحصیل خود به دست آورند، استفاده کنند.

شرایط اعزام دانشجو به آمریکا

این را می توان با مراجعه به هر مشاور تحصیلی معتبری که به طور مرتب در مورد چنین اعلان هایی به روز می شود، انجام داد. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا بهترین خدمات حقوقی را به هموطنان عزیز ارائه دهند تا مراحل مهاجرت به کشورهای خارجی را با موفقیت طی کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *