ویترین

افتتاح حساب ویزا کارت

افتتاح حساب ویزا کارت

افتتاح حساب ویزا کارت برای کلیه کسانی که قصد مسافرت خارجی دارند از جمله یکی از ضروریات مهم سفر محسوب می شود و مورد توجه است. در این رابطه شما بر حسب شرایط و اهداف کاری خود می توانید از انواع کارت های اعتباری (Credit Cards)، کارت های بدهی (Debit Cards)، کارت های پیش پرداخت (Prepaid Cards) و کارت های هدیه (Gift Cards) استفاده کنید. اما قبل از هر چیزی بایستی درباره شرایط و و مدارک لازم جهت افتتاح حساب بانکی و نیز شرایط خود انواع حساب ها بدانید. به همین دلیل کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت وظیفه خود دانسته اند تا مقاله حاضر را برای پاسخگوئی به سوالات هموطنان عزیز نگارش کنند:

  • شرایط و الزامات ضروری برای دریافت ویزا کارت 2022 چیست؟
  • آیا ویزا کارت بهتر از مستر کارت می باشد؟
  • آیا دانشجویان ایرانی درحال تحصیل در خارج امکان افتتاح حساب ویزا کارت را دارند؟
  • انواع و اقسام ویزا کارت و شرایط هر یک چیست؟
  • هزینه دریافت ویزا کارت در کشورهای مختلف چقدر است؟
  • کدام کشورها برای دریافت ویزا کارت شرایط بهتری دارند؟
  • امتیازات افتتاح حساب و دریافت ویزا کارت چیست؟

انواع ویزا کارت در سال 2022

موسسات مالی بین المللی مختلف همانند Chase، Bank of America، Capital One و غیره از جمله موسسات و بانک هایی هستند که با احراز شرایطی برای مشتریان خود ویزا کارت صادر می کنند. اما باید بدانید که ویزا کارت فقط یک نوع خاص و منحصر بفردی نبوده و در انواع مختلف و با شرایط و امتیازات متفاوتی برای متقاضیان صادر می شود. انواع ویزا کارت عبارتند از:

نوع ویزا کارتشرایطامتیازات
کارت های اعتباری ویزااین نوع کارت ها بر مبنای گزارش اعتباری متقاضیان صادر شده و در حقیقت بجای اتصال به حساب شخصی فرد به اعتبار بانکی متصل است.APR اولیه 0%، پاداش های دریافت نقدی و نیز مزایای خرید
کارت های بدهی ویزااین نوع کارت ها به حساب های بانکی شما مثل حساب های پس انداز و جاری دسترسی دارند.از جمله مزایای این کارت ها امکان مدیریت آسان حساب، خرید راحت و ضریب امنیتی بالا می باشد.
کارت های پیش پرداخت ویزااین نوع کارت ها اصلا ارتباطی با حساب پس انداز یا حساب جاری نداشته و فقط با سقف شارژ معینی شارژ می شوند و بیشتر از آن مجاز نمی باشد.انجام آسان خریدهای اینترنتی و عملکرد سریع و راحت
کارت های هدیه ویزااین کارت ها هم با سقف اعتباری خاصی شارژ شده و یکبار مصرف بوده و مجددا نمی توان آن را شارژ کرد.داشتن رمز شناسایی و امکان خرید آنلاین

شرایط افتتاح حساب ویزا کارت

برای اخذ ویزا کارت بین المللی شما نیازمند اطلاع درباره شرایط و مدارک مورد نیاز جهت افتتاح حساب ویزا کارت می باشید. از جمله شرایط لازم برای افتتاح این نوع حساب در کشورهای مختلف از جمله در کشورهای عضو اتحادیه اروپا (EU) اثبات هویت فردی و نیز اثبات هویت اقامتی فرد متقاضی است. به همین دلیل بانک های معروفی مثل Chase، Capital One، CitiBank و غیره برای ارائه خدمات بانکی و گشایش حساب از مشتریان مدارک زیر را طلب می کنند:

  • فرم مشخصات تکمیلی
  • مدارک هویتی همانند گذرنامه یا کارت شناسائی (ID) معتبر
  • ویزا یا مجوز اقامتی (کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری)
  • آدرس اقامت مثل ارائه اجاره نامه یا قبض اشتراک

شرایط افتتاح حساب ویزا کارت

امتیازات افتتاح حساب ویزا کارت

اینکه اصلا آیا افتتاح حساب ویزا کارت چقدر مهم است دقیقا به اهداف و شرایط شما بستگی دارد. اما در اینکه داشتن ویزا کارت امتیازات و منافع زیادی برای دارنده آن درپی دارد، شکی نیست. از جمله این مزایا شامل امتیاز عضویت، پاداش ها، اعتبارهای سفر، دسترسی به لانژ فرودگاهی، پرداخت های آفلاین، خدمات کمک اضطراری و کمک در سفر و غیره می باشد. اما از مهمترین امتیازات این نوع کارت های پرداخت می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

امتیازات مهم افتتاح حساب ویزا کارت 2022شرح
تضمین خریداگر شما کالای خریداری شده با ویزا کارت نامحدود را بخواهید به هر دلیلی در عرض 90 روز برگردانید و فروشنده نخواهد پس بگیرد، شرکت Visa هزینه برگشت آن را با ارائه فاکتور خرید می پذیرد.
امنیت خریددر صورت سرقت یا خرابی جنس خریداری شده در طی 90 روز از زمان خرید، شرکت Visa آن کالا را جایگزین یا تعمیر کرده و یا ممکن است خسارت وارده را پرداخت نماید.
بیمه سوانح سفرشما با ویزا کارت نامحدود تا مبلغ حدود 500000$ (دلار) در برابر سوانح و تصادفات بیمه جانی می شوید و این پوشش شامل تمام روش های حمل و نقلی می شود.
بیمه اختلال یا کنسلی سفردر صورت کنسلی سفر به هر دلیلی شرکت Visa خسارات مربوطه را به دارندگان ویزا کارت را معمولا تا 500$ (دلار) پرداخت می کند.
خسارت چمدان مفقودیخسارت پرداختی در این صورت تا ماکسیمم 3000$ (دلار) در هر سفر می باشد.

بهترین ویزا کارت جهت بازگشایی حساب

در ابتداء بایستی دانسته باشید که ویزا کارت دارای گزینه های مختلف، طیف وسیعی از شرکاء مثل موسسات مالی Chase, Bank of America, Capital One و نیز Wells Fargo و امتیازات فراوان برای دارندگان اینگونه کارت ها می باشد. همچنین بد نیست بدانید که امتیازات ویزا کارت ها نیز با توجه به انواع صادره آن متفاوت است. مثلا نوع entry-level Visa® cards دارای امتیازات کم، Visa Signature® cards در سطح متوسط و دارای امتیازات کمی بیشتر و نوع Visa Infinite® cards دارای بیشترین امتیاز ممکن می باشد. اما اکنون در نمودار زیر به بررسی برترین ویزا کارت های سال 2022 برپایه امتیازات حاصله می پردازیم:

ویزا کارت های برتر سال

همان طوری که در نمودار فوق هم مشخص است، از انواع ویزا کارت های جهان بهترین ویزا کارت موجود Chase Freedom Unlimited در رتبه اول و Chase Freedom در رتبه دوم و Ink Business Preferred Credit Card نیز در رده سوم با شرایط زیر قرار دارند:

نوع ویزاAPR یا نرخ سود سالانههزینه سالیانهاعتبار لازم
Chase Freedom Unlimited16.49% الی 25.24% متغیر0$ (دلار)خوب/ برتر
Chase Freedom16.49% الی 25.24% متغیر0$ (دلار)خوب/ برتر
Ink Business Preferred Credit Card17.49% الی 22.49% متغیر95$ (دلار)خوب/ برتر

نکات مهم درباره افتتاح حساب ویزا کارت

قبل از شروع فرآیند افتتاح حساب ویزا کارت شما بایستی درباره برخی ویژگی ها و مشخصات شاخص این کارت بیشتر بدانید. از این طریق علاوه بر آشنایی با سازوکار این کارت پرداخت همچنین با ضرورت انتخاب این کارت از بین کارت های دیگر مثل مستر کارت هم آشنا می شوید. اما این نکات مهم عبارتند از:

  • ویزا کارت ها در حقیقت کارت های پرداخت بانکی هستند که از شبکه ویزا (Visa network) استفاده می کند
  • موسسات مالی شریک با شرکت ویزا از شبکه پرداخت این شرکت معتبر استفاده می کنند
  • ویزا کارت ها دارای شماره حساب 16 رقمی، یک تراشه ریز و نوار مغناطیسی هستند
  • انواع ویزا کارت ها وجود دارد که شامل کردیت کارت ها، دبیت کارت ها، پریپید کارت ها و کارت های هدیه هستند

وکلای مجرب و کارشناسان کوشای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تمامی لحظات مهاجرتی از هنگام اخذ ویزا تا زمان استقرار در کشور مقصد همراه و همگام شما هموطن عزیز می باشند. به خاطر داشته باشید که دریافت انواع ویزای کاری مثل ویزای کار آلمان، ویزای تحصیلی مثل ویزای تحصیلی کانادا و یا ویزای سرمایه گذاری مثل ویزای سرمایه گذاری سوئیس در تخصص ماست.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *