ویترین

تحصیل در موریس

تحصیل در موریس

طیف وسیع برنامه های آموزشی، تحصیل در موریس را به سرعت تبدیل به یک گزینه محبوب برای دانشجویان خارجی کرده است. این کشور به عنوان یک جزیره کوچک، دارای مناظر زیبا و سطوح بالایی از صلح و آزادی است. علاوه بر این، این کشور دارای جاذبه های طبیعی و دست ساز بسیاری است که همگی گردشگران را به خود جذب می کنند. موریس می تواند به دانشجویان بین المللی یک تجربه عالی عالی ارائه دهد و فرصت های شغلی پس از فارغ التحصیلی را فراهم می کند. این کشور جزیره ای است که در مجمع الجزایر ماسکارن در اقیانوس هند واقع شده است و در 2000 کیلومتری سواحل جنوب شرقی آفریقا قرار دارد و بیش از 1.3میلیون نفر را در خود جای داده است.

موریس در بالای قاره سابق موریس واقع شده است که با جدا شدن هند و ماداگاسکار بیش از 60 میلیون سال پیش از هم جدا شد. این جزیره منشا آتشفشانی دارد و دارای تنوع زیستی غنی است و دانشجویانی که اقدام به مهاجرت تحصیلی به این مجمع الجزایر می کنند کوه‌ ها و صخره ‌های وسیعی را در سراسر جزیره خواهند دید. این راهنما توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت افزایش آگاهی هموطنان گرامی از شرایط ادامه تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی موریس تهیه شده است.

تحصیل در موریس برای دانشجویان بین المللی

تحصیل در موریس این فرصت را فراهم می کند که با هزینه ای مقرون به صرفه، در حالی که دانشجویان در یک بهشت ​​گرمسیری با برخی از بالاترین نرخ های ثبت نام دانشگاه در آفریقا زندگی می کنند، یک دیپلم بین المللی شناخته شده را دریافت کنند. این تجربه همچنین فرصتی برای غوطه ور شدن در جامعه ای فراهم می کند که فرهنگ های اروپایی، آفریقایی و آسیایی را ترکیب می کند. زمانی که دانشجویان به تحصیل در خارج از کشور فکر می کنند، موریس به دلیل مقرون به صرفه بودن مدرک لیسانس و کارشناسی ارشد، می تواند یک انتخاب عالی باشد که می تواند منجر به فرصت های شغلی با درآمد بالاتر هم در این مجمع الجزایر و هم در خارج از کشور شود.


دانشجویانی که از کشورهای اطراف می ‌آیند، موریس را مقصد تحصیلی در دسترس ‌تری خواهند یافت که امکان بازدید آسان ‌تر از خانواده و دوستان را در طول تعطیلات فراهم می‌ کند. سیستم آموزش عالی موریس متشکل از کالج ها، دانشگاه ها و سایر موسسات فنی، توسط کمیسیون آموزش عالی مدیریت می شود. دانشگاه های خصوصی و دولتی بسیاری از جمله موسسات داخلی و پردیس های بین المللی وجود دارد. در حالی که موسسات در این جزیره شهرت بین المللی زیادی کسب نمی کنند، آموزش با کیفیت بالا را به دانشجویان داخلی و دانشجویان خارجی ارائه می دهند و هر موسسه مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد را در رشته های مختلف ارائه می دهد.

رتبه بندی دانشگاه های موریس به صورت زیر است:

نام دانشگاهرتبه در کشوررتبه در آفریقا
University of Mauritius167
Mauritius University of Technology2326
Mauritius Institute of Education3591
Mahatma Gandhi Institute47123

برنامه های تحصیل در موریس به زبان انگلیسی

در بیشتر موارد، دانشگاه ‌هایی در موریس که مدرک ‌هایی را به زبان انگلیسی ارائه می‌ دهند، توسط دولت ملی معتبر هستند و می ‌توانند به طور کامل یا جزئی توسط دانشگاه‌های کشورهای دیگر به رسمیت شناخته شوند. در نتیجه تحصیل در یک مدرک بین المللی، دانشجویان شانس بیشتری برای ادامه تحصیل در خارج از کشور، به ویژه در مقاصد تحصیلی محبوب و دانشگاه های معتبر اروپا، ایالات متحده، کانادا یا استرالیا دارند. تحصیلات انگلیسی در این کشور همچنین فرصتی عالی برای ایجاد یک شبکه حرفه ای است که منبع عالی فرصت ها و همکاری بالقوه پس از فارغ التحصیلی است.

برنامه های تحصیل در موریس به زبان انگلیسی

در لیست زیر برخی از محبوب ترین رشته های دانشگاهی در بین دانشجویان بین المللی در موریس آمده است:

  • برنامه های پزشکی
  • برنامه های بازرگانی
  • برنامه های مهندسی
  • برنامه های علوم کامپیوتر

در جدول زیر به طور دقیق تر به بهترین برنامه های تحصیلی در موریس برای دانشجویان بین المللی اشاره شده است:

رشته تحصیلیبرنامه تحصیلی
مدیریت کسب و کارلیسانس مدیریت بازرگانی
فناوری اطلاعاتلیسانس علوم در فناوری اطلاعات
مدیریت گردشگری و هتلداریلیسانس هنر در مدیریت گردشگری و هتلداری
مهندسیلیسانس مهندسی در مهندسی برق و الکترونیک
حقوقلیسانس حقوق
پزشکیلیسانس پزشکی و لیسانس جراحی

هزینه تحصیل و زندگی در موریس

دانشجویان خارجی باید در نظر داشته باشند که موریس از روپیه موریس (MUR) به عنوان ارز خود برای تراکنش های مالی استفاده می کند. به طور متوسط، دانشجویان باید انتظار داشته باشند که بسته به سطح و نوع برنامه، هزینه تحصیل آنها در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی این جزیره بین 90000MUR تا 160000MUR (روپیه موریس) در سال باشد. برخی از موسسات نیاز به پرداخت شهریه در ابتدای سال تحصیلی دارند، بنابراین دانشجویان باید اطمینان حاصل کنند که بودجه کافی برای تامین مالی تحصیل خود و ارائه مدارک پرداخت را دارند. هزینه زندگی برای دانشجویان بین المللی در این مجمع الجزایر به محل اقامت آنها بستگی دارد و هزینه های زندگی در شهرهای بزرگتر ممکن است بیشتر از شهرهای کوچکتر باشد. به طور متوسط، دانشجویان باید 200000MUR تا 270000MUR (روپیه موریس) در سال بودجه داشته باشند تا بتوانند هزینه های مختلف زندگی در موریس را پرداخت کنند.

این هزینه ها عبارتند از:

هزینه های زندگی دانشجویی در موریس

علاوه بر این، دانشجویان بین المللی ملزم به خرید بیمه نامه های درمانی هستند که برای مدت اقامت آنها در موریس معتبر است. اگر دانش ‌آموزان قبلاً بیمه ‌نامه ‌های بیمه درمانی دارند، باید اطمینان حاصل کنند که این بیمه ‌نامه ‌ها قبل از اعزام دانشجو به موریس معتبر هستند. با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا از قوانین و شرایط ورود به دانشگاه های مختلف دنیا به طور کامل آگاه شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *