ویزای تحصیلی

تخصص بیماری های تنفسی در امارات

تخصص بیماری های تنفسی در امارات

برای افرادی که تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در امارات را انتخاب کرده اند، باید به دنبال دلایل منطقی زیادی بود. دانشگاه های امارات در بسیاری از رشته های تحصیلی، فاصله بسیار زیادی با استانداردهای جهانی دارند و به همین دلیل نمی توان آن ها را در دسته دانشگاه هایی قرار داد که به راحتی می توان آن ها را انتخاب کرد. هزینه های تحصیل در امارات نیز بسیار سنگین است و این خود دلیل روشن دیگری است برای افرادی که قصد دارند در امارات تحصیل کنند تا در رابطه با نظر خود تجدید نظر کنند. در حال حاضر در رشته تخصص بیماری های تنفسی نیز شرایط مشابهی وجود دارد و دانشگاه های اماراتی در رتبه بندی های جهانی نتوانسته اند جایگاهی را برای خود به دست آورند.

رشته تخصص بیماری های تنفسی یکی از رشته های مرتبط با علوم پزشکی است که می توان در مراحل قبلی به عنوان کارشناس در این زمینه فعالیت داشت. در حقیقت باید به این نکته اشاره کرد که علاقمندان به تحصیل در این رشته ابتدا به عنوان کارشناس و سپس به عنوان پزشک متخصص شناخته می شوند و این پروسه ای است که در همه جهان به صورت پیوسته طی خواهد شد. در صورتی که تمایل به تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی در امارات دارید، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی همین موضوع خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته تخصص بیماریهای تنفسی در امارات چیست؟
  • آیا دانشگاه های امارات مقصد مناسبی برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی هستند؟
  • هزینه تحصیل رشته تخصص بیماریهای تنفسی در امارات چیست؟
  • محدودیت های کار در حوزه تخصص بیماری های تنفسی در این کشور چیست؟

شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در امارات

برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند، این مسئله بسیار حائز اهمیت است که بتوانند با توجه به شرایط خود کشوری را انتخاب کنند که از نظر علمی امتیازات زیادی را به آن ها بیافزاید. در حال حاضر امارات متحده عربی یکی از کشورهایی است که انتخاب آن به عنوان مقصد تحصیلی نمی تواند امتیاز بزرگی باشد و رزومه تحصیلی فرد را به صورت قابل توجهی ارتقا دهد. محدودیت های تحصیل در امارات صرفا به محدودیت های علمی ختم نمی شود و در برخی از مواقع مسائل مالی نیز می تواند یک مانع بزرگ باشد.

باید در نظر داشت که در حال حاضر دانشگاه های اماراتی در رشته تخصص بیماری های تنفسی نتوانسته اند جایگاه مناسبی را به دست آورند و در بین 1100 دانشگاهی که به امتیاز کافی رسیده اند، اثری از دانشگاه های اماراتی دیده نمی شود. تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در امارات در یک دوره 4 ساله تخصصی ارائه می شود اما دانشجویان پیش از رسیدن به این مقطع، باید یک دوره 6 تا 7 ساله را نیز در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد طی کرده باشند.

یکی از امتیازاتی که تحصیل در امارات به همراه دارد آن است که نیازی به یادگیری زبان عربی در این کشور نیست چراکه تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی انجام می شود و از طرفی اکثر شهروندان این کشور نیز مهاجرت هستند و به زبان انگلیسی تسلط کافی دارند و ارتباطات لازم را می توان از طریق زبان انگلیسی با آن ها برقرار کرد.

شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در امارات

هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در امارات

برای تحصیل در امارات در رشته تخصص بیماری های تنفسی، به مانند اکثر رشته های تحصیلی، نیاز به بودجه های نسبتا زیادی است و این مسئله می تواند بسیاری را بر آن دارد تا از انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی خود صرف نظر کنند. در حال حاضر امارات را نه به عنوان گران ترین کشور آسیایی بلکه به عنوان یکی از گران ترین مقاصد جهان برای ادامه تحصیل می توان معرفی کرد.

باید به این نکته اشاره داشت که در امارات امکان کار ضمن تحصیل به هیچ عنوان وجود ندارد و این یک چالش اساسی است که می تواند هزینه های زندگی در این کشور را به صورت قابل توجهی افزایش دهد. گراف زیر نشان می دهد که برای یک سال تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی در امارات، یک دانشجو به چه بودجه ای نیاز دارد.

هزینه زندگی و تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در امارات

شرایط کار یک متخصص تنفس در امارات

با پایان دوره تحصیل، زمان آن خواهد رسید که فرد جذب بازار کار شود و بتواند از آن چه آموخته است برای رسیدن به زندگی بهتر استفاده کند. در حال حاضر یک متخصص بیماری های تنفسی در امارات می تواند یک درآمد بالا در حدود 32000AED (درهم) در ماه را تجربه کند و این مبلغی است که در بسیاری از کشورهای جهان نیز در دسترس نیست. با این وجود کیفیت تحصیل در این کشور به گونه ای است که نمی توان آن را ارزشمند دانست و شاید بتوان توصیه کرد که فرد ابتدا یکی از کشورهای برتر جهان را برای تحصیل خود انتخاب کند و سپس برای کار به امارات مهاجرت نماید. در صورت تمایل به کسب اطلاعات در رابطه با تحصیل در بهترین کشورهای جهان، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *