ویزای تحصیلی

تخصص بیماری های تنفسی در اندونزی

تخصص بیماری های تنفسی در اندونزی

تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در اندونزی به عنوان یکی از ارزان ترین کشورهای آسیای شرقی در سال های اخیر اهمیت یافته است. آسیای شرقی یکی از مناطقی است که در سال های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است و افراد زیادی برای تحصیل در این کشور اعلام آمادگی کرده اند. با این حال کشورهای ژاپن، کره جنوبی و چین با اختلاف بسیار بیشتری مورد توجه هستند و پس از آن نیز مالزی و سنگاپور قرار دارند که از نظر کیفیت زندگی و همچنین تحصیل شرایط بسیار بهتری را در اختیار دارند. با این حال باید در نظر داشت که تحصیل در این کشورها هزینه های زیادی را به همراه خواهد داشت و ممکن است بسیاری از افراد نتوانند این هزینه ها را به راحتی پرداخت کنند و در نتیجه ناچار به انتخاب کشورهای دیگر شوند.

باید در نظر داشت که تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی نیاز به پیش زمینه های اساسی دارد و دانشجویانی می توانند این رشته را برای تحصیل خود انتخاب کنند که دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد بیماری های تنفسی را با موفقیت به پایان برده باشند. در حال حاضر چند دانشگاه اندونزی در رتبه بندی های جهانی توانسته اند جایگاه در اختیار بگیرند و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی اجمالی شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در اندونزی پرداخته اند.

  • شرایط ورود به رشته تخصص بیماری های تنفسی در اندونزی چیست؟
  • آیا دانشگاه های اندونزی در رشته تخصص بیماری های تنفسی جایگاه مناسبی در اختیار دارند؟
  • هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در اندونزی چقدر است؟
  • آیا می توان برای کار در حوزه تخصص بیماری های تنفسی، اندونزی را انتخاب کرد؟

شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در اندونزی

برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند باید چند عامل موثر مانند کیفیت آموزش، هزینه تحصیل، شرایط کار پس از تحصیل و غیره مورد توجه باشد و اندونزی در برخی از این فاکتورها، شرایط بسیار خوبی را در اختیار دارد. باید در نظر داشت که دانشگاه های اندونزی در رشته تخصص بیماری های تنفسی جایگاه نسبتا مناسبی را در اختیار دارند و افرادی که این رشته را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، این فرصت را خواهند داشت که با رزومه های سطح متوسط نیز در دانشگاه های برتر این کشور به ادامه تحصیل مشغول شوند.

برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته تخصص بیماری های تنفسی در اندونزی عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته تخصص بیماری های تنفسی در اندونزی

دوره تحصیل رشته تخصص بیماریهای تنفسی در اندونزی یکی دوره حداقل 4 ساله است و دانشجویان پس از این دوره است که آماده می شوند تا به عنوان یک متخصص وارد بازار کار شده و شرایط بهتری را برای زندگی آینده خود ایجاد کنند. باید به این نکته اشاره داشت که اندونزی یکی از کشورهایی است که با رزومه های سطح متوسط نیز می توان در آن پذیرش دریافت کرد. البته برخی از دانشگاه های این کشور مورد تایید نیستند و صرفا 4 دانشگاه شرایط لازم برای رسیدن به جایگاه های بین المللی را به دست آورده اند.

هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در اندونزی

باید در نظر داشت که اندونزی یکی از کشورهایی است که هزینه های تحصیل در آن چندان زیاد نیست و علاقمندان به زندگی در این کشور می توانند با هزینه های کم، نیازهای خود را برطرف کنند. یکی از مهم ترین معایبی که تحصیل در اندونزی به همراه دارد، عدم امکان کار ضمن تحصیل در این کشور است. دانشجویان باید هزینه های زندگی خود را در این کشور شخصا تامین کنند و با توجه به این که امکان دریافت بورسیه تحصیلی در این کشور نیز در حداقل خود قرار دارد، می توان گفت که اندونزی یکی از کشورهای گرانقیمت، اما ارزان تر از سایر کشورهای شرق آسیا، برای تحصیل است.

هزینه یک سال تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی در این کشور در حدود 3500$ تا 4800$ (دلار) است و دانشجویان برای زندگی در این کشور، بسته به سبک زندگی خود ممکن است به 600$ تا 850$ (دلار) در ماه نیاز داشته باشند.

هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در اندونزی

شرایط کار یک متخصص تنفس در اندونزی

زمانی که صحبت از کار پس از تحصیل در اندونزی در میان باشد، شرایط کمی متفاوت خواهد بود تا جایی که فرد از نظر قانونی هیچ مانعی را پیش روی خود نمی بیند. با این حال با توجه به سبک خاص زندگی در این کشور، نمی توان انتظار داشت که درآمد 19300000IDR (روپیه اندونزی) بتواند دانشجویان را متقاعد کند تا در همین کشور بمانند مگر آن که شرایط زندگی آن ها در طول تحصیل تغییر کرده باشد. در حال حاضر نمی توان اندونزی را به عنوان مقصد مناسبی برای تحصیل و زندگی معرفی کرد و به همین دلیل است که توصیه می شود برای یافتن بهترین گزینه های مهاجرتی، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *