ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

خرید ملک در مالزی

خرید ملک در مالزی

خرید ملک در مالزی می تواند امتیازهای بسیار زیادی را به همراه داشته باشد که یکی از مهم ترین آن ها، دریافت اقامت در این کشور است. فرایند مهاجرت به کشورهای مختلف جهان تفاوت هایی را به همراه خواهد داشت. البته باید در نظر داشت که کشورهایی نظیر مالزی معمولا برای اهداف مشخصی مورد توجه قرار می گیرند. مالزی یک کشور آسیایی است که بیشتر به منظور مهاجرت های توریستی و بعد از آن تحصیل مورد توجه قرار می گیرد. افراد کمی برای کار به مالزی مهاجرت می کنند. این یکی از محدودیت هایی است که نباید از آن چشم پوشی کرد. با این حال مالزی به دنبال راه هایی است که بتواند سرمایه گذاری های خارجی را نیز جذب کند.

  • آیا مالزی مقصد مناسبی برای سرمایه گذاری است؟
  • محدودیت های خرید خانه در مالزی چیست؟
  • آیا از این طریق می توان به اقامت دائم دست پیدا کرد؟
  • فرایند تبدیل شدن به یک مالک خانه در این کشور چیست؟
  • هزینه های خرید ملک در این کشور آسیایی چیست؟
  • آیا بازار املاک در مالزی مناسب است؟

به طور کلی در برنامه خریدا ملک در این کشور، می توان امتیازهای مختلفی یافت که یکی از آن ها اقامت است. در صورتی که فرد واجد شرایط باشد، می تواند اقامت خود در این کشور را تمدید کند. این نوع از اقامت را بیشتر می توان به افراد بازنشسته توصیه کرد و دلایل روشنی نیز برای آن وجود دارد. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تلاش خواهند کرد تا جزئیات بیشتری را در این رابطه ارائه کنند.

محدودیت های مالکیت در مالزی و شرایط آن

اگر فردی سن کمتر از 50 سال را داشته باشد، باید دارایی های نقدی معادل حداقل 500000MYR (رینگیت مالزی) در اختیار داشته باشد. گردش مالی 10000MYR (رینگیت مالزی) در ماه و سپرده گذاری 300000MYR (رینگیت مالزی) در مالزی لازم است. فرد می تواند نیمی از این مبلغ را برای خرید خانه، بیمه و غیره پرداخت شود. همچنین فرد می تواند از این طریق هزینه های مربوط به تحصیل فرزندان خود را نیز پرداخت کند.


بعد از این که دو سال از سرمایه گذاری فرد گذشت، فرد می تواند بخشی از سرمایه اولیه خود را برای خرید خودرو نیز صرف کند. این ها در شرایطی ممکن می شود که فرد حداقل 150000MYR (رینگیت مالزی) را در حساب خود داشته باشد. دارندگان ویزای 10 ساله از این طریق می توانند بدون محدودیت های قانونی ملک خریداری کند. باید در نظر داشت که حداقل 1 میلیون رینگیت برای خرید ملک پرداخت کند. در استان های مختلف شرایط متفاوت است و ممکن است در برخی از استان ها به بودجه کمتری نیاز باشد.

مزایای سرمایه گذاری در خرید ملک در مالزی

برای سرمایه گذاری و خرید ملک در این کشور باید امتیازهای مختلفی را جستجو کرد. مالزی نیز یکی از کشورهایی است که خرید ملک در آن می تواند امتیازهای ویژه ای به همراه داشته باشد. از جمله مهم ترین مزایای خرید ملک در این کشور عبارتند از:

  • برخی معافیت های سنگین مالیاتی
  • امکان به اجاره سپردن ملک پس از خرید
  • دریافت اقامت 10 ساله به همراه خانواده
  • افزایش سالانه قیمت ملک در مالزی
  • امکان دریافت وام های بانکی برای خرید ملک

شرایط مهاجرت به مالزی

در این کشور نیز می تواند امتیازهای زیادی به دست آورد. به همین دلیل نمی توان به راحتی انتظار داشت که فرد بتواند مالزی را از لیست کشورهای مد نظر خود خارج کند.

مزایای سرمایه گذاری در خرید ملک در مالزی

هزینه های خرید ملک در مالزی

یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید به آن توجه داشت، هزینه ای است که فرد باید به عنوان یک خریدار پرداخت کند. قیمتی که باید برای خرید ملک در مالزی پرداخت می شود به شرح زیر است:

هزینه های خرید یک مترمربع ملک در مالزی

باید در نظر داشت که در شرایط کنونی، هزینه های بالایی برای خرید ملک در این کشور باید پرداخت شود. در شرایط کنونی حدود 250000$(دلار) حداقل هزینه ای است که باید برای خرید ملک در این کشور پرداخت شود. باید در نظر داشت که این مبلغی است که در بسیاری از کشورهای جهان در دسترس نیست. همین مسئله سبب شده است تا مالزی به یکی از جذاب ترین کشورهای جهان برای خرید ملک و دریافت اقامت تبدیل شود. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اما گزینه های ایده آل بیشتری در اختیار دارند که می توان از طریق آن ها خواسته های بیشتری را به دست آورد. البته که باید در نظر داشت که هزینه های خرید ملک در کشورهای مطرح اروپایی به مراتب بیشتر است و نیاز به سرمایه اولیه بالاتری دارد.

سوالات کلیدی درباره خرید ملک در مالزی

از مهم ترین سوالاتی که در این رابطه مطرح می شوند عبارتند از:

  • حداقل هزینه خرید ملک در مالزی چقدر است؟ حدود 1 میلیون رینگیت مالزی برای خرید ملک در این کشور نیاز خواهد بود.
  • آیا می توان از طریق خرید ملک در این کشور به اقامت دائم رسید؟ بله می توان با خرید ملک، یک ویزای 10 ساله دریافت کرد که برای خانواده فرد نیز در دسترس خواهد بود.
  • آیا سرمایه گذاری در مالزی از طریق خرید خانه در مالزی مناسب است؟ بله می توان گفت که این یک سرمایه گذاری سودآور خواهد بود.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *