ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

خرید ملک در کره جنوبی

خرید ملک در کره جنوبی

خرید ملک در کره جنوبی به خودی خود منجر به اجازه اقامت در این کشور نخواهد شد و این یکی از چالش های مهم در این مسیر است. افرادی که ملکی در کره جنوبی داشته باشند، در شرایط خاص ممکن است بتوانند اقامت این کشور را به دست آورند. در این صورت است که می توان گفت که از نظر کلی خرید ملک در این کشور امتیازهای اقامتی ندارد اما مزایای خاص خود را خواهد داشت.

  • شرایط خرید ملک در کره جنوبی چگونه است؟
  • آیا می توان از این طریق به اقامت بلند مدت دست پیدا کرد؟
  • محدودیت های خرید ملک در این کشور چیست؟
  • هزینه های هر مترمربع خانه در این کشور چقدر است؟
  • بهترین شهرهای کره جنوبی برای خرید ملک چقدر است؟

در دهه 1970 میلادی، تولید ناخالص ملی در کره جنوبی شبیه به کشورهای تایلند و فیلیپین بوده است اما امروزه به عنوان یک پیشرو در منطقه و جهان شناخته می شود. امروزه در بسیاری از موارد، کره جنوبی به عنوان یک صادر کننده نیز شناخته می شود. اقتصاد پویا می تواند به فرد اطمینان دهد که سرمایه زندگی خود را در مکانی امن نگهداری کنند. در ادامه، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توضیحاتی در رابطه با ورود سرمایه به این کشور جذاب آسیایی ارائه خواهند کرد.

امکان خرید ملک در کره جنوبی توسط خارجی ها

شهروندان خارجی این امکان را خواهند داشت که در کره جنوبی ملک خریداری کنند. محدودیت های کمی در این کشور وجود دارد که می تواند آن را به یکی از جذاب ترین کشورهای آسیایی در این زمینه تبدیل کند. در صورتی که فرد شهروند کره جنوبی نباشد و همچنین سابقه ورود به این کشور را نداشته باشد.


بر اساس قانون، فرد حداکثر 60 روز پس از خرید خانه اطلاعات کامل را در اختیار دولت قرار دهد که ملکی را با چه ارزشی و در چه شرایطی خریداری کرده است. در برخی از مناطق از جمله مناطق نظامی، خرید ملک برای شهروندان خارجی کاملا ممنوع است. شهروندان بومی و خارجی همچنین اجازه ندارند که در مناطق حفاظت شده و وابسته به محیط زیست نیز ملکی خریداری کنند.

روند کلی مهاجرت به کره جنوبی

هزینه خرید ملک در کره جنوبی

هزینه های خرید ملک در کره جنوبی به عوامل مختلفی بستگی دارد، به راحتی نمی توان انتظار داشت که قیمت مشخصی را بتوان برای آن تعیین کرد. مانند بسیاری از کشورهای جهان، کره جنوبی از طریق خرید ملک اقامت خود را در اختیار فرد قرار نمی دهد. به همین دلیل است که باید فرد به اندازه توان خود یک ملک را خریداری کند. هزینه خرید هر متر مربع از ملک در این کشور می تواند بین 4000000KRW تا 37500000KRW (وون) متغیر باشد. در این شرایط به سادگی نمی توان از یک قیمت ثابت صحبت کرد.

مالیات های مختلفی نیز در این رابطه وجود دارد که باید آن ها را نیز پرداخت کرد:

مالیات خرید ملک در کره جنوبی

وام خرید خانه در کره جنوبی

بانک های بین المللی مانند HSBC و غیره در این کشور وجود دارد که می توان از طریق آن ها وام دریافت کرد. همچنین بانک های کره ای زیادی نیز در این کشور وجود دارد که به شهروندان خارجی نیز وام هایی را اعطا می کنند. باید در نظر داشت که شهروندان خارجی به سختی می توانند در این کشور به وام های خرید ملک دسترسی داشته باشند. در صورتی که فرد بتواند شهروندی کره جنوبی را به دست آورد، قادر خواهد بود تا به عنوان یک فرد محلی از وام نیز بهره ببرند.

وام خرید خانه در کره جنوبی

مشاورین املاک کره جنوبی

در کره جنوبی مشاورین املاک بسیار زیادی وجود دارد که می توانند خدمات خریدن خانه را به شهروندان خارجی بدهند. برخی از بهترین مشاورین املاک در این کشور عبارتند از:

  • CBRE Korea
  • Knight Frank Korea
  • Cushman & Wakefield Korea
  • RE/MAX Korea

این مشاورین املاک نیز بسته به شرایط خود، حدود 0.2% تا 0.9% از قیمت ملک را به عنوان کمیسیون خود دریافت می کنند. هر فرد بسته به شرایطی که دارد باید بررسی کند که آیا کره جنوبی می تواند مقصد مناسبی برای خرید ملک او باشد یا خیر. به هر ترتیب، کره جنوبی یکی از بهترین کشورهای آسیایی از نظر ثبات اقتصادی است. در چنین شرایطی است که فرد می تواند امتیاز های زیادی در این کشور به دست آورده و از مزایای زندگی در این کشور استفاده کند.

آشنایی با هزینه زندگی در کره جنوبی

مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند به شما کمک کنند که بهترین امتیازهای ممکن را در این مسیر به دست آورید. همچنین می توانند به کمک توانمندی های خود در این زمینه، در سایر کشورهای جهان نیز شما را همراهی کنند.

سوالات کلیدی درباره خرید ملک در کره جنوبی

از جمله مهم ترین پرسش هایی که در این رابطه مطرح می شوند عبارتند از:

  • آیا خرید ملک در کره جنوبی می تواند منجر به اقامت در این کشور شود؟ خیر از این طریق امکنا دریافت اقامن در کره جنوبی نیست.
  • هزینه خرید ملک در کره جنوبی چقدر است؟ به ندرت بتوان ملکی با ارزش کمتر از 150000$ (دلار) و کیفیت خوب در کره جنوبی خریداری کرد.
  • آیا خرید ملک در کره جنوبی یک سرمایه گذاری مطمئن است؟ با توجه به ارزش پول کره جنوبی، که ثبات خوبی دارد، می توان انتظار داشت که این یک سرمایه گذاری مطمئن برای سرمایه گذاران باشد.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *