ویزای تحصیلی

دانشگاه رويال هالووی Holloway لندن در انگلستان

دانشگاه رويال هالووی Holloway لندن در انگلستان

اگرچه دانشگاه‌ های برتر کشور انگلستان در مرکز شهر لندن واقع شده اند، اما برخی از دانشگاه‌ های معتبر انگستان، با کمی فاصله از شهر لندن تاسیس شده که دانشگاه رويال هالووی Holloway لندن در انگلستان از جمله آنهاست. این دانشگاه در فاصله نزدیکی از شهر Egham واقع شده است و با وسیله نقلیه قطار، در کمتر از یک ساعت می توان وارد مرکز شهر لندن شد.

کشور انگلستان یک کشور اروپایی است که در حوزه‌های مختلفی مانند آموزشی، علمی، تحقیقاتی، پژوهشی، کسب و کار، اقتصاد و غیره جزو کشورهای پر قدرت محسوب می‌ گردد و از زمانی که از عضویت شنگن در سال 2016 طی Brexit خارج شد اخذ پذیرش دانشگاهی برای ورود به این کشور بسیار حائز اهمیت و پرتقاضا شده است، علی الخصوص تحصیلی در دانشگاه های معتبر نظیر دانشگاه Holloway که حتی در نظام های رتبه بندی بین المللی نظیر QS با رتبه 242 خوش می درخشد. به همین دلیل افراد زیادی از نقاط مختلف جهان متقاضی تحصیل و کار در این کشور هستند. اگر شما نیز چنین تصمیمی دارید، شایسته است مقاله‌ ای را که از سوی موسسه مهاجرتی برتر و معتبر به نام موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به رشته تحریر در آورده شده است را مطالعه بفرمایید.

درباره دانشگاه رويال هالووی Holloway لندن در انگلستان

افرادی که قصد تحصیل در انگلستان و دانشگاه رويال هالووي Holloway لندن در انگلستان را دارند، ممکن است اطلاعات کاملی در خصوص این دانشگاه نداشته باشند. در این بخش از مقاله قصد داریم کمی درباره دانشگاه مذکور صحبت کرده و اطلاعات کلی و مختصری را در اختیار عزیزان علاقمند قرار دهیم. دانشگاه رويال هالووي Holloway لندن در انگلستان در سال 1985 میلادی به تاسیس رسیده است و در فهرست دانشگاه های دولتی این کشور قرار دارد.

مدت زمان بسیار کمی طول کشیده است تا دانشگاه مذکور در حوزه تحقیقات و پژوهش عنوان معتبرترین دانشگاه انگلستان را کسب نماید. در حال حاضر تعداد دانشجویانی که در مقطع کارشناسی در این دانشگاه تحصیل می کنند، تقریبا به 9900 دانشجو می رسد. زیباترین پردیس های پریتانیا متعلق به این دانشگاه است. از این رو برای افرادی که همواره آرزو دارند تحصیل در انگلستان را در محیطی دور از تنش، هیاهو و شلوغی اما در برترین دانشگاه این کشور ادامه دهند، مناسب ترین گزینه تلقی می گردد. برای آگاهی از رتبه های جهانی به دست آمده توسط این دانشگاه، بخش های بعدی مقاله را دنبال کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله مهاجرت تحصیلی به انگلستان را مطالعه نمایید.

رشته های تحصیلی دانشگاه رويال هالووی Holloway لندن در انگلستان 2023

تنوع رشته‌ ای و دوره‌ های تحصیلی که در دانشگاه رويال هالووي Holloway لندن در انگلستان برای دانشجویان تدریس می‌ گردد، بسیار زیاد است. چه بسا این حجم از پوشش رشته های تحصیلی در زمینه هنر و انسانی، بسیار چشمگیرتر است که باعث گردیده دانشگاه مذکور در این زمینه قدرت عمل بیشتری داشته باشد. فهرست رشته های پرطرفدار و قوی 2023 به شرح زیر می باشد:

  • جغرافیا
  • نمایشنامه نویسی
  • روان شناسی
  • ریاضیات
  • موسیقی
  • رسانه هنری
  • زبان های مدرن

رشته های تحصیلی دانشگاه رويال هالووی Holloway لندن در انگلستان

تحصیل پزشکی در دانشگاه رويال هالووی Holloway لندن در انگلستان

رشته علوم پزشکی از جمله رشته‌ های برتر در سطح جهانی است. این رشته در سطح علمی خیلی بالا و فوق العاده و با بهترین کیفیت تدریس، در دانشگاه رويال هالووي Holloway لندن در انگلستان ارائه می‌ گردد. انواع مختلف واحدهای درسی برای تحصیل پزشکی در انگلستان در دانشگاه مذکور تعیین شده است که برای دانشجو ایجاد هیجان و انگیزه می نماید. در نتیجه فرد دانشجو ضمن کسب تجارب بسیار خوب، در ایده‌ آل ترین سطح علمی و دانش از دانشگاه فارغ التحصیل می‌ شود.

سیاست کلی این دانشگاه به گونه ای است که به کلیه تعهدات خود در هنگام پذیرش دانشجویان عمل می‌ نماید و این موضوع باعث می گردد دانشجویان علاقه مند به تحصیل در سطوح بالاتر شوند. کلیه افرادی که مدرک فارغ‌ التحصیلی خود را از این دانشگاه اخذ نموده اند، کاملا راضی هستند و به سایر افراد نیز تحصیل در دانشگاه رويال هالووي Holloway لندن در انگلستان را پیشنهاد می دهند.

اخذ پذیرش از دانشگاه رویال هالووی لندن

به منظور اخذ پذیرش از دانشگاه رویال هالووی لندن دانشجویان باید با توجه به رشته و مقطع تحصیلی خود مدارکی را آماده نمایند. یعنی مدارک مورد نیاز دانشجوی متقاضی تحصیل در رشته پزشکی متفاوت از رشته اقتصاد خواهد بود. اما به طور کلی مهم ترین مدارکی که برای اخذ پذیرش از دانشگاه مذکور در سال جاری مورد نیاز است عبارت هستند از:

مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه رویال هالووی لندنتوضیحات
CVتمامی موفقیت های تحصیلی، کاری و غیره دانشجو باید در آن ذکر گردد.
مدرک زبانمدرک زبان معتبر با توجه به حداقل های تعیین شده برای دوره تحصیلی مورد نظر باید ارائه شود.
توصیه نامهحداقل 2 تا 3 تن از اساتید مقطع پیشین که دانشجو را به خوبی می شناسند باید توصیه نامه بنویسند.
انگیزه نامهدانشجو شخصا باید انگیزه نامه ای بنویسد و درباره علت انتخاب انگلستان و دانشگاه هالووی توضیح دهد.
تمکن مالیدانشجو باید ثابت کند خود یا والدین وی توانایی پرداخت هزینه های تحصیلی و زندگی در انگلستان را دارند.
Application feeهزینه بررسی مدارک باید از سوی دانشجو پرداخت گردد و رسید آن ارائه شود.

هزینه ‌زندگی و تحصیل در انگلستان

همانطور که می‌ دانید دانشجویانی که در دانشگاه رويال هالووي Holloway لندن در انگلستان مشغول تحصیل هستند، شامل دانشجویان اروپایی و بین المللی می‌ شوند. این که فرد دانشجو از اتباع چه کشوری است، با محاسبه میزان مبلغ شهریه تحصیلی وی ارتباط مستقیم دارد. بدین معنا که هزینه تحصیل دانشجویان اروپایی و بریتانیایی با دانشجویان بین المللی کاملا متفاوت است. طبق بررسی‌ های به عمل آمده در این خصوص، نتایج زیر برای سال تحصیلی 2023-2022 حاصل گردیده است:

آیتمهزینه ها به پوند
شهریه تحصیلی دانشجویان انگلیسی و اروپاییمبلغ 9250£
شهریه‌ تحصیلی دانشجویان خارجیمبالغی بین 14000£ الی 15600£
شهریه مربوط به دوره‌ کارآموزی دانشجویانمبلغ 1850£
شهریه مربوط به فرصت های مطالعاتی خارج از کشورمبلغ 1385£

بررسی هزینه زندگی در انگلستان جهت تحصیل در دانشگاه رويال هالووي Holloway لندن در انگلستان نیز امر مهم و ضروری است. اطلاعات و آگاهی های بیشتر را به صورت تلفنی و یا مراجعه حضوری از کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جویا شوید.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *