ویزای تحصیلی

دانشگاه سینرژی دبی

دانشگاه سینرژی دبی

دانشگاه سینرژی دبی پردیس دانشگاه سینرژی در روسیه است که از امکانات و پتانسیل بالایی برای پرورش نیروهای کار متخصص در زمینه های مختلفی بهره مند است. دانشگاه سینرژی مفتخر است که اعلام کند در طول مدت 5 سال متوالی اعتبار AMBA را حفظ کرده است. تحصیل در این دانشگاه، آموزش عالی در سطح بین المللی در محبوب ترین تخصص هاست. در این نوشتار که توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به نگارش در آمده است سعی داریم اطلاعات مختصری در خصوص دانشگاه سینرژی دبی در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

  • اصالت دانشگاه سینرژی در دبی چیست؟
  • آیا هزینه تحصیل در این دانشگاه زیاد است؟
  • مزایای انتخاب این دانشگاه برای تحصیل در دبی چیست؟
  • آیا می توان با استفاده از بورسیه تحصیلی، هزینه های تحصیل خود را کاهش داد؟
  • زبان تحصیل در این دانشگاه چیست؟
  • چه کسانی شانس بیشتری برای دریافت پذیرش از این دانشگاه دارند؟

درباره دانشگاه سینرژی دبی

پردیس دانشگاهی سینرژی یا دانشگاه صنعت و دارایی مسکو (به روسی: Университет Синергия) در شهر دبی مستقر است، این پردیس دانشگاهی در برج های جمیرا (JLT) واقع شده است. دانشگاه سینرژی دبی موسسه ای برای آموزش عالی است که با هدف ترکیب تدریس سنتی دانشگاهی با دانش بنیادی و جهت گیری عملی انجام می شود. دانشگاه سینرژی اولین دانشگاهی است که در برج جمیرا مستقر شد، این دانشگاه توسط اداره مرکز کالاها در دبی (DMCC) و سازمان دانش و توسعه انسانی دبی (KHDA) اداره می شود. دانشگاه به دانشجویان کمک می کند تا مطابق با خواسته ها و بودجه خود اقامتگاه مورد نظر را در شهر دبی پیدا کنند. به طور کلی می توان گفت دانشجویان دانشگاه سینرژی فرصتی بی نظیر برای تحصیل در یک مرکز تجاری پر رونق خواهند داشت.

شرایط تحصیل در دانشگاه سینرژی دبی

دانشگاه سینرژی برنامه های تحصیلی مختلفی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی ارائه می دهد. طول مدت تحصیل در مقطع کارشناسی 4 سال، مقطع کارشناسی ارشد 2 سال، دانشکده تجارت رهبری زنان 2 سال و دانشکده تجارت MBA اجرایی 1.5 سال است. برای تحصیل در دانشگاه سینرژی دبی شرایط سنی در نظر گرفته شده است، سن متقاضیان برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی 17 سال به بالا و برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و MBA 21 سال به بالا باشد. در دانشگاه سینرژی دبی دوره های آموزش زبان انگلیسی، زبان روسی، زبان عربی، زبان چینی و زبان ژاپنی ارائه می شود. جدول زیر نشان دهنده برنامه های آموزشی این دانشگاه در دو مقطع ذکر شده است.

مقطع کارشناسیمقطع کارشناسی ارشد
مدیریت هتل و رستوراناقتصاد جهانی
اقتصاد جهانیمدیریت هتل و رستوران
سیستم ها و فناوری اطلاعاتمدیریت خرده فروشی
کارآفرینیمدیریت تجارت (MBA) رهبری زنان
مدیریت کسب و کار (MBA) رهبری و استراتژی

دوره MBA اجرایی برای مدیران و کارآفرینان برتر طراحی شده است که توانسته اند پتانسیل خود را تحقق بخشند و همچنان سعی در ارتقاء و رشد دارند. این دوره آموزشی بهترین شیوه های تجارت بین المللی را ارائه می کند و به کشف استعدادها و فرصت های جدید کمک می کند. از مزایای شرکت در این دوره می توان به جلسات با کارآفرینان موفق، 12 مدل تجاری، 32 متخصص با سخنرانی های منحصر به فرد و کاربردی و رویدادهای باشگاه تجاری اشاره کرد.

شرایط تحصیل در دانشگاه سینرژی دبی

شهریه دانشگاه سینرژی

هزینه تحصیل با توجه به رشته تحصیلی و مقطع تحصیلی متغیر است، علاوه بر شهریه دانشگاه دانشجویان باید هزینه های زندگی در شهر دبی را نیز در نظر داشته باشند. برای زندگی دانشجویی در شهر دبی متقاضی باید مبلغی بین 700$ الی 900$ (دلار) در نظر داشته باشد که این مبلغ با توجه به سبک زندگی و منطقه اقامت متفاوت خواهد بود. در ادامه به بررسی شهریه دانشگاه سینرژی در دبی می پردازیم.

  • مقطع کارشناسی: هزینه هر ترم 5000$ (دلار)
  • مقطع کارشناسی ارشد: هزینه هر ترم 4500$ (دلار)
  • دانشکده تجارت- MBA رهبری زنان هزینه هر ترم تحصیلی 6000$ (دلار)
  • دانشکده تجارت- MBA اجرایی هزینه هر ترم تحصیلی 6000$ (دلار)

به متقاضیان ایرانی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند دانشگاه کشورهای آلمان و اتریش نیز پیشنهاد می شود، با مطالعه مقاله مقایسه تحصیل در آلمان و اتریش اطلاعات بیشتری در خصوص تحصیل در این دانشگاه کسب می کنید.

مزایای تحصیل در دانشگاه سینرژی دبی

دانشجویان خارجی و بین المللی با تحصیل در دانشگاه سینرژی علاوه بر برخورداری از کیفیت بالا آموزشی از مزایایی مثل: تحصیل در محیط منحصر به فرد، اولین مرکز در زمینه آموزش کسب و کار بر اساس استانداردهای اروپا، همکاری با سرمایه گذاران خارجی، مدرک تحصیلی دریافت شده مورد توجه بسیاری از کارفرمایان در دنیا است، دانشجویان تحصیلات را با کار در تخصص ترکیب می کنند، شهریه مقرون به صرفه برای دوره ها، زندگی در مکانی با کیفیت، روش های تدریس اثبات شده، این پردیس در منطقه خوبی از دبی و نه چندان دور از یک منطقه تجاری بزرگ واقع شده است برخوردار خواهند شد.

در این مقاله سعی بر آن بود که اطلاعاتی در خصوص دانشگاه سینرژی دبی مطرح شود، اگر قصد ادامه تحصیل در کشور امارات را دارید پیشنهاد می شود برای اطلاع از شرایط تحصیل در دانشگاه های این کشور به مقاله تحصیل در امارات رجوع کنید. همچنین لازم به ذکر است کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آمادگی دارند تا شما را در تمامی مراحل انجام مهاجرت تحصیلی و اخذ پذیرش از دانشگاه یاری کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *