ویزای تحصیلی

دوره زبان آلمانی در مجارستان

دوره زبان آلمانی در مجارستان

دوره زبان آلمانی در مجارستان موضوعی است که با توجه به شرایط مطلوبی که داراست مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است. بسیاری از افرادی که قصد رفتن به آلمان را داشتند و اما به خاطر وقت سفارت آلمان در ایران به مشکل خورده اند راه کشور مجارستان را برای زودتر رسیدن انتخاب کرده اند. معیارهای زیادی را باید در انتخاب کشور مورد نظر بررسی نمود. ما در این مقاله سعی خود را بر این مبنا قرار داده ایم که شما را با شرایط تحصیل در دوره زبان آلمانی در مجارستان آشنا سازیم.

روی فراگیری زبان حق بردن همراه به کشور هدف وجود دارد؟ چه کشورهایی در دنیا به زبان آلمانی سخن میگویند؟ بسیاری زبان آلمانی را برای ویزای کاری معروف آلمان که به ویزای جستجوی کار معروف است میخوانند و به دنبال رسیدن به حدی از زبان آلمانی هستند که چنانچه ویزای کار آلمان را اخذ کردند بدون دغدغه در این کشور کار پیدا کنند. در زیر لینک مقاله ویزای کار آلمان را جهت مطالعه قرار داده ایم.

برترین دوره زبان آلمانی در مجارستان

زبان آلمانی، زبان اصلی برخی کشورهای اروپایی می باشد. کشورهای اروپایی در طی سال های اخیر مهاجران زیادی را جهت مهاجرت و اخذ اقامت جذب نموده است. راه های متفاوتی برای مهاجرت به کشورهای اروپایی وجود دارد. نکته ای که حائز اهمیت است این است که شما در اکثر راه های مهاجرتی به کشورهای اروپایی باید مدرک زبان آلمانی ارائه دهید. یا باید ثابت نمائید که دانش اولیه از زبان آلمانی را دارا می باشید. دوره زبان آلمانی در مجارستان موضوع مقاله ماست. بسیاری از متقاضیان قصد دارند در مدت زمان کم تری وارد کشور شوند و اقامت را به دست بیاورند.

یا به هر دلیلی شرایطشان برای ثبت نام در دوره زبان آلمانی در کشورها مناسب تر است. کشورهای محدودی هستند که این امکان را در اختیار شما قرار می دهند تا برای ثبت نام در دوره زبان آلمانی اقدام نمائید. کشورهایی از جمله مجارستان از جمله کشورهایی می باشند که به شما مجوز حضور در کشور برای شرکت در دوره های زبان آلمانی را می دهند.

وبینار تخصصی مهاجرت بدون مدرک زبان

بهترین کشور برای یک دوره آموزش زبان آلمان

در سال 2024 مهاجرت به ترکیه به بالاترین حد خود رسید. دوره زبان آلمانی در مجارستان و ترکیه تفاوت هایی از لحاظ هزینه، سبک زندگی در کشور، میزان دسترسی به کشورهای اروپایی و غیره دارد. برای مهاجرت به کشور مجارستان و ترکیه در مرحله اول شما نیازمند اخذ ویزا می باشید. مدت زمان ویزایی که شما دریافت می نمائید بسته به طول دوره اقامت شما متفاوت است. برای اخذ ویزا در مرحله اول شما نیازمند اخذ پذیرش از دانشگاه، موسسه و یا یک کالج می باشید. قبل از اقدام به فرایند اخذ پذیرش لازم است تفاوت این دو کشور را در باب مهاجرت و اخذ ویزا در خصوص دوره زبان بدانید.

در کل برای شرکت در دوره زبان آلمان، مجارستان به چند دلیلی که در زیر بیان می شود بهتر از ترکیه است:

دلایل انتخاب کشور مجارستان برای زبان آلمانی

اما برتری شرکت در دوره زبان آلمانی در ترکیه نسبت به مجارستان نیز شامل 3 امتیاز زیر است:

برتری شرکت در دوره زبان آلمانی در ترکیه نسبت به مجارستان

تفاوت دوره زبان آلمانی در مجارستان

اولین تفاوتی که بسیار حائز اهمیت است این است که کشور مجارستان از سال 2007 به عضویت اتحادیه اروپا پیوسته است. این کشور عضو اتحادیه اروپا و همچنین عضو شنگن است و از قوانین کشورهای اروپایی تبعیت می کند. این امر به این معنی است که شما با اخذ ویزای تحصیلی در کشور مجارستان می توانید آزادانه بدون اخذ ویزا به کشورهای اروپایی دیگر دسترسی داشته باشید. همچنین شما در صورت یافتن کار می توانید اقامت خود را تغییر دهید. کشور ترکیه جزو کشورهای آسیایی محسوب می شود و اخذ اقامت در این کشور مشکل است. اقامتی که شما دریافت می نمائید سالیانه تمدید می شود و از این بابت می تواند باعث نگرانی بسیاری از متقاضیان شود.

به هر حال شما با شرکت در دوره های زبان آلمانی در این دو کشور می توانید به امتیازات ایده آل زیر دست یابید:

تفاوت دوره زبان آلمانی در مجارستان یا ترکیه

هزینه دوره زبان آلمانی در مجارستان

یکی از مواردی که باید قبل از اقدام به مهاجرت به آن توجه نمود، هزینه تحصیل دوره زبان در کشورهای مجارستان می باشد. هزینه تحصیل در دوره زبان برای کشور مجارستان با توجه به نوع برنامه و سطح آموزشی حدودا بین 5000€ تا 7000€ (یورو) می باشد.

بنابراین همان طوری که در نمودار زیر هم ملاحظه می شود، هزینه دوره های زبان آلمانی در ترکیه پاین تر از مجارستان است:

هزینه تحصیل دوره زبان آلمانی در مجارستان یا ترکیه

برای مهاجرت به کشور ترکیه و همچنین در خصوص ثبت پذیرش در دوره های زبان آلمانی، باید برای هزینه زندگی خود یک برآورد اولیه داشته باشید. به صورت کلی هزینه زندگی در کشور مجارستان ماهیانه حدود 500€ تا 700€ (یورو) می باشد. در خصوص کشور مجارستان باید به این نکته توجه فرمائید که شما لازم است هزینه یک سال زندگی خود را در حساب خود تحت عنوان نامه تمکن مالی ارائه دهید. این رقم حدودا 9000€ (یورو) می باشد.

هزینه دوره زبان آلمانی در مجارستان

گزینه های آموزش زبان آلمانی در مجارستان

برای آموزش زبان آلمانی در مجارستان دو گزینه در اختیار دانشجویان قرار دارد. و انتخاب هر یک از این گزینه ها نیز به خود دانشجویان و شرایط بستگی دارد. این گزینه ها در مجارستان عبارتند از:

گزینه های آموزش زبان آلمانی در مجارستان

از آنجایی که آلمانی هنوز هم یکی از زبان های خارجی رایج در مجارستان است بنابراین شما در یافتن یک کورس زبان آلمانی در این کشور مشکلی نخواهید داشت. یکی از معروفترین مراکز ارائه دهنده کورس های زبان آلمانی در تمامی سطوح (A1, A2, B1, B2, C1) موسسه گوته در بوداپست است. عموما دوره های استاندارد زبان آلمانی در موسسه گوته بوداپست تا بیش از 12 ماه طول می کشد.

از انواع این دوره ها در موسسه گوته بوداپست می توان به دوره های زیر اشاره کرد:

  • دوره های فیس- تو- فیس
  • دوره های آنلاین
  • آمادگی آزمون
  • دوره های تخصصی
  • دوره های آموزش کودکان
  • دوره های شرکتی

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با توجه به سال ها تجربه در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا مفتخر است شما را در امر مهاجرت راهنمائی نموده و کلیه اطلاعات خود را در اختیارتان قرار دهد. در صورت صلاحدید می توانید با کارشناسان خبره و حاذق ما در این زمینه مشورت نمائید و از مشاوره بهره مند گردید.

سوالات مهم در خصوص شرایط دوره زبان آلمانی در مجارستان

برای اکثر کسانی که قصد تحصیل در آلمان را دارند، اخذ مدرک زبان آلمانی بسیار مهم و حیاتی است. به همین دلیل نیز آنها می توانند با اخذ ویزا در دوره های زبان آلمانی در مجارستان شرکت کنند.

  •  معمولا دوره های زبان آلمانی در مجارستان چقدر طول می کشد؟ بین 10 تا 12 ماه
  • مزیت اصلی دوره زبان آلمانی در مجارستان چیست؟ امکان مسافرت آزادانه به کلیه مناطق شینگن اروپا از جمله مسافرت آزادانه به کشور آلمان
  • برای شرکت در دوره زبان آلمانی در مجارستان چه ویزایی مورد نیاز است؟ از آنجایی که دوره های زبان آلمانی بین 10 تا 12 ماه طول می کشد، بنابراین دانشجویان و فراگیران برای حضور در کورس های زبان آلمانی در هر دو کشور نیازمند اخذ ویزای تحصیلی هستند.
  • متوسط هزینه تحصیل در دوره های زبان آلمانی در مجارستان چقدر است؟ هزینه تحصیل در دوره زبان برای کشور مجارستان حدودا بین 5000€ تا 7000€ (یورو) می باشد.
  • متوسط هزینه زندگی دانشجویی در مجارستان چقدر است؟ هزینه زندگی در کشور مجارستان ماهیانه حدود 500€ تا 700€ (یورو) می باشد.
5/5 - (35 امتیاز)

30 دیدگاه برای “دوره زبان آلمانی در مجارستان

  1. علی گفت:

    سلام وقتتتون بخیر
    میخواستم بدون من اگه در ترکیه کالج زبان بردارم حالا چه6 ماهه چه یک ساله نیازی هست ک تو المان کالج برم برا رشته مهندسی مکانیک واینکه ازمیر هم کالج هست

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر نیازی نیست که به کالج مراجعه کنید و می تونید در آلمان مستقیم وارد دانشگاه بشید

  2. Abolfazl گفت:

    با سلام و وقت بخیر
    من ۱۹ سالمه و مکانیک خودرو میخونم، زبان المانی هم تا جایی که بتونم یکم صحبت کنم بلدم .میخواستم ترکیه دوره ۶ ماهه زبان المانی بگذرونم، میخواستم بدونم تمکن مالی باید چقدر باشه یا لازم نیست و جدای درس میشه کار کرد و یه نامه از طرف صاحب کار که نشون بده من میتونم مخارجم رو تامین کنم کافیه

    1. داوری گفت:

      سلام
      امکان کار در ترکیه وجود داره و تمکن مالی نیازی نیست

  3. ایمان گفت:

    با سلام،
    در خصوص اقدام از سفارت آلمان در ترکیه،با توجه به شرایط ایران،اگر کسی فقط برای شرکت در یک آزمون به ترکیه سفر کنه و در این تایم کلاس زبانی هم نره،سفارت به این شخص اشکال میگیره که در این 6 ما چیکار میکردین؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر اقامتتون قانونی باشه خیر مشکلی نیست

  4. Mahdis گفت:

    سلام شرایط لازم برای ورود به کالج زبان آلمانی چیه؟ زبانی که باید بلد باشیم انگلیسی هست یا ترکی ؟
    تمکن مالی چقدر باید باشه؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای دوره زبان نیازی نیست که حتما زبان خاصی بلد باشید بهتره که تا زمان صدور ویزا همون زبان رو تا جایی که میتونید بخونید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  5. Mahdis گفت:

    سلام من 18 سالمه اگر در ترکیه کالج زبان آلمانی برم باز هم باید توی آلمان دوره یک ساله برای کالج بگذرونم یا نه برای رشته معماری؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      اگر شما زبان رو بخونید که دیگه نیازی نییست دوباره در آلمان دوره زبان بگذرونید البته به شررط اینگه زبانتون به سطحی که دانشگاه میخواد رسیده باشه

  6. صبا گفت:

    سلام و عرض ادب

    بنده مربی مهدکودک با 3 سال سابقه کاری هستم وهمسرم 11 سال سابقه تدریس در زبان انگلیسی دارند.چگونه می توانیم برای مهاجرت به آلمان اقدام نماییم؟
    سپاس از شما

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      ابتدا مقاله مهاجرت به آلمان رو مطالعه کنید اگر سوالی داشتید در خدمتتون هستم

  7. ابراهیم گفت:

    با سلام و احترام
    من اگر در دوره زبان آلمانی یکی از کالج ها در ترکیه ثبت نام کنم و دوره شش ماهه زبان رو بگذرونم، بعدا برای پذیرش در دوره مستر در آلمان، به زبان آلمانی نیاز هست که مدرک زبان آلمانی رو بگیرم یا فقط حضور در کلاس برای پذیرش گرفتن کفایت میکند؟ آبا همچبن چیزی امکان پذیر است ؟ یکی از دوستان همچین چیزی به من گفتن که اگر در کلاس های زبان آلمانی در ترکیه شرکت کنم دیگر سفارت آلمان در ترکیه مدرک زبان نمیخواهند. اگر امکان پذیره کدوم کالج همچبن قابلیتی رو داره؟ یا همه شون دارن؟
    ممنون از وقتتون

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      شما در هر صورت باید مدرک زبان رو ارائه بدید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  8. ن.س گفت:

    سلام وقتتون بخیر، می خواستم بدونم کدوم شهرهای ترکیه کلاسهای زبان المانی دارند که به ما اقامت بده ( جهت اقدام برای سفارت المان) و اینکه ایا هنگام خوندن زبان در ترکیه، اجازه کار هم داریم یا خیر؟
    پیشاپیش ممنون از پاسخگوییتون

    1. داوری گفت:

      درود بر شما
      همه شهرهایی که کالج های تحصیلی دارن در ترکیه معمولا دوره های زبان آلمانی رو هم ارائه میدن
      اما بیشتر متقاضی ها برای آنکارا یا استانبول اقدام میکنن
      شما برای چه شهری میخواین اقدام کنید؟
      بله اجازه کار نیز خواهید داشت

  9. نازی گفت:

    سلام روز بخیر
    ببخشید اگر کسی که دو سال زبان آلمانی خونده و میخواد از طریق مجارستان واسه کار توی آلمان اقدام کنه چکار باید بکنه؟
    میشه فقط یه دوره کوتاه زبان آلمانی رو توی مجارستان بگذرونه که بتونه راحت تر ویزای آلمان رو بگیره؟و اینکه حتما باید هزینه ی کامل یکسال رو بده؟؟تازه مدرک پرستاری گرفتم ولی هنوز بدون سابقه کار و میخوام واسه شغل پرستاری توی آلمان درخواست بدم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما دوره زبان آلمانی در مجارستان حدود ۱ سال می باشد و حین زمانی که در مجارستان هستید میتونید از مجارستان به آلمان اقدام کنید و به دنبال کارفرما باشید

  10. Hrgh گفت:

    سلام خسته نباشید در دوره ی کالج زبان در مجارستان اجازه کار داده میشه ایا ؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله داده می شود

  11. آرش گفت:

    درود فراوان، بنده 18 سالمه ، اگر دوره های زبان آلمانی را در ترکیه بگذرونم باز باید در آلمان کالج را بروم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب برای چه رشته ای مد نظرتون هست؟

  12. ایمانی گفت:

    سلام و عرض ادب.مطالب بالا رو خوندم و علی الظاهر برای یه کورس یکساله آلمانی در کشور مجارستان باید حداقل 200میلیون داشته باشیم.باتوجه به هزینه سنگین آیا امکان کار هم وجود داره تا بخضی از هزینه ها جبران بشه؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله شما حین تحصیل اجازه کار نیمه وقت دارید، برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  13. مهدوی گفت:

    با سلام
    میخواستم بدونم اینکه نوشتید هزینه زبان 5000تا 7000یورو هست این برای چند ترم دوزه زبان آلمانی هست؟ و اگه من فقط بخوام 6 ماه تو مجارستان بمونم چقدر از این هزینه رو باید پرداخت کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای یک سال دوره زبان میباشد و اگر بخواین ۶ ماه در مجارستان بمونید به دلیل اینکه هزینه یک سالو از قبل باید پرداخت کنید که به شما پذیرش بدهند دیگر هزینه ۶ ماه بعی به شما بازگردانده نمیشود

  14. Samira گفت:

    چطوری میتونم از ترکیه کالج زبان آلمانی ثبت نام کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به راحتی با بررسی شرایطتتون از سوی کارشناسان ارشد ما با شماره های موسسه تماس بگیرید

  15. امیر گفت:

    میشه بعد از دوره تحصیل توی مجارستان موند؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب بسته به نوع دوره تحصیلی متغیر هست باید شرایطتتون بررسی شود پیشنهاد میکنیم برای اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *