ویزای تحصیلی

رشته انیمیشن در تایلند

رشته انیمیشن در تایلند

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در تایلند برای علاقمندان به تحصیل در منطقه شرقی آسیا در سال 2023 می تواند بسیار مناسب باشد. افرادی که قصد تحصیل در منطقه شرقی آسیا را دارند، گزینه های محدودی را پیش روی خود خواهند داشت تا بتوانند به ادامه تحصیل در خارج از کشور بپردازند و بدون تردید تایلند می تواند یکی از گزینه های ایده آل برای تحصیل آن ها باشد. البته نمی توان گفت که تایلند بهترین گزینه برای تحصیل در این منطقه است اما باید در نظر داشت که در حال حاضر این کشور یکی از گزینه های ایده آل برای تحصیل در این منطقه به حساب می آید. شرایط تحصیل رشته انیمیشن در این کشور به گونه ای است که می توان آن را به عنوان سکوی پرتابی برای رسیدن به موفقیت های بیشتر در نظر گرفت.

رشته انیمیشن یکی از رشته های پر مخاطب در بین علاقمندان به رشته های گروه هنر است اما باید در نظر داشت که در میان علاقمندان به رشته های کامپیوتری نیز علاقمندان زیادی دارد. این رشته را میان یکی از میان رشته ای ها در نظر گرفت و به همین دلیل افراد در دو حوزه مختلف آموزش خواهند دید و در نتیجه نیاز به آمادگی زیادی برای شرکت در این رشته وجود دارد. شرایط کلی تحصیل در این کشور سبب شده است تا مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته انیمیشن در تایلند پرداخته و اطلاعاتی کامل در این خصوص ارائه کنند.

  • شرایط تحصیل رشته انیمیشن در تایلند چیست؟
  • بهترین دانشگاه های رشته انیمیشن در این کشور چیست؟
  • هزینه های تحصیل رشته انیمیشن در این کشور چقدر است؟
  • فرایند رسیدن به کار در حوزه انیمیشن در تایلند چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در تایلند

باید در نظر داشت که تایلند یکی از گزینه های ایده آل برای تحصیل در خارج از کشور برای افرادی است که از نظر مالی تمکن مالی خوبی دارند. دانشگاه های این کشور در برخی از رشته ها از جمله انیمیشن توانسته اند جایگاه مناسبی برای خود به دست آورند و به همین دلیل است که می توان به بسیاری توصیه کرد تا این کشور را به عنوان مقصد نهایی خود برای تحصیل در خارج از کشور انتخاب کنند.

رشته انیمیشن در دانشکده های گروه کامپیوتر در دانشگاه های تایلند ارائه می شود و دانشجویان می توانند تا مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های این کشور به ادامه تحصیل مشغول شوند. تحصیل در مقطع کارشناسی این رشته را می توان یک دوره 4 ساله دانست و مقطع کارشناسی ارشد آن 2 ساله است و امکان تحصیل به زبان انگلیسی نیز در آن وجود دارد.

معرفی بهترین دانشگاه های تایلند برای تحصیل رشته انیمیشن

رشته انیمیشن در دانشگاه های محدودی در کشور تایلند ارائه می شود و در بین 1100 دانشگاه ارائه کننده این رشته در جهان، نام 7 دانشگاه تایلندی نیز دیده می شود. برخی از مهم ترین دانشگاه های تایلند در رشته انیمیشن عبارتند از:

برخی از مهم ترین دانشگاه های تایلند در رشته انیمیشن

در چنین شرایطی باید به این نکته اشاره کرد که مهاجرت به تایلند برای تحصیل در رشته انیمیشن برای افرادی مناسب تر است که رزومه های سطح متوسط در اختیار داشته و قصد تحصیل در کشورهای شرقی آسیا را دارند.

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در تایلند

یکی از مهم ترین محدودیت هایی که تحصیل در تایلند به همراه دارد آن است که دانشجویان برای تحصیل در این کشور باید هزینه های زیادی پرداخت کنند و به همین دلیل است که نمی توان به راحتی این کشور را به عنوان مقصد نهایی تحصیل خود انتخاب کرد. افرادی که تمکن مالی بالایی در اختیار دارند نیز، بهتر است به سمت کشورهایی حرکت کنند که از نظر علمی شرایط بهتری برای تحصیل در رشته ای مانند انیمیشن را ایجاد می کنند.

در حال حاضر شهریه تحصیل رشته انیمیشن در این کشور برای دانشجویان خارجی در حدود 11500$ تا 18900$ (دلار) در سال است و دانشجویان برای دریافت بورسیه تحصیلی در این کشور عملا شانس بسیار اندکی دارند. از طرفی باید به این نکته توجه داشت که برای تامین هزینه های زندگی در تایلند نیز به حدود 550$ تا 800$ (دلار) نیاز است و دانشجویان در تایلند امکان کار ضمن تحصیل را نخواهند داشت.

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در تایلند

شرایط کار یک انیماتور در تایلند

افرادی که قصد تحصیل در رشته انیمیشن را دارند، باید در نظر داشته باشند که کشورهای محدودی در این حوزه به صورت جدی فعالیت دارند و در سایر کشورهای جهان از جمله تایلند، نمی توان به راحتی در این حوزه به شغل مورد علاقه خود دست پیدا کرد. از همین رو است که یک انیماتور در این کشور به درآمدی در حدود 69200THB (بات تایلند) در ماه دسترسی خواهد داشت که درآمدی در حد متوسط در این کشور به حساب می آید. در صورتی که تمایل دارید تا در بهترین کشورهای جهان اقامت داشته باشید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *