ویزای تحصیلی

رشته ایمنی شناسی در اسپانیا

رشته ایمنی شناسی در اسپانیا

رشته ایمنی شناسی در اسپانیا بین ایرانی های علاقمند به مهاجرت، نسبت به کشورهایی مثل آلمان، ایتالیا، دانمارک، انگلیس و غیره، کم طرفدارتر است. از جمله دلایل آن شاید بتوان اقتصاد ضعیف اسپانیا، نرخ بیکاری بالا، سختگیری های بیش از حد سفارت اسپانیا در صدور ویزا برای ایرانیان و غیره را دانست. با این حال اسپانیا هم دانشگاه های خوبی دارد، هم کشوری امن است که خصوصا برای برخی افراد، علی الخصوص اسپانیایی زبان های کشورهای در حال توسعه و پایین تر نسبت به اسپانیا، مثل آرژانتین، طرفداران زیادی دارد. به علاوه دانشجویان اتحادیه اروپا می توانند با ثبت نام در دانشگاه های اسپانیا به صورت رایگان در خارج از کشور اسپانیا تحصیل کنند؛ حتی اگر مجبور به پرداخت شهریه باشید، هزینه های مقطع کارشناسی در دانشگاه های دولتی اسپانیا برای دانشجویان بین المللی معقول است و هزینه ای بین 680€ تا 1280€ (یورو) در سال دارد.

اسپانیا به دلیل سبک زندگی آرام، آب و هوای عالی و آموزش با کیفیت، مقصدی محبوب برای تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان در سراسر جهان است. از سن سباستین در شمال تا کادیز در جنوب، هر گوشه ای از اسپانیا دارای برنامه های تحصیلی عالی در خارج از کشور است؛ اسپانیا یک مکان مقرون به صرفه برای تحصیل است، مهم نیست کدام شهر را انتخاب می کنید. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اسپانیا تهیه شده به طور خاص تمرکز بر روی رشته ایمنی شناسی در دانشگاه های این کشور می باشد. طی این مقاله به سوالاتی از جمله موارد ذیل پاسخ داده میشود:

  • بهترین دانشگاه های اسپانیا برای تحصیل رشته ایمنی شناسی کدام اند؟
  • زبان تحصیل در اسپانیا چیست؟ آیا با زبان انگلیسی می توان به کار در اسپانیا دست پیدا کرد؟
  • حدود درآمد ایمنی شناسان در اسپانیا طی سال 2022 چه میزان میباشد؟

درآمد رشته ایمنی شناسی در اسپانیا

کار در اسپانیا بدون تسلط همزمان به هر دو زبان انگلیسی و اسپانیایی به دست نمی آید؛ خصوصا برای غیر اروپایی ها. اما اگر کسی رشته ایمنی شناسی را در یکی از دانشگاه های محبوب اسپانیا تحصیل کرده باشد و به هر دو زبان مزبور یا حداقل به زبان اسپانیایی مسلط باشد، حتی در بازار کار آشفته اسپانیا هم شانس خوبی برای کاریابی دارد. شما می توانید این روش را 60 روز قبل یا 90 روز پس از پایان تحصیلات خود در اسپانیا شروع کنید و تنها به شما اجازه می دهد حداکثر 12 ماه برای یافتن شغل یا شروع پروژه تجاری خود بمانید؛ بنابراین محدودیت زمانی حل می شود. تحصیل در رشته ایمنی شناسی در اسپانیا علاوه بر موقعیت های شغلی زیاد، سطح درآمد خوبی هم برای افراد به دنبال خواهد داشت. در نموداری که در ادامه ترسیم شده به این موضوع پرداخته شده است:

متوسط درآمد ماهانه رشته ایمنی شناسی در اسپانیا

بهترین دانشگاه ها برای رشته ایمنی شناسی در اسپانیا

برای تحصیل در اسپانیا رشته ایمنی شناسی بهترین دانشگاه ها عبارت هستند از:

  • Universidad de Barcelona
  • Universidad Complutense de Madrid
  • Universidad de Valencia

در ضمن چه داخل دانشگاه و چه خارج از دانشگاه های اسپانیا به صورت قانونی امکان مشغول شدن به کار پاره وقت ضمن تحصیل وجود دارد؛ به عنوان یک شهروند غیر اروپایی، شما مجاز به کار تا 20 ساعت در هفته در اسپانیا تحت ویزای دانشجویی هستید. هر دانشجویی با ویزای دانشجویی می تواند تا 4 ساعت در روز با مجوز کار ویژه کار کند؛ دریافت این مجوز کار سختی نیست، اما بسیاری از اوقات دانشجویان و شرکت ها کار تمام وقت را ترجیح می دهند.

بهترین دانشگاه ها برای رشته ایمنی شناسی در اسپانیا

تحصیل در اسپانیا برای رشته ایمنی شناسی

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط GoEuro، اسپانیا مقصد شماره یک برای دانشجویان بین المللی است که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند. بیش از 5700 دانش آموز از 10 کشور توسط پلت فرم سفر مورد بررسی قرار گرفتند که 18% از آنها اسپانیا را به عنوان بهترین انتخاب خود انتخاب کردند؛ بریتانیا در رتبه دوم قرار گرفت (%16). اگر می خواهید دوره زبان اسپانیایی یا پرتغالی را بگذرانید یا به یکی از این زبان ها تحصیل کنید، نیازی به آیلتس ندارید؛ با این حال، اگر می‌خواهید در برنامه‌ای به زبان انگلیسی شرکت کنید، ممکن است نیاز به شرکت در آیلتس یا آزمون معادل آن داشته باشید، این به تصمیم دانشگاه بستگی دارد. منتهی صرف نظر از پذیرش، توجه شود سفارت اسپانیا به سختی ویزا می دهد و عملا بدون داشتن آیلتس شانس اخذ ویزا بسیار پایین است.

اسپانیا بیش از 75 دانشگاه دارد و تعدادی از آنها به داشتن برنامه های تحصیلی کامل به زبان انگلیسی معروف هستند؛ اگر می خواهید مدرک لیسانس خود را در خارج از کشور تکمیل کنید یا فقط در چند کلاس در برنامه های آنها شرکت کنید، ممکن است به طور مستقیم در یک دانشگاه انگلیسی زبان در اسپانیا ثبت نام کنید. صرف نظر از اینکه می خواهید مدرک معماری، حقوق، پزشکی یا پرستاری بگیرید، دانشگاه هایی در اسپانیا وجود دارند که با آغوش باز پذیرای دانشجویان بین المللی غیر اسپانیایی زبان هستند؛ گزینه های محبوب عبارتند از: دانشگاه گرانادا و دانشگاه کارلوس سوم مادرید. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به تحصیل رشته ایمنی شناسی در اسپانیا توضیحاتی ارائه گردید و علاقمندان تحصیل در مجارستان، دانمارک، کانادا، ایتالیا، سوئد، ترکیه، انگلستان، استرالیا، اوکراین و غیره می توانند با ما تماس بگیرند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *