ویزای تحصیلی

رشته بازرگانی بین الملل در روسیه

رشته بازرگانی بین الملل در روسیه

رشته بازرگانی بین الملل در روسیه با کیفیت بسیار مناسبی در دانشگاه های مختلف آن ارائه می شود و می توان آن را رشته ای مهم ارزیابی کرد. بنا به دلایل مختلف، روسیه امروزه به عنوان یکی از مهم ترین کشورهای جهان برای تحصیل در خارج از کشور شناخته می شود و ایرانیان زیادی این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند. فرایند تحصیل در این کشور بسیار ساده تر از کشورهای اروپایی شناخته شده است و همین دلیل سبب شده است تا افراد زیادی خود را مشتاق نشان دهند تا در این کشور مدرک تحصیلی خود را دریافت کنند. اعتبار بالایی که مدرک دریافتی از دانشگاه های روسیه دارد، یکی دیگر از دلایل تمایل به مهاجرت تحصیلی به سمت این کشور است.

افرادی که قصد تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل را دارند، باید به این نکته توجه داشته باشند که روسیه یکی از گزینه های ایده آل برای آن ها است به ویژه اگر رزومه قدرتمندی در این رشته در اختیار ندارند و نیازمند آن هستند که با ورود به دانشگاه رزومه تحصیلی پربارتری را برای خود به ارمغان آورند. در حال حاضر این رشته یکی از مهم ترین رشته های تحصیلی در دنیای امروز است و به همین دلیل، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در روسیه به عنوان یکی از بهترین کشورهای نیمه شرقی جهان پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در روسیه چیست؟
  • بهترین دانشگاه های روسیه در رشته بازرگانی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل، در این کشور به کار مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در روسیه

افرادی که قصد ادامه تحصیل در کشور روسیه را دارند، باید به این نکته توجه داشته باشند که فرایند تحصیل در این کشور برای دانشجویان خارجی متفاوت است و مقدمات بیشتری برای ورود به دانشگاه های روسیه نیاز خواهد بود. دانشجویان خارجی برای این که بتوانند در دانشگاه های روسیه تحصیل کنند، نیازی به در اختیار داشتن مدرک زبان ندارند و این خود یکی از بزرگ ترین امتیازهایی است که مهاجرت به روسیه از طریق تحصیل می تواند به همراه داشته باشد.

در شرایط کنونی باید به این نکته اشاره کرد که علاقمندان به تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل باید در آزمون های نهایی دوره پادفک در روسیه، نمره کافی به دست آورند و به همین دلیل به بسیاری از افراد توصیه می شود که پیش از شرکت در آزمون، در دوره های آموزشی مرتبط شرکت کنند تا بتوانند به خواسته خود در این رابطه دست پیدا کنند.

پس از عبور از این دوره است که فرد می تواند وارد دانشگاه شود خواه در مقطع کارشناسی و خواه در مقطع دکترا قصد دریافت پذیرش از روسیه را داشته باشد. در چنین شرایطی است که تحصیل در روسیه برای دانشجویان خارجی در رشته بازرگانی یک سال بیشتر به طول می انجامد. لازم به ذکر است که در طول دوره تحصیل دانشگاهی در رشته بازرگانی بین الملل، دانشجویان فقط یک بار نیاز به شرکت در این دوره دارند و اگر مقطع قبلی تحصیل خود را در روسیه گذرانده باشند، از شرکت در این آزمون معاف خواهند بود.

تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در روسیه، در دانشگاه های مختلفی ممکن شده است که برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از:

برترین دانشگاه های رشته بازرگانی بین الملل در روسیه

هزینه های تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در روسیه

افرادی که قصد تحصیل در روسیه را دارند، باید آگاه باشند که تفاوت های زیادی میان هزینه های تحصیل در دانشگاه های دولتی و خصوصی این کشور وجود دارد و افرادی که در مقطع کارشناسی ارشد در این کشور تحصیل می کنند، شانس بیشتری برای دریافت کمک هزینه های تحصیلی خواهند داشت ضمن آن که تحصیل در دوره های تحصیلات تکمیلی در این کشور ارزان تر نیز هست.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در دانشگاه های روسیه به طور کلی در حدود 1850$ تا 5100$ (دلار) در سال است و دانشجویان پیش از دریافت پذیرش باید تحقیقات کافی در این زمینه را انجام دهند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که روسیه یکی از کشورهای نسبتا ارزان قیمت جهان در این رشته به حساب می آید.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در روسیه

شرایط کار یک کارشناس بازرگانی در روسیه

افرادی که به عنوان بازرگان یا کارشناس بازرگانی در روسیه فعالیت می کنند، از شرایط اقتصادی مناسبی در این کشور برخوردار خواهند بود و می توانند در این مسیر به دستاوردهای نسبتا زیادی دست پیدا کنند. باید در نظر داشت که در حال حاضر یک کارشناس امور بازرگانی بین المللی در روسیه می تواند در حدود 84000RUB (روبل) در ماه درآمد کسب کند و این مقداری قابل توجه برای آن ها به حساب می آید. شما نیز در صورتی که قصد مهاجرت به روسیه یا سایر کشورهای برتر جهان را دارید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی و همراهی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *