ویزای تحصیلی

رشته تخصص اطفال در بلغارستان

رشته تخصص اطفال در بلغارستان

مدرکی که فارغ التحصیلان رشته تخصص اطفال در بلغارستان کسب می کنند واقعا ارزشمند است زیرا بلغارستان یکی از اعضای اتحادیه اروپا است و بنابراین کلیه گواهینامه ها و دانشنامه های صادر شده در آن در سطح بین المللی به رسمیت شناخته می شود. از این رو، اگر فردی که چنین مدرکی را دارد بخواهد در خارج از کشور کار کند یا در برنامه تحصیلی دیگری در کشوری دیگر تحصیل نماید، پیدا کردن و پذیرش برای او بسیار آسان تر خواهد بود.

یکی دیگر از مزایای تحصیل در بلغارستان این است که از یک طرف، این کشور اروپایی به تازگی تبدیل به یک مقصد مشهور برای افرادی شده است که مایل به زندگی یا تحصیل در خارج از کشور هستند. از این رو، دانشجویان شانس بیشتری برای ملاقات با مردم محلی و کشف فرهنگی متفاوت در طول تحصیل خواهند داشت. از طرف دیگر، هر شهر این کشور بیشتر بین ‌المللی ‌تر می‌شود، بنابراین دانشجویان می ‌توانند با مردم همه جا ملاقات کنند و از رویدادهای بین ‌المللی لذت ببرند که به آنها امکان می ‌دهد از زندگی تحصیلی خود در بلغارستان نهایت لذت را ببرند.

بلغارستان خیلی بزرگ نیست، بنابراین همه سواحل و کوه ها فقط چند ساعت با دانشجویان فاصله دارند. در صوفیا، کوه ویتوشا (جایی که می توان به اسکی رفت) فقط 30 دقیقه با وسایل حمل و نقل عمومی راه دارد. بنابراین اقامت دانشجویان در این کشور می تواند سرگرم کننده و خاطره انگیز باشد. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله حاضر جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته تخصص اطفال در بلغارستان به سوالات زیر پاسخ می دهند:

  • بهترین دانشگاه ها برای رشته تخصص اطفال در بلغارستان کدامند؟
  • وضعیت حقوق متخصصان رشته تخصص اطفال در بلغارستان چگونه است؟
  • دلایل و مزایای تحصیل در رشته تخصص اطفال در بلغارستان کدامند؟

بهترین دانشگاه ها برای رشته تخصص اطفال در بلغارستان

در جدول زیر بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در بلغارستان در رشته تخصص اطفال را بر اساس گزارش وب سایت edurank معرفی می کنیم:

دانشگاهمحل استقراررتبه در بلغارستانرتبه در قاره اروپارتبه در جهان
دانشگاه پزشکی – صوفیاصوفیا1242770
دانشگاه پزشکی – پلودیفپلودیف23011017
دانشگاه پزشکی – وارناوارنا33041024

حقوق متخصصان رشته تخصص اطفال در بلغارستان

شخصی که به عنوان متخصص اطفال در بلغارستان کار می کند معمولاً حدود 8000BGN (لف بلغارستان) در ماه حقوق می گیرد. حقوق متخصصان اطفال در این کشور بین 4160BGN (کم ترین) تا 12200BGN (بیش ترین) (لف بلغارستان) در ماه متغیر است. نمودار زیر وضعیت حقوق سالانه متخصصان اطفال در بلغارستان را نشان می دهد:

حقوق سالانه متخصصان اطفال در بلژیک

مطابق نمودار بالا، حقوق متخصصان اطفال در بلغارستان از 49900BGN (لف بلغارستان) در سال (حداقل حقوق) تا 147000BGN (لف بلغارستان) در سال (حداکثر حقوق) متغیر است. نمودار زیر تغییر میانگین حقوق متخصصان اطفال بر اساس تجربه در بلغارستان را نمایش می دهد:

میانگین حقوق متخصصان اطفال بر اساس تجربه در بلغارستان

مطابق نمودار فوق، به عنوان مثال، در بلغارستان یک متخصص اطفال با کم تر از دو سال تجربه تقریبا 56700BGN (لف بلغارستان) در سال درآمد دارد، در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین دو تا پنج سال 76100BGN (لف بلغارستان) در سال درآمد داشته باشد که 34% بیش تر از فردی با تجربه کم تر از دو سال است.

نمودار زیر نیز مقایسه حقوق متخصصان اطفال بر اساس جنسیت در بلغارستان را نشان می دهد:

مقایسه حقوق متخصصان اطفال بر اساس جنسیت در بلغارستان

نمودار فوق نشان می دهد که متخصصان اطفال مرد در بلغارستان به طور متوسط 6% بیش تر از همتایان زن خود درآمد دارند.

چرا تحصیل در رشته تخصص اطفال در بلغارستان؟

تحصیل در خارج از کشور در اروپا واقعا با ارزش است. دانشگاه های بلغارستان به عنوان یک کشور اروپایی به طور مداوم تمام تلاش خود را برای جذب دانشجویان از سراسر جهان و بهبود خدمات خود انجام می دهند. دانشگاه های پزشکی بلغارستان سالانه هزاران دانشجوی بین المللی را جذب می کنند. بلغارستان کشوری کوچک اما با فرصت های بزرگ است. بلغارستان به عنوان قهرمان استارت آپ اروپا در نظر گرفته می شود، بنابراین بسیاری از جوانان در طول تحصیل خود در این کشور شغل جالبی پیدا می کنند و حتی پس از فارغ التحصیلی در آن ساکن می شوند. با وجود وسعت کم، بلغارستان جوانان زیادی دارد که مبتکر و خلاق هستند و مشتاقانه منتظرند تا این کشور را برای افرادی که مایل به سرمایه گذاری در یک تجارت هستند جذاب تر کنند.

زندگی در بلغارستان در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار ارزان تر است. در پایتخت این کشور – صوفیا – دانشجویان می توانند با صرف فقط 5€ (یورو) از شام دلپذیر و نوشیدنی در رستوران لذت ببرند. حتی بیست دقیقه سواری با تاکسی حدود 6€ (یورو) هزینه دارد. در شهرهای کوچک تر، حتی ارزان تر است. از طرف دیگر، هزینه تحصیل در بلغارستان کم است. شهریه ها در بلغارستان بسیار کم ‌تر از سایر کشورهای اروپایی است، حتی اگر دانشجویان خارجی هزینه بیش تری از محلی‌ ها بپردازند.

پس از تحصیل در بلغارستان، دانشجویان یک مدرک بین المللی به رسمیت شناخته شده، اطلاعات بسیار از فرهنگ های مختلف و یک تجربه مادام العمر از زندگی در یک کشور خارجی به تنهایی برای چند سال خواهند داشت. از دیگر دلایل و مزایای تحصیل در بلغارستان می توان به شرایط و الزامات ورود کم تر در دانشگاه های این کشور، تجربه چهار فصل و کار ضمن تحصیل اشاره کرد.

چرا تحصیل در رشته تخصص اطفال در بلغارستان

معرفی مختصر کشور بلغارستان

بلغارستان کشوری در جنوب شرقی اروپا است و با کشورهای رومانی، صربستان، مقدونیه شمالی، یونان و ترکیه همسایه می باشد. این کشور همچنین از شرق با دریای سیاه همسایه است. بلغارستان شانزدهمین کشور بزرگ اروپا می باشد. صوفیا پایتخت و بزرگ ترین شهر این کشور است. بلغارستان کشوری در حال توسعه می باشد و اقتصاد بازار آن بیش تر مبتنی بر خدمات است. متاسفانه فساد گسترده یک مسئله اجتماعی-اقتصادی عمده در این کشور اروپایی می باشد. این کشور کوچک یکی از اعضای موسس سازمان امنیت و همکاری اروپا است. همچنین بلغارستان یکی از اعضای شورای اروپا، اتحادیه اروپا و نیز ناتو می باشد. در صورتی که علاقه مند به تحصیل در رشته تخصص اطفال در بلغارستان هستید، توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز بهترین شهرهای بلغارستان برای تحصیل از کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *