ویزای تحصیلی

رشته جراحی پلاستیک در لهستان

رشته جراحی پلاستیک در لهستان

تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در لهستان تنها برای افرادی مناسب است که رزومه تحصیلی در سطح متوسط را در اختیار دارند. برای همه افرادی که قصد تحصیل در رشته های مرتبط با تخصص پزشکی را دارند، مهم ترین رکن آن است که مدرک خود در رشته پزشکی را به طور کامل در اختیار داشته باشند و از طرفی دوره انترنی و رزیدنتی را نیز با موفقیت به پایان برده باشند. انتخاب رشته تخصص به عهده خود فردی است که قصد ادامه تحصیل را دارد و رشته جراحی پلاستیک با توجه به جایگاهی که به تازگی در اکثر کشورهای جهان پیدا کرده است، یکی از گزینه های در دسترس به حساب می آید.

دانشگاه های لهستان در این رشته از نظر علمی شرایطی نسبتا مناسب در اختیار دارند و می توان آن ها را در دسته دانشگاه های با کیفیت قرار داد اما باید به این نکته نیز توجه کرد که شرایط کلی تحصیل در این کشور با بسیاری از کشورهای جهان تفاوت دارد و این مسئله می توانند بسیاری را از تحصیل در لهستان باز دارد. تحصیل در دانشگاه های خصوصی لهستان چندان ارزشمند نیست چراکه شهریه نهایی دانشگاه برای دانشجویان بسیار سنگین خواهد بود اما کیفیت آموزش و هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور بسیار مناسب تر است. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بررسی خواهند کرد که چگونه تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در لهستان می تواند آینده تحصیلی افراد را تحت تاثیر خود قرار دهد.

  • شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در لهستان چیست؟
  • هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در این کشور چقدر است؟
  • آیا دانشگاه های لهستان از نظر علمی شرایط مناسبی را پیدا کرده اند؟
  • شرایط کار در رشته جراحی پلاستیک در این کشور چگونه است؟

معرفی دانشگاه های برتر رشته جراحی پلاستیک در لهستان

افرادی که تحصیل رشته جراحی پلاستیک در لهستان را برای خود انتخاب کرده اند، باید به این نکته دقت داشته باشند که شرایط کلی تحصیل در این کشور یکسان است اما در برخی از دانشگاه های این کشور ممکن است تفاوت هایی برای پذیرش دانشجویان خارجی وجود داشته باشد. دانشجویان باید در نظر بگیرند که دانشگاه مورد نظر آن ها چیست و چه امتیازاتی نسبت به سایرین دارد و همچنین جزئیات مورد نظر آن ها برای اعطای پذیرش به دانشجویان چیست.

دانشگاه لودز در لهستان در حال حاضر بهترین شرایط برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک را دارد و آن را می توان به عنوان یکی از دانشگاه های پزشکی این کشور نیز معرفی کرد. این دانشگاه در بین دانشگاه های اروپایی رتبه 106 را به دست آورده است و در سطح بین المللی نیز در جایگاه 325 جهان قرار دارد. رتبه دوم نیز به دانشگاه پزشکی ورکلاو رسیده است که به جایگاه 145 در اروپا و همچنین 455 در جهان دست پیدا کرده است. سومین دانشگاه برتر لهستان برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک نیز دانشگاه پزشکی پوژنان است که در رتبه 515 جهان قرار گرفته است.

طول رشته جراحی پلاستیک در کشور لهستان به مانند اکثر کشورهای جهان 4 ساله است و دانشجویان می توانند به زبان های پولیش یا انگلیسی در این کشور به ادامه تحصیل مشغول شوند. افرادی که تحصیل پزشکی در لهستان را تجربه کرده باشند، از شانس بالاتری برای رسیدن به موفقیت در این زمینه برخوردار هستند.

معرفی دانشگاه های برتر رشته جراحی پلاستیک در لهستان

هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در لهستان

باید به این مسئله توجه داشت که لهستان یکی از کشورهای مقرون به صرفه جهان برای ادامه تحصیل است و در بسیاری از دانشگاه های این کشور نیازی به پرداخت شهریه های سنگین نیز نیست. دانشجویان در لهستان می توانند از شانس خوبی برای دریافت بورسیه تحصیل در مقطع تخصص پزشکی برخوردار باشند و از طرفی فرصت کار ضمن تحصیل در این کشور نیز فرایند رسیدن به بودجه کافی در این کشور را فراهم می کند.

در صورتی که فردی بخواهد هزینه خود را برای تحصیل در این کوشر به طور دقیق بررسی کند، باید اطلاعات جامعی در اختیار داشته باشد ولی به طور کلی می توان هزینه یک سال تحصیل در این کشور را به شرح زیر بیان داشت.

هزینه های احتمالی تحصیل رشته جراحی پلاستیک در لهستان

شرایط کار یک جراح پلاستیک در لهستان

پس از این که فرد مدرک تحصیلی خود در رشته جراحی پلاستیک را به دست آورد، این فرصت را خواهد داشت که به عنوان یک پزشک متخصص در این کشور به کار مشغول شده و شرایط مناسبی را برای خود ایجاد کند. او در این صورت به طور متوسط می تواند 21700PLN (زلوتی) در ماه درآمد داشته باشد و این فرصتی ایده آل برای رسیدن به سرمایه کافی برای زندگی با کیفیت در این کشور است. لهستان مقصد مناسبی برای رسیدن به زندگی خوب است اما باید در نظر داشت که در حال حاضر دریافت ویزای تحصیلی این کشور برای ایرانیان یک چالش جدی است. در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه دارید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *