ویزای تحصیلی

رشته حسابداری در لوکزامبورگ

رشته حسابداری در لوکزامبورگ

رشته حسابداری در لوکزامبورگ که یکی از کشورهای کوچک مقیاس در قلب اروپا است و جمعیت کمی را در خود جای داده است ارائه می شود. دانشگاه های انگشت شماری در کشور لوکزامبورگ وجود دارد و افرادی که این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند که دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور کار چندان ساده ای نخواهد بود و افراد باید سخت کوشی فراوانی را در این زمینه انجام دهند. بسیاری از کرسی های دانشگاهی در این کشور، در اختیار شهروندان بومی قرار می گیرد و به همین دلیل است که نمی توان به راحتی پذیرش تحصیلی دانشگاه های این کشور را به دست آورد.

رشته حسابداری یکی از ضروری ترین رشته های تحصیلی در جهان امروز است چراکه کوچک ترین نهادهای اقتصادی نیز برای توسعه فعالیت های اقتصادی خود و کنترل هزینه ها به حسابداران نیاز خواهند داشت. حسابداران می توانند بهترین اطلاعات را در اختیار تحلیل گران اقتصادی قرار دهند و داده های مورد نیاز آن ها را تهیه کنند. به دلیل اهمیت بسیار بالای این رشته، تمامی کشورهای تراز اول جهان تلاش می کنند تا با به کارگیری بهترین اساتید دانشگاهی، نخبگان زیادی را در این رشته پرورش دهند و شرایط خود را بهبود بخشند. با وجود این که لوکزامبورگ یکی از کشورهای برتر جهان در رشته حسابداری نیست، اما ، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهند کرد تا اطلاعات کافی در این زمینه را در اختیار مخاطبان قرار دهند.

  • چگونه می توان در رشته حسابداری در دانشگاه های لوکزامبورگ پذیرش دریافت کرد؟
  • هزینه تحصیل این رشته در دانشگاه های لوکزامبورگ چقدر است؟
  • شرایط اقامت پس از تحصیل در کشور لوکزامبورگ چیست؟
  • آیا حسابداران در لوکزامبورگ می توانند درآمد بالایی کسب کنند؟

شرایط تحصیل رشته حسابداری در لوکزامبورگ

برای تحصیل در خارج از کشور، دانشجویان باید شرایط مختلفی را مورد بررسی قرار دهند. شرایط اقامت پس از تحصیل، کیفیت زندگی، متوسط درآمد، هزینه های زندگی، کیفیت آموزش و بسیاری از موارد دیگر می توانند مهم ترین فاکتورهای موجود برای انتخاب یک کشور برای تحصیل در خارج از کشور باشند. اگرچه لوکزامبورگ بسیاری از شاخص های گفته شده را در بهترین سطح ممکن در اختیار دارد اما در زمینه آموزش، نمی توان این کشور را در رده کشورهای برتر جهان قرار داد.

دانشجویانی که رشته حسابداری در لوکزامبورگ را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند که کیفیت آموزش در این کشور چندان بالا نیست و دانشجویان نمی توانند انتظار داشته باشند که با فارغ التحصیلان برترین دانشگاه های دنیا در این رشته رقابت کنند. با این حال اکثر دانشجویان در این کشور به زبان آلمانی و فرانسوی به ادامه تحصیل می پردازند و دانشگاه های اندکی در لوکزامبورگ امکان تحصیل در رشته حسابداری به زبان انگلیسی را برای دانشجویان خارجی فراهم کرده اند و این نکته نباید از دید پنهان بماند.

شرایط تحصیل رشته حسابداری در لوکزامبورگ

هزینه تحصیل رشته حسابداری در لوکزامبورگ

به مانند سایر کشورهای همسایه، هزینه تحصیل در لوکزامبورگ نیز بسیار مقرون به صرفه است و دانشجویان نیازی به پرداخت هزینه های سنگین برای تحصیل در این کشور نخواهند داشت. متوسط شهریه در نظر گرفته شده در رشته حسابداری برای دانشجویان خارجی در دانشگاه های لوکزامبورگ در حدود 1600€ تا 2700€ (یورو) در سال است و دانشجویان به همین دلیل است که شانس زیادی برای دریافت بورسیه تحصیلی در این کشور نخواهند داشت.

از سوی دیگر هزینه زندگی در این کشور نیز بسیار شبیه به کشورهایی همچون آلمان و فرانسه است و دانشجویان به طور متوسط به حدود 700€ تا 1200€ (یورو) در ماه نیاز خواهند داشت تا بتوانند هزینه های زندگی خود در لوکزامبورگ را تامین کنند. دانشجویان خارجی در حین تحصیل در لوکزامبورگ می توانند به مدت 15ساعت در هفته به کار مشغول شوند و در تعطیلات بین ترم ها نیز قادر خواهند بود تا به مدت 40 ساعت در هفته به کار بپردازند.

متوسط درآمد یک حسابدار در کشور لوکزامبورگ

شرایط کار در لوکزامبورگ برای حسابداران بسیار مناسب است و با توجه به این که دانشجویان خارجی در این کشور می توانند به کار ضمن تحصیل مشغول شوند، قادر خواهند بود تا با شرایط بازار کار در این کشور آشنا شوند و در نتیجه ساده تر به کار در این کشور دست پیدا کنند. نیروی کار در کشور لوکزامبورگ از شرایط اقتصادی خوبی برخوردار است و می تواند در رفاه اجتماعی خوبی زندگی کند.

حسابداران در لوکزامبورگ شرایط مناسبی برای کار دارند و می توانند به سرعت و حتی پیش از پایان دوره تحصیلی خود به کار دست پیدا کنند و این امتیازی است که تحصیل در این کشور به همراه خواهد داشت. درآمد حسابداران نیز به مانند بسیاری از مشاغل دیگر بسیار مناسب است و این می تواند یک امتیاز برای افزایش علاقه به تحصیل در این کشور باشد. متوسط درآمد حسابداران در لوکزامبورگ در نمودار زیر نشان داده شده است.

درآمد ماهانه یک حسابدار در کشور لوکزامبورگ

افرادی که در این کشور کار می کنند به راحتی می توانند شرایط اقتصادی مناسبی را برای خانواده خود رقم بزنند و این یکی از برتری های کار در این کشور است. تحصیل در لوکزامبورگ اگرچه کیفیت کافی ندارد اما می تواند زمینه ساز ورود به بازار کار این کشور باشد. در صورتی که به دنبال تحصیل در بهترین دانشگاه های جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *