ویزای تحصیلی

رشته داروسازی در تایوان

رشته داروسازی در تایوان

انتخاب رشته داروسازی در تایوان می تواند به فرد کمک کند که یک مدرک معتبر و ارزشمند را به دست آورد که او را به شغلی ارزشمند برساند. باید در نظر داشت که تایوان شرایطی نزدیک به چین برای زندگی دارد. در این شرایط است که فرد می تواند مطمئن باشد که تایوان کشوری مناسب است تا بتوان زندگی خود را در آن پایه ریزی کرد. داروساز شدن در هر نقطه جهان، می تواند ارزشمند باشد. فرد می تواند درآمدی را در اختیار داشته باشد که کیفیت زندگی او را به صورت قابل توجهی افزایش می دهد. مدرک دریافتی از تایوان نیز می تواند یک دلیل روشن برای اثبات دانش فرد باشد.

  • شرایط داروساز شدن در تایوان چیست؟
  • بهترین دانشگاه های تایوان در رشته داروسازی کدامند؟
  • آیا داروسازی رشته ارزشمندی در این کشور است؟
  • چگونه می توان تحصیل داروسازی در تایوان را تجربه کرد؟
  • آیا هزینه های تحصیل این رشته در تایوان زیاد است؟

باید به این نکته اشاره کرد که در شرایط کنونی، تایوان یکی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی و تحصیل نیست. هزینه های زندگی در این کشور می تواند برای دانشجویان خارجی مقرون به صرفه باشد. بین دانشگاه های این کشور از نظر علمی نیز تفاوت های محسوسی وجود دارد. به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی شرایط تحصیل داروسازی در این کشور پرداخته اند.

شرایط داروساز شدن در تایوان

یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه داشت، شرایط داروساز شدن در این کشور است. باید به این نکته اشاره کرد که آزمون ورودی برای دانشجویان خارجی در نظر گرفته شده است. افرادی که می خواهند در این رشته تحصیل کنند، باید به زبان انگلیسی تحصیل کنند. البته مدرک تحصیلی مورد نیاز برای تحصیل در این رشته نیز متفاوت است. برخی از دانشجویان خارجی به مدرک 5.5 آیلتس نیاز دارند و برخی به نمره 6.5. این موضوع به دانشگاهی که فرد برای تحصیل خود انتخاب می کنند بستگی دارند.


پروسه مشخص ورود به رشته داروسازی در این کشور عبارتند از:

  • دریافت مدرک دیپلم از مدرسه که حداقل 12 سال به طول بیانجامد
  • دریافت مدرک زبان برای تحصیل در دانشگاه
  • انتخاب دانشگاه های مورد نظر
  • ترجمه مدارک مورد نیاز
  • درخواست پذیرش از دانشگاه
  • شرکت در آزمون ورودی
  • دریافت پذیرش نهایی
  • درخواست ویزای تحصیلی

شرایط تحصیل داروسازی در ایتالیا

بررسی دانشگاه های ارائه کننده رشته داروسازی در تایوان

دانشگاه های زیادی در تایوان وجود دارد که می توان با انتخاب آن ها کیفیت رزومه خود را به صورت قابل توجهی افزایش داد. دانشگاه های که در سطح بین المللی نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند. مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته داروسازی در تایوان عبارتند از:

66- National Tsing Hua University

136- National Taiwan University

397- National Taiwan Normal University

435- Kaohsiung Medical University

451- National Chung Hsing University

582- National Chiao Tung University

بررسی دانشگاه های ارائه کننده رشته داروسازی در تایوان

هر کدام از دانشگاه های فوق دارای شرایط خاص خود هستند. به همین دلیل است که باید با بررسی آن ها، متوجه شد که کدام یک از آن ها می تواند شرایط بهتری ایجاد کند. در حال حاضر می توان گفت که انتخاب دانشگاه از بین 22 دانشگاه موجود در این کشور چندان دشوار نیست چرا که تفاوت رتبه ها بالا است.

هزینه های داروساز شدن در تایوان

برخی از افراد بدون توجه به هزینه های تحصیل خود در خارج از کشور، اقدام به انتخاب کشور و دانشگاه می کنند. باید در نظر داشت که در شرایط کنونی، تایوان کشوری گرانقیمت برای تحصیل نیست. باید به این نکته اشاره کرد که هزینه های تحصیل در این کشور می تواند برای بسیاری از افراد مقرون به صرفه تر باشد.

شرایط کلی تحصیل داروسازی در فرانسه

کلیه هزینه های سالانه تحصیل داروسازی در این کشور عبارتند از:

هزینه رشته داروسازی در تایوان

در شرایط کنونی، این مبلغ می تواند برای تحصیل در تایوان و با کیفیت مناسب برخی از دانشگاه های آن مناسب است. دانشجویان می توانند در این کشور مدرکی را دریافت کنند که از اعتیار بالایی برخوردار است. این مدرک را می توان برای کار در بسیاری از کشورهای جهان مورد استفاده قرار داد. با توجه به این که تحصیل فرد در این کشور به زبان انگلیسی انجام می شود، می توان گفت که فرد نیازی به یادگیری زبان سوم نخواهد داشت. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند در زمینه آموزش رشته های پزشکی، داروسازی یا دندانپزشکی در کنار شما باشند.

سوالاتی کلیدی درباره رشته داروسازی در تایوان

از جمله مهم ترین پرسش هایی که در این رابطه مطرح می شوند عبارتند از:

  • آیا داروساز شدن در تایوان امکان پذیر است؟ بله دانشجویان ایرانی نیز می توانند در تایوان به عنوان یک دانشجوی خارجی حضور داشته باشند.
  • هزینه های داروساز شدن در تایوان چقدر است؟ باید گفت که دانشجویان در حدود 2500$ تا 4500$ (دلار) در سال برای شهریه دانشگاهی خود نیاز خواهند داشت.
  • مهم ترین چالش دانشجویان خارجی در این کشور چیست؟ باید گفت که شرایط دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور بسیار متفاوت است.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *