ویزای تحصیلی

رشته داروسازی در یونان

رشته داروسازی در یونان

رشته داروسازی در یونان یکی از گزینه های جذاب، ارزان قیمت و معتبر در قاره اروپا است که می توان آن را به بسیاری از افراد توصیه کرد. در حال حاضر می توان به این نکته اشاره کرد که دانشجویان خارجی در یونان نیز امکان ادامه تحصیل را خواهند داشت. هزینه های نه چندان بالای تحصیل در این کشور آن را به یک گزینه جذاب تبدیل کرده است. فرایند دریافت پذیرش در این کشور بسیار ساده تر از کشورهای غرب اروپا است. در بسیاری از دانشگاه های این کشور، نیازی به شرکت در دوره های پیش آمادگی یا آزمون ورودی نیست. چه امتیازی می تواند برای یک شهروند خارجی جذاب تر باشد؟

  • شرایط تحصیل رشته داروسازی در یونان چگونه است؟
  • بهترین دانشگاه های این کشور در رشته داروسازی کدامند؟
  • آیا دانشگاه های یونان در این رشته هزینه های بالایی دریافت می کنند؟
  • محدودیت های موجود در این کشور برای داروساز شدن چیست؟
  • آیا داروسازان درآمد بالایی در این کشور دارند؟

باید در نظر داشت که داروسازی یکی از رشته های بسیار حیاتی در دنیای امروز است. افرادی که می خواهند در این کشور تحصیل کنند، می توانند آینده کاری مناسب نیز داشته باشند. داروسازان سطح متوسط در این کشور درآمد خوبی خواهند داشت. با این حال، افرادی که دکترای تخصصی این رشته را در اختیار دارند، شانس بسیار خوبی برای دسترسی به درآمد عالی خواهند داشت. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توضیحات کامل تری در این رابطه ارائه خواهند کرد.

بررسی شرایط کلی تحصیل داروسازی در یونان

باید به این نکته اشاره کرد که یونان یکی از بهترین نظام های آموزشی در اروپا را دارد. آن ها اگرچه سیستم آموزش بولونیا را نپذیرفته اند اما مدارک بسیار معتبری را ارائه می کنند. رشته داروسازی نیز یکی از رشته هایی است که در این کشور با کیفیت بالا ارائه می شود. باید به این نکته توجه ویژه داشت که زبان تحصیل در این کشور متغیر است. در رشته داروسازی، دانشگاه های اندکی زبان انگلیسی را ارائه می کنند. به همین دلیل باید تحقیقات گسترده ای پیش از ورود به این کشور و اخذ پذیرش از دانشگاه انجام داد. دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان یونان باید حداقل مدرک B2 زبان انگلیسی را نیز در اختیار داشته باشند.


دوره آموزش داروسازی در یونان 4 سال به طول خواهد انجامید. البته افرادی که می خواهند به دکترای تخصصی داروسازی در این کشور دسترسی پیدا کنند باید 5 سال دیگر نیز تحصیل کنند. دانشگاه های زیادی در یونان وجود دارد که دوره تخصص را نیز ارائه می کنند. به همین دلیل است که فرد می تواند با آسودگی خاطر این کشور را برای آینده خود انتخاب کند.

جزئیات کامل رشته داروسازی در هلند

هزینه های تحصیل رشته داروسازی در یونان

باید در نظر داشت که در شرایط کنونی، پرداخت هزینه های تحصیل بسیار مهم است. در صورتی که فرد نتواند شهریه خود را در دانشگاه های خارجی پرداخت کند، ممکن است مجبور به ترک تحصیل شود. در این صورت بزرگ ترین ضربه به او وارد خواهد شد. خوشبختانه یونان یکی از کشورهای ارزان قیمت در جهان است. رشته های مختلف تحصیلی در این کشور با هزینه های مقرون به صرفه ارائه می شوند. در این صورت است که می توان با آسودگی خاطر آن را برای خود انتخاب کرد.

هزینه های تحصیل رشته داروسازی در یونان

شهریه دانشگاه های یونانی در رشته داروسازی بین 1500€ تا 3200€ (یورو) در سال متغیر است. بیشتر دانشگاه های این کشور شهریه هایی کمتر از 2000€ (یورو) در سال را ارائه می کنند. باید در نظر داشت که در شرایط کنونی، هزینه های زندگی در یونان برای دانشجویان در حدود 500€ (یورو) در ماه است. این خود عامل اثرگذاری برای انتخاب این کشور خواهد بود.

شرایط کلی رشته داروسازی در مجارستان

شرایط کار داروسازان در یونان

داروسازی می تواند یک گزینه ایده آل برای کار باشد. داروسازان به درآمد بالایی نسبت به متوسط درآمدی دسترسی خواهند داشت. در یونان نیز شرایط مشابهی وجود دارد. یک داروساز در این کشور به طور متوسط می تواند درآمد زیر را در اختیار داشته باشد:

سطح درآمد یک داروساز در یونان

این سطح از درآمد ممکن است در بسیاری از کشورهای جهان نامناسب به نظر برسد اما در یونان شرایط خوبی دارد. در صورتی که شما نیز به دنبال انتخاب بهترین ها برای خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوال های کلیدی درباره رشته داروسازی در یونان

برخی از مهم ترین پرسش هایی که در این رابطه مطرح می شوند عبارتند از:

  • آیا یونان مقصد مناسبی برای ورود به رشته داروسازی است؟ 5 دانشگاه یونانی در بین 1000 دانشگاه برتر جهان در این رشته قرار دارند.
  • بهترین دانشگاه این کشور برای تحصیل داروسازی کدام است؟ دانشگاه ارسطو رتبه 290 جهان در این رشته را برای خود به ارمغان آورده است.
  • آیا هزینه های تحصیل رشته داروسازی در یونان بالا است؟ شهریه دانشجویان معمولا کمتر از 2000€ (یورو) در سال است که به نسبت بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر بسیار ارزان قیمت به حساب می آید. هزینه های زندگی در این کشور نیز مقرون به صرفه است.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *