ویزای تحصیلی

رشته رادیولوژی در لیختن اشتاین

رشته رادیولوژی در لیختن اشتاین

تحصیل در رشته رادیولوژی در لیختن اشتاین یکی از انتخاب های تحصیلی است که به فرد این امکان را میدهد که به یکی از بهترین کشورهای جهان ورود کند. لیختن اشتاین یکی از کشورهای پیشرفته اروپایی برای زندگی است که کیفیت بسیار مناسبی دارد و به همین دلیل است که بسیاری از دانشجویان پس از تحصیل خود تلاش می کنند تا خود را به لیختن اشتاین برسانند. دلیل چنین ادعایی آن است که دانشگاه های لیختن اشتاین از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که افراد زیادی این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند.

در رشته های مرتبط با علوم ریاضی و مهندسی، دانشگاه های لیختن اشتاین شرایط علمی بهتری را در اختیار دارند اما در رشته های مرتبط با علوم پزشکی نباید انتظار داشت که دانشگاه های لیختن اشتاین شرایط مناسبی برای تحصیل داشته باشند. هزینه های تحصیل در این کشور نیز بسیار مناسب است و از همین رو می توان گفت که لیختن اشتاین به عنوان یک مقصد تحصیلی مناسب برای تحصیل در نظر گرفته می شود. با این حال در صورتی که فرد برنامه بلند مدت مهاجرتی برای زندگی خود دارد، می تواند سایر گزینه های تحصیل خود را نیز مورد بررسی قرار دهد. با همه تعاریفی که در این بخش اشاره شد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهند کرد تا شرایط تحصیل در رشته رادیولوژی در لیختن اشتاین را در این گفتار مورد بررسی قرار دهند.

  • شرایط تحصیل رشته رادیولوژی در این کشور چیست؟
  • آیا دانشجویان می توانند در لیختن اشتاین از بورسیه تحصیلی استفاده کنند؟
  • شرایط اقامت پس از تحصیل در لیختن اشتاین چگونه است؟
  • یک رادیولوژیست در لیختن اشتاین چه درآمدی را کسب می کند؟

شرایط تحصیل در رشته رادیولوژی در لیختن اشتاین

لیختن اشتاین یکی از کشورهای کوچک در قلب اروپا است و شهروندان بسیار اندکی دارد و از همین رو است که تعداد دانشگاه های موجود در این کشور بسیار کم هستند. با آگاهی به این اطلاعات می توان فهمید که انتظار یافتن گزینه های متعدد در کشور لیختن اشتاین برای تحصیل در رشته رادیولوژی چندان منطقی نیست و می تواند بیجا باشد. در تصویر زیر می توان اطلاعات دقیق تری در این رابطه یافت که چرا تحصیل در کشور لیختن اشتاین به عنوان یک دانشجوی خارجی چندان مناسب نیست.

مزایا و معایب تحصیل رشته رادیولوژی در لیختن اشتاین

همه دانشجویان خارجی برای ورود به لیختن اشتاین نیاز به ویزای تحصیلی خواهند داشت و با توجه به این که دریافت ویزای تحصیلی این کشور کار ساده ای نیست، می توان گفت که دانشجویان مسیر سختی برای ورود به این کشور خواهند داشت. به طور کلی لیختن اشتاین را نمی توان مقصدی مناسب برای تحصیل در رشته رادیولوژی دانست و بهتر است متقاضیان تحصیل در خارج از کشور گزینه های دیگر را برای مهاجرت تحصیلی خود در نظر داشته باشند.

هزینه تحصیل رشته رادیولوژی در لیختن اشتاین

لیختن اشتاین کشوری شبیه به سوئیس است و به همین دلیل است که سیاست های موجود در این کشور نیز شباهت های فراوانی به این کشور دارد. یکی از امتیازاتی که تحصیل در لیختن اشتاین به همراه دارد، هزینه های کمی است که تحصیل در این کشور به همراه دارد. دانشجویان رشته رادیولوژی در لیختن اشتاین برای پرداخت شهریه خود به حدود 4300€ (یورو) در سال نیاز خواهند داشت ولی باید در نظر داشت که به دلیل کم بودن هزینه های تحصیل، شانس دریافت بورسیه در این کشور بسیار کم است.

دانشجویان خارجی همچنین برای پرداخت هزینه های زندگی خود در لیختن اشتاین باید بودجه ای در حدود 1200€ (یورو) در ماه را در اختیار داشته باشند تا بتوانند به راحتی در این کشور زندگی کنند و این مبلغ بالاتر از هزینه هایی است که در اکثر کشورهای اروپایی باید پرداخت کنند. اگرچه به دانشجویان خارجی در این کشور اجازه داده خواهد شد که به صورت نیمه وقت به کار دانشجویی مشغول شوند اما باید در نظر داشت که در بسیاری از مواقع دانشجویان به دلیل حجم بالای دروس ارائه شده، نمی توانند به کار مشغول شوند.

هزینه تحصیل رشته رادیولوژی در لیختن اشتاین

شرایط کار پس از تحصیل دانشجویان خارجی در لیختن اشتاین

به دانشجویان خارجی در لیختن اشتاین اجازه داده خواهد شد تا با دریافت مدرک تحصیلی خود در این کشور، به جستجوی کار مشغول شوند و در صورت امضای قرارداد کاری قادر خواهند بود تا اقامت تحصیلی خود در این کشور را به اقامت تحصیلی تبدیل کنند و در نتیجه ویزای کاری این کشور را به دست آورد.

یک رادیولوژیست در کشور لیختن اشتاین علاوه بر این که شانس بالایی برای رسیدن به کار در این کشور خواهد داشت، می تواند ماهانه مبلغی در حدود 12800CHF (فرانک سوئیس) درآمد داشته باشد که برای گذراندن زندگی در این کشور به صورت خانوادگی نیز کیفیت بسیار زیادی داشته باشد.

با وجود این مسئله باید در نظر داشت که شرایط تحصیل در لیختن اشتاین چندان مناسب نیست و نمی توان انتظار داشت که دانشجویان بتوانند شرایط خوبی در این کشور داشته باشند. برای آشنایی با بهترین کشورهای جهان برای تحصیل، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *