ویزای تحصیلی

رشته طراحی داخلی در مالزی

رشته طراحی داخلی در مالزی

شرایط رشته طراحی داخلی در مالزی بر خلاف بسیاری از رشته های تحصیلی مناسب است و برخی از دانشگاه های آن بین المللی هستند. مالزی یکی از کشورهایی است که توجه بسیاری از ایرانیان را به سمت خود جلب کرده است و به همین دلیل داشتن آگاهی در رابطه با شرایط آن می تواند از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد. محدودیت های دریافت ویزای تحصیلی مالزی کم است و به همین دلیل دانشجویان می توانند با آسودگی خاطر این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کنند. فرایند تحصیل در مالزی با استانداردهای بین المللی همخوانی دارد و به همین دلیل است که شهروندان خارجی کمتر احساس فشارهای خارجی خواهند داشت و تمرکز مناسبی بر روی تحصیل خود دارند.

در حال حاضر رشته طراحی داخلی یکی از مهم ترین رشته های تحصیلی در گروه هنر است و می توان کاربرد آن را در صنایع مختلف نیز مشاهده کرد. ارتباط مستقیم با تکنولوژی های روز در این رشته سبب شده است تا بسیاری از دانشکده های علوم تکنولوژی نیز این رشته را ارائه کرده و فرایند تحصیل در آن را فراهم کنند. برای این که ادراک بهتری از شرایط کنونی در این رابطه ایجاد شود، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی روند تحصیل رشته طراحی داخلی در مالزی پرداخته اند.

  • مهم ترین مراحل برای تحصیل رشته طراحی داخلی در مالزی چیست؟
  • آیا دانشگاه های مالزی در رشته طراحی داخلی شرایط مناسبی دارند؟
  • هزینه تحصیل رشته طراحی داخلی در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل به کار در این کشور امید داشت؟

شرایط تحصیل رشته طراحی داخلی در مالزی

در حال حاضر پروسه بسیار مناسبی برای تحصیل در رشته طراحی داخلی در مالزی ایجاد شده است و به همین دلیل می توان به بسیاری از افرادی که رزومه های تحصیلی عالی در اختیار دارند، توصیه کرد تا نگاهی اجمالی به برترین دانشگاه های این کشور در رشته طراحی داخلی نیز داشته باشند. یکی از مهم ترین مزیت های تحصیل رشته طراحی داخلی در این کشور آن است که نیازی به یادگیری زبان مالایی نیست و دانشجویان می توانند دوره تحصیلی خود در دانشگاه ها را به زبان انگلیسی به پایان برسانند.


دوره کارشناسی رشته طراحی داخلی در یک گرایش در دانشگاه های این کشور ارائه می شود اما در مقطع کارشناسی ارشد هر فرد بسته به علاقه خود وارد یکی از گرایش های این رشته خواهد شد. علاقمندان به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد این رشته با مدرک تحصیلی بسیاری از رشته های مرتبط از جمله معماری قادر خواهند بود تا تحصیلات خود در رشته طراحی داخلی را آغاز کنند.

شرایط کلی تحصیل در مالزی

معرفی بهترین دانشگاه های مالزی در رشته طراحی داخلی

دانشگاه های بسیار زیادی در مالزی وجود دارد که دانشجویان می توانند تحصیل با کیفیت را در آن تجربه کنند اما باید توجه داشت که تنها برخی از این دانشگاه ها دارای رتبه های عالی و در سطح جهانی هستند. افرادی که رزومه های تحصیلی قوی در اختیار دارند، بهتر است در این مسئله دقت بیشتری داشته باشند تا بتوانند بهترین شرایط را برای آینده خود ایجاد کنند.

معرفی بهترین دانشگاه های مالزی در رشته طراحی داخلی

مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته طراحی داخلی در مالزی عبارتند از:

نام دانشگاهرتبه آسیایی رشته طراحی داخلیرتبه جهانی رشته طراحی داخلی
دانشگاه تکنولوژی MARA520
دانشگاه بین المللی اسلامی مالزی1248
دانشگاه پوترا مالزی26100
دانشگاه تکنولوژی مالزی32114
دانشگاه مالایا34119
دانشگاه ملی مالزی46155
دانشگاه علوم مالزی69228

هزینه تحصیل رشته طراحی داخلی در مالزی

فرایند مهاجرت به مالزی بر خلاف گذشته، هزینه های نسبتا زیادی را به همراه خواهد داشت و به همین دلیل است که نمی توان به راحتی انتظار داشت که افراد زیادی بتوانند در این کشور به ادامه تحصیل مشغول شوند. دانشجویان خارجی در مالزی تنها در صورت داشتن شرایط خاص می توانند به بورسیه های تحصیلی دسترسی داشته باشند و این مسئله می تواند فرایند تحصیل در این کشور را با چالش هایی همراه کند. البته که شرایط کار ضمن تحصیل برای آن ها فراهم است و می توانند بخشی از هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کنند.

مهم ترین هزینه های تحصیل رشته طراحی داخلی در مالزی به شرح زیر است:

هزینه های کلی تحصیل طراحی داخلی در مالزی

فرایند ورود به بازار کار رشته اینتریور دیزاین در مالزی

در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که اکثر دانشجویان خارجی در این کشور، مالزی را صرفا به عنوان مقصدی برای تحصیل می شناسند و کمتر کسی است که این کشور را برای زندگی خود در نظر می گیرند. اگر شخصی تمایل داشته باشد که در مالزی به کار در حوزه طراحی داخلی فعالیت کند، این امکان را خواهد داشت که درآمدی در حدود 6240MYR (رینگیت) به دست اورد که درآمدی مناسب برای فرد به حساب می آید. شرایط کنونی به گونه ای است که بسیاری از افراد با دریافت مدرک تحصیلی خود، در مسیر مهاجرت به کشورهای خارجی از جمله آمریکا و کانادا قرار می گیرند. در صورتی که شما به دنبال مسیری برای مهاجرت به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *