ویزای تحصیلی

رشته عکاسی در سنگاپور

رشته عکاسی در سنگاپور

به مانند سایر رشته های تحصیلی، ورود به رشته عکاسی در سنگاپور در اکثر دانشگاه های این کشور، نیاز به رزومه ای قدرتمند و مرتبط دارد. دانشگاه های سنگاپور در تمامی رشته های تحصیل در منطقه شرق آسیا و به طور کلی در قاره آسیا شرایط بسیار مناسبی دارند و توانسته اند جایگاه مناسبی را برای خود به ارمغان آورند. در چنین شرایطی باید به این نکته توجه داشت که علاقمندان به زندگی در این کشور محدود هستند چراکه فرهنگ و سبک زندگی متفاوت و تراکم جمعیتی بالا، برای بسیاری ناخوشایند است. باید به این نکته توجه داشت که در حال حاضر اما تحصیل در سنگاپور می تواند یک سکوی پرتاب بسیار خوب برای رسیدن به حرفه مورد نظر دانشجویان باشد.

رشته عکاسی یکی از رشته هایی است که در دانشکده هنر اکثر دانشگاه های جهان ارائه می شود و علاقمندان به این رشته معمولا گزینه های متعددی را پیش روی خود خواهند داشت. با این حال باید بررسی کرد که آیا همه این دانشگاه ها شرایط مناسبی برای تحصیل خواهند داشت یا خیر. فرایند تحصیل در اکثر دانشگاه های ارائه کننده رشته عکاسی مشابه است و این مسئله می تواند آسودگی خاطر زیادی برای افراد ایجاد کند. در حال حاضر، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به ارائه توضیحات در رابطه با رشته عکاسی در سنگاپور پرداخته اند.

  • چه مسیری برای تحصیل رشته عکاسی در سنگاپور باید طی شود؟
  • شرایط بهترین دانشگاه های سنگاپور در رشته عکاسی چگونه است؟
  • هزینه های تحصیل رشته عکاسی در سنگاپور چقدر است؟
  • چگونه می توان در سنگاپور و در حوزه عکاسی به کار رسید؟

شرایط تحصیل رشته عکاسی در سنگاپور

سنگاپور یکی از کشورهایی است که امکان تحصیل با کیفیت را برای افراد زیادی فراهم می کند ولی باید در نظر داشت که یکی از کوچک ترین کشورهای جهان است و به همین دلیل تعداد دانشگاه های این کشور به شمار انگشتان دو دست نمی رسد. در چنین شرایطی است که انتخاب دانشگاه های ارائه کننده رشته عکاسی دشوار است و نمی توان به راحتی در این کشور گزینه های متعددی را در نظر گرفت.

تحصیل رشته عکاسی در سنگاپور به زبان انگلیسی انجام می شود و دانشگاه های این کشور از این حیث برای بسیاری از افراد می توانند گزینه های ایده آلی باشند چراکه در اکثر کشورهای جهان، حداقل در مقطع کارشناسی، رشته عکاسی به زبان انگلیسی ارائه نمی شود و دانشجویان باید به زبان رسمی آن کشور تسلط کافی داشته باشند. تحصیل رشته عکاسی در مقطع کارشناسی در دانشگاه های سنگاپور در یک دوره 4 ساله ارائه می شود و دانشجویان می توانند در مقطع کارشناسی ارشد در این کشور که 2 ساله است نیز شرکت کنند.

آنالیز جزئیات تحصیل رشته فیلم برداری در سنگاپور

آشنایی با بهترین دانشگاه های رشته عکاسی در سنگاپور

در حال حاضر سنگاپور یکی از کشورهایی است که بهترین دانشگاه های بین المللی در سطح آسیا را در اختیار دارند و در رشته های مختلف نیز می توان این برتری را به وضوح دید. دانشگاه های سنگاپور اگرچه محدود هستند اما کیفیت بالای آن ها سبب شده است تا سالیانه درخواست های زیادی به این دانشگاه ها برد و در نتیجه رقابت بالای دریافت پذیرش، نمی توان به سادگی به همه افراد توصیه کرد که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کنند.

برخی از بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته عکاسی در سنگاپور عبارتند از:

برترین دانشگاه های رشته عکاسی در سنگاپور

هزینه تحصیل رشته عکاسی در سنگاپور

در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که یکی از مهم ترین موانعی که بر سر راه مهاجرت به سنگاپور قرار دارد، هزینه هایی است که دانشجویان در این کشور باید پرداخت کنند. در شرایط کنونی باید به این نکته توجه کرد که بورسیه های تحصیلی به صورت محدود در اختیار دانشجویان خارجی قرار می گیرد و با توجه به کیفیت رزومه های ارسالی به این کشور می توان گفت که دریافت بورسیه های علمی در این کشور بسیار سخت است. از طرفی دانشجویان تنها به مدت 16 ساعت در هفته می توانند در این کشور کار کنند و این خود مانع دیگری برای رسیدن به درآمد در این کشور است.

برخی از مهم ترین هزینه های پیش روی دانشجویان در سنگاپور عبارتند از:

  • شهریه دانشگاه در حدود 26000$ (دلار)
  • هزینه زندگی سالیانه در حدود 13500$ (دلار)
  • درآمد احتمالی دانشجویان در سنگاپور در حدود 11600$ (دلار)

هزینه تحصیل رشته عکاسی در سنگاپور

شرایط کار یک عکاس در سنگاپور

سنگاپور یکی از کشورهای کوچک جهان به حساب می آید اما جمعیت بسیار زیادی در آن زندگی می کنند و همین مسئله تراکم جمعیتی در این کشور را در بالاترین سطح ممکن قرار می دهد. در چنین شرایطی است که بسیاری از افراد تمایلی به ماندن در این کشور که رشد اقتصادی بالایی داشته، ندارند و برای کار به سایر کشورهای جهان مهاجرت می کنند. یک عکاس در این کشور به طور تقریبی درآمدی در حدود 5830$ (دلار سنگاپور) در ماه را به دست می آورد که نمی توان آن را بسیار خوب ارزیابی کرد. در صورتی که در جتسجوی بهترین مسیرهای مهاجرتی هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این زمینه همراهی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *