ویزای تحصیلی

رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در آفریقای جنوبی

رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در آفریقای جنوبی

رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در آفریقای جنوبی را می توان یکی از گام های موثر برای ورود به بازارهای کار جهانی معرفی کرد. در شرایط کنونی باید به این نکته اشاره داشت که در این دست رشته های تقریبا نوظهور در علم مدیریت، بهتر است تا فرد دانشگاه هایی را برای تحصیل خود انتخاب کند که خود تولید کننده علم هستند و یا با بهترین دانشگاه های جهان در این زمینه همکاری می کنند. خوشبختانه در آفریقای جنوبی شرایط مشابهی وجود دارد و افراد می توانند از این کشور به عنوان یک مقصد ایده آل برای مهاجرت خود استفاده کنند. شرایط مهاجرت تحصیلی به آفریقای جنوبی نیز در سال های اخیر تسهیل شده است و این خود نوید بخش یک مهاجرت آسان تر به این کشور خواهد بود.

شرایط تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در سراسر جهان تفاوت های جزئی با هم دارد و دانشجویان برای دریافت پذیرش در این رشته باید مسیرهای نسبتا مشابهی را طی کنند. رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی که به تازگی در سطح جهان مطرح شده است، گاه با مدیریت IT مشابه در نظر گرفته می شود اما باید دانست که MIS تفاوت های گسترده ای با این علم دارد. در همین راستا، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به بررسی روند تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در آفریقای جنوبی پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در آفریقای جنوبی مناسب است؟
  • دانشگاه های این کشور در سطح جهانی چه رتبه هایی به دست آورده اند؟
  • هزینه تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در آفریقای جنوبی، در این کشور به کار نیز مشغول شد؟

فرایند تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در آفریقای جنوبی

برای تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در آفریقای جنوبی، به ویژه در مقطع کارشناسی محدودیت هایی در نظر گرفته نشده است و به همین دلیل است که افراد زیادی می توانند این کشور را به عنوان مقصد نهایی خود برای تحصیل انتخاب کنند. برای تحصیل در رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در مقطع کارشناسی ارشد، ممکن است برخی دانشگاه های این کشور نیاز به سابقه کاری داشته باشند ولی در غیر این صورت نیز همچنان می توان به پذیرش تحصیلی دست پیدا کرد.


باید به این نکته توجه داشت که برای تحصیل در رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی می توان به زبان انگلیسی نیز به ادامه تحصیل پرداخت اما یکی از مزیت های تحصیل در این کشور آن است که تنوع زیادی برای تحصیل در این کشور از نظر زبانی وجود دارد و دانشجویان می توانند به زبان فرانسوی نیز در رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی پذیرش تحصیلی دریافت کنند.

دانشگاه های برتر رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در آفریقای جنوبی

در حال حاضر آفریقای جنوبی یکی از کشورهایی است که کمتر مورد توجه قرار می گیرد و همین مسئله سبب شده است تا سطح رقابت برای تحصیل در این کشور به حداقل خود برسد. این در شرایطی است که دانشگاه های این کشور در بسیاری از رشته های تحصیلی از جمله مدیریت سیستم اطلاعاتی جایگاه بسیار مناسبی را به دست آورده اند.

دانشگاه های برتر رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در آفریقای جنوبی

برخی از مهم ترین دانشگاه های رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در آفریقای جنوبی عبارتند از:

نام دانشگاهرتبه رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی
دانشگاه آفریقای جنوبی126
دانشگاه پرتوریا145
دانشگاه کیپ تون229
دانشگاه یوهانسبورگ377
دانشگاه اشتنبوخ429
دانشگاه کوازولو ناتال558
دانشگاه نلسون ماندلا588

هزینه تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در آفریقای جنوبی

تحصیل در آفریقای جنوبی، هزینه های زیادی را به طور کلی در پی نخواهد داشت و این خود می تواند یکی از امتیازهای انتخاب این کشور به عنوان مقصد نهایی تحصیل باشد. برای مهاجرت به آفریقای جنوبی به ویژه در مقطع کارشناسی، هزینه های تحصیل به حداقل خود می رسد و دانشجویان می توانند با آسودگی خاطر دوره آموزشی خود در این کشور را به پایان برسانند. رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در این کشور نیز شرایط مناسبی دارد و دوره 3 ساله تحصیل کارشناسی در این کشور می تواند زمینه ساز رسیدن به کار در این کشور یا برخی از برترین نقاط جهان شود.

شرایط دریافت ویزای تحصیلی در آفریقای جنوبی

مهم ترین هزینه های تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در آفریقای جنوبی به شرح زیر است:

هزینه های تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در آفریقای جنوبی

شرایط کار حوزه MIS در آفریقای جنوبی

با دریافت مدرک تحصیلی از یکی از دانشگاه های آفریقای جنوبی، فرد این فرصت را پیدا می کند که به بهترین کشورهای جهان مهاجرت کند چراکه دانشگاه های این کشور بهترین جایگاه های جهانی را در اختیار خود قرار داده اند. در چنین شرایطی اما ممکن است فرد با پیشنهاد خوبی در آفریقای جنوبی روبرو شود و بتواند به درآمدی در حدود 54000ZAR (راند آفریقای جنوبی) در ماه نیز دسترسی پیدا کند که در سطح این کشور یک درآمد بسیار خوب ارزیابی می شود. همچنین در چنین شرایطی است که توصیه می شود فرد با انتخاب آفریقای جنوبی به عنوان مقصد نهایی خود، مسیر مهاجرت های بعدی خوبی را پیش روی خود ایجاد کند. در صورتی که شما نیز به دنبال یک مسیر امن و مناسب برای خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، تماس برقرار کنید.

سوالات کلیدی درباره رشته MIS در آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی یکی از کشورهایی است که می توان از آن به عنوان سکوی پرتاب استفاده کرد. کشورهای آفریقایی زیادی برای زندگی با کیفیت وجود ندارند اما این کشور تنها کشور استاندارد جنوب این قاره است. برخی از پرسش هایی که درباره این رشته پیش می آید عبارتند از:

  • دوره تحصیلی این رشته چه مدت به طول می انجامد؟ این دوره آموزشی بیشتر در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می شود و به مانند اکثر دوره های آموزشی دیگر، دو ساله است.
  • آیا تحصیل در این رشته برای یک دانشجوی خارجی در آفریقای جنوبی پر هزینه است؟ شهریه دانشگاهی در این رشته در حدود 3000$ (دلار) در سال در نظر گرفته شده است.
  • مزیت انتخاب آفریقای جنوبی برای تحصیل در این رشته چیست؟ دانشگاه های این کشور در بسیاری از نقاط جهان دارای اعتبار بالا هستند و می توان از آن ها برای تحصیل بلند مدت و همچنین کار در سایر نقاط جهان بهره برد.
  • زبان تحصیل در این رشته در کشوری مانند آفریقای جنوبی چیست؟ رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در آفریقای جنوبی به زبان انگلیسی ارائه می شود.
  • مهم ترین محدودیت تحصیل این رشته در آفریقای جنوبی چیست؟ تنها برخی از دانشگاه های این کشور از اعتبار بالایی برخوردار هستند.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *