ویزای تحصیلی

رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در یونان

رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در یونان

رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در یونان نسبت به بسیاری از کشورهای شناخته شده در یونان از درجه اهمیت بیشتری برخوردار است. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که یونان یکی از کشورهایی است که کمتر مورد توجه علاقمندان به مهاجرت تحصیلی قرار می گیرد و سایر روش های مهاجرتی به این کشور از درجه اهمیت بیشتری برخوردار هستند اما در برخی از رشته های تحصیلی می توان دید که این کشور می تواند مسیر مهاجرت به قلب اروپا را هموارتر کند. یونان یکی از کشورهایی است که می توان برای تحصیل در برخی از رشته های تحصیلی به آن توجه داشت اما باید تحقیقات گسترده ای برای پذیرش در این کشور انجام شود.

مسیرهای پر چالشی برای تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در جهان وجود ندارد و به همین دلیل می توان انتظار داشت که دانشجویان زیادی بتوانند این رشته را برای تحصیل خود انتخاب کنند. محدودیت هایی که برای تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در نظر گرفته شده است بیشتر مربوط به دوره کارشناسی ارشد می شود و دانشجویان با راحتی بیشتری می توانند مقطع کارشناسی این رشته را انتخاب کنند. در حال حاضر مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در یونان خواهند پرداخت تا علاقمندان به این رشته بتوانند یکی از کشورهای کمتر شناخته شده در این رشته را بشناسند.

  • فرایند تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در این کشور چگونه است؟
  • رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در کدام دانشگاه این کشور بهترین کیفیت را دارد؟
  • هزینه تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در این کشور چقدر است؟
  • چه محدودیت هایی برای کار در این حوزه در یونان وجود دارد؟

شرایط تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در یونان

در شرایط کنونی باید به این نکته اشاره کرد که یونان یکی از کشورهایی است که شرایط خاصی برای پذیرش دارد و به همین دلیل علاقمندان به این کشور باید این مراحل را با دقت بیشتری پشت سر بگذارند. برای مثال، یکی از مهم ترین محدودیت هایی که برای تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های یونان وجود دارد آن است که دانشجویان باید یک مدرک کارشناسی 4 ساله به دست آورده باشند.


برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در یونان در رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی، دانشجویان می توانند زبان انگلیسی را برای تحصیل خود انتخاب کنند و این مزیتی مناسب برای تحصیل در این کشور به حساب می آید. در حال حاضر برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد، محدودیت هایی از قبیل ارائه رزومه کاری نیز در نظر گرفته شده است.

شرایط تحصیل در یونان

دانشگاه های برتر رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در یونان

در حال حاضر یونان یکی از کشورهایی است که دانشجویان برای تحصیل در رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی می توانند به آن مراجعه کنند. دانشگاه های زیادی برای تحصیل در رشته های گروه مدیریت در یونان وجود دارد ولی برخی از آن ها از نظر جایگاه علمی شرایط بسیار بهتری دارند و علاقمندان باید به این نکته توجه داشته و با توجه به رزومه ای که در اختیار دارند، اقدام به انتخاب دانشگاه محل تحصیل خود کنند.

دانشگاه های برتر رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در یونان

برخی از بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در یونان عبارتند از:

نام دانشگاهرتبه مدیریت سیستم اطلاعاتی در اروپارتبه مدیریت سیستم اطلاعاتی در جهان
دانشگاه بین المللی هلنیک418
دانشگاه ملی فنی آتن92251
دانشگاه آئگین94259
دانشگاه اقتصاد و بیزینس آتن121316
دانشگاه پیرائوس151369
دانشگاه پاتراس156382

هزینه تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در یونان

از جمله امتیازهایی که تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی یا سایر رشته های تحصیلی در یونان می تواند به همراه داشته باشد آن است که فرد می تواند به راحتی هزینه های تحصیلی خود را در این کشور تامین کند. هزینه های تحصیل در یونان به نسبت بسیاری از کشورهای دیگر کمتر است و این مسئله می تواند آینده کاری آن ها را تحت تاثیر قرار دهد. به طور کلی برای این که فردی بتواند هزینه های تحصیل خود در یونان را به راحتی پرداخت کند، باید مبالغ زیر را در اختیار داشته باشد:

هزینه تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در یونان

اطلاعات بیشتر در باب هزینه های زندگی در یونان را در این بخش بخوانید.

شرایط کار در حوزه MIS در یونان

در حال حاضر می توان به این نکته اشاره کرد که مهاجرت به یونان برای تحصیل بیشتر به این عنوان مورد استقبال قرار می گیرد که فرد بتواند در این کشور به مدرک تحصیلی خود دست پیدا کند و پس از آن بتوانند در کشورهای پیشرفته اروپایی به ادامه تحصیل پرداخته یا این که به کار مشغول شوند. در حال حاضر متوسط درآمد یک مدیر حوزه MIS در حدود 3440€ (یورو) است که در این کشور درآمدی خوب و بالا حساب می شود. البته باید در نظر داشت که درآمد افرادی که بدون پست مدیریتی در این حوزه فعالیت می کنند، حدود 70% این درآمد را به دست می آورند که همچنان درامدی مناسب در این کشور به حساب می آید. شما نیز در صورتی که به دنبال آن هستید که در بهترین مسیرهای مهاجرتی گام بردارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

پرسش های مهم درباره رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در یونان

برخی از مهم ترین پرسش هایی که ممکن است در این رابطه مطرح می شود عبارتند از:

  • آیا تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در این کشور پرهزینه است؟ یونان یکی از ارزان ترین کشورهای اروپایی برای تحصیل به حساب می آید.
  • محدودیت هایی برای تحصیل رشته مدیریت سیستم اطلاعاتی در این کشور چیست؟ این مسئله وجود دارد که یونان از سیستم بولونیا تبعیت ندارد.
  • بهترین دانشگاه یونان در این رشته چیست؟ دانشگاه بین المللی هلنیک رتبه 18 جهانی را به دست آورده است.
  • زبان تحصیل در این رشته چیست؟ دانشجویان در یونان می توانند به زبان انگلیسی نیز به ادامه تحصیل مشغول شوند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *