ویزای تحصیلی

رشته مدیریت منابع انسانی در ایرلند

رشته مدیریت منابع انسانی در ایرلند

برای گذران با کیفیت رشته مدیریت منابع انسانی در ایرلند باید تحقیقات گسترده ای در رابطه با شرایط دانشگاه های این کشور انجام داد. ایرلند یکی از کشورهای جهان است که رشته های تحصیلی متفاوت در آن شرایط بسیار متنوعی دارند و به راحتی نمی توان انتظار داشت که در همه رشته ها، اقبال عمومی به سمت این کشور مثبت باشد. برخی از رشته های تحصیلی در این کشور با کیفیت بسیار عالی در سطح جهان ارائه می شود اما در برخی از رشته ها، دانشگاه های این کشور در رده های نه چندان مناسب قرار دارند و در نتیجه پیش از انتخاب ایرلند به عنوان مقصد تحصیلی، باید داده های گسترده ای در این رابطه به دست آورد.

در حال حاضر رشته مدیریت منابع انسانی را می توان به عنوان یکی از بهترین گرایش های گروه مدیریت معرفی کرد که منجر به رسیدن به بازارهای کار جهانی می شود و در نتیجه آن فرد قادر خواهد بود تا آینده کاری خود را نیز شکل دهد. حال فرایند تحصیل در این رشته بسیار مناسب است و می توان آن را برای بسیاری از افراد ارزشمند جلوه کرد. در همین راستا، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تلاش هستند تا شرایط تحصیل در رشته مدیریت منابع انسانی در ایرلند پرداخته و به ابهامات موجود در این مسیر پاسخ داده اند.

  • چه فرایندی برای تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در این کشور باید طی شود؟
  • بهترین دانشگاه های ارائه کننده این رشته در ایرلند کدامند؟
  • هزینه تحصیل این رشته در ایرلند مناسب است؟
  • آیا می توان پس از دریافت مدرک خود، در حوزه HR در ایرلند فعالیت کرد؟

شرایط تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در ایرلند

در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که ایرلند یکی از کشورهایی است که توجه افراد خاص را به خود جلب می کند و به همین دلیل است که دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور چندان دشوار نیست. افرادی که قصد تحصیل در ایرلند را دارند باید در رابطه با شرایط موجود در دانشگاه های این کشور تحقیقات زیادی انجام دهند چراکه شرایط هر دانشگاه به ویژه در رشته مدیریت منابع انسانی متفاوت است.


باید در نظر داشت که در حال حاضر، برخی از دانشگاه های ایرلند این رشته را تنها در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می کنند و یکی از مهم ترین شاخص هایی که می تواند به فرد امکان دریافت پذیرش را بدهد، در اختیار داشتن سابقه کاری مرتبط در حوزه مدیریت منابع انسانی است. تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد در این رشته نیز دارای گرایش های خاص است که فرد باید با توجه به علاقه خود در این مسیر گام بردارد.

دانشگاه های تراز اول ایرلند در رشته مدیریت منابع انسانی

رشته مدیریت منابع انسانی در دانشگاه های متعددی در این کشور ارائه می شود و به همین دلیل فرد می تواند انتظار داشته باشد که در نهایت پذیرش خود را دریافت می کند اما حقیقت امر آن است که دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور کار چندان ساده ای نیست. برخی از دانشگاه های ایرلند در این رشته رتبه های مناسب به دست آورده اند و در نتیجه انتخاب آن ها می تواند ارزشمند باشد. مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته منابع انسانی در ایرلند عبارتند از:

176- دانشگاه لیمریک

183- دانشگاه کالج دوبلین

343- دانشگاه شهر دوبلین

387- دانشگاه ترینتی کالج دوبلین

487- دانشگاه کالج کورک

دانشگاه های تراز اول ایرلند در رشته مدیریت منابع انسانی

بررسی شرایط تحصیل در ایرلند

هزینه تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در ایرلند

اکثر دانشگاه های برتر ارائه کننده رشته منابع انسانی در شهر دوبلین قرار گرفته اند و این مسئله می تواند هزینه های کلی تحصیل در این کشور را به صورت قابل توجهی افزایش دهد. البته باید در نظر داشت که نکته مثبت مهاجرت به ایرلند برای دانشجویان آن است که می توانند در این کشور کار کنند و در نتیجه هزینه های خود در طول تحصیل را تامین کنند.

گراف زیر، دید وسیع تری در رابطه با هزینه تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در ایرلند ارائه می کند:

هزینه های تحصیل مدیریت منابع انسانی در ایرلند

شرایط کار حوزه HR در ایرلند

افرادی که قصد کار در ایرلند را دارند، باید مسیر بسیار طولانی و نسبتا سختی را سپری کنند که در نهایت ختم به دریافت پیشنهاد کاری از این کشور می شود. دولت ایرلند نیز در تلاش است تا جمعیت مهاجران خارجی که به عنوان نیروی کار به این کشور وارد می شوند را کنترل کند و در نتیجه دریافت پیشنهاد کاری از این کشور کار چندان ساده ای نیست.

در شرایط کنونی می توان گفت که تحصیل در این کشور می تواند میانبری بسیار مناسب برای شهروندان خارجی باشد تا خود را به بازار کار ایرلند تحمیل کنند. حوزه منابع انسانی (HR) می تواند درآمدی در حدود 57200€ (یورو) در سال را برای فرد به همراه داشته باشد که درآمدی مناسب در این کشور به حساب می آید. شما نیز در صورتی که در جستجوی مسیری امن و مطمئن برای مهاجرت خود هستید، ، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات کلیدی درباره رشته مدیریت منابع انسانی در ایرلند

ایرلند یکی از بهترین کشورهای اروپایی نیست. با این حال کیفیت زندگی در آن بالا است و تمایل به زندگی در این کشور را افزایش داده است. برخی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در این رابطه  مطرح شوند عبارتند از:

  • مهم ترین چالش درباره تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در این کشور چیست؟ باید به این نکته توجه داشت که ایرلند کشوری پر هزینه برای تحصیل است. در صورتی که فرد تمکن مالی کافی نداشته باشد، باید در این پروسه شکست می خورد.
  • مهم ترین امتیاز تحصیل در ایرلند برای علاقمندان به این رشته چیست؟ زبان تحصیل در این کشور انگلیسی است و می توان از آن  بهره برد.
  • آیا دانشگاه های خوبی در این کشور برای تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی وجود دارد؟ بله دو دانشگاه خوب در این کشور وجود دارد که می توان آن ها را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کرد.
  • چرا ایرلند می تواند گزینه ای مناسب برای تحصیل در این رشته باشد؟ باید در نظر داشت که در حال حاضر، ایرلند این امکان را به دانشجویان خارجی می دهد که در حوزه شنگن زندگی کنند. از طرفی این فرصت را می دهد که زبان انگلیسی را به عنوان زبان اصلی تحصیل و زندگی در دسترس خود داشته باشند.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *