ویزای تحصیلی

رشته مدیریت منابع انسانی در سنگاپور

رشته مدیریت منابع انسانی در سنگاپور در سطح آسیا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و فرد می تواند از آن برای رسیدن به کار بهره ببرد. افرادی که قصد تحصیل در سنگاپور را دارند، باید رزومه ای قدرتمند در اختیار داشته باشند و این مسئله ای است که فرد یا گروه های زیادی را از رسیدن به این مهم باز می دارد. در شرایط کنونی می توان گفت که سنگاپور در گروه های علوم انسانی و مهندسی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و دانشگاه های این کشور از کیفیت بسیار بالایی در سطح جهان برخوردار هستند و می توان از آن ها به عنوان گزینه های ایده آل برای تحصیل در سطح جهان با رزومه بالا معرفی کرد.

رشته مدیریت منابع انسانی یکی از رشته های مرتبط با گروه مدیریت است که افراد زیادی را به سمت خود جلب کرده است و امروزه در بازارهای کار نیز شرایط بسیار مناسبی دارد. افرادی که قصد دارند در این رشته تحصیل کنند، باید تحصیلات مرتبط داشته باشند و یا با سابقه کاری خود بتوانند در این زمینه فعالیت داشته باشند. محدودیت های کمی برای تحصیل در این رشته وجود دارد و این مسئله جذابیت های تحصیل در آن را افزایش می دهد. در همین شرایط است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تلاش هستند تا شرایط تحصیل در رشته مدیریت منابع انسانی در سنگاپور را مورد بررسی قرار دهند.

  • چرا تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در سنگاپور مناسب است؟
  • آیا دانشگاه های سنگاپوری در این رشته شرایط مناسبی دارند؟
  • هزینه تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در سنگاپور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در سنگاپور به کار مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در سنگاپور

برای رسیدن به خواسته های تحصیلی خود در رشته مدیریت منابع انسانی، افراد باید با شرایط تحصیل در کشورهای مختلف آشنا شوند و کشوری را در نهایت انتخاب کنند، که در این زمینه شرایط مناسب تری را دارد. سنگاپور یکی از کشورهایی است که این رشته را بدون نیاز به شرکت در آزمون های ورودی و صرفا به زبان انگلیسی ارائه می کند و این خود یکی از امتیازهایی است که همه دانشگاه های این کشور را در اختیار قرار می دهد.


محدودیت اصلی تحصیل در کشور سنگاپور در این رشته ارزشمند اما، در اختیار داشتن رزومه های قدرتمند است چراکه دانشگاه های محدودی که در این کشور وجود دارد و از سطح اعتبار بالا برخوردار هستند، رتبه های بسیار قدرتمندی در سطح جهان دارد و به همین دلیل است که نمی توان انتظار داشت که همه دانشجویان بتوانند به راحتی پذیرش خود را دریافت کنند. از طرف دیگر، اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور برای ایرانیان نیز چندان ساده نیست و می توان آن را دشوار دانست.

بهترین دانشگاه های رشته مدیریت منابع انسانی در سنگاپور

سنگاپور کشور کوچکی است و دانشگاه های کمی در آن وجود دارد ولی با این وجود، دو دانشگاه دولتی و اصلی این کشور در سطح بین الملل جایگاه بسیار مناسبی در اختیار گرفته اند و به راحتی می توان آن ها را برای تحصیل خود انتخاب کرد. البته این مهم در صورتی که فرد رزومه قدرتمندی در اختیار داشته باشد قابل دسترس خواهد بود.

بهترین دانشگاه های ارائه کننده این رشته در سنگاپور عبارتند از:

55- دانشگاه ملی سنگاپور

86- دانشگاه تکنولوژی نانیانگ

649- دانشگاه مدیریت سنگاپور

بهترین دانشگاه های رشته مدیریت منابع انسانی در سنگاپور

هزینه تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در سنگاپور

تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در این کشور می تواند امتیازهای زیادی را به همراه داشته باشد و این مسئله ای است که باید به آن توجه داشت اما باید به این نکته اشاره کرد که رسیدن به این امتیازها نیازمند پرداخت هزینه های سنگین است. در شرایط کنونی، افرادی که سنگاپور را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، به منابع مالی اندکی در این کشور دسترسی خواهند داشت و این خود می تواند عامل تاثیرگذار دیگری برای حذف کردن این کشور از لیست گزینه های موجود باشد.

جزئیات بیشتر از شرایط تحصیل در سنگاپور

برخی از مهم ترین هزینه های تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در این کشور عبارتند از:

مهم ترین هزینه های تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در سنگاپور

شرایط کار در حوزه HR در سنگاپور

در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که سنگاپور یکی از کشورهایی است که می تواند شرایط مناسبی برای کار در حوزه منابع انسانی (HR) داشته باشد ولی اکثر شهروندان خارجی پس از آن که مدرک تحصیلی خود را در این کشور دریافت کردند، به کشورهای تراز اول جهان از جمله آمریکا و کانادا مهاجرت می کنند تا بتوانند زندگی با کیفیت تری در اختیار داشته باشند. در حال حاضر، یک مدیر منابع انسانی در سنگاپور درآمدی در حدود 12600$ (دلار سنگاپور) در ماه را به دست می آورد که در حدود 35% بالاتر از متوسط درآمد در این کشور است. می توان کار در این حوزه را در سراسر جهان مناسب دانست و در صورتی که شما نیز به دنبال رسیدن به این خواسته هستید، ، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالاتی درباره رشته مدیریت منابع انسانی در سنگاپور

برخی از مهم ترین پرسش هایی که در این رابطه مطرح می شوند عبارتند از:

  • بهترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل در رشته مدیریت منابع انسانی کدامند؟ دانشگاه ملی سنگاپور، بهترین دانشگاه ارائه کننده این رشته در این کشور است. این دانشگاه رتبه 55 جهان را در اختیار دارد.
  • آیا هزینه های تحصیل این رشته در سنگاپور بالا است؟ متاسفانه یکی از مهم ترین چالش های ورود به سنگاپور به عنوان دانشجوی خارجی، نیاز به پرداخت شهریه های بالا است.
  • آیا می توان به زبان انگلیسی در این رشته به ادامه تحصیل پرداخت؟ بله این مسئله یکی از مهم ترین امتیازهایی است که باید به آن توجه ویژه داشت.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *