ویزای تحصیلی

رشته مهندسی شیمی در سنت کیتس

رشته مهندسی شیمی در سنت کیتس

رشته مهندسی شیمی در سنت کیتس را نمی توان به عنوان یکی از رشته های کلیدی در این کشور معرفی کرد چراکه که جمعیت این کشور بسیار کم است. در چنین شرایطی دغدغه های دیگری برای کشورها وجود دارد که تلاش می کنند تا به منظور رفع آن مشکلات و نیازهای اولیه خود گام بردارند. حقیقت امر آن است که این کشور، مقصد مناسبی برای سرمایه گذاری است و به همین دلیل صنایع در کشور سنت کیتس کمتر مورد توجه قرار گرفته اند و این خود دلیلی روشن برای این بوده است که مهندسی شیمی و سایر رشته های مهندسی در این کشور توجه چندانی را به خود جلب نکرده باشند.

دانشگاه های این کشور نیز از اعتبار بسیار بالایی برخوردار نیستند و این مسئله می تواند شرایط پذیرش از دانشگاه های این کشور را تحت تاثیر قرار دهد. سنت کیتس یکی از کشورهای کم جمعیت جهان است و به همین دلیل است که دانشگاه های کمی در این کشور وجود دارد و در نتیجه برخی از رشته های تحصیلی در این کشور نیز به ندرت در برخی از دانشگاه های این کشور یافت می شوند و رشته مهندسی شیمی نیز یکی از همین رشته های تحصیلی است. با وجود چنین مسئله ای، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش می کنند تا مواردی مهم در رابطه با تحصیل رشته مهندسی شیمی در سنت کیتس را مورد بررسی قرار دهند.

  • مراحل دریافت پذیرش رشته مهندسی شیمی در این کشور چیست؟
  • هزینه تحصیل در این کشور برای دانشجویان بین المللی چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در سنت کیتس به عنوان مهندس شیمی به کار مشغول شد؟
  • متوسط درآمد یک مهندس شیمی در کشور سنت کیتس چقدر است؟

شرایط تحصیل رشته مهندسی شیمی در سنت کیتس

سنت کیتس یکی از کشورهای حوزه کارائیب است و جمعیت بسیار کمی را در خود جای داده است و به همین دلیل نمی توان گفت که این کشور مکان مناسبی برای تحصیل در خارج از کشور است. افرادی که سنت کیتس را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، برنامه های بلند مدتی برای زندگی خود در این کشور دارند چراکه در این شرایط نمی توان اعتبار دانشگاه های این کشور را بالا دانست.

دانشگاه ملی علوم بهداشتی در این کشور تنها دانشگاهی است که به دانشجویان این فرصت را می دهد تا در رشته مهندسی شیمی در این کشور به ادامه تحصیل بپردازند. این دانشگاه در سال 1998 افتتاح شده است و از دانشگاه های جدیدالاحداث در جهان به شمار می رود در حالی که در این کشور از دانشگاه های قدیمی به حساب می آید. دانشجویان در این دانشگاه فرصت تحصیل به زبان انگلیسی را خواهند داشت و نیاز به رزومه چندان قدرتمندی نخواهند داشت.

شرایط تحصیل رشته مهندسی شیمی در سنت کیتس

هزینه تحصیل رشته مهندسی شیمی در سنت کیتس

یکی دیگر از مواردی که سبب می شود تا سنت کیتس کشور مناسبی برای ادامه تحصیل نباشد، هزینه هایی است که دانشجویان خارجی باید در این کشور برای تحصیل پرداخت کنند. هزینه تحصیل در سنت کیتس در رشته مهندسی شیمی برای دانشجویان خارجی در حدود 4500$ (دلار) در سال است و این در حالی است که دانشجویان می توانند با چنین مبلغی در بسیاری از کشورهای برتر اروپایی نیز مشغول به تحصیل شوند و حتی هزینه کمتری پرداخت کنند.

هزینه تحصیل در این کشور نیز چندان کم نیست. به طور متوسط می توان گفت که دانشجویان بین المللی برای پرداخت هزینه های زندگی خود در سنت کیتس، به حدود 700$ (دلار) در ماه نیاز خواهند داشت. البته با توجه به این که دانشجویان در این کشور اجازه کار حین تحصیل را در اختیار دارند، می توان گفت که این مسئله نمی تواند دغدغه چندانی برای دانشجویان باشد. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که دانشجویان به راحتی نمی توانند در این کشور به کار مشغول شوند.

متوسط درآمد مهندسان شیمی در کشور سنت کیتس

زمانی که فردی دوره تحصیلی خود را در کشور سنت کیتس به پایان رساند، این فرصت را خواهد داشت که در این کشور اقامت کاری به دست آورد. این فرصت مناسبی است که فرد در بلند مدت به پاسپوت معتبر این کشور نیز دست پیدا کند. مهندسان شیمی در کشور سنت کیتس نمی توانند به راحتی به کار مشغول شوند چراکه صنایع در این کشور محدود هستند و در نتیجه نیز فرصت های شغلی در این کشور به حداقل می رسد.

با این حال با توجه به هزینه های زندگی در سنت کیتس، مهندسان شیمی در این کشور به درآمد نسبتا مناسبی دست پیدا می کنند. در نمودار زیر، به منظور درک هرچه بیشتر این موضوع نمودار زیر طراحی شده است.

درآمد ماهانه یک مهندس شیمی در کشور سنت کیتس

در چنین شرایطی می توان گفت که یک مهندس شیمی در کشور سنت کیتس درآمد مناسبی در اختیار دارد اما حقیقت امر آن است که کاریابی در این کشور نمی تواند به سادگی انجام شود. به طور کلی نمی توان توصیه کرد که افراد این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند اما اگر قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارید، به دلیل شرایط مناسب دریافت پاسپورت این کشور، می توانید در این مسیر گام بردارید. در صورتی که در جستجوی بهترین مقاصد تحصیلی جهان برای خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *