ویزای تحصیلی

رشته مهندسی شیمی در پاراگوئه

رشته مهندسی شیمی در پاراگوئه

مهندسی شیمی یک موضوع بین رشته ای است که با تبدیل مواد اولیه به محصولات مفید سروکار دارد. گزینه معمول دانشجویانی که قصد تحصیل در این رشته در خارج را دارند اروپا است. با این حال، تحصیل در رشته مهندسی شیمی در پاراگوئه تجربه ای متفاوت بوده و این کشور جالب، دارای تنوع فرهنگی برای علاقه مندان و مملو از امکانات است. افرادی که در مهندسی شیمی کار می کنند بر توسعه و بهینه سازی فرآیندهای مورد استفاده برای ایجاد و پالایش محصولات متمرکز هستند. مهندسان شیمی همچنین تلاش می کنند تا مواد بهتری را ایجاد کنند که خواص بهتری دارند و دوام و طول عمر بیش تری دارند.

مهندسی شیمی یک زمینه مطالعاتی گسترده است که شامل شیمی، زیست شناسی، ریاضیات کاربردی و علوم مهندسی است. از بهینه سازی توالی DNA تا کشف نحوه استفاده از جلبک ها به عنوان جایگزینی برای نفت، می توان گفت مهندسان شیمی برای هر مشکلی راه حل دارند. برخی از موضوعاتی که دانشجویان در طول دوره های مهندسی شیمی آشنا خواهند خواند مکانیک، ترمودینامیک، سینتیک واکنش شیمیایی و طراحی فرآیند است. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله حاضر را جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته مهندسی شیمی در پاراگوئه تهیه نموده اند.

چرا تحصیل در رشته مهندسی شیمی در پاراگوئه؟

مردم کشور پاراگوئه به طور قابل توجهی مهربان هستند، که این امر موجب می شود یافتن دوستان جدید در این کشور اجتناب ناپذیر و زندگی در آن راحت تر باشد. یکی از مهم ترین مزایای تحصیل در پاراگوئه یادگیری یا تقویت زبان اسپانیایی است. دانشجویان با یادگیری و یا تقویت زبان اسپانیایی می توانند این زبان را به رزومه خود اضافه کنند که این امر در یافتن شغلی مناسب و آینده کاری آن ها سودمند خواهد بود. کشور پاراگوئه کشوری نسبتا امن برای تحصیل و زندگی به شمار می آید. بر اساس گزارش وب سایت numbo وضعیت امنیت و جرم و جنایت در این کشور به صورت زیر است:

وضعیت امنیت در پاراگوئه

بخش آموز عالی پاراگوئه در سال های گذشته تغییر و تحول پیدا کرده است و امروز به جای سیستم های سنتی از روش های مدرن استفاده می کند. پاراگوئه با توجه به زیبایی های طبیعت این کشور، مقصد مناسبی برای دانشجویانی است که دارای روحیه ماجراجویی و علاقه مند به طبیعت گردی هستند. این کشور دارای مناظر تپه ای و گنجینه های تاریخی بسیاری است. پاراگوئه به واسطه مکان های دیدنی و مناسب برای کاوش، کشوری شگفت انگیز و جذاب است که تجربه ای منحصر به فرد را برای دانشجویان ارائه می دهد.

هزینه زندگی دانشجویان رشته مهندسی شیمی در پاراگوئه

بررسی هزینه زندگی در پاراگوئه نشان می دهد هزینه های ماهانه برآورد شده یک خانواده چهار نفره در این کشور 1423.25$ (دلار) معادل 9821522.92PYG (گوارانی پاراگوئه) بدون در نظر گرفتن اجاره است؛ هزینه های ماهانه برآورد شده یک نفر نیز 406.21$ (دلار) معادل 2803170.74PYG (گوارانی پاراگوئه) بدون در نظر گرفتن اجاره می باشد. بررسی وضعیت اجاره بها در این کشور نشان دهنده ارقام زیر است:

عنوانمبلغ بر حسب گوارانی پاراگوئه
آپارتمان تک خوابه در مرکز شهر2047892.88PYG
آپارتمان تک خوابه خارج از شهر1406179.50PYG
آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر4176066.70PYG
آپارتمان سه خوابه خارج از شهر2850000.00PYG

نمودار زیر توزیع هزینه های زندگی در این کشور آمریکای جنوبی را نمایش می دهد:

توزیع هزینه های زندگی در پاراگوئه

جدول زیر قیمت/ هزینه برخی کالاها و خدمات در پاراگوئه را نمایش می دهد:

عنوانقیمت/ هزینه بر حسب گوارانی پاراگوئه
صرف غذا در یک رستوران ارزان27500.00PYG
قرص نان سفید تازه (500 گرم)3950.00PYG
برنج سفید (1 کیلوگرم)5183.33PYG
پنیر محلی (1 کیلوگرم)32041.67PYG
فیله مرغ (1 کیلوگرم)19781.25PYG
گوشت گاو (1 کیلوگرم)36905.56PYG
آب (بطری 1.5 لیتری)4050.00PYG
کارت حمل و نقل ماهانه (قیمت معمول)174000.00PYG
اینترنت (60 Mbps یا بیش تر، داده نامحدود، Cable/ADSL)208500.00PYG

هزینه زندگی دانشجویان رشته مهندسی شیمی در پاراگوئه

معرفی کشور پاراگوئه به دانشجویان

پاراگوئه کشوری در آمریکای جنوبی است که از شمال غربی با بولیوی، از شرق و شمال شرقی با برزیل و از جنوب و جنوب غربی با آرژانتین هم مرز است. این کشور دارای 7 میلیون جمعیت است که نزدیک به 3 میلیون نفر از آن در پایتخت و بزرگ ترین شهر این کشور یعنی آسونسیون و اطراف آن ساکن هستند. اگرچه پاراگوئه یکی از دو کشور محصور در خشکی در آمریکای جنوبی است (دیگری کشور بولیوی است)، اما این کشور دارای سواحل و بنادری در رودخانه های پاراگوئه و پارانا است که از طریق آبراه پارانا-پاراگوئه به اقیانوس اطلس راه خروج می دهد. پاراگوئه کشوری در حال توسعه است که عضو موسس مرکوسور، سازمان ملل متحد، جنبش عدم تعهد و گروه لیما می باشد. علاوه بر این، شهر Luque در کلان شهر آسونسیون، مقر کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی است.

اکثریت مردم پاراگوئه را مستیزوها تشکیل می دهند و فرهنگ گوارانی در این کشور همچنان به طور گسترده ای پرنفوذ و تاثیرگذار است. بیش از 90% مردم پاراگوئه در کنار زبان اسپانیایی به گویش های مختلف زبان گوارانی صحبت می کنند. با وجود سابقه فقر و سرکوب سیاسی، پاراگوئه جزو شادترین مکان ها در جهان به شمار می آید. جمعیت پاراگوئه بطور نامساوی در سراسر این کشور پخش شده اند که همان طور که گفته شد اکثریت قریب به اتفاق مردم آن در منطقه شرقی در نزدیکی آسونسیون زندگی می کنند. حدود 56% از مردم پاراگوئه در مناطق شهری زندگی می کنند که این امر پاراگوئه را به یکی از کشورهای کم تر شهری شده در آمریکای جنوبی تبدیل کرده است. در بیش تر تاریخ این کشور، پاراگوئه به دلیل تراکم جمعیت کم خود، به ویژه پس از فروپاشی جمعیتی ناشی از جنگ پاراگوئه، پذیرای مهاجران بوده است.

وضعیت درآمد متخصصان رشته های مهندسی در پاراگوئه

فردی که به عنوان مهندس در پاراگونه کار می کند معمولاً ماهانه حدود 6940000PYG (گوارانی پاراگوئه) حقوق دریافت می کند. حقوق مهندسان شیمی در این کشور آمریکای جنوبی بین 2200000PYG (کم ترین) تا 14700000PYG (بیش ترین) (گوارانی پاراگوئه) در ماه متغیر است. نمودار زیر وضعیت حقوق سالانه مهندسان شیمی در ایسلند را نمایش می دهد:

حقوق سالانه مهندسان در پاراگوئه

چنان چه علاقه مند به تحصیل در رشته مهندسی شیمی در پاراگوئه هستید پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز شرایط کار پس از تحصیل در پاراگوئه با کارشناسان باتجربه و مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *