ویزای تحصیلی

رشته همه گیرشناسی در فنلاند

رشته همه گیرشناسی در فنلاند

تحصیل در رشته همه گیرشناسی در فنلاند را می توان یک گام بلند برای رسیدن به کار در بهترین شرایط ممکن در حوزه اپیدمیولوژی دانست. اگرچه ممکن است بسیاری از افراد به این مسئله واقف نباشند که فنلاند یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل در رشته همه گیرشناسی است اما باید اذعان داشت که دانشگاه های این کشور رتبه های تراز اول اروپایی و جهانی را در این رشته به خود اختصاص داده اند. به طور کلی امروزه فنلاند به عنوان یکی از کشورهای درجه اول جهان برای تحصیل شناخته می شود و به همین دیل است که می توان متقاضیان بسیاری را در حالت آماده باش برای تحصیل در این کشور مشاهده کرد.

افرادی که رشته همه گیرشناسی را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند، در اکثر مواقع، در فاصله کوتاه مدتی پس از شروع دروه تحصیلی خود، می توانند وارد بازارهای کار جهانی شوند و تحصیل در فنلاند را می توان به عنوان یک سکوی پرتاب جدی در این رابطه معرفی کرد. هزینه های تحصیل در فنلاند برای دانشجویان خارجی نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است ولی همچنان می توان تحصیل در این کشور را بسیار ارزشمند قلمداد کرد و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در فنلاند پرداخته اند.

  • شرایط ورود به دانشگاه های فنلاند در رشته همه گیرشناسی چیست؟
  • مهم ترین دانشگاه های فنلاند برای تحصیل در رشته همه گیرشناسی کدامند؟
  • آیا فنلاند مقصدی ارزان برای تحصیل دانشجویان خارجی است؟
  • شرایط ورود به کار رشته اپیدمیولوژی در این کشور چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در فنلاند

افرادی که رشته همه گیرشناسی را برای ادامه تحصیل خود در کشور فنلاند انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند که به مانند اکثر کشورهای جهان، فرصتی برای تحصیل در مقطع کارشناسی در این رشته وجود ندارد و به همین دلیل است که دانشجویان برای پایان دادن به دوره تحصیلی خود در مقطع کارشناسی در این کشور، باید دوره ای طولانی تر از 2 سال را در نظر داشته باشند.

تحصیل در فنلاند در اکثر رشته های تحصیلی به زبان انگلیسی نیز امکان پذیر است و رشته همه گیرشناسی نیز از این قاعده مستثنی نیست. دانشجویان با دریافت مدرک تحصیلی خود در یکی از رشته های پرستاری، ریاضیات، آمار یا رشته های مرتبط به علوم بهداشت می توانند شرایط مناسبی برای ورود به رشته همه گیرشناسی در این کشور داشته باشند.

شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در فنلاند

دانشگاه های ارائه کننده رشته اپیدمیولوژی در فنلاند

افرادی که رشته همه گیرشناسی را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند، گزینه های متعددی در فنلاند خواهند داشت که از نظر کیفیت آموزش در سطح عالی قرار دارند. جدول زیر می تواند دید وسیع تری در این رابطه ارائه کند.

نام دانشگاهرتبه در اروپارتبه در جهان
دانشگاه هلسینکی1854
دانشگاه تامپره49156
دانشگاه شرقی فنلاند54167
دانشگاه تورکو57176
دانشگاه اولو58178

تحصیل در هر یک از دانشگاه هایی که از آن ها یاد شده است، می تواند یک برگ برنده قوی در رزومه تحصیلی هر فرد به حساب آید.

هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در فنلاند

در گذشته نه چندان دور، دانشجویان خارجی می توانستند بدون نیاز به پرداخت هزینه، در کشور فنلاند به ادامه تحصیل بپردازند اما شرایط در عصر حاضر تا حدود زیادی تغییر پیدا کرده است و دانشجویان خارجی (دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا) باید شهریه تحصیل خود در این کشور را به طور کامل پرداخت کنند. هزینه در نظر گرفته شده برای تحصیل در فنلاند در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر نسبتا زیاد است اما با توجه به کیفیتی که آموزش در این کشور دارد، می توان آن را ارزشمند دانست.

هزینه زندگی در این کشور اما شباهت های زیادی با سایر کشورهای اروپایی دارد و به همین دلیل نمی توان از آن به عنوان یک چالش جدی یاد کرد چراکه فرصت کار ضمن تحصیل در این کشور نیز در حدود 25 ساعت در هفته است که از میانگین اروپایی بیشتر است. گراف زیر، هزینه های احتمالی یک سال تحصیل در رشته همه گیرشناسی در فنلاند را نشان می دهد.

هزینه های احتمالی یک سال تحصیل در رشته همه گیرشناسی در فنلاند

شرایط کار یک اپیدمیولوژیست در فنلاند

با ورود به رشته همه گیرشناسی، فرد می تواند در آینده کاری خود به عنوان یک اپیدمیولوژیست فعالیت حرفه ای خود را در فنلاند آغاز کند و ماهانه به درآمدی در حدود 7300€ (یورو) دسترسی داشته باشد. در چنین شرایطی باید به این نکته اشاره داشت که فنلاند مقصدی مناسب برای تحصیل در رشته همه گیرشناسی است که می تواند اولا تحصیل با کیفیت را در اختیار فرد قرار دهد و در نهایت نیز می توان به کمک آن در یکی از بهترین کشورهای جهان به درآمد بالا دست پیدا کرد.

مسیرهای بسیار متنوعی برای زندگی در فنلاند و مهاجرت به این کشور وجود دارد و برای کسب اطلاعات دقیق در رابطه با آن ها، کافی است تا با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا جزئیات بیشتری از هر مسیر را در اختیار شما قرار دهند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *