هزینه زندگی

ساعت سن پترزبورگ روسیه

ساعت سن پترزبورگ روسیه

روسیه شهرهای بزرگ بسیار زیادی مناسب مهاجرت دارد و از همین رو می توان به ساعت سن پترزبورگ روسیه به عنوان یک عامل مهم توجه داشت. سن پترزبورگ یکی از 3 شهر مهم روسیه است که جمعیتی بالغ بر 5500000 نفر را در خود جای داده است که نشان از اهمیت این شهر در سیستم رده بندی شهرهای این کشور دارد. در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که درصد قابل توجهی از مهاجرت های خارجی به روسیه به سن پترزبورگ ختم می شود چراکه این شهر از جنبه های مختلف دارای جایگاه بسیار مناسبی است و می توان آن را به عنوان یک مقصد جدی برای مهاجرت و سفر خود در نظر داشت. باید به این نکته توجه کرد که محدودیت های کمی برای انتخاب این شهر بزرگ وجود دارد و این خود یکی از مهم ترین امتیازهای انتخاب سن پترزبورگ به عنوان مقصد مهاجرت است.

نزدیکی جغرافیایی این کشور به ایران سبب شده است تا اختلاف ساعت چندان زیادی در این رابطه وجود نداشته باشد و به همین دلیل است که می توان گفت سن پترزبورگ از نظر برقراری ارتباط میان ایران و روسیه شرایط بسیار مناسبی را دارد. با همه این تفاسیر و به دلیل حساسیت هایی که در این رابطه وجود دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به بررسی شرایط ساعت در سن پترزبورگ روسیه پرداخته اند تا بتوان با آگاهی کامل در رابطه با چگونگی مهاجرت به این شهر بزرگ تصمیم گیری کرد.

  • شرایط زندگی در سن پترزبورگ روسیه برای شهروندان خارجی چگونه است؟
  • تغییر ساعت در سن پترزبورگ روسیه چگونه بر زندگی شهروندان تاثیر می گذارد؟
  • شرایط آب و هوایی زندگی در روسیه چگونه است؟
  • اختلاف ساعت به وقت سن پترزبورگ با تهران چقدر است؟

معرفی شهر و شرایط ساعت به وقت سن پترزبورگ روسیه

پس از مسکو، می توان به سن پترزبورگ به عنوان دومین شهر مهم روسیه اشاره کرد این شهر از سال 1703 به عنوان یکی از شهرهای بزرگ روسیه فعالیت خود را شروع کرد و به احترام پیتر بزرگ، سن پترزبورگ نامیده شد. جمعیت این شهر از همان روزهای ابتدای روند رو به رشد داشته است و امروزه بیش از 5.5 میلیون نفر جمعیت دارد. شهر سن پترزبورگ یکی از مهم ترین مراکز توریستی در روسیه است به طوری که در سال 2018 و پیش از شروع بیماری کرونا، بیش از 15 میلیون نفر به عنوان توریست خارجی از این شهر بازدید کردند.

برای مهاجرت به روسیه، به راحتی می توان سن پترزبورگ را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب کرد چراکه این شهر دانشگاه های بسیار خوبی را در خود جای داده است و از طرفی شرایط بسیار مناسبی برای کار دارد و در نتیجه افراد می توانند به راحتی خواسته های خود در این شهر را برآورده کنند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که این شهر یکی از برترین شهرهای اروپای شرقی است که مهاجران بسیار زیادی را در خود جای داده است و صرفا در روسیه شناخته شده نیست.

شرایط ساعت به وقت سن پترزبورگ روسیه

شرایط آب و هوایی سن پترزبورگ

سن پترزبورگ یکی از شهرهای سردسیری در روسیه است و به همین دلیل پیش از ورود به این شهر، باید اطلاعات جامعی در خصوص شرایط آب و هوایی آن به دست آورد. باید به این نکته اشاره کرد که دمای این شهر در طول سال به راحتی به 10- می رسد اما در تابستان ها درجه نهایی هوا 28 درجه بالای صفر است.

بر اساس داده های هوا شناسی، فصل گرما در این شهر حدود 3.2 ماه به طول می انجامد که شامل 28 می تا 3 سپتامبر است و دمای هوا در این بازه زمانی بالای 18 درجه سانتی گراد است. در ماه جولای به عنوان گرمترین ماه سال در این شهر، دمای هوا بین 12 تا 23 درجه سانتی گراد متغیر است.

در فصل سرمای این شهر که 3.8 ماه به طول می انجامد، دمای هوا معمولا کمتر از 1 درجه سانتی گراد است و دمای هوا در فوریه به عنوان سردترین ماه سال به حدود 3- تا 9- درجه سانتی گراد می رسد که در نوع خود خاص است.

در تصویر زیر می توان اطلاعات جامع تری در خصوصی تغییرات آب و هوایی در سن پترزبورگ به دست آورد.

تغییرات آب و هوایی در سن پترزبورگ روسیه

اختلاف ساعت سن پترزبورگ روسیه و تهران

همانطور که پیش تر نیز گفته شد، سن پترزبورگ یکی از شهرهایی است که در شرق اروپا قرار دارد و در ناحیه غربی ایران واقع شده است. در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که سن پترزبورگ فاصله زمانی کمی با ایران دارد و این مسئله می تواند برنامه ریزی های لازم برای برقراری ارتباط با این شهر را ساده می کند. باید به این نکته اشاره کرد که فاصله زمانی میان سن پترزبورگ و تهران در حدود 1:30 دقیقه است. در تصویر زیر می توان اطلاعات دقیقی در رابطه با اختلاف ساعت در سن پترزبورگ و تهران به دست آورد.

اختلاف ساعت در سن پترزبورگ و تهران

در صورتی که شما به دنبال مسیرهای مناسب مهاجرت به کشورهای برتر جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *