ویزای کاری

شغل فیزیوتراپی در هلند

شغل فیزیوتراپی در هلند

شغل فیزیوتراپی در هلند از جمله مشاغلی است که به کمک آن می توان شرایط زندگی خود را به صورت خاصی بهبود بخشید. فیزیوتراپیست ها به طور کلی شرایط متفاوتی برای کار خواهند داشت و شرایط تحصیل آن ها نیز متفاوت است. آن ها نیازی به تحصیل رشته پزشکی ندارند و از همین ابتدا می توانند این رشته تحصیلی را مطالعه کنند. به همین دلیل است که نوع تحصیل آن ها می تواند تفاوت های درآمدی را رقم بزند. باید در نظر داشت که در شرایط کنونی انتخاب کشوری مانند هلند برای زندگی این افراد می تواند بسیار مناسب باشد. دولت هلند در تلاش است تا محدودیت های موجود در این زمینه را برطرف کرده و بهترین نتیجه را برای افراد رقم بزند.

  • شرایط کار فیزیوتراپیست ها در هلند چگونه است؟
  • آیا فیزیوتراپی در دسته مشاغل مورد نیاز هلند قرار دارد؟
  • آیا درآمد فیزیوتراپیست ها در هلند مناسب است؟
  • شرایط تبدیل شدن به یک فیزیوتراپیست در هلند چگونه است؟
  • بهترین مسیر ورود به بازار کار هلند چگونه است؟

برای افرادی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی برای خود هستند، توجه به این نکته بسیار مهم است که چگونه می توان به عنوان یک پزشک در این کشور کار کرد. فیزیوتراپیست ها نیز شرایط نسبتا مشابهی برای ورود به بازار کار در این کشور خواهند داشت. نمی توان انتظار داشت که فرد به سادگی بتواند پس از دریافت مدرک تحصیلی خود وارد بازار کار هلند شود. به همین دلیل باید موارد مختلفی را مورد ارزیابی قرار داد. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله، موارد مختلفی را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

اولین قدم در مسیر کار در هلند

برای این که یک شهروند خارجی بتواند در هلند کار کند، باید یک مدرک معتبر در دست داشته باشد. پزشکان با بزرگترین چالش در این رابطه روبرو خواهند بود چرا که مدرک دریافتی آن ها مورد تایید نخواهد بود. شهروند خارجی باید مدرک خود را حتما معادلسازی کند. معادلسازی مدرک تحصیلی می تواند زمان بر باشد ولی این مسئله می تواند ارزش آفرینی فراوانی را داشته باشد.


برای اینکه فرد بتواند از مرحله معادلسازی مدرک خود عبور کند، بهتر آن است که ابتدا یک مدرک معتبر از دانشگاهی در هلند دریافت کند. افرادی که مدرک خود را در این کشور دریافت کرده اند، بدون هیچ چالشی، می توانند جذب بازار کار این کشور شوند. با این حال برای افرادی که مدرک تحصیلی خود را در خارج از کشور به دست آورده اند، نیازی به عبور از این مراحل نیست.

به همین دلیل است که به طور کلی، دو مسیر پیش روی افراد قرار دارد. یا این که هلند را برای تحصیل در این رشته انتخاب کنند یا این که مدرک خود را، در این کشور معادلسازی کرده و امتیازهای مربوط به کاریابی در این کشور را به دست آورند.

شرایط دریافت ویزای کار هلند

درآمد شغل فیزیوتراپیست ها در هلند

فیزیوتراپیست ها در هلند می توانند درآمد خوبی در این کشور به دست آورند. 8490€ (یورو) در ماه، متوسط درآمدی است که یک فرد در این شغل به دست می آورد. با این حال می توان در نظر داشت که در شرایط کنونی، افراد زیادی قادر خواهند بود تا در هلند با انتخاب مشاغل فوق حرفه ای این درآمد را برای خود به ارمغان آورند.

درآمد شغل فیزیوتراپیست ها در هلند

عوامل مختلفی می تواند در متوسط درآمد یک فیزیوتراپیست در هلند اثرگذار باشد. به همین دلیل است که بازه مالی 4800€ تا 12600€ (یورو) در ماه برای درآمد این افراد در نظر گرفته می شود. تجربه کاری، مدرک تحصیلی و عوامل دیگر، می تواند در این دستمزد دریافتی موثر واقع شوند.

بررسی اثر تحصیل بر درآمد شغل فیزیوتراپی در هلند

افرادی که در رشته فیزیوتراپی تحصیل کرده باشند، می توانند به عنوان فیزیوتراپیست در این کشور کار کنند. به همین دلیل است که باید بین مدرک تحصیلی و حقوق دریافتی نیز یک ارتباط مستقیم در نظر گرفت. در شرایط کنونی، می توان گفت که دارندگان مدرک PHD در این کشور بیشترین درآمد را کسب خواهند کرد.

شرایط تحصیل رشته فیزیوتراپی در هلند

متوسط درآمد یک فیزیوتراپیست  بر اساس مدرک تحصیلی در هلند را می توان به شرح زیر دانست:

متوسط درآمد یک فیزیوتراپیست در هلند

به همین دلیل به افراد توصیه می شود تا در این رابطه تلاش بیشتری به خرج دهند. دریافت مدرک تحصیلی ارزشمندتر، سطح درآمد فرد را نیز افزایش می دهد و می توان از این طریق کیفیت زندگی خود را نیز بهبود بخشید. در صورت تمایل به کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص مهاجرت، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در این مسیر همراهی کنند.

سوالات کلیدی درباره شغل فیزیوتراپی در هلند

برخی از مهم ترین پرسش هایی که ممکن است در این رابطه مطرح شوند عبارت خواهند بود از:

  • آیا هلند مقصد مناسبی برای مهاجرت فیزیوتراپیست ها است؟ بله این شغل در دسته مشاغل مورد نیاز هلند است که می توان از طریق آن به اقامت این کشور نیز رسید.
  • درآمد فیزیوتراپیست ها در هلند مناسب است؟ بله می توان با دریافت مدرک دکترای تخصصی این رشته، بیش از 10000€ (یورو) در ماه درآمد کسب کرد.
  • چگونه می توان مسیر بهتری برای مهاجرت به عنوان یک فیزیوتراپیست به هلند داشت؟ در حال حاضر، افرادی که در این کشور تحصیل را تجربه کرده باشند، بیشترین شانس را برای کاریابی خواهند داشت.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *