ویزای کاری

مقایسه ویزای کار اتریش و استرالیا

مقایسه ویزای کار اتریش و استرالیا

با توجه به بازار کار مناسب در کشور اتریش و استرالیا هر ساله متقاضیان زیادی برای مهاجرت کاری به این کشورها اقدام می کنند. مقایسه ویزای کار اتریش و استرالیا از آن جهت اهمیت پیدا دارد که از این طریق می توان به اقامت این دو کشور با کیفیت زندگی بالا دست یافت. متقاضیان خارجی و بین المللی برای شروع کار در خارج از کشور به دعوت نامه شغلی و ویزای کار کشور مربوطه نیاز دارند. اگر شما هم تصمیم دارید مهاجرت کاری به اتریش یا استرالیا را تجربه کنید تا پایان مقاله، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را همراهی کنید.

  • شرایط کار در اتریش واسترالیا چه تفاوت هایی دارد؟
  • مزایای کار در اتریش چیست؟
  • درآمد نیروی کار در اتریش بیشتر است یا در استرالیا؟
  • شرایط دریافت اقامت در استرالیا و اتریش از طریق کار چیست؟
  • مزایای زندگی در دو کشور چیست؟
  • کاریابی در کدام کشور ساده تر است؟

تشابه و تفاوت شرایط ویزای کار اتریش و کانادا

هر دو کشور اتریش و کانادا جزء کشورهای مهاجرپذیر در سطح بین المللی مطرح بوده و بازار کار هر دو کشور نیز به شدت نیازمند جذب کارگران ماهر خارجی هستند. در حال حاضر، متوسط نرخ بیکاری کانادا با 13.7% بیشتر از نرخ بیکاری اتریش با 10.01% می باشد. از آنطرف نیز میانگین درآمد ماهیانه کارگران در اتریش با 3805$ (دلار) کمی بالاتر از کانادا با 3385$ (دلار) می باشد.

مقایسه میانگین درآمد در اتریش و کانادا

با این توضیح، در مورد شرایط ویزای کاری اتریش و کانادا باید عرض کنیم که اخذ هر دو ویزا منوط به امتیازآوری از طریق معیارهای مشخص مثل سطح تحصیلات، سابقه کاری، سن و سال، مدرک زبان و غیره می باشد. پس هر دو کشور شرط اخذ ویزای کاری را در اخذ امتیاز از سیستم مهاجرتی امتیازمحور PBS می دانند. منتها اتریش ویزای جستجوی کار نیز به کارجویان جهت یافتن کار در اتریش صادر میکند اما کانادا فقط ویزای اقامت دائم جهت کار و زندگی برای متقاضیان صادر می کند.

شرایط کار در کشور اتریش و استرالیا در 2022

هر ساله لیستی از مشاغل مورد نیاز در بیشتر کشورهای دنیا منتشر می شود که کشور اتریش و استرالیا از آن دسته کشورها می باشند. متقاضیانی که دارای تحصیلات دانشگاهی و یا تخصص و مهارت در شغل مورد نظر باشند و سایر شرایط لازم برای کار را داشته باشند می توانند در کشور مورد نظر مشغول به کار شوند. در ادامه به مقایسه شرایط کار در کشور اتریش و استرالیا در سال 2022 می پردازیم.

شرایطکشور استرالیاکشور اتریش
ویزای جستجوی کارکشور استرالیا ویزای جستجوی کار ارائه نمی دهددر کشور اتریش به متقاضیان واجد شرایط ویزای جست و جو کار ارائه می شود، برای اعطاء این ویزا سیستم امتیاز بندی در نظر گرفته شده است. متقاضیان باید حداقل 70 امتیاز از 100 امتیاز کسب کنند
Job Offerمتقاضیان واجد شرایط می توانند از کارفرمایی در کشور استرالیا دعوت نامه شغلی دریافت کنندمتقاضیان واجد شرایط می توانند از کارفرمایان کشور اتریش دعوت نامه شغلی دریافت کنند
ویزای همراهاگر قصد مهاجرت کاری به کشور استرالیا را دارید می توانید برای اعضاء خانواده خود نیز ویزای همراه دریافت کنیدطبق قوانین وضع شده در کشور اتریش متقاضیانی که قصد کار در این کشور را دارند می توانند برای اعضاء خانواده خود نیز ویزای همراه دریافت کنند

مدارک لازم و مقایسه ویزای کار اتریش و استرالیا

مقایسه سطح درآمد در اتریش و استرالیا

نرخ بیکاری در اتریش و استرالیا در سال 2022 به شرح ذیل است:

نام کشورنرخ بیکاری در سال 2022
اتریش%8.3
استرالیا%7.1

البته هر دوی این کشورها به لحاظ کاری شرایط خوبی دارند هر چند در حال حاضر تعداد فرصت های شغلی که در اتریش وجود دارد بیشتر از استرالیا می باشد. سطح درآمد افراد نیز در این کشورها بستگی به سطح تحصیلات، سابقه کار و غیره دارد اما به طور کلی به شرح ذیل است:

جنسیتمتوسط درآمد ماهانه در استرالیامتوسط درآمد ماهانه در اتریش
زنان$7350 (دلار استرالیا)€3710 (یورو)
مردان$7800 (دلار استرالیا)€3870 (یورو)

مدارک لازم و مقایسه ویزای کار اتریش و استرالیا

جهت اخذ ویزای کار کشور اتریش و کشور استرالیا لازم است متقاضیان درخواست خود را به سفارتخانه یا کنسولگری کشور مورد نظر اعلام کنند. پس از بررسی درخواست و مشخص شدن زمان مصاحبه فرد باید مدارکی را که در ادامه به آن ها اشاره می شود به مسئول مربوطه ارائه کند. مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار اتریش عبارتند از: دریافت فرم مربوطه و تکمیل آن، پاسپورت معتبر، اصل و ترجمه مدارک شناسایی، عکس پاسپورتی، بیمه مسافرتی به ارزش 30000€ (یورو)، گواهی تمکن مالی، گواهی عدم سوء پیشینه تایید شده، مدارک شناسایی و پاسپورت اعضاء خانواده و سند ازدواج، مدارک تحصیلی، رزومه کاری و مدرک معتبر زبان آلمانی یا زبان انگلیسی. ویزای کار کشور استرالیا در انواع مختلف و با توجه به شرایط فرد صادر می شود، انواع ویزاهای کار کشور استرالیا به شرح ذیل است.

  • Subclass 457 برای اخذ این ویزا فرد توسط کارفرمایی که تجارتش مورد تایید است حمایت می شود
  • Subclass 187 ویزای مهاجرت حمایت شده منطقه ای می باشد که به فرد این امکان را می دهد که به طور دائم در منطقه مشخص شده مشغول به کار باشد
  • Subclass 189 این ویزا به افرادی تعلق میگیرد که توسط سازمان یا کارفرمایی حمایت نمی شوند و توانسته اند در سیستم امتیاز بندی حداقل امتیاز را کسب کنند
  • Subclass 417 ویزا کار در ایام فراغت

مدارک مورد نظر جهت اخذ ویزای کار استرالیا با توجه به نوع ویزا متفاوت است، اما به طور کلی لازم است متقاضی مدارکی مانند: پاسپورت معتبر، تکمیل فرم مربوطه، مدارک تحصیلی، مدرک معتبر زبان، گواهی تمکن مالی، گواهی عدم سوء پیشینه تایید شده، مدارک شناسایی، پاسپورت و مدارک شناسایی تمامی اعضاء و سند ازدواج و ارائه رسید از پرداخت هزینه های مربوط به اخذ ویزای کار را ارائه کند.

هزینه زندگی و مقایسه ویزای کار اتریش و استرالیا

متقاضیانی که قصد مهاجرت کاری و اقامت در خارج از کشور را دارند باید هزینه های زندگی در کشور مورد نظر را بررسی کنند. هزینه های زندگی در کشور اتریش ارزان نیست اما در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپا مناسب می باشد. به طور کلی می توان گفت بین حقوق و درآمد ماهانه و هزینه های زندگی در اتریش تعادل برقرار است. متوسط حقوق ماهانه در کشور اتریش 3820€ (یورو) و هزینه زندگی در این کشور بین 800€ تا 2000€ (یورو) است. با مطالعه مقاله هزینه زندگی در اتریش می توانید به بررسی دقیق هزینه های زندگی در این کشور بپردازید.

هزینه زندگی در استرالیا در ایالت های مختلف این کشور متفاوت است، کمترین میزان هزینه زندگی متعلق به شهر آدلاید و بیشترین هزینه زندگی متعلق به شهر سیدنی است. متوسط میزان حقوق و دستمزد در کشور استرالیا 91600$ (دلار استرالیا) و هزینه زندگی سالانه خانواده 3 نفره در این کشور 30000$ (دلار استرالیا) می باشد. متقاضیان می توانند با مطالعه مقاله هزینه زندگی در استرالیا اطلاعات بیشتری در خصوص هزینه های زندگی در این کشور کسب کنند. با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در خصوص مقایسه ویزای کار اتریش و استرالیا کسب شد، متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط کار در کشور اتریش و کشور استرالیا و یا سایر کشورهای مورد نظر، با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشند.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *