ویزای تحصیلی

مقطع کارشناسی ارشد در پاراگوئه

مقطع کارشناسی ارشد در پاراگوئه

امروزه نخستین گام ورود به مقطع کارشناسی ارشد در پاراگوئه مطلع بودن از شرایط تحصیل در این دوره است که عوامل مختلفی را دربرمی گیرد. برای مقطع کارشناسی ارشد در پاراگوئه، متقاضیان و دانشجویان می توانند با همراهی کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تا انتهای این نوشتار از شرایط مقطع کارشناسی ارشد در پاراگوئه، دانشگاه های کارشناسی ارشد در پاراگوئه، هزینه های آن در پاراگوئه و سایر موارد مرتبط آگاه شوند.

شرایط مقطع کارشناسی ارشد در پاراگوئه 2024

پاراگوئه یک کشور بدون دسترسی به دریا در قلب آمریکای جنوبی است. این کشور در بین بولیوی، برزیل و آرژانتین واقع شده است و در سال 2024 نزدیک به 7 میلیون نفر جمعیت دارد. اگرچه میزان فقر در کشور پاراگوئه رو به کاهش است، اما سطح اقتصادی این کشور در شرایط خوبی قرار ندارد. همچنین موضوعات فعلی پیرامون آموزش در پاراگوئه با فقر همراه است. ساختار آموزش و پرورش در پاراگوئه شبیه به سایر کشورهای دیگر در سراسر جهان است. دوره دبستان از 6 سالگی شروع می شود و شامل 6 پایه است. پس از دبستان، کودکان به مدرسه متوسطه می روند. دوره متوسطه دو بخش دارد. متوسطه اول، که از کلاس هفتم تا کلاس نهم و متوسطه دوم است که کلاس های 10 تا 12 را شامل می شود. اکثر جوانان و بزرگسالان در کشور پاراگوئه تحصیل کرده هستند.


مقطع کارشناسی ارشد در پاراگوئه و به طور کلی تحصیل در دانشگاه های این کشور هزینه های بسیار کمی را برای دانشجویان و متقاضیان بین المللی به همراه دارد. دانشجویانی که قصد دارند در برنامه های تحصیلی دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه های کشور پاراگوئه شرکت کنند و مدرک فوق لیسانس خود را در زمینه تحصیلی مورد نظر و مورد علاقه دریافت کنند، می توانند به راحتی هزینه های تحصیل و شهریه دانشگاهی را به عهده بگیرند.

دانشجویان برای زندگی دانشجویی در این کشور باید هزینه های جداگانه در نظر بگیرند و توانایی حمایت مالی خود را داشته باشند. تحصیل در دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه های کشور پاراگوئه معمولا 2 الی 3 سال به طور می انجامد؛ البته به یاد داشته باشید که مدت زمان اتمام دوره های تحصیلی در این مقطع به رشته تحصیلی متقاضیان و دانشجویان بین المللی بستگی دارد.

دانشگاه های مقطع کارشناسی ارشد در پاراگوئه

در مقطع کارشناسی ارشد، دانشجویان و متقاضیان می توانند با توجه به شرایط تحصیل خود٬ هزینه های تحصیل در دانشگاه های مختلف و با در نظر گرفتن بودجه خود وارد دانشگاه مورد نظر شوند. ورود به دانشگاه های کشور پاراگوئه در صورتی امکان پذیر می باشد که متقاضیان یا مدارک و اسناد مورد نیاز را ارائه دهند (مدارک و اسناد مورد نیاز برای ورود به هر دانشگاه متفاوت است) و یا در آزمون ها و امتحانات ورودی نیز شرکت کنند و با کسب نمرات بالا برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر پذیرفته شوند. تحصیل فوق لیسانس در پاراگوئه مانند سایر مقاطع تحصیلی در دانشگاه های این کشور معمولا به زبان اسپانیایی می باشد و دانشجویان و متقاضیان بین المللی به سختی موفق به یافتن برنامه های تحصیلی انگلیسی زبان در این کشور خواهند شد.

دانشگاه های مقطع کارشناسی ارشد در پاراگوئه

هزینه های مقطع کارشناسی ارشد در پاراگوئه

همانطور که گفته شد، تحصیل در دانشگاه های پاراگوئه٬ شرکت در برنامه های تحصیلی در دوره کارشناسی ارشد و همچنین سایر دوره های تحصیلی در این کشور بسیار مقرون به صرفه می باشد. دانشجویان خارجی باید در نظر داشته باشند که هزینه های تحصیل در این کشور از اکثر کشورهای دنیا بسیار کمتر و مقرون به صرفه تر می باشند و تمامی متقاضیان می توانند به راحتی هزینه های تحصیلی خود را پرداخت کنند. اکثر دانشگاه های برتر و موسسه های تحصیلات عالی در کشور پاراگوئه در 3 دهه اخیر تاسیس شده اند. در طی 3 دهه اخیر، تعداد دانشگاه های خصوصی کشور پاراگوئه افزایش یافت و این امر موجب افزایش چشمگیر تعداد دانشجویان بین المللی در دانشگاه های این کشور شد. به طور کلی، هزینه های تحصیل در دانشگاه های کشور پاراگوئه در دوره کارشناسی به برنامه تحصیلی و نوع دانشگاه متقاضیان بستگی دارد.

برای تحصیل در دانشگاه های دولتی، دانشجویان بین المللی هزینه های کمتری پرداخت میکنند. هزینه مقطع کارشناسی ارشد در پاراگوئه و ادامه تحصیل در این مقطع در برنامه های تحصیلی مورد علاقه در دانشگاه های دولتی این کشور مبلغ 1500$ تا 2500$ (دلار) در سال است. دانشجویان باید هزینه های اضافی را نیز در نظر بگیرند که شامل هزینه های خرید کتاب، هزینه های رفت و آمد، اسکان، تغذیه و شرکت در فعالیت های مختلف می شود. همچنین برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد در پاراگوئه در دانشگاه های خصوصی و غیر انتفاعی این کشور دانشجویان باید در نظر داشته باشند که هزینه تحصیل در این دوره مبلغ 6800$ تا 8800$ (دلار) است؛ اما ممکن است که این مبلغ با در نظر گرفتن رشته تحصیلی کاهش یا افزایش یابد.

اخذ ویزای تحصیلی کشور پاراگوئه

برای کسب ویزای تحصیلی پاراگوئه داشتن شرایط زیر الزامیست:

  • متقاضیان باید پاسپورت معتبر به همراه مدارک شناسایی، عکس، رزومه و پرونده سوابق تحصیلی ارائه دهند.
  • نامه پذیرش باید ارائه شود که نشان می دهد متقاضی مجوز در دوره تمام وقت تحصیل در یک موسسه آموزشی معتبر در پاراگوئه است.
  • متقاضیان باید بتوانند شواهد کافی از بودجه را برای حمایت از خود در کشور پاراگوئه نشان دهند.
  • متقاضیان باید نشان دهد که هزینه های دوره به طور کامل پرداخت شده است.
  • متقاضیان باید بیمه پزشکی خصوصی داشته باشن و مدارک مورد نیاز را برای اثبات آن ارائه دهند.

هموطنان عزیز می توانید برای کسب اطلاعات از شرایط تحصیل در کشورهای آمریکای جنوبی مانند تحصیل در پاراگوئه، شرایط تحصیل در آرژانتین و یا مهاجرت تحصیلی به برزیل با مشاورین مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *