ویترین

مهاجرت به باربادوس

مهاجرت به باربادوس

اقدام برای مهاجرت به باربادوس و سایر کشورهای حوزه کارائیب تنها در شرایطی خاص می تواند برای شهروندان خارجی ارزشمند باشد. اگر فردی بخواهد به کشورهای این منطقه وارد شود، باید اطلاعات دقیق در این رابطه به دست آورد. محدودیت هایی برای ورود به باربادوس برای شهروندان برخی از کشورها وجود دارد اما می توان از این محدودیت ها عبور کرد. باربادوس یکی از کشورهایی است که به راحتی ویزای همراه را صادر می کند. کافی است فرد تمکن مالی کافی در اختیار داشته باشد تا بتواند از این طریق اقدام به مهاجرت کند. این چالشی نیست که برای بسیاری از افراد نگران کننده باشد.

راه های زیادی مثل سرمایه گذاری، تحصیل، کار، سفر و حتی پناهندگی در باربادوس وجود دارد. البته باید در نظر داشت که اکثر درخواست های پناهندگی در این کشور به صورت قطع رد خواهد شد. ویزای توریستی این کشور نیز قابل تبدیل نیست و این نیز باید مورد توجه باشد. هر فرد بسته به شرایط خود، باید برای دریافت یکی از ویزاهای قانونی این کشور اقدام کند تا بتواند به خواسته های خود در این رابطه دست پیدا کند. انتخاب باربادوس برای مهاجرت در سال های اخیر افزایش پیدا کرده است و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی این مورد خواهند پرداخت.

  • آیا تحصیل در باربادوس می تواند یک امتیاز باشد؟
  • شرایط کار در باربادوس چیست؟
  • آیا می توان به راحتی در این کشور سرمایه گذاری کرد؟
  • مهاجرت به این کشور چه امتیازهایی به همراه خواهد داشت؟

شرایط تحصیل در باربادوس

یکی از رایج ترین مسیرهای مهاجرتی، تحصیل است و در باربادوس نیز این فرصت را ایجاد می کند. دانشگاه های باربادوس برای تحصیل دارندگان رزومه های قدرتمند چندان مناسب نیست. افرادی که قصد تحصیل در رشته های پزشکی را دارند، می توانند این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کنند. نبود آزمون های ورودی در این مسیر می تواند تحصیل در این گروه را ساده تر کند. البته که هزینه های تحصیل سالیانه در این رشته ها در حدود 14000$ تا 18000$ (دلار) در سال است.

دانشجویان خارجی در این کشور می توانند به صورت نیمه وقت کار کنند و پس از تحصیل نیز اجازه کار در این کشور را خواهند داشت. این مسیر می تواند در نهایت منجر به اقامت و دریافت شهروندی این کشور شود. مدرک دریافتی در این کشور در کانادا و آمریکا مورد تایید است و این می تواند مسیر مهاجرت دوباره به این کشورها باشد.

مهاجرت به باربادوس از طریق کار

اولین شرط برای مهاجرت کاری به کشور باربادوس، یافت یک فرصت کاری مناسب در این کشور است. شهروندان خارجی در صورتی که بتوانند با یک کارفرما قرارداد امضا کنند، قادر خواهند بود تا برای دریافت ویزای کاری این کشور اقدام کنند. پس از این مرحله، باید اجازه کار را نیز به دست آورد و این اجازه کار به دو صورت میسر می شود:

دریافت اجازه کار در باربادوس

افراد از این طریق می تواند به اقامت بلند مدت و دائمی باربادوس دسترسی پیدا کنند. دریافت پاسپورت این کشور می تواند ارزش بسیاری داشته باشد. درآمد کار در باربادوس با توجه به هزینه های زندگی در این کشور نسبتا مناسب است و شهروندان خارجی می نیز می توانند با کارکردن در این کشور، هزینه های زندگی خود را تامین کنند.

انتخاب گزینه های مهاجرتی برتر جهان؛ کانادا کشور رویاها

سرمایه گذاری از راه های ورود به باربادوس

بسیاری از کشورهای حوزه کارائیب، شرایط مناسبی برای سرمایه گذاری دارند. آن ها با دریافت هزینه های نه چندان زیاد، امکان سرمایه گذاری های خارجی را افزایش می دهند. این مسئله اما در باربادوس فراهم نیست. شهروندان خارجی برای رسیدن به اقامت این کشور، باید هزینه های بسیار زیادی را پرداخت کنند. شرط رسیدن به این کشور از طریق سرمایه گذاری، پرداخت 2 میلیون دلار آمریکا وجه نقد است.

فردی که بتواند از منابع مالی خارجی، 2 میلیون دلار در این کشور سرمایه گذاری کند یا ملک خریداری کند، می تواند اقامت این کشور را به دست آورد. شهروندان خارجی که از طریق سرمایه گذاری اجازه ورود به این کشور را به دست آورند، می توانند فرزندان زیر 18 سال و همچنین همسر خود را نیز به باربادوس ببرند. این یک اقامت خانوادگی است که قابلیت تمدید خواهد داشت.

سرمایه گذاری از راه های ورود به باربادوس

افرادی که بالای 60 سال داشته باشند و بتوانند اثبات کنند که تمکن مالی کافی برای تامین هزینه های زندگی خود از خارج از کشور را دارند نیز واجد شرایط شناخته می شوند. باید در نظر داشت که مسیرهای مختلفی برای مهاجرت به باربادوس وجود دارد. هر کس با توجه به شرایطی که دارد، باید یکی از آن ها را انتخاب کند. محدودیت های موجود در این مسیر می تواند با ارائه مدارک به جا و درست برطرف شود.

مهاجرت به فرانسه

شما نیز این شانس را خواهید داشت که در بهترین کشورهای جهان اقامت دائمی به دست آورید. برای این کار کافی است با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید که به طور دقیق شما را در این مسیر همراهی و راهنمایی کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *