ویترین

مهاجرت به مالدیو

مهاجرت به مالدیو

افرادی که قصد مهاجرت به مالدیو را دارند احتمالا سؤالات زیادی دارند، مانند کیفیت زندگی در مالدیو چیست و آیا این کشور برای زندگی امن است یا خیر. پاسخ به این سؤالات به محل زندگی مهاجران در مالدیو بستگی دارد و در این نوشتار متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند به بررسی تمامی این سوالات بپردازند. این کشور جزیره ای اغلب یک مقصد رویایی است و در بالای لیست مسافرت بسیاری از مردم برای ماه عسل به یاد ماندنی و آرامش خالص قرار دارد. این بهشت ​​جزیره به دلیل زیبایی بی دردسر خود، از سواحل شنی سفید گرفته تا سایه های آبی ابریشمی و براق آب همراه با حیوانات دریایی شگفت انگیز، در سراسر جهان شهرت جهانی دارد. ‌مالدیو هر روز پذیرای هزاران گردشگر در سراسر جهان است و این جزیره با هزاران جزیره کوچک تر ترکیب شده است، اما همه آنها مسکونی نیستند.

زمانی که شخصی در حال انتخاب محل زندگی در مالدیو است، این امکان را دارد که از بین انواع جزایر مختلف انتخاب کند. این کشور از بیش از 1000 جزیره تشکیل شده است، اما کمتر از 200 جزیره توسط مردم سکونت دارند. با وجود این، چندین فاکتور وجود دارد که باید هنگام مهاجرت به مالدیو در نظر گرفت. علاوه بر این، برای زندگی در در این جزیره، همچنین باید بین زندگی شهری یا ساحلی تصمیم گرفت. هر گزینه مزایا و معایب خاص خود را دارد، اما داشتن گزینه مطمئناً جنبه مثبتی دارد.

ویزاهای برجسته جهت مهاجرت به مالدیو

ممکن است اکثر مردم دنیا مالدیو را به عنوان یک مقصد عالی توریستی بشناسند، اما مهاجرت به این کشور با ویزاهای مختلف امکان پذیر می باشد که قصد داریم به برجسته ترین آنها اشاره کنیم.


ویزاهای برجسته جهت مهاجرت به مالدیو عبارتند از:

ویزاهای برجسته جهت مهاجرت به مالدیو

برای کار در مالدیو، یک فرد باید از قبل شغلی تضمین شده داشته باشد. کارفرمای احتمالی موظف است قبل از اعطای مجوز کار، شغل خود را با اطلاعاتی مانند حقوق، محل کار، ساعات کاری، مزایا و سایر جزئیات مربوطه در یک روزنامه محلی تبلیغ کند. اگر هیچ نامزد محلی واجد شرایطی برای این موقعیت وجود نداشته باشد، کارفرما می‌تواند برای دریافت مجوز کار اقدام کند. برای افرادی که قصد تحصیل در این کشور جزیره ای را دارند، توصیه می شود که یک سرپرست در این کشور حضور داشته باشند. سرپرست باید با ارائه مدارک لازم به افسران مهاجرت، از طرف آنها برای ویزای دانشجویی اقدام کند. این درخواست باید شامل اطلاعاتی در مورد قصد دانش آموز برای تحصیل در مالدیو، تایید اینکه سرپرست به عنوان سرپرست آنها عمل می کند و جزئیات مربوط به نوع تحصیلی که آنها انجام خواهند داد، باشد.

این کشور زیبا برنامه ویزای سرمایه گذاری را ارائه می دهد که برای جذب سرمایه گذاران خارجی که علاقه مند به راه اندازی یا گسترش تجارت در این کشور هستند طراحی شده است. این ویزا برای مدت پنج سال صادر می شود و به سرمایه گذاران اجازه می دهد در این مدت در مالدیو اقامت کنند. به منظور واجد شرایط بودن برای این برنامه، سرمایه گذار باید شرایط خاصی را داشته باشد، از جمله سرمایه گذاری حداقل 50000$ (دلار) در یک سرمایه گذاری تجاری تایید شده در این جزیره.

انتخاب محل زندگی بعد از مهاجرت به مالدیو

مالدیو به عنوان دومین کشور کم جمعیت در آسیا، محیطی به طور کلی بدون شلوغی را برای ساکنان خود فراهم می کند. با این حال، تصمیم برای انتخاب بین زندگی در یک شهر یا نزدیکی ساحل به طور قابل توجهی بر تعداد افرادی که در اطراف شما خواهد بود تأثیر می گذارد. انتخاب زندگی در نزدیکی ساحل منجر به یک سبک زندگی ساده برای ساکنان می شود. از آنجایی که مردم این کشور به شدت به ماهیگیری متکی هستند، یاد گرفته اند که در هماهنگی با طبیعت زندگی کنند. اگرچه هنوز هم می توان راحت زندگی کرد، اما سرعت زندگی بسیار آرام تر از یک شهر شلوغ است. از سوی دیگر، زندگی شهری در این کشور جزیره ای بدون شک جذاب است. ماله، به عنوان پایتخت، جایی است که فرودگاه بین ‌المللی ولانا در آن قرار دارد و معمولا اولین ایستگاه برای کسانی است که به این کشور می ‌روند.

انتخاب محل زندگی بعد از مهاجرت به مالدیو

هر چه فرد از ماله دورتر می شود، به دلیل نیاز به سفر با هواپیمای دریایی، کشتی یا قایق تندرو برای رسیدن به جزایر دیگر، هزینه های جابجایی بیشتر می شود. انتخاب برای زندگی در یکی از شهرهای پرجمعیت مالدیو جاذبه های فرهنگی، خرید، رستوران ها و سایر گشت و گذارهای سرگرم کننده را برای ساکنان فراهم می کند، مانند:

  1. فوواهمولا
  2. هول هوماله
  3. جزیره مافوشی
  4. نفارو
  5. دیدهو

صرف نظر از جایی که فرد برای زندگی انتخاب می کند، این کشور جزیره ای فعالیت های متعددی را برای ساکنان خود ارائه می دهد. غواصی و استراحت در ساحل از جمله فعالیت های محبوبی هستند که می توان در این جزایر لذت برد.

فرایند مهاجرت به آمریکا

معایب زندگی در مالدیو

پس از آشنایی با شرایط مهاجرت به مالدیو و اقامت در این کشور، ممکن است افراد تعجب کنند که این کشور زیبا چه معایبی می تواند داشته باشد. بیشتر این معایب نتیجه تطبیق با مکان جدید است و هنگامی که مهاجران در این جزیره مستقر شدند و به طور کامل به زندگی در این کشور عادت کردند، احتمالاً به سختی می ‌توانند در مورد این منطقه چیزی بد بگویند. به طور کلی جزایر مالدیو دارای گردشگری و استراحتگاه بسیار شیک به نظر می رسند، اما جزایر محلی تقریباً تمیز به نظر نمی رسند. در واقع، زباله‌ های زیادی را در اطراف مناطق، هم در شهرها و هم در مکان ‌های دورافتاده ‌تر می توان دید. در حالی که مالدیو به خاطر زیبایی منظره خود شناخته شده است، چالش های متعددی وجود دارد که افراد ممکن است در حین زندگی در این کشور با آن مواجه شوند.

روند مهاجرت به نروژ

یکی از بزرگترین چالش ها هزینه زندگی است که به دلیل وابستگی به کالاها و خدمات وارداتی می تواند بسیار بالا باشد. مالدیو همچنین دارای منابع محدود و بازار کار کوچکی است که ممکن است کار برای مهاجران را دشوار کند.

در جدول زیر به طور دقیق تر به چالش های زندگی در این جزیره اشاره شده است:

چالششرح
خرج زندگیهزینه زندگی بالا با توجه به وابستگی به کالاها و خدمات وارداتی
بازار کارامکان اشتغال دشوار به دلیل محدود بودن بازار کار و منابع
اقلیمچالش برانگیز بودن آب و هوای گرم و مرطوب
تفاوت های فرهنگیشوک فرهنگی به دلیل تفاوت های فرهنگی

با این حال، متقاضیانی که مایل به سفر یا مهاجرت به مالدیو هستند، می توانند با تماس با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *