ویترین

مهاجرت به موریس

مهاجرت به موریس

اگر فردی مجذوب ایده زندگی در بهشت ​​جزیره ‌ای شود، ممکن است بخواهد اقدام به مهاجرت به موریس به عنوان یک کشور آفریقایی کند. این جزیره در سواحل ماداگاسکار واقع شده است و ملتی متنوع است. به عنوان یک مهاجر مقیم موریس، می توان زندگی آرام، فرصت های فراوان، مدارس عالی و مراقبت های بهداشتی را پیش بینی کرد. در اینجا تمام اطلاعات لازم در مورد نحوه مهاجرت به این کشور وجود دارد که توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جمع آوری شده است. وقتی صحبت از سبک زندگی و کیفیت زندگی به میان می آید، این جزیره برای کسانی که رویای نقل مکان به موریس، جزیره گرمسیری اقیانوس هند را در سر می پرورانند، ایده آل است.

در واقع، اگر افراد به موریس نقل مکان کنند، حتی اگر ریتم ثابتی از زندگی داشته باشند، زمان زیادی برای شارژ باتری های خود در دل طبیعت یا در مقابل غروب زیبای خورشید در ساحل خواهند داشت. بسیاری از فعالیت‌ های دیگر مانند پرش با چتر، اسب ‌سواری، غواصی، ماهیگیری در اعماق دریا، مسیرهای پیاده ‌روی، ورزش ‌های آبی، راگبی، گلف و بسیاری دیگر در دسترس هستند. علاوه بر این، سوپرمارکت ها و مراکز خرید طیف وسیعی از برندها و محصولات بین المللی را ارائه می دهند. اغذیه فروشی ها همچنین محصولات لذیذ با کیفیتی را ارائه می دهند. افرادی که دارای فرزند هستند، باید در نظر داشته باشند که این جزیره همچنین دارای یک سیستم آموزشی جامع با موسسات خصوصی فرانسوی و انگلیسی زبان است.

از زندگی در موریس چه انتظاری باید داشت؟

سواحل شنی و زمین های زیبا در موریس، کشوری دورافتاده که دهکده های تاریخی را با شهرهای مدرن تازه در حال توسعه ترکیب می کند، فراوان است. این جزیره با بخش خدمات مالی قوی، به سرعت در حال جذب کارگران یقه سفید از سراسر جهان است. در واقع، از زمان کسب استقلال در سال 1968، جمعیت این کشور تقریباً نیم میلیون افزایش یافته است و در سال 2023 به حدود 1.3 میلیون نفر رسیده است .


در نمودار زیر به 4 شهر پر جمعیت موریس اشاره شده است:

شهرهای پرجمعیت موریس

موریس یک مستعمره سابق هلندی، پرتغالی، فرانسوی و بریتانیایی که در تقاطع بین آفریقا، عربستان، هند و شرق آسیا واقع شده است، طیف متنوعی از مهاجران را به خود جذب می کند که همگی تأثیرات فرهنگی خود را به ارمغان می آورند و این جزیره را به مکانی هیجان انگیز، پر رونق و فراگیر تبدیل می کنند. به عنوان مهاجری که در این جزیره زندگی می کنند، افراد می توانند انتظار داشته باشند که از سبک زندگی متفاوتی در هر جای دیگری در جهان لذت ببرند.

موریس یک مرکز محبوب برای تجارت بین المللی در تجارت است و 70% مشاغل در آن در صنعت خدمات یقه سفید است که 2 بخش قوی آن عبارتند از:

  • گردشگری
  • خدمات مالی

شایان ذکر است که بانک جهانی در گزارش خود از محیط زیست فعال کننده کسب و کار (2020) موریس را به عنوان سیزدهمین مکان برتر جهان برای انجام تجارت معرفی کرد.

شرایط مهاجرت به سوئد

راه های مهاجرت به موریس و زندگی در این کشور

موریس، یک مرکز مالی بین ‌المللی مشهور و شناخته شده، خانه بسیاری از شرکت ‌ها از سراسر جهان و همچنین تعداد زیادی از مهاجران است که در این شرکت ها و کمپانی های بین المللی کار می کنند. برای کار در موریس، مهاجران ابتدا باید یکی از یکی از موارد زیر را دریافت کنند:

مدارکی که برای کار در موریس نیاز خواهد بود

رایج ترین روش مهاجرت به موریس دریافت مجوز کار است و مهاجران همچنین باید برای مجوز اقامت برای کار درخواست دهند.

راه های مهاجرت به موریس و زندگی در این کشور

برای دریافت مجوز کار برای موریس، مهاجران باید بین 20 تا 60 سال سن داشته باشند و باید موارد زیر را ارسال کنند:

  • یک فرم درخواست مشترک (که می توان به صورت آنلاین از طریق پورتال مجوز کار الکترونیکی ارسال کرد) و یک برگه اطلاعات
  • 4 عکس با اندازه پاسپورت
  • کپی پاسپورت
  • مدارک تحصیلی و صلاحیت های حرفه ای
  • یک کپی از گواهی شرکت کارفرما
  • گواهی سلامت صادر شده از وزارت بهداشت و درمان
  • رزومه کارمند

علاوه بر این، ارائه نامه پوششی صادر شده توسط یک کارفرمای ثبت شده و گواهی اشتغال به کار، تایید شده توسط بخش کار، که حداقل حقوق 30000MUR (روپیه موریس) را نشان می دهد و مدرکی مبنی بر اینکه شغل قبلاً در حداقل دو روزنامه آگهی شده است الزامی می باشد. درخواست مجوز کار موریس مستلزم حجم قابل توجهی از مدارک است، اما کمک کارفرمای جدید باید این روند را ساده کند. یکی دیگر از راه های موثر برای مهاجرت به این کشور، اخذ ویزای تحصیلی برای تحصیل در یکی از دانشگاه های این کشور است. ادامه تحصیلات عالی در موریس نه تنها فرصت های تحصیلی عالی را فراهم می کند، بلکه می تواند منجر به اخذ مجوز اقامت دائم برای دانشجویان بین المللی شود.

مراقبت های بهداشتی در موریس

در موریس، تعدادی بیمارستان دولتی و خصوصی وجود دارد و بسیاری از ساکنان و مهاجران هزینه های پزشکی خود را پرداخت می کنند. برای خارجی ها مهم است که قبل از مهاجرت به موریس اطمینان حاصل کنند که بیمه درمانی مناسبی دارند. در حالی که بیمارستان های دولتی اکثر نیازهای مراقبت های بهداشتی را تامین می کنند، بیمارستان های خصوصی طیف وسیع تری از خدمات و امکانات برتر را ارائه می دهند.

روش های مهاجرت به سوئیس

روش ‌های پزشکی پیچیده ‌ای که در این جزیره در دسترس نیستند به بیمارستان‌های جزیره Reunion یا آفریقای جنوبی منتقل می ‌شوند. متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه خدمات عالی و حرفه ای حقوقی به تمامی متقاضیان و هموطنانی می باشند که قصد دارند جهت تحصیل، کار یا سرمایه گذاری به کشورهای برجسته دنیا نقل مکان کنند.

3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *