مهاجرت

وکیل مهاجرت در ترکیه

وکیل مهاجرت در ترکیه

وکیل مهاجرت در ترکیه می تواند نقطه عطفی برای متقاضیان مهاجرت به این کشور به شمار آید. کشور ترکیه شباهت های فرهنگی با کشور عزیزمان ایران دارد، بر همین اساس همواره از مقاصد گردشگری و مهاجرتی بسیاری از علاقه مندان امر مهاجرت به شمار می رود. ترکیه همواره از همسایه های اثر گذار ایران بوده و هست و دلیل این امر را می توان عبور ترانزیتی از ایران به سایر کشور های اروپایی توسط ترکیه دانست.

کشور ترکیه بالغ بر 82 میلیون نفر جمعیت دارد و دین غالب در این کشور دین اسلام است. هرچند به طور رسمی ترکیه کشوری سکولار است و در آن دینی به صورت رسمی اعلام نشده است.اما جالب است بدانید اعیاد مذهبی همچون عید فطر قربان در ترکیه نیز تعطیل رسمی اعلام می شود. از جمله خدمات رایج موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به موکلین خود، مهاجرت قانونی به کشور ترکیه است.

اخذ اقامت قانونی از طریق وکیل مهاجرت در ترکیه

باتوجه به این که وقت سفارت آلمان و برخی از کشورها در ایران بیش از یک سال به طول می انجامد عده ای با اقامت چند ماهه در ترکیه و ثبت نام در یکی از کالج های زبان این کشور، هم به تقویت زبان و دریافت مدرک معتبر می پردازند و هم از طریق سفارت خانه های واقع در ترکیه اقدام می کنند. ترکیه نیز همچون بسیاری از کشور های دیگر برای اقدام به مهاجرت راه های متعددی پیش روی متقاضیان قرار می دهد. برای سفر تفریحی و کوتاه مدت به کشور ترکیه احتیاجی به ویزا برای ایرانیان وجود ندارد اما برای مدت طولانی تر و انجام فعالیت های تجاری و کاری نیاز به اخذ ویزا خواهد بود. به عبارت دقیق تر هر ایرانی می تواند 90 روز بدون نیاز به اخذ ویزا و دریافت اقامت در کشور ترکیه سکونت داشته باشد.

معرفی خدمات وکیل مهاجرت ترکیه

راه های اخذ ویزا بسیار متعدد است اما برای یافتن بهترین و مناسب ترین راه نیاز به اگاهی کامل و حضور وکیل آگاه به اصول مهاجرت در کنار خود دارید تا در انتخاب راه مهاجرت همراه شما باشد. روش های مهاجرت چه از ترکیه و چه از ایران به چند شیوه امکان پذیر است.

از جمله خدماتی که وکیل مهاجرت در ترکیه می تواند به متقاضیان ارائه کنند عبارتند از:

  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت با اخذ ویزای کاری (از رایج ترین روش های مهاجرت به شمار می رود)
  • مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل
  • مهاجرت از طریق خرید ملک در ترکیه
  • مهاجرت از طریق تمکن مالی
  • مهاجرت از طریق ازدواج
  • مهاجرت از طریق تولد فرزند
  • مهاجرت از طریق پناهندگی
  • مهاجرت از طریق اخذ ویزای همراه

این که با توجه به شرایط شما تخصص و مهارت و رشته تحصیلی و همچنین هدفتان از مهاجرت چه نوع ویزایی برای شما مناسب خواهد بود امری است که تنها یک وکیل مهاجرت با سابقه می تواند بهترین راه را برای شما انتخاب کند. از طرفی بسیاری از مراکز مهاجرتی تنها در یک روش خاص فعالیت می کنند و در بقیه زمینه های مهاجرت آگاهی و دانش کافی را ندارند از این رو شما نیز به همراهی موسسه ای کاردان و با تجربه دارید تا با اگاهی کافی از تمامی روش های مهاجرت، بهترین روش اقامت را برای شما برگزینند.

معرفی خدمات وکیل مهاجرت ترکیه

اخذ وکیل مهاجرت در ترکیه

بسیاری از افراد به دلایل مختلف اقدام به اخذ مشاوره مهاجرتی در ترکیه می نمایند. با توجه به این که امروزه امر مهم مهاجرت برای ایرانیان بسیار پیچیده است و موسسه های مختلفی در این حوزه فعالیت می کنند این امر زمینه ساز فعالیت بسیاری از سود جویان در داخل و خارج از کشور شده است. توجه داشته باشید همان طور که یک وکیل مشاوره خوب می تواند سکوی پرواز شما را فراهم کند یک وکیل غیر حرفه ای می تواند به میزان بسیار زیادی در هدر دادن زمان و سرمایه سهیم باشد.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها سابقه در حوزه ی مهاجرت می تواند این اطمینان را به شما بدهد که از اولین قدم در اقدام به مهاجرت همراه شما باشد تا انجام مراحل نهایی و اقامت و اسکان ، شما را همراهی نماید. البته این موسسه هم اکنون در کشور ترکیه شعبه فعالی نداشته و به صورت فیزیکی حضور ندارد. اما افراد زیادی در کشور ترکیه هستند و در حال تکمیل دوره های زبان خود می باشند این افراد از طریق اسکایپ و تماس تصویری با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط هستند.

3.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *