ویزای کاری

ویزای نخبگان استرالیا

ویزای نخبگان استرالیا

ویزای نخبگان استرالیا نام دیگری دارد که برنامه ویزای استعدادهای جهانی می باشد و علاقمندان زیادی دارد منتهی اخذ آن بسیار دشوار می باشد. برنامه ویزای استعدادهای جهانی یک مسیر روادید ساده است؛ این برای متخصصان بسیار ماهر است که به طور دائم در استرالیا کار و زندگی کنند. استرالیا خواهان باهوش ترین و بهترین استعدادهای جهانی برای کار در ده بخش متمرکز بر آینده است؛ به منظور اخذ ویزای نخبگان استرالیا توجه به نکات ذیل ضروری است؛ شما باید:

  • استعداد خود را نشان دهید.
  • با شواهدی از دستاوردهای برجسته ثابت کنید که در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده اید.
  • همچنان در زمینه تخصصی خود برجسته باشید.
  • مدرکی ارائه دهید که نشان دهد شما دارایی استرالیا هستید (در حوزه تخصصی خود)
  • هیچ مشکلی برای استخدام در استرالیا (یا مستقر شدن در رشته خود) ندارید.

برای واجد شرایط بودن برای ویزای استعدادهای جهانی، افراد باید: ثابت کنند که در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده اند و شواهدی از دستاوردهای برجسته دارند. همچنان در زمینه تخصصی خود برجسته هستند. شواهدی ارائه دهید که نشان دهد آنها در حوزه تخصص خود، دارایی برای استرالیا خواهند بود. هزینه ویزای استعدادهای درخشان جهانی چقدر است؟ هزینه ویزای استعداد جهانی 4110$ (دلار استرالیا) است؛ با این حال، شما باید برای هر عضو خانواده بالای 18 سال که نمی تواند ثابت کند که سطح عملکردی انگلیسی دارد، هزینه اضافی پرداخت کنید و هزینه قسط دوم برای اعضای خانواده شما 4890$ (دلار استرالیا) است. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به ویزای نخبگان استرالیا توضیحاتی ارائه شده است. پاسخ سوالات ذیل را در این مقاله بیابید:

  • اخذ ویزای نخبگان استرالیا در سال 2022 چگونه است؟
  • قوانین ویزای نخبگان استرالیا در حال حاضر به چه صورت می باشد؟
  • شرایط اخذ ویزای نخبگان استرالیا چگونه می باشد؟

درباره ویزای نخبگان استرالیا

مهاجرت به استرالیا به طرق مختلفی امکان پذیر می باشد؛ چرا که نه تنها این کشور قوانین مهاجرپذیرانه بسیاری دارد بلکه به دلایل مختلف از جمله انگلیسی زبان بودن و توسعه اقتصادی، افراد زیادی هم طرفدار زندگی و کار در استرالیا هستند. یکی از الزامات کلیدی برای ویزای GTI داشتن یک نامزد کننده است که در زمینه شما در سطح بین المللی شناخته شده باشد. این شخص باید یک سازمان روابط عمومی استرالیایی، شهروند یا سازمان استرالیایی باشد و معمولا از طریق اخذ پیشنهاد شغلی از خاک استرالیا به دست می آید. ویزای استعدادهای جهانی راهی برای اقامت دائم استرالیا برای متقاضیان با استعداد ارائه می دهد؛ از طریق این برنامه ویژه، استرالیا به دنبال 15000 فرد بسیار ماهر و با استعداد از سراسر جهان در صنایع خاص است تا بتوانند در استرالیا زندگی و کار کنند؛ برخی از بخش های مورد نظر هستند:

  • صنایع بهداشتی
  • تحصیلات

درباره ویزای نخبگان استرالیا

مزایای ویزای نخبگان استرالیا

تحصیل در استرالیا بهترین راه مهاجرتی به این کشور است اما چون مشمول هزینه های بالا می باشد طرفداران کمتری بین ایرانی ها دارد. یکی از مواردی که علاقمندان به زندگی در استرالیا به دنبال آن هستند ویزای نخبگان استرالیا می باشد. مزایای زیادی برای اخذ کنندگان این ویزا وجود دارد که برخی از مهم ترین آن ها عبارت هستند از:

  • برای ویزای نخبگان استرالیا محدودیت سنی برای متقاضیان وجود ندارد.
  • شما نیازی به یک کارفرمای استرالیایی برای حمایت مالی از شما ندارید.
  • این یک ویزای امتیازی نیست.
  • شما فقط به نمره 4.5 آیلتس نیاز دارید.
  • هنگام درخواست، می توانید در استرالیا یا خارج از کشور باشید.
  • این ویزا به شما اجازه اقامت دائم در استرالیا را می دهد.
  • شما می توانید در هر نقطه از استرالیا زندگی و کار کنید.
  • علاوه بر این، می توانید در برنامه مراقبت های بهداشتی عمومی استرالیا ثبت نام کنید.
  • فرزندان شما می توانند آموزش دولتی رایگان دریافت کنند.

هزینه این ویزا در حال حاضر به شرح ذیل می باشد:

هزینه ویزای نخبگان استرالیا

مدت زمان اخذ ویزای نخبگان استرالیا

برخی از افراد ویزای استعدادهای جهانی خود را در کمتر از 1 ماه پس از ثبت نام دریافت می کنند؛ اما معمولاً حدود 3 ماه طول می کشد. همچنین، اگر نماد خارجی وزارت امور داخله شما را دعوت به درخواست ویزای استعدادهای جهانی کند، مسیر اقامت دائم بسیار مطمئن‌تر است؛ شما در معرض زمان پردازش بسیار طولانی نیستید؛ برعکس، ویزای کارگران ماهر معمولاً طولانی است. چرا؟ دولت استرالیا این را رویکردی هدفمند برای جذب استعدادها در بخش های حیاتی به استرالیا می داند و ویزا بدون هیچ گونه شرایط کاری اعطا می شود؛ این بدان معناست که افراد در جابجایی نقش ها و/یا کارفرمایان آزاد هستند.

از آنجایی که ویزا به کارفرما وابسته نیست، هیچ هزینه آموزشی وجود ندارد که بسته به اندازه کارفرما می تواند 3000$ (دلار استرالیا) یا 5000$ (دلار استرالیا) پس انداز کند. مرزهای بین‌المللی ما از سال گذشته عملا بسته شده است، اما در صورت دریافت ویزا از طریق برنامه ویزای استعدادهای جهانی، هیچ معافیتی برای ورود به استرالیا از نیروی مرزی استرالیا لازم نیست زیرا به افراد اقامت دائم استرالیا داده شده و دارای شرایط سفر آزاد هستند؛ در ضمن اقامت دائم، راهی برای دریافت شهروندی استرالیا فراهم می کند.

مدرک زبان ویزای استعداد جهانی استرالیا

ویزای استعدادهای جهانی (زیر کلاس 858) ویزای دائمی برای افرادی است که دارای سوابق شناخته شده بین المللی از دستاوردهای استثنایی و برجسته در یک زمینه واجد شرایط هستند. تعدادی از الزامات نماد خارجی وجود دارد که باید آنها را برآورده کنید و یکی از این الزامات این است که شما باید انگلیسی کاربردی را نشان دهید. برای مهاجرت به استرالیا، ممکن است لازم باشد نشان دهید که زبان انگلیسی را درک می کنید.

بنابراین، برای اثبات این موضوع، نماد خارجی وزارت امور داخلی می‌تواند از شما بخواهد که نشان دهید یک آزمون زبان رسمی مانند آیلتس را انجام داده‌اید؛ همچنین ممکن است مجبور شوید نشان دهید که در 3 سال قبل از درخواست، حداقل امتیاز لازم برای ویزای خود را کسب کرده اید. متقاضیان 18 سال یا بیشتر باید انگلیسی عملکردی داشته باشند؛ اگر انگلیسی کاربردی ندارید، باید هزینه اضافی به نام قسط دوم بپردازید. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به ویزای نخبگان استرالیا توضیحاتی ارائه شده است که امید است مطالعه آن برای علاقمندان مهاجرت به استرالیا مفید بوده باشد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *